Akkor szerintem hagyjuk a számokkal való dobálózást, mert a lényeg az, hogy ma mi van, azaz hogy ma versenyképesek a T árak is... Számok ellen nehéz harcolni, de akkor most 10 év múlva is ezekre a számokra fogsz hivatkozni? Mégis hogy szerezzen ügyfeleket a Vodafone, ha nem az alacsony árával? Hiszen akkoriban a minősége eléggé megkérdőjelezhető volt (ahol már nem a Pannon-t használta).
Ami Édesanyádat illeti, nem igazán hoztam be a képbe, pláne nem néztem h****nek... Hihetetlen, hogy egyesek miket olvasnak ki a sorok közül! Az, hogy ennyire fel vagy háborodva, és még 3 év után is ezen hergeled magad (vagy több, hiszen lassan 7 éve vagy Vodás), számomra azt bizonyítja, hogy nem tudtál és egyre inkább nem tudsz józanul és objektíven véleményt nyílvánítani a témában. Hiszen ha a T-Mobile valamiben rosszabb, akkor tapsikolunk, ha jobb, akkor meg nem vesszük észre vagy a hibákat és sérelmeket hánytorgatjuk fel. Ha pedig a Vodafone hibázik, az nem is olyan nagy hiba, belefér... (lásd salvorhardin problémája, elbagatelizáltad, a végén még ő kér elnézést... a kezdeti hozzászólás: Nagy Vodafone topik #2524).
Konklúzió. Rád két dologban lehet számítani:
1. T-Mobile gyalázás
2. Vodafone dícsérés
Én munkámnál fogva is a T-Mobile pártját fogom, de persze nem az ők kedvükért, hanem mert tényleg korrekt cégnek tartom. Én látom azt a kemény munkát, ami a cég mögött van, és felfogtam, hogy a mobil szolgáltatókat nem az állam fizeti, hanem piaci alapon kell működniük és megélniük. Ettől függetlenül nem fogom a többi szolgáltatót szapulni, amig ki nem provokálják. Ha valaki a T-Mobile-t ''gyalázza'', igyekszem megvédeni, viszont ha igaz a vád, elismerem.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!