Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) F e Z o


F e Z o
veterán

A Gran Turismo sorozatért nagyon irigylem a konzol tulajokat.... :B

H2O über alles!

(#2) Fel


Fel
addikt

Júúúj de gáz... Ezt kár volt megörökíteni :DDD

(#3) Rebell válasza F e Z o (#1) üzenetére


Rebell
senior tag

Nem fikázom, ne érts félre, de ebben semmi irigylésre méltó dolog sincsen.
Maradok a GRID-nél. :K

(#4) Sicilian


Sicilian
addikt

Vezetést még gyakorolni kell... :DDD

nothing is true everything is permitted..

(#5) wednesday


wednesday
őstag

Ebből a játékból a rendes törés hiányzik. Ja, hogy csúcs Ferrarikat nem szabad összetörni... :U

(#6) Sirandrish


Sirandrish
legenda

szép...de szerintem akkor is szánalmas hogy ennyi év fejlesztés után 2010ben (2011?) kiadnak egy játékot amiben nem törik a kocsi..
Engem ez nagyon zavar

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#7) TOM-202


TOM-202
senior tag

Hát, akárhogy is nézem nálam még mindig a Grid az első ha versenyről van szó. Ez a video nem igazán győzött meg. :)

(#8) Gomez86 válasza Sirandrish (#6) üzenetére


Gomez86
őstag

Valamilyen szinten törik

(természetesen közel sem élethű módon)

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#9) Gomez86 válasza Rebell (#3) üzenetére


Gomez86
őstag

A GRID egy remek játék, de nem egy kategória a GT-vel.

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#10) Redcaster


Redcaster
őstag

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem kib***ul idegesít, hogy a vezetés helyett a szellőzésre figyel a pilóta :U . Nekem ez nagyon zavaró :F Amúgy lehet, hogy még csiszolnak kicsit a törésen, mindenesetre megér (majd) egy próbát.

(#11) Akos96


Akos96
senior tag

Nem értem mért jó az ha törik, lógó lökhárítóval szórakoztatóbb a játék? :F
Nekem nagyon tetszik, csak jönne már ki. :U

"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."

(#12) Sundesz


Sundesz
őstag

Addig ameddig nem jelent meg a játék szerintem felesleges ítélkezni róla. Ezek a videók a 24 órás Nürburgring-i verseny alkalmából készített GT5 build-ből vannak, amiben nagyon sok funkció nem elérhető, még rendes menüje sincs és van benne kb. 8 autó, ennyi. Nagyon várom már a megjelenést és bevallom, hogy én sem vagyok maradéktalanul elégedett az eddig látottakkal, tudok hiányosságokat találni bennük, de nem temetem előre a produktumot. Titkon abban reménykedek, hogy a Polyphony rejtegeti az "igazi" játékot és majd az E3-on nagyot fogunk nézni.

A GRID-el meg nincs értelme összehasonlítani, az egy nagyon jó arcade autóverseny (nekem is egyik kedvencem), ami az NFS-ek után üdítő volt, pláne az ász törésrendszerrel.

[ Szerkesztve ]

Hörcsög Powa'

(#13) blazsey2


blazsey2
senior tag

A videó is sz@r meg a játék is.
Úgy gáz az egész ahogy van :D
Ne is adják ki úgyse veszi meg senki.

PSN ID:blazseydr

(#14) heihachi


heihachi
addikt

Hát Ő nem Stig volt :D

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#15) Sirandrish válasza Gomez86 (#8) üzenetére


Sirandrish
legenda

elég szomoru..bár ugyis megveszik szóval igazából mindegy:)

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#16) wednesday válasza Gomez86 (#8) üzenetére


wednesday
őstag

Az eddigi videók alapján az inkább maszatolás volt, nem törés. Az autó geometriája nem változott, csak a festék kopott le. Elég élethűen néz ki, hogy 200as tempónál frontális ütközésnél csak a festék kopik meg. :U
De még mielőtt elítélném a készítőket én könnyen el tudom képzelni, hogy ebben meg van kötve a kezük. Ezeknél a luxus autóknál könnyen benne lehet a licencbe, hogy nincs törés. És akkor már nem csinálnak olyat, hogy az egyik törik a másik már nem. Az NFS 3-ba is pl: autós üldözésnél, ahol volt rendőr nem lehetett Ferrarit választani, mert a gyártó nem járult hozzá, hogy ilyen illegális dologban részt vegyen a terméke. :) Még ha ez csak játék is. Egy mod kellett, hogy fel lehessen oldani.

