Mindig imádtam a csicsás kamionokat...
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
Mindig imádtam a csicsás kamionokat...
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
én lefesteném porfeketére, fekete felniket alá, sötétített ablakok, aztán kész a minimal kamion
És Volvooooo!
Kíváncsian várom a tapasztalatokat.
Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
Az a bagoly! az o rly? jut eszembe róla.
Hát most ért haza Angolból, azt mondta nagyon jó autó, a legkényelmesebb mind közül a "kis" fülke ellenére is. Nagyon jól megy ahhoz képest hogy 400-as motor, keveset fogyaszt, és nagyon jó a váltója.. Eddig bejön neki....
(#4) proof88: Azt a bagolyt még általános iskolai ballagásomra kaptam csak nem így nézett ki.. A tetején volt ilyen kalap amit a főiskolások szoktak viselni a doktorin, meg volt egy szemüvege..
(#2) aero.:
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
én lefesteném porfeketére, fekete felniket alá, sötétített ablakok, aztán kész a minimal kamion
Mint Jeremy Clarkson stealth Magnumja a Top Gear-ben?
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Engem az érdekelne, hogy a 3 közül melyiknek milyen tulajdonságai vannak, mi a vélemény róluk.
Minap itt az utcánkból is kifordult egy magyar kamion az egyik udvarról. Nagy megdöbbenésünkre.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
Melyik 3 közül Abe?
Tildy: Magyarok mindenhol vannak, olyan ország nincs ahol nem láthatsz 1-1et..
Ja most nézem London-ról van szó.. Nem nagy szó, onnan jött apám.. Képet kértek? Van megint 200 angliáról..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
(#10) kételkedem válasza gamerkiller (#1) üzenetére
Én ezzel szemben nem! Viszont nem is én fogok vele dolgozni, maradhat!
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
(#11) gamerkiller válasza kételkedem (#10) üzenetére
Kamionozni fogsz te is? Általában azok az emberek akik nem dolgoznak a szakmában valamilyen szinten, nem is nézik a kamionok kinézetét.. Azt mondják mind ugyan olyan, de abba nem is gondolnak bele hogy mindegyik egy 10 keréken guruló otthon...
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
(#12) kételkedem válasza gamerkiller (#11) üzenetére
Még jogsim sincs rá sajnos!
Mindig érdekelt a kamionos világ és sosem késő, ezért bármi előfordulhat!
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
Oké, legyen 4, nem vettem észre, hogy TGX és TGA is van...
Hát ez nálam még mindig 5 ne haragudj.. Majd csinálok holnap egy kis összefoglalót ezekről..
ABE: Olvasd el a cikkeimet, sok mindent megtudhatsz róla..
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
(#15) kételkedem válasza gamerkiller (#14) üzenetére
ABE: Olvasd el a cikkeimet, sok mindent megtudhatsz róla..
Szerintem ez nekem szólt!
És igen, rendszeres olvasód vagyok.
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
Igen, tudom, hogy 5 különböző darab van itt a képeken, de mondjuk engem az érdekel elsősorban, hogy az alapkonstrukció milyen, és nem az, hogy az Euro3-as és Euro5-ös FH12 között milyen különbség van. Szóval csak egy rövid szubjektív összefoglaló, hogy melyiknek milyen erőssége és hátránya van, melyik a vezetőbarátabb, ilyesmi.
TGX fogyasztás szempontjából nem a legjobb választás, persze ez nagyon sok mindentől függ (pl. adott terepviszonyok, a rakomány, a sofőr "lábmérete", stb.).
"Ép hardverben ép szoftver..."
(#18) gamerkiller válasza kételkedem (#15) üzenetére
Igen ez tényleg neked szólt, bocsi.. Örülök hogy olvasóm vagy..
ABE: Nem csak az a különbség, a fülkéje is más egy kicsit, és a motorja is erősebb.. Egész más a technika..
Bon3ss: TGA - TGX-ben ugyan az a motor duruzsol, de a többi dologban egyet értek..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
A motorblokk bizonyos keretek között választható, de most két azonos típusú blokkal szerelt TGA és TGX fogyasztására gondolok - az előbb a TGA lemaradt. Ugyanazon útvonalon, kvázi azonos sebesség és rakomány mellett utóbbival rosszabbul lehet kijönni fogyasztás szempontjából, legalábbis számomra ez tükröződik a tapasztalatokból és a számokból.
