A Gran Turismo sorozatért nagyon irigylem a konzol tulajokat....
H2O über alles!
A Gran Turismo sorozatért nagyon irigylem a konzol tulajokat....
H2O über alles!
Nem fikázom, ne érts félre, de ebben semmi irigylésre méltó dolog sincsen.
Maradok a GRID-nél.
Vezetést még gyakorolni kell...
nothing is true everything is permitted..
Ebből a játékból a rendes törés hiányzik. Ja, hogy csúcs Ferrarikat nem szabad összetörni...
(#6) Sirandrish
szép...de szerintem akkor is szánalmas hogy ennyi év fejlesztés után 2010ben (2011?) kiadnak egy játékot amiben nem törik a kocsi..
Engem ez nagyon zavar
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Hát, akárhogy is nézem nálam még mindig a Grid az első ha versenyről van szó. Ez a video nem igazán győzött meg.
Valamilyen szinten törik
(természetesen közel sem élethű módon)
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
A GRID egy remek játék, de nem egy kategória a GT-vel.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem kib***ul idegesít, hogy a vezetés helyett a szellőzésre figyel a pilóta . Nekem ez nagyon zavaró Amúgy lehet, hogy még csiszolnak kicsit a törésen, mindenesetre megér (majd) egy próbát.
Nem értem mért jó az ha törik, lógó lökhárítóval szórakoztatóbb a játék?
Nekem nagyon tetszik, csak jönne már ki.
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
Addig ameddig nem jelent meg a játék szerintem felesleges ítélkezni róla. Ezek a videók a 24 órás Nürburgring-i verseny alkalmából készített GT5 build-ből vannak, amiben nagyon sok funkció nem elérhető, még rendes menüje sincs és van benne kb. 8 autó, ennyi. Nagyon várom már a megjelenést és bevallom, hogy én sem vagyok maradéktalanul elégedett az eddig látottakkal, tudok hiányosságokat találni bennük, de nem temetem előre a produktumot. Titkon abban reménykedek, hogy a Polyphony rejtegeti az "igazi" játékot és majd az E3-on nagyot fogunk nézni.
A GRID-el meg nincs értelme összehasonlítani, az egy nagyon jó arcade autóverseny (nekem is egyik kedvencem), ami az NFS-ek után üdítő volt, pláne az ász törésrendszerrel.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
A videó is sz@r meg a játék is.
Úgy gáz az egész ahogy van
Ne is adják ki úgyse veszi meg senki.
PSN ID:blazseydr
Hát Ő nem Stig volt
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
elég szomoru..bár ugyis megveszik szóval igazából mindegy
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Az eddigi videók alapján az inkább maszatolás volt, nem törés. Az autó geometriája nem változott, csak a festék kopott le. Elég élethűen néz ki, hogy 200as tempónál frontális ütközésnél csak a festék kopik meg.
De még mielőtt elítélném a készítőket én könnyen el tudom képzelni, hogy ebben meg van kötve a kezük. Ezeknél a luxus autóknál könnyen benne lehet a licencbe, hogy nincs törés. És akkor már nem csinálnak olyat, hogy az egyik törik a másik már nem. Az NFS 3-ba is pl: autós üldözésnél, ahol volt rendőr nem lehetett Ferrarit választani, mert a gyártó nem járult hozzá, hogy ilyen illegális dologban részt vegyen a terméke. Még ha ez csak játék is. Egy mod kellett, hogy fel lehessen oldani.
A viccet félretéve ezt a játékot várom már évek óta.Lesz benne törés a rallye autók rendesen törni fognak a többieknél pedig a "maszatoláson" kívül rendesen ki fog hatni a menetteljesítményre a sok törés.Amúgy meg itt új videóahogy a sokszoros DTM bajnok Bernd Schneider megy a Nürburgringen az SLS Mercivel.Higgye el mindenki ez a játék büntetni fog
PSN ID:blazseydr
Elvileg a GT5-ben az utcai autóknál nem lesz komolyabb sérülés, viszont a versenyautók már látványosabban fognak törni. De ettől függetlenül azt hiszem a menettulajdonságok mind az utca -és mind a versenyautóknál változni fognak az ütközés során. Mondjuk a Forza 3-ban valamennyire szét lehetett zúzni az autókat, pedig azok is ugyan ilyen liszenszelt darabok.
