Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) kali válasza Lord Sidious (#50) üzenetére


kali
legenda

a (hiba)lehetőség akkor is adott - sokan bele is futnak, elég csak az iphone témában olvasgatni a negatív példákat -, szóval jobb az a jótállás, mint a szavatosság, az apple is simán adhatna második év kiegészítő/korlátozott jótállást.
amikor még volt a szolgáltató(k)nál szervizelés, ott is volt rá példa, hogy harcolni kellett a bizonyítással, sikerült végül, de sok időt és energiát igényelt.

(#53) kali válasza #32839680 (#52) üzenetére


kali
legenda

jótállási időn belül az ő oldalukon a bizonyítási teher, hogy adott (fizikai) sérülés miatt keletkeztek a hibák, az kevés, hogy egy karcra hivatkoznak, ok-okozati összefüggést kell kimutatniuk.
amennyiben a szolgáltató (szerviz) a fentiek alapján is kiáll a korábbi elutasítása mellett, úgy a békéltető testülethez is lehet fordulni, bár ők csak ajánlást tehetnek, amit a szolgáltató/szerviz vagy elfogad, vagy nem.
a fogyasztóvédelmi hatóság irányában is tehető panasz.
a szolgáltatónál a vásárlók könyvébe is eszközölhető panasz, ha a fentiek szerint nem adnak komolyabb indoklást.
megfelelő független szakértő által bevizsgáltatható a készülék, aki ha kimutatja, hogy adott hibák keletkezése nem vezethető vissza a hivatkozott fizikai sérülésre, úgy pláne támadható a szolgáltató/szerviz elutasítása.

(#55) kali válasza #32839680 (#54) üzenetére


kali
legenda

egy e-mail megírása csak belefér, annyi időt érdemes belefektetni, hogy lássák, nem törődik bele könnyen az ember, aztán másként állnak hozzá, ha látják a levél másolati mezőjében, miszerint a megfelelő hatóság/felügyeleti szerv is megkapja azt.

(#57) Lord Sidious válasza #32839680 (#56) üzenetére


Lord Sidious
senior tag

Biztos vannak negatív tapasztalatok csakúgy mint ahogy pozitívak is. Szerencsére nekem eddig csak pozitív tapasztalatom volt az Apple APR-ekkel (igaz az iStylet messze kerülöm Horváth András miatt :D ) legutóbb októberben volt, hogy bevittem egy iPhone 5-öt, aminek már csak másfél hete volt hátra a két éves időszakból, tiszta karc volt a kijelző, több leejtés nyom és horpadás volt a fémházon. A hiba mindössze annyi volt hogy gyorsan melegedett a készülék, ami simán lehetett a sok lejtés miatt is mivel hogy hajszálrepedések keletkezhettek az alaplapon. A Bécsi úton az iCentre átvette, És négy nap múlva hívtak hogy mehetek a cseréért mert nem tudták egyértelműen bizonyítani és megmondani hogy mi miatt áll fenn a gyors melegedés. Kaptam egy refourbished készüléket és mivel kevesebb mint három hónap volt hátra garanciából megkaptam az átvételtől számított + 90 napot. Ugyanez volt januárba a 4S-emmel, azon még három hét volt hátra két év leteltéig és a „hiba” ami miatt visszavittem igencsak szét karcolt és le harcolt állapotban az volt hogy lötyögött a home gomb. Mivel 16 GB-os modell ezért két hét volt mire megérkezett a csere de minden szó nélkül végre is hajtották. iPhone 6-tal rendesen megszivtam, mert eddig 7 db cserén volt egyszer azért mert a kijelző kapásból rossz volt valószínűleg a szalagkábel illeszkedése nem volt megfelelő A másik hat esetben pedig az IPS kijelzőt panel illesztése volt vacak mozgott és huppogott. (Igaz ez a készülék még nem volt egy éves) De ha A kiegészítőkkel volt probléma azzal sem vacakoltak eddig, példának okáért volt olyan kilenc hónapos fülhallgatóm az Earpods modellből Amit azért vittem vissza mert az egyik oldalon nem szólt rendesen a szerviz vezető azt mondta hogy lehetséges hogy megszakadt a szál, hagyjam bent bevizsgálásra három nap múlva írtak, hogy mehetek az újért (Igazából itt nem is értettem hogy minek kapok újat gondoltam csak megpróbálom :) ) ugyanez volt a Lightning kábellel is amit a táskámba hordtam idővel elkezdett elkopni majda Lightning port csatlakozásánál szétmállott a műanyag borítás. Leadtam az almárium próba ott helybe megnézte a szervizes srác és mivel két ünnep között voltunk mondta hogy nem fog vacakolni látja hogy mi a probléma nincs egy éves a Lightning kábel és adott egy zsír újat. A garanciális Support-ot az Apple igencsak jól végzi szerintem de ez is csak egy üzleti politika aminek a lényege a vásárlók folyamatos megtartásra és a márkahűség kialakítása. Véleményem szerint a kis szolgáltatónál vesz bármilyen iPhone-t vagy iPad-et, Annak nem érdemes a szolgáltatóhoz visszavinni garanciális ügyintézés miatt, sokkal jobban jár ha valamelyik hivatalos Apple APR-hez fordul. Egyrészt nem kell heteket várni arra hogy a szolgáltató és a szerviz a logisztikai vacakolás a húzza az időt ami több hét is lehet+ Sokkal nagyobb az esélye hogy hozzáértő normális emberek az Apple üzleti politikáját betartva fogják „orvosolni” a felmerült problémát. (Sorry a helyesírásért diktálva küldtem el a szöveget :) )

