a (hiba)lehetőség akkor is adott - sokan bele is futnak, elég csak az iphone témában olvasgatni a negatív példákat -, szóval jobb az a jótállás, mint a szavatosság, az apple is simán adhatna második év kiegészítő/korlátozott jótállást.
amikor még volt a szolgáltató(k)nál szervizelés, ott is volt rá példa, hogy harcolni kellett a bizonyítással, sikerült végül, de sok időt és energiát igényelt.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
kali
legenda
kali
legenda
jótállási időn belül az ő oldalukon a bizonyítási teher, hogy adott (fizikai) sérülés miatt keletkeztek a hibák, az kevés, hogy egy karcra hivatkoznak, ok-okozati összefüggést kell kimutatniuk.
amennyiben a szolgáltató (szerviz) a fentiek alapján is kiáll a korábbi elutasítása mellett, úgy a békéltető testülethez is lehet fordulni, bár ők csak ajánlást tehetnek, amit a szolgáltató/szerviz vagy elfogad, vagy nem.
a fogyasztóvédelmi hatóság irányában is tehető panasz.
a szolgáltatónál a vásárlók könyvébe is eszközölhető panasz, ha a fentiek szerint nem adnak komolyabb indoklást.
megfelelő független szakértő által bevizsgáltatható a készülék, aki ha kimutatja, hogy adott hibák keletkezése nem vezethető vissza a hivatkozott fizikai sérülésre, úgy pláne támadható a szolgáltató/szerviz elutasítása.
kali
legenda
egy e-mail megírása csak belefér, annyi időt érdemes belefektetni, hogy lássák, nem törődik bele könnyen az ember, aztán másként állnak hozzá, ha látják a levél másolati mezőjében, miszerint a megfelelő hatóság/felügyeleti szerv is megkapja azt.
Lord Sidious
senior tag
Biztos vannak negatív tapasztalatok csakúgy mint ahogy pozitívak is. Szerencsére nekem eddig csak pozitív tapasztalatom volt az Apple APR-ekkel (igaz az iStylet messze kerülöm Horváth András miatt ) legutóbb októberben volt, hogy bevittem egy iPhone 5-öt, aminek már csak másfél hete volt hátra a két éves időszakból, tiszta karc volt a kijelző, több leejtés nyom és horpadás volt a fémházon. A hiba mindössze annyi volt hogy gyorsan melegedett a készülék, ami simán lehetett a sok lejtés miatt is mivel hogy hajszálrepedések keletkezhettek az alaplapon. A Bécsi úton az iCentre átvette, És négy nap múlva hívtak hogy mehetek a cseréért mert nem tudták egyértelműen bizonyítani és megmondani hogy mi miatt áll fenn a gyors melegedés. Kaptam egy refourbished készüléket és mivel kevesebb mint három hónap volt hátra garanciából megkaptam az átvételtől számított + 90 napot. Ugyanez volt januárba a 4S-emmel, azon még három hét volt hátra két év leteltéig és a „hiba” ami miatt visszavittem igencsak szét karcolt és le harcolt állapotban az volt hogy lötyögött a home gomb. Mivel 16 GB-os modell ezért két hét volt mire megérkezett a csere de minden szó nélkül végre is hajtották. iPhone 6-tal rendesen megszivtam, mert eddig 7 db cserén volt egyszer azért mert a kijelző kapásból rossz volt valószínűleg a szalagkábel illeszkedése nem volt megfelelő A másik hat esetben pedig az IPS kijelzőt panel illesztése volt vacak mozgott és huppogott. (Igaz ez a készülék még nem volt egy éves) De ha A kiegészítőkkel volt probléma azzal sem vacakoltak eddig, példának okáért volt olyan kilenc hónapos fülhallgatóm az Earpods modellből Amit azért vittem vissza mert az egyik oldalon nem szólt rendesen a szerviz vezető azt mondta hogy lehetséges hogy megszakadt a szál, hagyjam bent