Hörcsög Powa'
Befogja az F csatornát
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Hadonászik, mint Alonso Barcelonában Ez jó
Akkor nem tudom mi az oka a törés elhagyásának. Persze az is belejátszhat, hogy egy jó törés is hatalmas munka minden egyes autónál lehet nagyobb mint magának az autónak a lemodellezése. Csak azt nem értem, hogy ha gyakorlatilag kész a játék, akkor miért nem olyan videókat mutogatnak? Ha azt mondod máshol lesz törés, meg változnak majd a menettulajdonságok stb.
"Most éppen egy Ferrarit csodálhatunk meg ahogy a Nürburgringen suhan."
Vicces, hogy még a szinte egyenes ívű kanyarban is képes volt kicsúszni.
MOD: Törés nekem sem hiányzik. Szeretek visszajátszásokat nézni, ahol baromi hülyén/rondán mutat egy összetört autó. Jó, tudom, van aki arra veri, hogy visszafelé megy a pályán, és lezúz mindenkit (ez ideig-óráig akár szórakoztató is lehet, nekik javaslom a Carmageddont vagy akár Viper Racing-et (ha már szimulátorokról beszélünk), de gyakorlati hasznát nem látom a sérülésnek. Mechanikai sérülés az oké, mert azért legyen meg a böjtje ha odacsapom a falnak, de vizuális nem kell.
[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
Engem az zavar (azon kívül, hogy nem tud használni manuális váltót, meg vezetni se), hogy meghagyták ezt az undorító guminyikorgást, ami a valóságban sosem ilyen, és nem is mindig hallatszik.
Viszont a legundorítóbb, hogy nincsen a kocsiknak normális hangja.
wednesday: a törésre is licenc vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
Ennél normálisabb hangot nem tudok elépzelni, tekintve, hogy mindegyiket mikrofonnal veszik fel, és "csak" be kell vinni a játékba.
Csinálni kell. Kész. Pont.
"Guminyikorgás" nélkül mégis honnan tudod, ha a gumi veszít a tapadásából? Honnan tudod mikor kell visszavenni a gázt? Itt nem érzed az autó apró mozgásait, szóval leginkább a gumi hangjára vagy hagyatkozva...
... vagy olyan gyönyörűen fogsz végigmenni a pályán, mint a videón a pilótánk. Azért odarakhattak valaki olyat, aki nem csak a padlógázt és satuféket ismeri. Kíváncsi lennék, hogy az ilyen az életben is így vezet?
[ Szerkesztve ]
Szerintem te eltévedtél, a Carmageddon című játékot keresed. Nem egy szimulátor topicjában kéne keresgélned.
Szerintem te meg rossz forumra regiztél...ez nem az a forum ahol csak isteni lehet egy adott játékot...
Sajnálom ha beletaposok a mimóza lelkedbe de ez szerintem 2010ben akkor is gyér...
Ettől még te majd megveheted 12példányban hogy minden hónapban "más" játékkal játszhass...sőt...akár el is küldheted a képet a fejlesztőknek hogy lássák te mekkora fanatik vagy...jah de a képen legyen rajta a válladon lévő GT logo tetkó is..mert azért csak ugy a frankó
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Oka, akkor most mondok néhány dolgot, ami lehet hogy neked újdonság lesz:
-egy autószimulátor feladata a valóságban lévő autóversenyek minnél jobb közelítésének megvalósítása
-ha a valóságban karambolozol egy versenyen, akkor azt a versenyt buktad, és a szimuláció szempontjából igazából teljesen mindegy hogy hogy és mennyire tört szanaszét a kocsid
Ezek miatt egy szimulátorban a törés abszolút nem elsődleges szempont. Egy roncsderbi szimulátorban már az lenne, de ilyen mód nincs a GT-ben. És mivel a törés realisztikus megvalósítása rendkívül összetett dolog, plusz a mai hardvereknek sincs végtelen kapacítása, így teljesen érthető, ha egy szimulátor szempontjából értelmesebb dolgokra fordítják elsődlegesen az energiájukat. Az hogy egyáltalán bármilyen törés is lesz a GT5-ben, valószínüleg az árkádhoz szokott szokott "parasztjátékosok" nyomása miatt van.
Emiatt úgy leszólni egy szimulátort, ahogy te csináltad.. Hát, nem sok szakértelemre vall
Én nem szóltam le...írtam is hogy biztos jó lesz..de ettől még hiányzik a törés..
És nem azért mert ez a minimum...hanem azért mert már kb 100éve fejlesztik ezt a játékot és a grafikát leszámítva semmi ujat nem hoz..ami nekem kevés ennyi fejlesztést követően..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Tökéletesen egyszerűen. A valóságban sem nyikorog állandóan. Ha valami normálisabb hangja lenne, azt mondanám oké.