"Ép hardverben ép szoftver..."
Szép nagyon, nekem tetszik így 'kicsicsázva'!
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
Mennyire tettenerheto hosszabb tavon a gyartok kozti stilusbeli/felfogasbeli kulonbseg?
Regebben pl. a Volvo sokkal jobb volt ergonomiaban, minden a pilota kore tervezve, atgondolt muszerfal, mig ezzel szemben a Man inkabb egy minimal fapad munkaeszkoz, ami arra van kitalalva, hogy elvigye A-bol B-be az arut, semmi tobb. (Legrugos pilotaules? Felaras extra...)
Vagy 3 tengelyes alvazaknal Scania-nal alapertelmezetten kormanyzott a hatso tengely, Volvo-nal asszem valaszthato, Man-nal meg meg nem is hallottak ilyenrol.
Elesebb kanyarban nem mindegy, mennyire radirozza a gumit...
Meg ilyen finomsagok is elofordulnak, mint a Volvo a hajtott tengelyen meri a teljesitmenyt, mig a tobbiek a fotengelyen mertet adjak meg.
Igy gyakorlatban nem biztos, hogy a 400LE-s Volvo gyengebb, mint pl. a 440LE-s Man.
(Faterom epitoanyagkereskedo, volt par fele teherautonk az evek soran: XF elotti nyerges DAF 95.350, platos DAF 95.380, 1. szerias Magnum, Volvo FL12.380, Scania 124, Man 8.160, Man 24.valami, meg valamikor az oskorban Liaz
Most persze a valsag miatt ~1 eve all a 3 auto a telep sarkaban, rendszamok leadva, soforok elbocsatva Olcsobban jon ki, ha megkerjuk a helyi fuvaros ceget, hogy nehanapjan hozza el az arut, mint fenntartani teherautokat.)
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
most két azonos típusú blokkal szerelt TGA és TGX fogyasztására gondolok - az előbb a TGA lemaradt. Ugyanazon útvonalon, kvázi azonos sebesség és rakomány mellett utóbbival rosszabbul lehet kijönni fogyasztás szempontjából, legalábbis számomra ez tükröződik a tapasztalatokból és a számokból.
Nem lehet, hogy a TGX-etek sporolas aldozata lett, es olcsobb, kevesebb sebesseges valto van benne, mint a regebbi TGA-ban?
Nalunk pl. a soforok mindig szidtak emiatt a kis Man-t. (Ilyesmi, csak a mienk platos.)
Gyari default 6 sebesseges valto lenne, de valakinek a rendelesere legyartottak egyet 5 sebessegessel, de raktaron maradt, aztan a Man forgalmazo jol ratukmalta fateromra, o meg laikuskent nem foglalkozott azzal, hogy melyik mit tud, lenyeg az, hogy guruljon.
5 sebesseges gyengesege ott mutatkozik meg, hogy pl. mesz Aszofo felol a komphoz, Tihany tablanal van egy combosabb domb.
3-asban bog a motor, 4-esben viszont nincs eleg nyomatek az emelkedohoz, tul nagy az attetel kulonbseg a ket fokozat kozott.
6 sebesseges valtoban egyenletesebben vannak elosztva a fokozatok, konnyebb idealis fordulaton tartani a motort egy adott uton. -> kevesebbet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Köszönöm a technikai információkat, ezekkel tisztában vagyok.
Természetesen 6 sebességes TGA-hoz képest a szintén 6 sebességes TGX-et hasonlítottam, szemléletesebb lenne a megfelelő dokumentumok, számok ismeretében, de ezek bemutatására nem hiszem, hogy lenne lehetőségem.
Személyes véleményemet írtam le, biztos, hogy van, aki más álláspontja van.
"Ép hardverben ép szoftver..."
A szmájli a végén félre ment, hála a "kódok" variálásának...
"Ép hardverben ép szoftver..."
Én is szeretem a kamionokat! Tiszteletet követelnek.
Köszi a beszámolót!!
[ Szerkesztve ]
IN GOD WE TRUST!
bejegyzés Az új családtag..