(#17) blazsey2


blazsey2
senior tag

A viccet félretéve ezt a játékot várom már évek óta.Lesz benne törés a rallye autók rendesen törni fognak a többieknél pedig a "maszatoláson" kívül rendesen ki fog hatni a menetteljesítményre a sok törés.Amúgy meg itt új videóahogy a sokszoros DTM bajnok Bernd Schneider megy a Nürburgringen az SLS Mercivel.Higgye el mindenki ez a játék büntetni fog :K

PSN ID:blazseydr

(#18) Sundesz válasza wednesday (#16) üzenetére


Sundesz
őstag

Elvileg a GT5-ben az utcai autóknál nem lesz komolyabb sérülés, viszont a versenyautók már látványosabban fognak törni. De ettől függetlenül azt hiszem a menettulajdonságok mind az utca -és mind a versenyautóknál változni fognak az ütközés során. Mondjuk a Forza 3-ban valamennyire szét lehetett zúzni az autókat, pedig azok is ugyan ilyen liszenszelt darabok.

Hörcsög Powa'

(#19) heihachi válasza Redcaster (#10) üzenetére


heihachi
addikt

Befogja az F csatornát :D

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#20) Redcaster válasza heihachi (#19) üzenetére


Redcaster
őstag

:DDD Hadonászik, mint Alonso Barcelonában :DD Ez jó

(#21) wednesday válasza Sundesz (#18) üzenetére


wednesday
őstag

Akkor nem tudom mi az oka a törés elhagyásának. :) Persze az is belejátszhat, hogy egy jó törés is hatalmas munka minden egyes autónál lehet nagyobb mint magának az autónak a lemodellezése. Csak azt nem értem, hogy ha gyakorlatilag kész a játék, akkor miért nem olyan videókat mutogatnak? Ha azt mondod máshol lesz törés, meg változnak majd a menettulajdonságok stb.

(#22) Viktor77


Viktor77
titán

"Most éppen egy Ferrarit csodálhatunk meg ahogy a Nürburgringen suhan." :D

Vicces, hogy még a szinte egyenes ívű kanyarban is képes volt kicsúszni.

MOD: Törés nekem sem hiányzik. Szeretek visszajátszásokat nézni, ahol baromi hülyén/rondán mutat egy összetört autó. Jó, tudom, van aki arra veri, hogy visszafelé megy a pályán, és lezúz mindenkit (ez ideig-óráig akár szórakoztató is lehet, nekik javaslom a Carmageddont vagy akár Viper Racing-et (ha már szimulátorokról beszélünk), de gyakorlati hasznát nem látom a sérülésnek. Mechanikai sérülés az oké, mert azért legyen meg a böjtje ha odacsapom a falnak, de vizuális nem kell.

[ Szerkesztve ]

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#23) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Engem az zavar (azon kívül, hogy nem tud használni manuális váltót, meg vezetni se), hogy meghagyták ezt az undorító guminyikorgást, ami a valóságban sosem ilyen, és nem is mindig hallatszik.

Viszont a legundorítóbb, hogy nincsen a kocsiknak normális hangja.

wednesday: a törésre is licenc vonatkozik.

[ Szerkesztve ]

(#24) Viktor77 válasza aero. (#23) üzenetére


Viktor77
titán

Ennél normálisabb hangot nem tudok elépzelni, tekintve, hogy mindegyiket mikrofonnal veszik fel, és "csak" be kell vinni a játékba.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#25) drachos válasza aero. (#23) üzenetére


drachos
tag

"Guminyikorgás" nélkül mégis honnan tudod, ha a gumi veszít a tapadásából? Honnan tudod mikor kell visszavenni a gázt? Itt nem érzed az autó apró mozgásait, szóval leginkább a gumi hangjára vagy hagyatkozva...

... vagy olyan gyönyörűen fogsz végigmenni a pályán, mint a videón a pilótánk. Azért odarakhattak valaki olyat, aki nem csak a padlógázt és satuféket ismeri. Kíváncsi lennék, hogy az ilyen az életben is így vezet?

