A Nyugatiban nem csak 1-2 sínpár van. Hogyha a felénél le is szakad a felsővezeték, a dízel még akkor is el tudna közlekedni 3-4 vágányon, úgyhogy ez az érv nem állja meg a helyét.
Viszont te magad is írod később, hogy Magyarországon te is tapasztaltad, hogy a késés "hétköznapi" dolog. Nincs rá logikus magyarázat. Akkor miért keresel magyarázatot az illogikus késésre?
(#5) tope: A GYSEV valami oknál fogva másképp működik, mint a MÁV. Például nyereséges is, ha jól tudom!
A 160Km/h azért vicces, mert vagy az új vágány nem bírja mégsem ( ), vagy a felsővezeték nem bírja, vagy a menetrendbe nem fér bele!
[ Szerkesztve ]
"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)