Nekem 2x volt dolgom Samsung szervízzel. Talán még az Android korszak előtt volt, hogy a gyerek telefonjában tönkrement az SD kártyát kiadó mechanika. A Plaza mögött van egy szervíz, oda vittem, amikor mentem érte, akkor mondták, hogy ilyet még nem láttak. De teljesen normálisak voltak.
Másodjára egy S8+ hátlapot kellett cserélni, azt már a SES-be kellett vinni. Megnézte a srác, hogy van-e raktáron a megfelelő színből, ugyanis lila volt a készülék. Volt és fel is ajánlotta, hogy ha van dolgom a Fórumban, 1 óra múlva meglesz. És meg is lett.
Viszont iPhone szervízzel negatív tapasztalatom van. Beküldtünk egy mikrofon problémás készüléket. Ők pedig egy szép levél kíséretében közölték, hogy nem javítják garanciában, mert a kijelző felső sarkában van valami kis karcolás.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)