Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) mötálhed


mötálhed
tag

Ahh mennyi ilyen 2 bites drájver van az utakon és nem csak a német triumvirátus 15+ éves modellek kormányai mögött találni ilyeneket. ;] Múltkor az F Astrás Senna bravúrosan majdcsak a padkán előzött meg jobbról, hogy a lámpánál pontosan előttem álljon. Vagy a nyáron egy elég forgalmas lámpa nélküli kereszteződésben kanyarodtam volna balra, persze várva hogy az egyenesen haladó szembe forgalom ezt lehetővé tegye. Mögöttem barátunk pedig ráfeküdt a dudára és jobbról kikerülve belehajtott a szembejövők közepébe. Szép is a közúti közlekedés :DD

(#2) rosejbli


rosejbli
senior tag

Sajnos munkámból kifolyólag elég sokat vezetek országszerte és arra kellett rádöbbenjek, hogy az úton lévő emberek fele alkalmatlan a közlekedésre.
Egy jó részük ez a kivagyiskodó, mint amit te is leírtál. A másik részüknek meg fogalmuk sincs milyen műsor megy előttük vezetés közben.
A menet közben telefonnyomkodókról nem is beszélve. Hétvégéken meg ráadásul hatványozódik a probléma.

(#3) stickermajom


stickermajom
addikt

Gombbal nem kikapcsolható a tempomat?

(#4) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Apósék autója, évente négyszer használom kb, egy bajuszkapcsolón vannak a tempomat gombjai, de fogalmam nincs melyikkel kapcsolom ki. De a saját autómon sem használom, tele van a kormány gombokkal, le kéne néznem mivel nincs meg megszokásból mint a többi amiket gyakran használok.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#5) zotyesz66 válasza futo001 (#4) üzenetére


zotyesz66
őstag

Automata kocsi? Ha nem, kuplungra is ki szoktak kapcsolni.

(#6) futo001 válasza mötálhed (#1) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Mondjuk az ilyen mások közé szemből behajtós megérdemelne pár hónap eltiltást.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#7) Eastman


Eastman
őstag

1.) Igazad van.
2.) Teljesen érthető amit leírtál és megérthető minden reakciód.
3.) [link]
4.) De ha az üres úton mögötted valaki emberkedik, a saját tempódban kiteszed jobbra az indexet két villanásra, ő megelőz és nem kell fighterkedned a szürke aszfalton.
5.) Üdv itthon! ;]
6.) Ajánlott irodalom: [link] Meg fogsz lepődni az aktualitásán... :)
7.) goto #1

Peace.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#8) futo001 válasza zotyesz66 (#5) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Próbáltam régebben, egy pillanatra felpörög a motor és ez nem tetszett. :D

[ Szerkesztve ]

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#9) stickermajom válasza futo001 (#4) üzenetére


stickermajom
addikt

Ideje megtanulni. ;] Nyilván semmi nem menti fel a másik autóst, de gombbal az egész eset elkerülhető lett volna, elmegy melletted és kész. Így meg gondolom azt hitte büntifékezni próbálsz.

(#10) DigitXT


DigitXT
félisten

Kamera felszerel, bekapcsolni nem elfelejt, és legközelebb instant feljelentés,
közúti veszélyeztetésért... Ez a "leszorítósdi" nem játék. Még évekkel ezelőtt
egyszer volt valami hasonló "élményem" bár leszorítani nem próbált, de 15-tel
ment az országúton, előzési kísérletnél meg gyorsított... Apropó motorral már
volt, hogy fel akartak lökni szándékosan, bosszúból. (Beintettem neki, amikor
elgurultam mellette a pirosnál. Ugyanis előtte "letolt az útról" szakadó esőben
60-nál, csak azért, hogy aztán többet állhasson a pirosnál. 70-es szakasz, de
persze neki ott az ablaktörlő meg a 4 kerék, így alap, hogy 90-nel kell menni.)

Amúgy viszonylag nyugodtan vezetek, de olyanok nagyon fel szoktak baszni,
akik veszélyesen előznek, azért, hogy utána feltartsanak...:U Ha már annyira
fontos volt jobbról előrefurakodni, akkor utána nyomja neki (a megengedettig),
hogy lássam, hogy "siet", de ha szöttyögni akar, azt tudta volna mögöttem is.
(Nekem soha nem volt még olyan, hogy valakit megelőztem, aztán maradtam
előtte szándékosan. Eleve előzni akkor lehet, ha van sebességkülönbség. És
semmi indoka nincs arra, hogy ha addig X-et tartott hirtelen X-20-ra lassuljon.)

Ui: a KRESZ mond valamit az indokolatlanul lassú haladásról. Szerintem, ha
a látási-/tapadási viszonyok indokolják, a megengedettnél lassabban haladni
teljesen normális. De ha nincs ilyen, csak nézelődik, az már nem fér bele.:N
(Ha valaki meg nem bírja észrevenni a különbséget, az inkább ne vezessen.)

Mindenesetre aki megáll pofázni az út közepén, az ráér. Idegállapotban meg
szintén ne vezessen, mert abból még jó nem sült ki. Tempomattal meg nem
megyünk ismeretlen környéken: az hosszú távra van kitalálva (szerintem).:P

(#11) #90088192


#90088192
törölt tag

Kéretik tankkal járni, nyugodtan rá lehet húzni a kormányt. :K

(#12) PDA_FAN


PDA_FAN
tag

Ezt a "kerestem a leágazást" meg az "elvétettem a kereszteződést" sose fogom megérteni... ott van mindenkinél az okostelefon, és mégis bolyonganak az utakon. Akkora nagy meló beütni a célt, és megnézni, honnan hova visz az út?

(#13) #55525888


#55525888
törölt tag

Itt élek a nevezett környéken, rengeteget megyek és mentem, sose ért még attrocitás.
:F

(#14) Carlytoo


Carlytoo
aktív tag

A viselkedése nyilván a frusztrációjából következett, de amikor nem indokolt nem fékezgetünk, vagy féklámpát villogtatunk. Nincs azzal baj, ha keresed a kereszteződést, de azt lehet vitorlázva is. A baromarcú reakciója nem volt helyénvaló ezt azért hozzáteszem, de lehet, hogy én is megkérdeztem volna, hogy miért fékezel, vagy villogtatod a féklámpát, amikor nincs szemmel látható indoka, persze én ezt büntetőfékezés nélkül, kulturáltan tettem volna.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#15) rosejbli válasza Carlytoo (#14) üzenetére


rosejbli
senior tag

Mondjuk aki normális es napi szinten közlekedik az lezárja a dolgot annyival, hogy "mit csinál ez a hülye" és hagyok egy kicsit nagyobb távolságot tőle, mint előtte tettem.

(#16) Carlytoo válasza rosejbli (#15) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Igazad van.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.