Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25) hackeeeee


hackeeeee
Jómunkásember

Nem akarok indiszkrét lenni, de jogilag létezik még egyáltalán a 3 napos cseregarancia?

Elvileg van. CHS oldaláról másolva:

3 napos csere, vevői elállás…:
• Az érvényes jogszabályok előírják, hogy amennyiben egy értékesített termék az eladást követő 3 napon belül (rendeltetésszerű használat mellett) meghibásodik, úgy az értékesítést végző – a vevő kérésére – köteles a terméket újra cserélni. Ez a 3 napos időtartam – a fentebb leírtakkal összhangban – szintén a termék végfelhasználó felé történő értékesítés napjától számíttatik.
Ilyen panasszal jelentkező vevőt tehát a viszonteladó nem küldhet szervizbe, a panaszt neki kell kezelnie. Igen erősen javallott ugyanakkor, hogy a viszonteladó nagyon alaposan győződjön meg (akár szakszerviz bevonásával) arról, hogy a vevő által jelzett hiba valóban fennáll-e, és az valóban nem szakszerűtlen kezelés, külső behatás által következett-e be.
• …mert természetesen a CHS (és bármely más, a terméket forgalomba hozó cég) az ilyen „3 napos cserét” a viszonteladótól visszaveszi, és a cserét bonyolítja – de a jelzett alapos ellenőrzést végrehajtja, és csak a valóban indokolt, ténylegesen „érkezéskor döglött” (DOA = dead on arrival) terméket cseréli.

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.