[ Szerkesztve ]

(#58) Risard


Risard
aktív tag

Valamelyik wp csúcstelót nem tervezik bevezetni?950 de inkább 950xl vagy az új nexusokat?

(#59) Lord Sidious válasza Risard (#58) üzenetére


Lord Sidious
senior tag

A nexus eleg valoszinu, hogy lesz, mert a telenor anno forgalmazta a Nexus 4-et es az 5-ot is. A lumiak is sanszosak.

(#60) Risard válasza Lord Sidious (#59) üzenetére


Risard
aktív tag

Hát nexusból is a 6p nek örülnék igazán!
Kiváncsi vagyok mikor s melyik jelenik meg!

(#61) KoryHu


KoryHu
aktív tag

A mostani árzuhanásról mikor lesz cikk? :)

Mert pl. van olyan készülék, ami 55 ezer meg 50 ezer Ft-okat esett, sima listaáron is vagy pl. XS méretű vagy egyéb csomagban is. (pl. Note 4, LG G3, G4, Sony Z3, Z3c).

December 29-én vettem G3-at (akkor is esett talán itt a cikkben is említett 3 ezret), és most 1 hétre rá 35 ezerrel olcsóbb ugyanabban a csomagban........

[ Szerkesztve ]

Nem öreg, csak régebb óta fiatal.

(#62) Rusi válasza KoryHu (#61) üzenetére


Rusi
senior tag

Természetesen lesz, már tudtam róla, hogy változik, a pontos változásokról még nincs meg a listám, de amint megvan, rakom is fel. :)

Mobilaréna (2010-2017)

(#63) Blackmirror válasza Rusi (#62) üzenetére


Blackmirror
senior tag

Várjuk a listát majd, mert azért most nem ilyen humbuk -1000ftokról van szó
Elég sok telefon ára csökkent

Lenovo p1m mar nem lesz?

[ Szerkesztve ]

iPhone X@R, iPad Pro

(#64) Lavar válasza Rusi (#62) üzenetére


Lavar
aktív tag

Azt esetleg nem tudod megmondani, hogy tegnap még miért lehetett MyTariff XS-el rendelni készüléket, de mára már mindenre azt írja, hogy ezzel a tarifával nem kapható? :R

Gondolkoztam Z3C-n 77 ezerért ezzel a csomaggal, elég csábító volt, de úgy látszik, így lemondhatok róla.

[ Szerkesztve ]

(#65) Rusi válasza Lavar (#64) üzenetére


Rusi
senior tag

Ha jól sejtem, akkor a webshoppal voltak/vannak problémák. Csak mert abban sajnos nem tudok segíteni, nincs rálátásom, csak a központnak (1220).

Mobilaréna (2010-2017)

(#66) Lavar válasza Rusi (#65) üzenetére


Lavar
aktív tag

Vettem, köszi. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.