Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) balintka


balintka
addikt

Én áldom a napot, amikor leléptem tőlük.

(#2) Olcsi


Olcsi
senior tag

Ezek szerint a lakosság majd' 50%-a T-mobile-os, azaz minden második ember??? Felettébb különös!

(#3) tildy válasza balintka (#1) üzenetére


tildy
nagyúr

Szerintem én is áldani fogom. Már csak 10 hónap. Sajnos köt a a volt munkhaleyem által megtörtént számhordozás addig :( :(
Isten bizony az elmúlt 4 hónapban volt annyi gondom velük, mint egy másik szolgáltatóval összesen 8 év alatt.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#4) nemma válasza Olcsi (#2) üzenetére


nemma
addikt

Az előfizetések számáról van szó, szerencsére nincs 4,5 millió ügyfelük ;]

(#5) Olcsi válasza nemma (#4) üzenetére


Olcsi
senior tag

Jah tényleg... De miért nem szeretik ennyien a t-mobile-t? :D Én se szeretem az első pillanattól, ráadásul sose voltam t-s (még szerencse), de mégse tudom megmagyarázni, hogy miért nem szeretem. :D

(#6) nemma válasza Olcsi (#5) üzenetére


nemma
addikt

Azért a számokból ítélve úgy tünik, mégis sokan szeretik. Személy szerint én már a Westelnél utáltam őket, még anno a nagymamámat is kiröhögték mikor kérdezett valamit. Végülis biztos nem azért voltak ott, hogy válaszoljanak a kérdésre, ami összesen annyi volt, hogy beszámítják-e a régi telefonját. Hát honna tudná szegénykém? :)

(#7) CartoonN válasza balintka (#1) üzenetére


CartoonN
csendes tag

Én meg pont fordítva! :)

(#8) Olcsi válasza nemma (#6) üzenetére


Olcsi
senior tag

Nyilván a 4.5 millió az 4.5 millió. Nem kevés.
Mondjuk csak viszonyításképpen kíváncsi lennék a másik két szolgáltató hogyan is áll ebben a rangsorban.

(#9) balintka válasza CartoonN (#7) üzenetére


balintka
addikt

Részvétem.

(#10) balintka válasza nemma (#4) üzenetére


balintka
addikt

Nekem volt 3 Domino számom, anno, meg egy előfizetés, így könnyen összejön a 4,5 millió...

(#11) balintka válasza tildy (#3) üzenetére


balintka
addikt

Nekem csak a lehúzás volt a gond, amit anno a Szervusz díjcsomaggal csináltak. Lépett is tőlük az egész család, azóta 3adannyi a telefonköltség.

(#12) Olcsi válasza balintka (#10) üzenetére


Olcsi
senior tag

Részvétem! ;)

(#14) rimbo válasza Olcsi (#8) üzenetére


rimbo
tag

Az NHH oldalán fenn van egy mobil gyorsjelentés. Mivel közel 100% a penetráció könnyű számolni a százalékokkal.

[link]

(#15) tildy válasza balintka (#11) üzenetére


tildy
nagyúr

Hát én most valami előfizusban vagyok, piszokdrága percdijjert (36 ft tán) , összes rokon, ismerős pannonos, így spórolni se tudok iylen oylan kedvezményes hülyeségekkel...
Ezen felül:
-átiratás a nevemre, és ezáltal a számlázás kezdete is 2007. márc. 1 re volt kérve.
Erre fogták magukat és átrakták febr közepén. És még velem akarták kifzettetni a számlát. Mondom a jó édes anyátokat, ezt még a volt mukahelyem fizeti. Úgy képzeld bevittem a szerződést, mistzerint március 1 az aktibválás dátuma: nagy ívből sz.rtak a fejemre, küldözgettek jbobra balra, keressem emg a volt cégem, emg a céges ügyintézőt, ők nem foglalkoznak velem. Ez milyen hozzáállás már?
-aztán volt az smsben lottózás.
Vagy 3 napig telefonáltam rájuk, mire aktiválták. hogy mi votl a gond: fogalmuk sincs, mert első nap , mikor szóltam, is beállították jóra azt mégsem ment.
Ezen felül a cég , ahol dolgoztam vett erre az előfizura telefont, amit részletekben fizet a trének. Erre most a tré azt is velem akarja fizettetni, miközben a telefon sehol?! És nem lehet velük megbeszélni, hogy terheljéka cégre.
De leginkább za első borított ki.
jahm és mikor a cég szamhordozta a szamokat hozzájuk, akkor egy héttel korábban aktiválták be a kártyákat... Képzelheted, hogy egyszer csak elment midnenkinéla vonal, mikor egy ilyesmi tervezetten tortenik, fix nap fix idopontban...
Szóval rühellem őket, de nagyon. Kritikán aluliak.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#17) Viktor0610 válasza Kalandor (#16) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Fórumtárs sz.tem arra gondol, h. egy embernek több előfizetése is lehet. ;)