bevizsgálásra három nap múlva írtak, hogy mehetek az újért (Igazából itt nem is értettem hogy minek kapok újat gondoltam csak megpróbálom ) ugyanez volt a Lightning kábellel is amit a táskámba hordtam idővel elkezdett elkopni majda Lightning port csatlakozásánál szétmállott a műanyag borítás. Leadtam az almárium próba ott helybe megnézte a szervizes srác és mivel két ünnep között voltunk mondta hogy nem fog vacakolni látja hogy mi a probléma nincs egy éves a Lightning kábel és adott egy zsír újat. A garanciális Support-ot az Apple igencsak jól végzi szerintem de ez is csak egy üzleti politika aminek a lényege a vásárlók folyamatos megtartásra és a márkahűség kialakítása. Véleményem szerint a kis szolgáltatónál vesz bármilyen iPhone-t vagy iPad-et, Annak nem érdemes a szolgáltatóhoz visszavinni garanciális ügyintézés miatt, sokkal jobban jár ha valamelyik hivatalos Apple APR-hez fordul. Egyrészt nem kell heteket várni arra hogy a szolgáltató és a szerviz a logisztikai vacakolás a húzza az időt ami több hét is lehet+ Sokkal nagyobb az esélye hogy hozzáértő normális emberek az Apple üzleti politikáját betartva fogják „orvosolni” a felmerült problémát. (Sorry a helyesírásért diktálva küldtem el a szöveget )
[ Szerkesztve ]
Risard
aktív tag
Valamelyik wp csúcstelót nem tervezik bevezetni?950 de inkább 950xl vagy az új nexusokat?
Lord Sidious
senior tag
A nexus eleg valoszinu, hogy lesz, mert a telenor anno forgalmazta a Nexus 4-et es az 5-ot is. A lumiak is sanszosak.
Risard
aktív tag
Hát nexusból is a 6p nek örülnék igazán!
Kiváncsi vagyok mikor s melyik jelenik meg!
KoryHu
aktív tag
A mostani árzuhanásról mikor lesz cikk?
Mert pl. van olyan készülék, ami 55 ezer meg 50 ezer Ft-okat esett, sima listaáron is vagy pl. XS méretű vagy egyéb csomagban is. (pl. Note 4, LG G3, G4, Sony Z3, Z3c).
December 29-én vettem G3-at (akkor is esett talán itt a cikkben is említett 3 ezret), és most 1 hétre rá 35 ezerrel olcsóbb ugyanabban a csomagban........
[ Szerkesztve ]
Nem öreg, csak régebb óta fiatal.
Rusi
senior tag
Természetesen lesz, már tudtam róla, hogy változik, a pontos változásokról még nincs meg a listám, de amint megvan, rakom is fel.
Mobilaréna (2010-2017)
Blackmirror
senior tag
Várjuk a listát majd, mert azért most nem ilyen humbuk -1000ftokról van szó
Elég sok telefon ára csökkent
Lenovo p1m mar nem lesz?
[ Szerkesztve ]
iPhone X@R, iPad Pro
Lavar
aktív tag
Azt esetleg nem tudod megmondani, hogy tegnap még miért lehetett MyTariff XS-el rendelni készüléket, de mára már mindenre azt írja, hogy ezzel a tarifával nem kapható?
Gondolkoztam Z3C-n 77 ezerért ezzel a csomaggal, elég csábító volt, de úgy látszik, így lemondhatok róla.
[ Szerkesztve ]
Rusi
senior tag
Ha jól sejtem, akkor a webshoppal voltak/vannak problémák. Csak mert abban sajnos nem tudok segíteni, nincs rálátásom, csak a központnak (1220).
Mobilaréna (2010-2017)
Blogbejegyzés Karácsony után olcsóbbak a mobilok a Telenornál
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó! Jonsbo TW6 360 ARGB cpu hűtő ( Foxpost az árban!)
- Eladó! AMD Wraith Prism RGB LED (Foxpost az árban!)
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- HP Pavilion 15-eg3148nia - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, TOUCH
- HP Pavilion 15-eg3001ne - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, 512SSD, GeForce