Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22) Abu85 válasza con_di_B (#13) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A DX-ben az UAV teszi lehetővé, hogy a pufferekbe gather operációval írjál teljesen véletlenszerűen, és eközben ezekből párhuzamosan olvashatsz is scatter operációval.
Meg van határozva, hogy egy futószalagra összesen hány UAV-t lehet bekötni. Ezért a szabályozásért a DX11-ben a feautre level felel. 10_x-szel 1 UAV-d van, 11_0-val 8, míg 11_1-gyel 64. Teoretikusan a DX esetében ez a limitáció azt jelenti, hogy ha van öt effekted, amelyek egyenként két UAV-t használnak, akkor abból DX11-ben csak négy lehet aktív a futtatás alatt, mert a futószalagba 8 UAV köthető be. Persze a gyakorlat ennél bonyolultabb, lehet használni virtuális UAV-ket, és arra nincs limit, csak ott nincs se gather, se scatter, illetve írás közben nem lehet olvasni belőlük. Működni fog, de lassabb lesz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.