Samsung Galaxy A54

(#18) Johny Bravo


Johny Bravo
csendes tag

Két apróság, amiért pl. az ember nem szeretheti a t-mobile-t:

1. az 5gb-os hsdpa náluk 10k, a vodánál 5k. Igaz, év végéig (1 év hűséggel) csak 5k de utána azért még fizeted a felárat.

2. Nekem tavaly (2006!) még mindig kiszámlázták a hívásazonosítást, minden hónapban lelkesen 200+áfa (lehet idén is, csak idén nem néztem), pedig 10 éve voltam ügyfelük. Ezt azért így 2006-7 tájékán erős dolog kiszámlázni. Már nem vagyok az ügyfelük (csak mobilnetre...).

Egy szóval: lehúzás.

Viszont technikailag általában a legjobb minőségű az ő szolgáltatásuk, ezt meg kell hagyni. Csak nem annyival jobb, amilyen felárat kérnek érte.

(#19) Viktor0610 válasza Johny Bravo (#18) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

''2. Nekem tavaly (2006!) még mindig kiszámlázták a hívásazonosítást, minden hónapban lelkesen 200+áfa (lehet idén is, csak idén nem néztem), pedig 10 éve voltam ügyfelük. Ezt azért így 2006-7 tájékán erős dolog kiszámlázni.''

Tudtommal még mindig vannak olyan előfizetéses csomagok, amelyeknél fizetni kell ezért a szolgáltatásért... :U Elég gáz sz.tem is...:F

Samsung Galaxy A54

(#20) erdoke válasza Viktor0610 (#17) üzenetére


erdoke
titán

Ebben nem hiszem, hogy lényeges eltérés lenne a szolgáltatók között. Értelmetlen emiatt fikáznia bárkinek.

Re #19
Majdnem minden egyéni előfizetéses csomag ilyen. A többséget láthatóan nem riasztja el.

[Szerkesztve]

A legjobb aláírás a héten

(#21) Johny Bravo válasza erdoke (#20) üzenetére


Johny Bravo
csendes tag

Lehet, hogy még mindig sok csomaghoz külön kell kérni, de ez ugyanaz a primitív prosztó balkáni lehúzás, mint az utazási irodák esetében a 89ezer + reptéri illeték.

De hogy jót is mondjak róluk: egy hónapja kértem pannonnál mobilnetes sim-kártyát. Mondták hogy 72 órán belül lesz aktív. Egy hete kértem a t-mobilnál, kérdeztem, mikortól lesz aktív, mondták hogy 2 perc. :)

(#22) AAAKEEE


AAAKEEE
tag

Szerbusztok!

Emlékszem arra amikor reklámozták a tv-ben még akkor Westel 900ast hogy 2millióan vagyunk :) De mostmár 4,5millióan. hmmm. Én is T-mobilos vagyok és szerintem régen voltak a jó percdíjak. Most elég lehúzós mindegyik társaság..
Amúgy minden szolgáltatónak meg vannak az előnyei :
Pannon gsm : kiírja hogy éppen hol tartózkodok :D (szerintem tök jó)
T-mobile : ingyen lekérhető egyenleg (na ez például okos dolog)
Vodafone : kikapcsolt állapotban is fogadja az üzenetet (azt hiszem)

Emlékszem még a Westel 0660-ra is. Tyühh. Na az volt egy nagy lehúzás..