[ Szerkesztve ]

(#26) hatred válasza Sirandrish (#15) üzenetére


hatred
tag

Szerintem te eltévedtél, a Carmageddon című játékot keresed. Nem egy szimulátor topicjában kéne keresgélned.

(#27) Sirandrish válasza hatred (#26) üzenetére


Sirandrish
legenda

Szerintem te meg rossz forumra regiztél...ez nem az a forum ahol csak isteni lehet egy adott játékot...
Sajnálom ha beletaposok a mimóza lelkedbe de ez szerintem 2010ben akkor is gyér...
Ettől még te majd megveheted 12példányban hogy minden hónapban "más" játékkal játszhass...sőt...akár el is küldheted a képet a fejlesztőknek hogy lássák te mekkora fanatik vagy...jah de a képen legyen rajta a válladon lévő GT logo tetkó is..mert azért csak ugy a frankó

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#28) hatred válasza Sirandrish (#27) üzenetére


hatred
tag

Oka, akkor most mondok néhány dolgot, ami lehet hogy neked újdonság lesz:
-egy autószimulátor feladata a valóságban lévő autóversenyek minnél jobb közelítésének megvalósítása
-ha a valóságban karambolozol egy versenyen, akkor azt a versenyt buktad, és a szimuláció szempontjából igazából teljesen mindegy hogy hogy és mennyire tört szanaszét a kocsid

Ezek miatt egy szimulátorban a törés abszolút nem elsődleges szempont. Egy roncsderbi szimulátorban már az lenne, de ilyen mód nincs a GT-ben. És mivel a törés realisztikus megvalósítása rendkívül összetett dolog, plusz a mai hardvereknek sincs végtelen kapacítása, így teljesen érthető, ha egy szimulátor szempontjából értelmesebb dolgokra fordítják elsődlegesen az energiájukat. Az hogy egyáltalán bármilyen törés is lesz a GT5-ben, valószínüleg az árkádhoz szokott szokott "parasztjátékosok" nyomása miatt van.

Emiatt úgy leszólni egy szimulátort, ahogy te csináltad.. Hát, nem sok szakértelemre vall :U

(#29) Sirandrish válasza hatred (#28) üzenetére


Sirandrish
legenda

Én nem szóltam le...írtam is hogy biztos jó lesz..de ettől még hiányzik a törés..
És nem azért mert ez a minimum...hanem azért mert már kb 100éve fejlesztik ezt a játékot és a grafikát leszámítva semmi ujat nem hoz..ami nekem kevés ennyi fejlesztést követően..

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#30) aero. válasza drachos (#25) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Tökéletesen egyszerűen. A valóságban sem nyikorog állandóan. Ha valami normálisabb hangja lenne, azt mondanám oké.

A GT sorozat mondjuk mindig is nehezebben irányíthatóak közé tartozott, nekem nincs vele bajom, a 4. résszel nagyon sokat játszottam.

(#31) hatred válasza Sirandrish (#29) üzenetére


hatred
tag

"a grafikát leszámítva semmi ujat nem hoz"

Egy ilyen nyilvánvaló hazugság tényszerű kijelentésére mégis mit vársz, mit mondjak? Ez olyan mintha azt mondanád hogy 1+1=3. Tudod mit? Nyertél, erre nem tudok, és egy értelmes vitában nem is lehet mit mondani.

aero: Ahogy más is is említette, a játék hangjait konkrétan mind a valóságból veszik fel, szóval hacsak nem vagy professzionális autóversenyző aki többszáz kocsiban ült már, nem hiszem hogy te fogod megmondani, hogy milyen hangja is van egy kocsinak igazából.

(#32) aero. válasza hatred (#31) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Szerintem egy Ferrarinak nem ilyen a hangja, de mindegy, ne offoljunk ezen.

(#33) heihachi válasza hatred (#28) üzenetére


heihachi
addikt

Mára eljutottunk oda, hogy az autók mozgását, fizikáját a legkisebb részletekig tudja nem is egy játék modellezni. Van ezek közt olyan, amely a Gran Turismo bármely részét megszégyenítően teszi ezt (nem a Forzákra gondolok, mielőtt valaki a hajához kap). Ezen a téren embertelen nagyot előrelépni nem lehet, persze javítani mindig van mit. Amíg egy játékot konzolra készítenek és az irányítását a kontrollerre optimalizálják, addig meg pláne nem.

