Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) atike


atike
nagyúr

Örülök ha segíthettem. Mi a cégnél kb 10-en használjuk egy és ugyanaz adatbázist de nagyon bevált. És mivel leszinkronizáljuk a telefonra ezért offline és működik gond nélkül... Ritka hasznos ha olyan ügyfélhez megy egyikünk akinél még nem volt csak valaki más - minden benne figyel ami kellhet... :)

Azt meg már nem is ragozom, hogy RDP meg mindenféle hálózati eszköz ott figyel a telefonjainkon és így kombinálva az erőforrásainkat - természetes mobilnet van a telókon - ha bárhol is lennék akkor is sos-ben meg lehet kezdeni a hibaelhárítást szinte a puszta közepéről... :DDD

(#52) atike válasza Met (#50) üzenetére


atike
nagyúr

Na ezt nem tudom, mint ahogy mondtam read-onlyban használjuk a telókon az adatbázist...

Fizikailag a telefonról nyitod meg,, vagy a Drive-ról próbálod...? :U

(#53) Met válasza atike (#52) üzenetére


Met
nagyúr

A telefonon elindítom a Kepp-et, kiválasztom a leszinkronizált adatbázist és felugrik egy ablak hogy csak read only lehet.
Dropbox-al nem volt ilyen.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#54) atike válasza Met (#53) üzenetére


atike
nagyúr

Nem tudom mi lehet a kavar... :U

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.