(#23) Olcsi válasza AAAKEEE (#22) üzenetére


Olcsi
senior tag

Hát nem tudom...elég nagy baj az, hogyha csak ilyen mértékű és szintű előnyöket talál az ember egy-egy szolgáltató javara (ne vedd magadra, nem veled van a baj).
Úgy értem akkor tulajdonképpen mi alapján lehetne dönteni?? Egy kutya mind! (Na jó...t-s sose lennék.) :DDD

(#24) m@xsys


m@xsys
senior tag

Akik árérzékenyek, azok nem biztos, hogy T-hez mennek.
Kártyás csomagban alig van normális telefonjuk, ha valami jobbat akarsz, legyél előfizetőjük. Az alap Domino díjcsomagot a mai napig is el lehet adni olyan percdíjakkal! (már akinek) Nekem is van aktiv SIM-em, mégsem használom, mert drágák.
A tudatlanság meg kedvez mindegyik szolgáltatónak :))

(#25) balintka válasza Johny Bravo (#18) üzenetére


balintka
addikt

Szolgáltatásokat tekintve viszont a Vodafone Live veri őket.

(#26) balintka válasza m@xsys (#24) üzenetére


balintka
addikt

Igen, a legnagyobb gond vele, hogy alig van kártyás telefonjuk, azok nagyrésze meg sz*r egy fiatalnak. egyedül K750i-nek van normális ára (35.000 Ft) kártyával. Csak azt venném meg náluk. Vodánál viszont minden teló van kártyásan, elég jó és változatos készülékek. És jó áron.

Amiben jobb a Tré, az a 3G lefedettség, a Vodafone érthetetlenül le van maradva. Még a megyeszékhelyek sincsenek lefedve, de bezzeg a Balaton part igen.

[Szerkesztve]

(#27) Petester


Petester
senior tag

Egyszer voltam tré-mobil bemutatóterem ügyfélszolgálatán. Üzleti előfizetés után érdeklődtem. Először Pannonnál voltam, majd mentem hozzájuk. A pannonos ügyfélszolgálatossal majd' 1/2 órát beszélgettem. Minden kérdésre választ kaptam. Erre a tréseknél sorbanállás 20 perc, majd mondtam mit szeretnék, erre kezembe nyomott egy A4-es papírt és elköszönt! :W
Ezek után nem kérdés melyik szolgáltató nyert...

(ó\_!_/ó)

(#28) Diego!


Diego!
senior tag

Sziasztok. Én se vagyok egy Tré rajongó, 1 előfizetésem volt amit anyukámnak adtam, 2 domino amiből 1 él azt el is passzoltam....nekem egyszerűen nem szimpatikus. :(
De lehet különbség pl. egy vodás teló és egy ugyanolyan tré teló között minőségileg? :F

(#29) tildy válasza Viktor0610 (#19) üzenetére


tildy
nagyúr

Nekem is iylen van. JA mondták, hogy ha nem fizetem ki, akkor nem fogja kiírni a tleóm, ki hív. Relax 100am van.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#30) tildy válasza AAAKEEE (#22) üzenetére


tildy
nagyúr

t meg az ingyen lekérhető egyenleg? Röhögnem kell. Wapon néztem, sehol semmi tájékoztatás mennyibe kerül, majd miután lekértem, akkor írta ki, hogy a lekérés 54 ftba került. :Y :Y :Y
neten kérded le, akkor is annyi. Szóval iszonyat lehúzás.

Diego: lehet: pl. belerakják azt a gáz live menüt. Egyrészt ocsmány lesz tőle az egész menürendszer, ráadásul én spec túl biztonságosnak sem tartom, ha jól tudom, jobbak szoktak lenni az original menüsök.


[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#31) balintka válasza tildy (#30) üzenetére


balintka
addikt

Ez az urban legend, hogy ocsmány a Live menü. A 770SH-ban fekete az alap Live menü, mint a Samsung BlackUI. És van egy nagyon látványos kék-piros is. Elég egyszer megismerni, minden telóban ugyanaz. És kiválóan használható.

(#32) rimbo válasza Johny Bravo (#21) üzenetére


rimbo
tag

Szerintem hasonló idő alatt aktiválják mindkét oldalon, csak a Pannonnál a jogilag vállalt 72 órát mondták (ha bármi gáz van az aktiválással még akkor is teljesül), míg a másik helyen az általában szokásos időt. De ha mondjuk valami para van és két perc helyett 2 napot kell várni, akkor lehet hogy másik tájékoztatás a korrektebb. Engem jobban idegesítene, ha 2 percet mondanak és 1 napot kell várni, mint az hogy 72 órát mondanak és 1 óra múlva már működik is.