A GT sorozat mondjuk mindig is nehezebben irányíthatóak közé tartozott, nekem nincs vele bajom, a 4. résszel nagyon sokat játszottam.
"a grafikát leszámítva semmi ujat nem hoz"
Egy ilyen nyilvánvaló hazugság tényszerű kijelentésére mégis mit vársz, mit mondjak? Ez olyan mintha azt mondanád hogy 1+1=3. Tudod mit? Nyertél, erre nem tudok, és egy értelmes vitában nem is lehet mit mondani.
aero: Ahogy más is is említette, a játék hangjait konkrétan mind a valóságból veszik fel, szóval hacsak nem vagy professzionális autóversenyző aki többszáz kocsiban ült már, nem hiszem hogy te fogod megmondani, hogy milyen hangja is van egy kocsinak igazából.
Szerintem egy Ferrarinak nem ilyen a hangja, de mindegy, ne offoljunk ezen.
Mára eljutottunk oda, hogy az autók mozgását, fizikáját a legkisebb részletekig tudja nem is egy játék modellezni. Van ezek közt olyan, amely a Gran Turismo bármely részét megszégyenítően teszi ezt (nem a Forzákra gondolok, mielőtt valaki a hajához kap). Ezen a téren embertelen nagyot előrelépni nem lehet, persze javítani mindig van mit. Amíg egy játékot konzolra készítenek és az irányítását a kontrollerre optimalizálják, addig meg pláne nem.
De egy szimulátornak nem csak az a feladata, hogy az autók mozgását és fizikáját, hangját szimulálja. A versenyeket, a versenyek szabályait, a pályákat, az ütküzésekkor a kocsikra ható erőket, az időjárást is szimulálni kell, meg még egy rakás minden mást is. Bizony a versenyek része az ütközés, így azt is. A kocsik meg törnek ütközéskor, így azt is szimulálni kell. Nem azért, mert akkora kurva jó dolog lifegő lökhárítóval szaladgálni a pályán, vagy szembe menni, és összetörni a gépet. Hanem azért, mert a szimuláció így közelíti meg jobban a valóságot, már pedig ettől szimuláció. Lehet azt is szimulálni, hogy ütközök és elkezd lifegni az első lökhárító, ami akár le is szakadhat, és akkor átmegy rajta a gép, vagy a mögöttem levő megy át rajta, és akkor a kocsi mit csinál? Kitörik a jobb első és buktam? Defekt? Vagy csak egy autó megelőz, míg átbukdácsolok rajta, de tudok továbbmenni? Vagy esetleg tolja maga előtt, akkor az hogyan befojásolja a gépet? Vagy ütközök, törik a szélvédő, belső nézetnél ez érdekes lehet. Lehet azt is szimulálni, hogy egy letört első spoiler miatt más a légáramlás, más a leszorító erő. Ezeket simán lehetne és kellene is szimulálni. Nem az a lényeg, hogy a kocsi darabjai szanaszét hulljanak, a törés nem csak erről szól. Mellesleg egy ütközés nem feltétlenül bukta, lehet beérni harmadik, negyediknek is, ha pl pontokért megy a verseny. Na persze lehet úgy is szimulálni ezeket, hogy kitört a jobbelső kerék, nem megy a kocsi, de mondjuk a grafikában ez nem jelenik meg... kiábrándító lenne, meg értelmetlen is. Vagy éppen én azt látom, hogy a spoiler a helyén van, de a játék már letörtnek érzékeli, és a leszorító erőm nem az igazi. Na szóval kell ide a grafikai megjelenítés is.
Nem a törés a lényeg, meg úgyse töröm össze a kocsit legtöbbször? Ennyi erővel mondhatnánk azt is, hogy pálya nyomvonala csak a fontos, a pálya széle lehetne üres is, mert azon nincs is mit szimulálni, meg úgyse azon megyünk. Mégsem így van, a pálya attól lesz élethűen modellezett, ha pálya széli elemek, még a távoliak is a lehető legjobban hasonlítanak az eredetire.
Ugyanígy az időjárás modellezése is nagyon fontos rész, és ezen a téren még igen csak sok hiányossággal küszködik a legtöbb játék. Pedig mekkora lehetőségek lennének benne.
