Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bitblueduck


bitblueduck
senior tag

Ezek alapján logikus lenne egy iPhone következőnek. Apple és Samsung mindkettő profitorientált cég, nem a szeretetről szól ez. Meg Apple-nél lehet rájöttek, hogy ha valaki szörnyű pénzeket hagy náluk akkor lehetne emberként is kezelni. Ettől függetlenül nekem egyszer volt dolgom Samsung szervízzel, ott abszolút korrektek voltak és 1-2 nap alatt kész is lett a javítás. Azóta is az S7-et nyúzom. Egy jól összerakott teló. Szoftver az meg olyan ... Samsungos.

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#2) iSonic


iSonic
addikt

Nálam is hasonló volt a helyzet még évekkel ezelőtt. Én például hatalmas Samsung fanboy-ként még Galaxy S2-től kezdve vásároltam a készülékeket sorjában, egészen az ominózus Note 7 akkumulátor random "gyulladásos" hisztériáig. Amikor is olyan mértéktelen lekezelő hozzáállást tapasztaltam a szerviz részéről, mintha Én tehettem volna, hogy a készülékük hibás. Viszont annyiból jobban döntöttem, hogy amikor a Telekom felajánlotta a cserét, akkor almás vonalra váltottam. iPhone 7 lett, amit 1,5 évig velem volt (később családba maradt tovább másnál), majd váltottam iPhone 8 Plus-ra, ami most októberben lesz 4 éves. Ezalatt egyszer volt olyan problémája, hogy -20 fokban kikapcsolt. Ezenkívül semmi (tény mostanság már szegény a 76%-os akksival nem bírja olyan combosan a napokat, de egy régebbi Samsung S7-S8-hoz képest ez az akkukapacitás ennyi évesen már Matuzsálemi kor).

Ha tényleg olyan alkat vagy aki dobozból ki és use it, akkor tényleg érdemesebb az almás vonalra váltani, mert nem fogod megbánni. Én azt mondom, hogy droid vonalon sincsenek annyira rossz gyártók (lásd Xiaomi, Huawei, OnePlus), viszont a kaotikus OTA frissítések tényleg kritikán aluli egyes nemes gyártóknál.

Szervizzel kapcsolatban meg örülj, hogy nem volt még dolgod a TMX Mobile Solution-el. Anno oda küldték az összes Samsung készüléket. Na ami ott van az kritikán aluli és mindenbe Te leszel a hibás, még a gyári meghibásodásra is rávágják, hogy Miattad van. Érdemes elolvasni a Google véleményeket. Azóta nemtudom, hogy változott e a trend és már más a "hivatalos" szerviz, de anno ez is az egyike volt az okok között, ami miatt váltottam.

[ Szerkesztve ]

(#3) bul07


bul07
nagyúr

Hát én valahogy nem vágom miért olyan nagy eget rengető probléma egy frissítést nem azon percen megkapni
Persze ha olyan ordas nagy hibát javít akkor igen, de egy általános biztonsági frissítés, de még egy fő verzió váltás is miért nem ér rá egy két hetet

Én pl nem is szokta engedni a fő verzió frissítést pár hétig hiába jön meg, tesztelje más esetleges hibáit, és ha a fórumok nem lesznek tele hogy valami nem oké akkor meg majd telepítem

Apple oldalon is kifoghatsz rossz szériát és akkor ott is lehet szívni a fogadat(rossz helyen fogod, akkumulátor probléma)

Samsungnak amúgy régen tényleg jobb volt a szerviz szolgáltatása
S2-et telefonomat pl még háznál javította a srác, jött becuccolt kicsit papírozott majd fél óra alatt cserélte ami kell és távozott
Sőt jó fej is volt garancia lejárta előtt egy hónappal mikkor szervizelte szinte az egész telefont újra cserélte
Na de már ez sincs
És persze az se hogy futár jön érte, vidd a postára

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4) RandomName


RandomName
aktív tag

"Na de ez volt az egyik ok, hogy a P20 Pro-t cseréltem, mert a frissítés kaotikus volt, heteket kellett várni, mire megkaptam. Bezzeg az Apple; ha azt mondják, holnapután 6 órakor elérhető, az tényleg ott van, tölthető OTA-n! Hogy ezt miért nem tudja egy droidos teló sem így,"

Pedig tényleg nem lenne nagy dolog visszafogni a kábeles frissítéseket az OTA-ig. Tipusonként., egyidejűséget mellőzve, simán elbírnák a szerverek....
Oh, wait.....

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#5) janeszgol


janeszgol
félisten

Oké lehet nem a te esetedről szól, de emiatt írom: sosem értettem ,hogy valaki utál egy márkát, mert 5+ éve rossz tapasztalata volt vele. 5 év alatt sokat változhat a gyártó. Oké a Doogee nem, Xiaomi nem.

Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!

(#6) Gabesz87 válasza janeszgol (#5) üzenetére


Gabesz87
addikt

Ha már a Xiaomi-t emlegeted. P20 Pro előtt egy Mi Mix 2S telóm volt. Miután feltettem rá a fejlesztői EU Rom-ot, nem túlzás, szoftveresen az egyik legjobb telefon volt amit használtam! Sok sok opció (persze ennek is pont az a "bája" hogy mindent is finomhangolni lehet, beállítani), stabil, gyors. P20 Pro pl.sebessegben kicsit visszalépés volt. Nem azt mondom persze hogy az lassú, csak azért a snapdragon és kirin közt érződött a különbség. Egyébként meg szerintem ezzel többen vannak így. Ha korábban egy márka nem jött be, nem szívesen, vagy legalább is biztosan félve próbálják ki ugyanazt legközelebb is.

