Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  [Re:] 64-bites játékok 2005-től? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#28) tocsa válasza hobizoli (#20) üzenetére


tocsa
senior tag

Az MMX regiszterek is ilyen hosszuak. De az SSE, MMX, FPU es egyeb regiszterek specialis regiszterek, nem hasznalhatok ugy mint mondjuk az EAX. Amikor 32 bites architekturarol (es regsziterekrol) beszelunk, akkor ezekre kell gondolni.

Megjegyzem, hogy az MMX es SSE regsziterekbe is altalaban tobb operandust pakolnak bele egyszerre SIMD vagy egyeb technikak kivitelezese vegett. Ilyenkor az nem ''ugy'' 128 bites.

Persze az EAX is specialis a maga nemeben, hiszen oda kerul altalaban a muveletek eredmenye, stb. Minden regsziternek megvan a maga specialis szerepe. Ertsetek jol amit irok :)

Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  [Re:] 64-bites játékok 2005-től? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.