De egy szimulátornak nem csak az a feladata, hogy az autók mozgását és fizikáját, hangját szimulálja. A versenyeket, a versenyek szabályait, a pályákat, az ütküzésekkor a kocsikra ható erőket, az időjárást is szimulálni kell, meg még egy rakás minden mást is. Bizony a versenyek része az ütközés, így azt is. A kocsik meg törnek ütközéskor, így azt is szimulálni kell. Nem azért, mert akkora kurva jó dolog lifegő lökhárítóval szaladgálni a pályán, vagy szembe menni, és összetörni a gépet. Hanem azért, mert a szimuláció így közelíti meg jobban a valóságot, már pedig ettől szimuláció. Lehet azt is szimulálni, hogy ütközök és elkezd lifegni az első lökhárító, ami akár le is szakadhat, és akkor átmegy rajta a gép, vagy a mögöttem levő megy át rajta, és akkor a kocsi mit csinál? Kitörik a jobb első és buktam? Defekt? Vagy csak egy autó megelőz, míg átbukdácsolok rajta, de tudok továbbmenni? Vagy esetleg tolja maga előtt, akkor az hogyan befojásolja a gépet? Vagy ütközök, törik a szélvédő, belső nézetnél ez érdekes lehet. Lehet azt is szimulálni, hogy egy letört első spoiler miatt más a légáramlás, más a leszorító erő. Ezeket simán lehetne és kellene is szimulálni. Nem az a lényeg, hogy a kocsi darabjai szanaszét hulljanak, a törés nem csak erről szól. Mellesleg egy ütközés nem feltétlenül bukta, lehet beérni harmadik, negyediknek is, ha pl pontokért megy a verseny. Na persze lehet úgy is szimulálni ezeket, hogy kitört a jobbelső kerék, nem megy a kocsi, de mondjuk a grafikában ez nem jelenik meg... kiábrándító lenne, meg értelmetlen is. Vagy éppen én azt látom, hogy a spoiler a helyén van, de a játék már letörtnek érzékeli, és a leszorító erőm nem az igazi. Na szóval kell ide a grafikai megjelenítés is.

Nem a törés a lényeg, meg úgyse töröm össze a kocsit legtöbbször? Ennyi erővel mondhatnánk azt is, hogy pálya nyomvonala csak a fontos, a pálya széle lehetne üres is, mert azon nincs is mit szimulálni, meg úgyse azon megyünk. Mégsem így van, a pálya attól lesz élethűen modellezett, ha pálya széli elemek, még a távoliak is a lehető legjobban hasonlítanak az eredetire.

Ugyanígy az időjárás modellezése is nagyon fontos rész, és ezen a téren még igen csak sok hiányossággal küszködik a legtöbb játék. Pedig mekkora lehetőségek lennének benne.

Ha valahol, hát akkor éppen a töréseken meg pl. az időjáráson van még mit fejleszteni, de van más olyan terület is, ahol ki lehetne tűnni a tömegből. És nem csak a kurva sok háromszögből álló kocsit kellene nyomatni a 3000*3000-ben renderelt bullshit képekkel, mert az a legkevésbé fontos lassan, mert azt már sok játék tudja, mint ahogy a GT szintű fizikát is. Ideje lenne a szimuláció más területeire is rágyúrni.

[ Szerkesztve ]

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#34) heihachi válasza aero. (#32) üzenetére


heihachi
addikt

[link] Ilyen hangja van, de ez kicsit sem hasonlít arra, ami a játékban van.
Azért élőben nyilván másként szól a játék is, meg az Enzo is, mint ezen a két nem túl jó minőségű felvételen :)

[ Szerkesztve ]

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#35) FoxiestFox


FoxiestFox
félisten

Cánalmas hogy nincs törcsy..

Senki ne mondja azt nekem, hogy nincs meg az a pénz, amiért a gyártók megadják a licenszt a törésmodellre.... csupán nem éri meg a fejlesztőknek.
Így is venni fogják. Mert GT.

És amúgy nekem is tetszik alapból.. :)

(#36) Def26


Def26
félisten

Elég szar hangja volt annak a "koccanásnak" 1:09 -nél. Ez valami régi videó lehet nem?

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#37) Gomez86


Gomez86
őstag

Vannak itt elváló alkatrészek is.
Bár ezen a videón még erősen érződik hogy a nem végleges modell.
De abban egyetértünk hogy el még törésmodellnek (illetve szimulációnak) igen gyengus...

