Szia Bog!
Egy időben énis nyomtam ilyen melót, még kiscsirke koromban, mikor nemtudtam mit akarjak. A 2F suli tanfolyamait népszerüsitettem Szegeden. Abból állt a munkám, hogy a telefonos rábeszélős hölgyek által bepalizott emberek cimeire kimentem, és személyesen elmondtam részletesen, mit is (nem)fognak tanulni a suliban, a horribilis összegért, amibe a tanfolyás kerül. Ez már valamivel hálásabb feladat volt, mint telefonon felhivogatni öket, és szembesülni azzal, hogy 2 szó után lecsapják, ámbár azért nekem is kijutott, mikor már fél órája jártattam a pofámat, akkor jött rá, hogy jaaaaaaa, hát őneki ez neeeeem, félreértette, stb.
Ha sikerült meggyőznöm, hogy ez neki mennyire jó lesz, hogy kidob egy csomó pénzt, megtanulja kezelni a word-öt meg az excelt (ha igaz), de amit kap papirt, csak 1 valamire jó, akkor elétettem a szerződést, és aláirta.
Kb annyi pénzt kerestem 2 hónap alatt, ami a benzinköltséget fedezte, szóval nem volt nagy befektetés, de nemis tettem oda magam kellőképpen, ez valóigaz. Nem vagyok egy porszivóügynök tipus, beismerem, abszolute nem vagyok rá alkalmas.
Ilyen telefonos dolgot meg végképp nem tudnék csinálni. Ha hozzám emelkedett hangnemben szólna valaki, vagy netán támadna, hát úgy elküldeném az annyába, telefonlecsapva, hogy csak reccsenne. Rá 1 órára meg engem küldenének el, a cégtől.
A másikféle, amit Te is irsz, ez a rábeszélős, tukmálós, kellezmagának stilus meg megintcsak nem jön be nekem. Sem mint vevő, sem mint eladó.
Ha egy termék nem adja el magát, nem elég a 3 négyzetméteres plakát minden utcasarkon, a tv-s kovácslajos, akkor az a termék nem kell az embereknek. És hiába hivod fel őket, akkorsem kell nekik. Lehet, 100 emberböl van pár, akik nem értesültek még róla, vagy gyengék ahhoz, hogy ellentmondjanak, de alapvetően kudarcra itélt próbálkozás az emberekre olyasmit rátukmálni (föleg itthon), amit maguktól nem vesznek meg.
És ez a céget minősiti, nyilván, azok, akik hivogatnak, nem tehetnek róla, ezért énis visszafogottan és kultúráltan szoktam megköszönni az ajánlatot. Ez a munkája, hirtelen nem volt más, vagy nem ért máshoz, ez van. Nem feltétlen képviseli a cég filozófiáját ugye, ámbár ezek a nagy multik, föleg a marketingosztály előszeretettel próbáják beolvasztani és robotizálni az alkalmazottakat, szabvány szövegekkel, egyéniség eltörlésével, stb.
Barátnőm huga egy idöben a Takárminél volt ilyen problémafelvevő, és szegény pár hét után mikor hivtam a mobilján, hogy a délutáni családlátogatást pontositsuk, már úgy jelentkezett be, hogy ''Halló, jónapot kivánok, .... Diána vagyok, Tonline Zrt, miben segit...''
Aztán csak röhögtünk. Sirva.
Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999