(#33) tildy válasza balintka (#31) üzenetére


tildy
nagyúr

Nem urban legend. Láttam eleget belőle. Szerintem rettenetesen ronda, főleg a régebbi telóknál kék/fehér/piros... Vááá. Hozzá nem engedném nyúlni a szolgáltatót a menühöz. Ahogyan irritál a trémobil/voda felirat is a telefonokon is. (Sajnos a sajátomon kénytelen vagyok elviselni,d e amitn visszaváltok a megszokott szolgáltatómhoz, szerintem adom is el a telefont is. (pedig azt imádom. De így szétcseszni Robbies menüvel, meg kitörölhetetlen Robbies háttérképekkel, stb...) )

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#34) Fecsy válasza tildy (#33) üzenetére


Fecsy
tag

*102# és a yes gomb = ingyenes számlaegyenleg-lekérdezés... ;) :U

[Szerkesztve]

(#35) tildy válasza Fecsy (#34) üzenetére


tildy
nagyúr

Nem tudom eléggé elítélni, hogy a weboldalukra nincs kiírva. [link]
Egyébként meg nálam nem működik: ezt írja: nem domino sim.
Szóval akkor hol is van ingyenes lekérdezés előfizusoknak:U ;)

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#37) balintka válasza tildy (#33) üzenetére


balintka
addikt

A régiek tényleg egyszerúek voltak, de nekem tetszettek azok is, volt olyanom. A mostani meg már igen jó, és átlátható, és jó a fekete szín is. Én személy szerint büszke vagyok a Vodafone feliratra a telefonom, és tetszik is.

(#38) tildy válasza Kalandor (#36) üzenetére


tildy
nagyúr

Az aktuális egyenlegek, az utolsó lezárt számlaösszegek vagy az aktuális hónapban lebeszélt percek eseti lekérdezésének díja az alapdíjon és az esetleges járulékos költségeken (adatforgalmom díján) felül egységesen (tehát a 1730-on, SMS-ben, WAP-on, interneten egyaránt) bruttó 54 Ft.
Szóval nagyon nem ingyen van:(

Kalandor, viszotn a #35 hozzászólásomra reagáltá, amiben ezt kérdeztem: Szóval akkor hol is van ingyenes lekérdezés előfizusoknak

[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#40) 1430 válasza Johny Bravo (#18) üzenetére


1430
senior tag

Csak a pontosság kedvéért, a hívószám-kijelzés szolgáltatás havidíja bruttó 192 Ft. Máshol már írtam egyébként, hogy ha vannak beváltható pontok, azzal 3-6-12 hónapra ki lehet fizeni a szolgáltatást. Ha így nézzük, már nincs is plusz költség. Sokan váltanak be erre pontot, az már más dolog, hogy mégtöbben vannak, akik sajnálják erre a pontjaikat, mert sokkal jobban esik nekik, mikor több ezer pontot számítunk be készülékvásárláskor. Mindenkinek szíve-joga eldönteni, mire használja fel a pontjait. A másik két szolgáltatónál nincs ilyen pontrendszer, így ciki lenne nekik is pénzt kérni. Biztos irigylik is a T-Mobile-t, hogy ő még ilyen ''bevételre'' is szert tehet! :) Ugyanakkor való igaz, hogy ha egy Pannonos feltöltőkártyás (6 évig voltam ilyen, tudom miről van szó) lekérdi az egyenlegét, az 30 Ft. A PannOnline-on pedig sosem volt elég friss az adat... Szóval míg praktikumos voltam, szerintem havonta én is otthagytam legalább 6x30=180 Ft-ot a Pannonnál az egyenleg lekérdezésért. Viszont nézzük a több millió Domino-st... Mindig irigyeltem őket a díjmentes lehetőségért...

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#41) 1430 válasza AAAKEEE (#22) üzenetére


1430
senior tag

Cellainformáció. Valóban jó dolog, bár gyakorlatilag alig vettem hasznát. Városon belül nincs jelentősége, vonatozni is mindig egy vonalon szoktam. Persze ha sötétben vonatoztam, és feleszméltem, hogy hol vagyok, sosem volt cellainformáció! :) Ez olyan Murphy törvény...

