Értem amit mondasz, de nekem ezek az érveim.
1. 7-8 éves HW-eken néz ki így.
2. A GTA sohasem a világmagváltó grafikájáról volt híres, és mégis az egyik bestseller lett.
3. Itt azért nem lehet crysis3 grafikát csinálni, mert nem egy lineáris játékmenetről van szó. Ugye a Crysis-nál minden egyes pályán megvannak az adott pályára jellemző textúrák. Ezeket szépen betölti a rendszer aztán csókolom. A GTA-ban meg nincsenek töltések hanem egy pálya az egész, ahol lehet hogy valahol száz ágra süt a nap, míg máshol szakad a hó. Tök más viszonyok, más textúrák stb... Lehetetlen hozni egy Crsysis szintet.
Ahogy látom programozó vagy, legalább is azt állítottad, hogy Te szebben tudtad volna megoldani. Kétlem. Egy 7-8éves HW.en egy ilyen komplexitású játéknál ez a max. A Rockstar 4 éve dolgozik a játékon. Gondolom nem jó kedvükből csinálták ilyenre.
Akik meg várják a PC portot megsúgom, hogy egyelőre még az sincs eldöntve, hogy lesz-e port, az meg hogy mikor... Szóval cumi.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...