Ennek egy része azért lehet mert alacsonyabb LoD-on + alacsonyabb felbontáson csinálja a voxel gi-t. Tényleg észrevehetően rosszabb a minőség a valódi raytracinges játékokhoz hasonlítva.
Amúgy akit érdekel, van egy open source játékmotor amiben elég komoly fejlesztéseket csináltak voxelizált gi-vel kapcsolatban, és elvileg középkategóriás gépeken is fut Vulkan api-n. Jövőre adják ki(bétában már tesztelhető githubról), a fejlesztő közölt egy pár képet + videót a twitterén, elég érdekes szerintem, én nagyon várom.
https://twitter.com/reduzio
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Fogyásom története
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Videokártyák » [Re:] Itt a Crytek saját sugárkövetési eljárást használó tesztprogramjaHozzászólások
LionW
tag