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#38) Sirandrish válasza Gomez86 (#37) üzenetére


Sirandrish
legenda

Nem ugy volt alapba hogy a Rally autók törni fognak csak az utcaiak nem?
Mert én úgy tudom..

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#39) Gomez86 válasza Sirandrish (#38) üzenetére


Gomez86
őstag

Lehet :U
Bár mondjuk az elég szánalmas... Ha a Forzában tudod törni az egzotikus autókat, akkor itt is meg lehetett volna venni a licence-t

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#40) TazLeacher válasza Viktor77 (#22) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Nem arra verik, hanem egyszerűen valósághűbb. És igen, vannak akik arra verik, hogy ebben a játékban le tudtak valósághűen modellezni 200 autó, meg 100 pályát. Ja, annyira valósághűen, hogy az autó nem törik.

Valahogy az ember olyan lény, hogy egyre többet akar. Jelen esetben a játékoktól mindenki azt várja, hogy a lehető legjobbn hasonlítson a valóságra. Amikor 200-al belemegyek egy betonfalba elvárom, hogy az az autó törjön össze, de ez lehet az én bajom.

Megpróbálják lemodellezni egy autó valós viselkedését. De az autó viselkedéséhez hozzátartozik a törés is. Ezek a pattógós ütközések, mintha dodzsem lenne.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#41) Sirandrish válasza Gomez86 (#39) üzenetére


Sirandrish
legenda

a GT-nél is meg lehetne venni csak az sok pénz..

jer1cho: milyen jó már mikor 2al belemész a falba és az autón egy karcolás sincs de mégsem megy tovább..realisztik power :D

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#42) Gomez86 válasza Sirandrish (#41) üzenetére


Gomez86
őstag

200 éve fejlesztik, és a PS3 húzócíme. Ha erre nincs pénz akkor mire van?

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#43) TazLeacher válasza Sirandrish (#41) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Lehet az ütközéstől elszakadt az ékszíj. :))

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#44) Sirandrish válasza Gomez86 (#42) üzenetére


Sirandrish
legenda

pont ezt mondom én is... :K

jer1cho: az aztán tényleg brutális lehet :D

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#45) Sundesz


Sundesz
őstag

Sajnos a GRID-en és DIRT-en kívül még sehol nem láttam olyan törést, amire azt mondtam volna, hogy na igen, ez már valami. Remélem az F1 2010-ben is kitesznek magukért a fiúk. Majd ha elkészül a GT5 akkor a GT6-nál már csak a törésre koncentrálhatnak. :) Ha GRID szintet nem ütik meg, akkor ne is erőltessék, nekem a Forza törése sem jött be, de mondhatnám a Shift-et vagy akár a GTR Evot is.

Hörcsög Powa'

(#46) Sirandrish válasza Sundesz (#45) üzenetére


Sirandrish
legenda

áá..mire kijönne a GT6 addigra lesz PS5 ami már gigamegabrutál grafikát tud majd ugyhogy azt kell majd fejleszteni úgy megközelítőleg 12évig ;]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#47) TazLeacher válasza Sundesz (#45) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

A törés hiánya GT1 óta probléma. Úgy, ahogy azót sz*rnak rá, a GT6-ban is fognak.

A Gran Turismo a nagy számok játéka. Sok autó, sok pálya, sok évi fejlesztés.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#48) Sirandrish válasza TazLeacher (#47) üzenetére


Sirandrish
legenda

Sok autó meg sok pálya az ok, de a sok év fejlesztés most jött divatba...egyik részre sem kellett ennyit várni..

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#49) Sundesz válasza Sirandrish (#46) üzenetére


Sundesz
őstag

Szvsz ebben a generációban még egy GT biztos jönni fog, az 5. résszel elkészült a PS3-as alap, amit majd csiszolgatnak 3 évig és jöhet a 6. Legalábbis én így képzelem. Majd a PS4-re biztos 10 évig fejlesztenek. ;]

Hörcsög Powa'

(#50) Sirandrish válasza Sundesz (#49) üzenetére


Sirandrish
legenda

Ne viccelj!:D
Ebbe a generációban? örüljünk ha ez megjelenik!
Nehogy előlröl kezdjék mert kitalálják hogy lehetne még 3 poligont beletolni a visszapillantóba :DDD

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.