Ugyan akkor a T-Mobilnál is van egy jó fej szolgáltatás, ami a cellákhoz köthető, ez a NITZ funkció! Ha a készülék alkalmas rá, és be is állítod az automatikus időfrissítést, akkor ki-be kapcsoláskor, cellaváltáskor frissül a dátum és idő információ, így szerencsés esetben mindig pontos időt mutat a készüléked és az óraátváltás sem okoz majd problémát! :C

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#42) 1430 válasza m@xsys (#24) üzenetére


1430
senior tag

Távol álljon tőlem, hogy kötekedjek, de milyen csomagot használsz a másik szolgáltatónál? Mert szerintem igenis vannak versenyképes csomagok a T-nél is! Szívesen összevetném az árakat! :) Az bisztos, hogy sok ügyfél van, aki nem szán időt a csomagja felülvizsgálatára, pedig sokat spórolhatna!

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#43) AAAKEEE válasza tildy (#30) üzenetére


AAAKEEE
tag

Őő tidly. Nem wapon keresztül ingyen. Hanem csak simán be kell írni a készülékbe, hogy *102#

(#44) AAAKEEE válasza 1430 (#41) üzenetére


AAAKEEE
tag

Igen használom a NITZ funkciót. Pontos időt mutat mindig.
Hát véglis a cellainformációnak nincs semi értelme (ezt énis bevallom), de azért karakteres.

(#45) 1430 válasza Petester (#27) üzenetére


1430
senior tag

És biztos vagy benne, hogy tényleg jobban jársz majd? Én csak azt mondom, azért érdemes lenne átolvasni az a lapot... Nem mondom, nekem sem tetszik a hozzáálás, de egy üzleti előfizetésnél szerintem praktikusabb kiindulni egy alap tudásból, azaz átolvasni a lehetőségeket, és rákérdezni a homályos részekre, illetve jobban be tudod fogadni az infót. Hidd el, fél órán át tudom magyarázni ügyfeleknek a Kaméleon díjcsomagot, de mikor visszakérdezek a végén... Bezzeg a honlapon remek kis kalkulátor van! :)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#46) 1430 válasza tildy (#38) üzenetére


1430
senior tag

Szia tildy! Mikor az előfizető módosításos történetedet olvastam, tiszta Dejavu-m volt! Ezt írtad már más helyen is vagy lehetséges, hogy a 1430-on beszéltünk nem is olyan rég?

Tegyük tisztába az egyenleglekérdezést:
Domino: a *102#hívásindító gomb díjmentes, 1777-en 57 Ft
Előfizető: 1730-ra SMS-ben A betű = Aktuális havi egyenleg = 54 Ft (nettó összeg, nincs benne a havidíj és a kedvezmények) vagy 1730-ra SMS-ben E betű = Előző havi lezárt egyenleg (amit a hívószám után a számla alapján be is kell fizetni. Minden hónap 7-étől garantált a friss infó. Ha felhívod a 1730-at, annak 2,4 Ft a díja, ha az infót is lekéred, az még 54 Ft. Wapon és interneten is 54 Ft az infó. DE! Ha regisztrálsz a My T-Mobile-ba, akkor minden belépéskor a nyitólapon kiírja az aktuális és az előző havi lezárt egyenlegedet teljesen ingyen! :C Szóval ezt javaslom...

[Szerkesztve]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#47) tildy válasza 1430 (#46) üzenetére


tildy
nagyúr

Szia! Írtam már itt is a t-mobilos topicba, de lehet a 1430on is beszéltünk. Midnenesetre igencska a bögyömben maradt , mivel teljesen azt éreztem, hogy nagy ívből le vagyok csinálva az ügyfélszolg részéről, és hiába mutogatom a t-s ügyfélpontokon is a szerződésem, elhajtanak melegebb éghajlatra. Rám bízzák, hogy oldjam meg, amit ők rontottak el. Szóval nonszensz. Aztán itt volt az autópályamatricás/mobillottós dolog is.

My T-Mobile-ba, akkor minden belépéskor a nyitólapon kiírja az aktuális és az előző havi lezárt egyenlegedet teljesen ingyen!
No végre egy jű hír, szuper :R:R

AAAKEEE az csak dominosoknak működik. Nekem nem.