(#7) PR0JECTNR56 válasza iSonic (#2) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

Semmit sem változott, a TMX az itthoni Lenovo laptop szervizként is elég rettegett reputációra tett szert, gyakorlatilag ha a hibás készüléket a helyszínen felgyújtod már beljebb vagy mint a "szolgáltatásaikkal".

(#8) RandomName válasza PR0JECTNR56 (#7) üzenetére


RandomName
aktív tag

Én fellélegeztem amikor Debrecenben megnyílt a SES...
Nekem már kellett átnyúlni a TMX feje felett. Csereutalvány lett a vége.
[link]

Szerk.: A debreceni SES problémakezelésével a mai napig elégedett vagyok. Szürke, kantáros melósruhában meló után beballagva is kiemelkedő kiszolgálást/szervízt kapok.
Jók, és ügyfélbarát hozzáállásúak.

[ Szerkesztve ]

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#9) bul07 válasza RandomName (#8) üzenetére


bul07
nagyúr

Akkor már lehet nem dolgozik ott aki velem fogalakozott
Egyszer fültanuja voltam egy olyan kiabálásnak a hátsó szobbából hogy hú(Az egyik ember megjavított egy olyan dolgot amire a tulaj még nem kérte)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#10) DrBubo77 válasza RandomName (#8) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog (1)

Nekem 2x volt dolgom Samsung szervízzel. Talán még az Android korszak előtt volt, hogy a gyerek telefonjában tönkrement az SD kártyát kiadó mechanika. A Plaza mögött van egy szervíz, oda vittem, amikor mentem érte, akkor mondták, hogy ilyet még nem láttak. :D De teljesen normálisak voltak.
Másodjára egy S8+ hátlapot kellett cserélni, azt már a SES-be kellett vinni. Megnézte a srác, hogy van-e raktáron a megfelelő színből, ugyanis lila volt a készülék. Volt és fel is ajánlotta, hogy ha van dolgom a Fórumban, 1 óra múlva meglesz. És meg is lett.

Viszont iPhone szervízzel negatív tapasztalatom van. Beküldtünk egy mikrofon problémás készüléket. Ők pedig egy szép levél kíséretében közölték, hogy nem javítják garanciában, mert a kijelző felső sarkában van valami kis karcolás.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#11) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Nálunk is hasonló a felállás, páromnak iPhone, nekem Android. Páromnak már több iPhone is elromlott, meg a felületet sem szeretem, így maradok Androidos boldogan. :) Na jó, azért egy Androidos LG nálam is elromlott.
Egy LG V40-et nyúzok nem is tudom mióta, de nincs okom váltani rendszeren belül, sem rendszeren kívül. Minden pörgősen megy vele, semmi pluszt nem kapnék.

A szerviz meg olyan amilyen. Reméljük nem gyakran lesz rá szükség.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#12) Gabesz87 válasza futo001 (#11) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nálunk még szerencsére nem volt gond az iPhone-al. Sem az XR-el, meg előtte volt 6S, azzal sem. Nekem is volt LG telóm réges rég, egy Arena, na abban viszont egyszer valami oknál fogva alaplapot kellett cserélni, de már nem emlékszem miért. Viszont érdekes, hogy épp az Oktogon Samsung szervizben dolgozó emberke csinálta meg nekem :)

(#13) K Norbi


K Norbi
addikt

P30 Pro kellett volna vegyél. ;]

(#14) Gabesz87 válasza K Norbi (#13) üzenetére


Gabesz87
addikt

Pixel 5 volt még jelölt, de az meg ugye itthon nem igen van/volt akkor, max. GSM boltos, és annak is volt 1-2 olyan tulajdonsága ami miatt elvetettem. Legfőképp hogy egy középkategóriás SoC van benne. Ennyiért? :W :(

(#15) JoeYi


JoeYi
őstag

cserélném iPhone xs-em a te S21-dre. Beejtettem vízbe kb 5 percre, 30cm mélységben. Kiderült, hogy a vízállónak reklámozott telefon nem víz álló és még garancia se fedezi a beázást :))

Azóta nincs face id

(#16) joey04 válasza JoeYi (#15) üzenetére


joey04
titán

senki nem vállal rá garanciát.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#17) 7Heads Drago válasza joey04 (#16) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Akkor minek van feltüntetve a speci-ben az IP besorolás? A reklámba persze belefér, a termék árába már nem ezek szerint.
Teljes mindegy melyik gyártóról beszélünk ez így felháborító.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#18) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Cikkhez:
Évek óta Huawei-eket használok/használunk. Jelenleg még egy P30 van, de majd cserélni kell idővel. Sajnos ahogy látom nagy a baj droidoknál. És valahogy nincs hozzá kedvem hogy egy telo miatt idegeskedjek. Egy melegedő, vicc kamerás péklapát nekem nem jön be. Én se szerettem az Apple-t de valszeg kipróbálok egyet és meglátjuk mire jutok.

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.