Ha valahol, hát akkor éppen a töréseken meg pl. az időjáráson van még mit fejleszteni, de van más olyan terület is, ahol ki lehetne tűnni a tömegből. És nem csak a kurva sok háromszögből álló kocsit kellene nyomatni a 3000*3000-ben renderelt bullshit képekkel, mert az a legkevésbé fontos lassan, mert azt már sok játék tudja, mint ahogy a GT szintű fizikát is. Ideje lenne a szimuláció más területeire is rágyúrni.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
[link] Ilyen hangja van, de ez kicsit sem hasonlít arra, ami a játékban van.
Azért élőben nyilván másként szól a játék is, meg az Enzo is, mint ezen a két nem túl jó minőségű felvételen
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Cánalmas hogy nincs törcsy..
Senki ne mondja azt nekem, hogy nincs meg az a pénz, amiért a gyártók megadják a licenszt a törésmodellre.... csupán nem éri meg a fejlesztőknek.
Így is venni fogják. Mert GT.
És amúgy nekem is tetszik alapból..
Elég szar hangja volt annak a "koccanásnak" 1:09 -nél. Ez valami régi videó lehet nem?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Vannak itt elváló alkatrészek is.
Bár ezen a videón még erősen érződik hogy a nem végleges modell.
De abban egyetértünk hogy el még törésmodellnek (illetve szimulációnak) igen gyengus...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
Nem ugy volt alapba hogy a Rally autók törni fognak csak az utcaiak nem?
Mert én úgy tudom..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Lehet
Bár mondjuk az elég szánalmas... Ha a Forzában tudod törni az egzotikus autókat, akkor itt is meg lehetett volna venni a licence-t
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
Nem arra verik, hanem egyszerűen valósághűbb. És igen, vannak akik arra verik, hogy ebben a játékban le tudtak valósághűen modellezni 200 autó, meg 100 pályát. Ja, annyira valósághűen, hogy az autó nem törik.
Valahogy az ember olyan lény, hogy egyre többet akar. Jelen esetben a játékoktól mindenki azt várja, hogy a lehető legjobbn hasonlítson a valóságra. Amikor 200-al belemegyek egy betonfalba elvárom, hogy az az autó törjön össze, de ez lehet az én bajom.
Megpróbálják lemodellezni egy autó valós viselkedését. De az autó viselkedéséhez hozzátartozik a törés is. Ezek a pattógós ütközések, mintha dodzsem lenne.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
a GT-nél is meg lehetne venni csak az sok pénz..
jer1cho: milyen jó már mikor 2al belemész a falba és az autón egy karcolás sincs de mégsem megy tovább..realisztik power
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
200 éve fejlesztik, és a PS3 húzócíme. Ha erre nincs pénz akkor mire van?
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
(#43) TazLeacher válasza Sirandrish (#41) üzenetére
Lehet az ütközéstől elszakadt az ékszíj.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
pont ezt mondom én is...
jer1cho: az aztán tényleg brutális lehet
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Sajnos a GRID-en és DIRT-en kívül még sehol nem láttam olyan törést, amire azt mondtam volna, hogy na igen, ez már valami. Remélem az F1 2010-ben is kitesznek magukért a fiúk. Majd ha elkészül a GT5 akkor a GT6-nál már csak a törésre koncentrálhatnak. Ha GRID szintet nem ütik meg, akkor ne is erőltessék, nekem a Forza törése sem jött be, de mondhatnám a Shift-et vagy akár a GTR Evot is.
Hörcsög Powa'
áá..mire kijönne a GT6 addigra lesz PS5 ami már gigamegabrutál grafikát tud majd ugyhogy azt kell majd fejleszteni úgy megközelítőleg 12évig
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
A törés hiánya GT1 óta probléma. Úgy, ahogy azót sz*rnak rá, a GT6-ban is fognak.
A Gran Turismo a nagy számok játéka. Sok autó, sok pálya, sok évi fejlesztés.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
(#48) Sirandrish válasza TazLeacher (#47) üzenetére
Sok autó meg sok pálya az ok, de a sok év fejlesztés most jött divatba...egyik részre sem kellett ennyit várni..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Szvsz ebben a generációban még egy GT biztos jönni fog, az 5. résszel elkészült a PS3-as alap, amit majd csiszolgatnak 3 évig és jöhet a 6. Legalábbis én így képzelem. Majd a PS4-re biztos 10 évig fejlesztenek.
Hörcsög Powa'
Ne viccelj!
Ebbe a generációban? örüljünk ha ez megjelenik!
Nehogy előlröl kezdjék mert kitalálják hogy lehetne még 3 poligont beletolni a visszapillantóba
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....