Ugyanakkor való igaz, hogy ha egy Pannonos feltöltőkártyás (6 évig voltam ilyen, tudom miről van szó) lekérdi az egyenlegét, az 30 Ft. A PannOnline-on pedig sosem volt elég friss az adat
Ez nem egészen igaz. Ha 172en kérdi le az egyenleget , az 30Ft, ha wapon, akkor az adatkapcsolat díjja (szinte ingyen), ha Pannonlineon , akkor meg ugye az internetelőfizetési díjban benne van (szinte ingyen).
Emmellett emlékeim szerint az előző napi egyenleg van rajta, előfizusaknál tuti, prepaidnél nem tudom.

[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#48) erdoke válasza 1430 (#46) üzenetére


erdoke
titán

Létezik, hogy 22-én este nekem ~1500 Ft lenne az aktuális egyenlegem? Mert a My T-Mobile-on ezt írja. A lezárt egyenleg rendben van. Relax 250 társkártya vagyok (a saját társam :D), és eddig mindig túlléptem valamennyivel az alapdíjas perckeretet. Esetleg nem az lehet, hogy ennyivel vagyok a 250 lebeszélhető perc fölött? Az 15xx Ft baromira kevésnek tűnik.

A legjobb aláírás a héten

(#49) 1430 válasza balintka (#11) üzenetére


1430
senior tag

Bálintka látom, még mindig kísért az a Szervusz díjcsomag... :) Hadd hozzak fel egy mai példát. Ügyfelünk betelefonált és Partner 5 díjcsomagban volt (10 éve!). Mondtam neki, hogy ez már olyan régi, hogy már nem is kérhető, váltson valami korszerűbre. Gondolod váltot? Azt mondta, jó ez így neki... Téged inkább a másik oldalra tennélek. Azaz mondod, hogy milyen drága, de nem váltottál volna díjcsomagot, illetve más topikban írtad az árakat, amik ma már nem is igazak, illetve anno még ''elfogadhatóak'' voltak. Más helyen azt írtad, rosszabb díjcsomagot javasoltak, mint amid volt. Szerintem ez nézőpont kérdése. Mikor a Te szolgáltatód díjszabását nézem, tele van lezárt csomagokkal, mert egyre másra gyártja az újabbakat. Attól még a régit nem szünteti meg, és aki azt használja, lehet rosszabbul jár. Ezek az ügyfelek ugyan azt elmondhatják, hogy miért ilyen drága? Mert nem követik a változásokat, nem váltanak díjcsomagot.

Anno a Relax díjcsomagokkal a T-Mobile úttörőnek számított a piacon, ezek voltak az első ilyen egységes percdíjas tarifák. Na ná, hogy rátromfolt a Pannon és a Vodafone is, és beindult az árspirál. Ugyanakkor a Pannon és a Vodafone is össze-vissza alakította a tarifákat. Például a Pannon a csomagok felét megszüntette, majd nem olyan rég át is szervezte a ''Pannon'' díjcsomagjait. A Vodafone is ''annyira ért a díjcsomagokhoz'' (reklám után szabadon), hogy változtatott a percszámokon, majd ő is bevezette az új Fix tarifáit. Ezekkel a Fix csomagokkal még lesz baja szerintem, mert nagyon tagolt... nem véletlen, hogy a Pannon is lefelezte a kezdeti csomagjainak a számát. Bezzeg a Relaxok a mai napig változatlanok. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy olcsók, de érdekes módon ezt is bőven be tudják osztani az ügyfelek. Lehet, hogy az ár lehetne kevesebb (főleg magasabb perctartományban), de vannak még finomítási lehetőségek, csak utána kell járni. Azért érdemes elgondolkodni azon, miért nem változtatott még a T-Mobile a Relaxokon!

Nézzük az új Vodafone Fix-eket:
Fix 3000-rel 100 perc 3100 Ft, míg Relax 100-zal 3200 Ft
Fix 6000-rel 250 perc 6000 Ft, míg Relax 250-nel 6250 Ft

Ebben az alacsonyabb havidíjas körben, ami az árérzékenyebb réteget érinti minimális a különbség, és akkor ismét kiemelném, hogy a Vodafone Fix tarifák talán már két hónapja, míg a Relaxok 3 éve vannak a piacon! Ahhoz képest tényleg nem nagy a különbség. Őszintén szólva, a Pannon még a Vodafone-nál is olcsóbb...

[Szerkesztve]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#50) AAAKEEE válasza tildy (#47) üzenetére


AAAKEEE
tag

Jaaa csak a dominósoknak ingyenes?? Nem is tudtam. Te milyen díjcsomagot használsz?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.