Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) Gebriel válasza ,,no name" (#1) üzenetére


Gebriel
veterán

Nem rossz csak elavult :U

(#3) No-kia


No-kia
őstag

tényleg gyenge, sajna

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#4) Mikiller


Mikiller
aktív tag

Jó ez az Xbox360 is. Két perc volt mire betöltötte a játékot... :((
A töréssel kapcsolatban meg azt tudom mondani, hogy ez nem törés, csak festék horzsolás, némi redővel fűszerezve. :DDD Ekkor ütközésektől törhetne jobban is a kocsi.
Igaza van a kritikusnak, bár én sosem azt nézem az autós játékokban, hogy milyen a törésmodell, mert próbálok ütközés nélkül, köridőket javítva vezetni. A törés 12 éves korig "érdekes", mert ők arra hajtanak, hogy ki tud jobban beleszállni a másikba és élvezkednek a szerteszét repülő darabokon, ami itt elég kevés van.

(#6) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Szerintem nem azt fogod nézni játék közben, hogy milyen szar a törésmodell, mert arra mész, hogy épségben vidd végig a versenyt, mert akkor több pénzt kapsz.

Sic Parvis Magna

(#7) ksasa


ksasa
tag

Nemcsak a törésmodell gyenge, de maga a játék is elég hangulattalan és hát az igazat megvallva a grafikától sem dobtam hátraszaltót, sőt a hangok is lehettek volna jobbak (nekem pl. az NFS: Shift hangjai nagyon bejönnek, mondjuk az más kérdés melyik a valóságosabb). 1szóval többet vártam tőle, de így olyan, mint a 2.

(#8) ithomas válasza ksasa (#7) üzenetére


ithomas
őstag

Azt hogy hangulattalan, egy 1 pályás pár autós karrier mód nélküli DEMOból állapítottad meg?
Há nem egyszerű... :C
A többivel mondjuk egyetértek..nekem se nyújtott olyan hű de odabaszós élményt, mint néhány Forza kockának..akik szerint pl a műszerfalas nézet teljesen jó, holott nevetséges hogy, nem hogy nézelődni nem lehet normálisan, de még a váltások se lettek animálva..
Hát számomra a csúcsgrafika nem pont ez jelenti.

Real eyes realize real lies!

(#9) Enton


Enton
addikt

Jólvan ez konzolra, minek oda több, így is mondjátok milyen sokáig tölt.
Mi lenne ha lenne benne "igazibb" törés? ;]

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#10) Peat;)


Peat;)
veterán

Igaz a hír. A gird valóban látványosabb a törést tekintve. Csak míg a forza3-ban ha megkoccolod pl a légterelőt az autó menettulajdonságai azonnal változnak, pl ha sérül elöl akkor túlkormányzott, ha hátul akkor meg kitör a fara és a sebesség is változik, és itt még kis koccanásokról beszélek, ahol ha 10km/h-val csökken a sebességed egyenesben akkor már visszacsúszol pár helyet. Sokkal komplexebb a fizikai sérülés hatása, ettől függetlenül nem annyira látványos. Aki úgy állt hozzá hogy új kategória lesz ez a játék az csalódik. Aki úgy hogy a forza2 folytatása az örül, újabb, színesebb pályák, jóval több szintkülönbséggel, autók, sokkal szebb grafika elérve a konzol határait, új játékmódok és online funkciók. Demo alapján mindenképpen ez az első számú a mai játékok közül.

A belsőnézet valóban nem csillog villog mint nfs-ben, és béna az animáció a váltásnál. De nem tapasztaltam más hibát, az feelinges hogy az oldalsó tükrökhöz ugyanúgy el kell fordítani a fejed a karral mint a valóságban, a kormány meg úgy mozog és úgy hat vissza ahogyan azt kell. Oké, nem elég csicsa, de nem rossz. Előzőben ez sem volt. Ez meg folytatás, nem egy új játék.

(#11) Peat;) válasza Enton (#9) üzenetére


Peat;)
veterán

A sokat tölt azt jelenti hogy egy négymagos cpus, 4 gigás pc nfs shift töltési idejét harmadold. Konzolértelemben gondolt sokra talán, én írott dvd-ről használom a demot és így természetes hogy lassabban tölt, mint minden demot dvd-ről. A gyári dvd és hdd sokkal gyorsabb, majd kiderül akkor mi a helyzet. A star wars force unleashed nekem többet töltött mint ez, a teljes verzió a gyári lemezről meg sokkal barátságosabb.

Egyébként a konzolos autós játékokat leszólni olyan, mint a playboy nyuszikra azt mondani hogy impotencia felelősek. Te dolgod. Csak akinek volt már dolga a valóságban valamelyikkel, az nem így érzi :)

[ Szerkesztve ]

(#12) Sennalacy


Sennalacy
aktív tag

Nyilván épségben akarod végigvinni a kocsit, de a valósághűségen sokat tud dobni egy jó törésmodell. Régen sokat szídták az NFS sorozatot, hogy egyáltalán nem volt benne. Szerintem az is ad a játékélményhez, függetlenül attól, hogy jobb köridőket hajkurászik az ember. Van úgy hogy elszúr valamit sokadszorra, és akkor szándékosan csapja falhoz egy restart előtt.. és ilyenkor rossz, ha csak lepattan és megy tovább.. fél siker. :) GTA 4 ben is pl egész jól megcsinálták.

Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!

(#13) Steven


Steven
addikt

dirt 2 höz képest rakás shit ,kb ez 5 éve elment volna...:)

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#14) orbano válasza ksasa (#7) üzenetére


orbano
félisten

szép letisztult a menü grafikája és kellemes a zenéje. tényleg de kiba****tt hangulattalan...

A vér nem válik VAZZE!™

(#15) tom235 válasza Steven (#13) üzenetére


tom235
tag

A grafika talán nem nagy szám (bár szerintem megfelelő még mai játéknak is) , de játékélményben és játékidőben magasan veri a dirt 2-t.

(#16) szabi113


szabi113
tag

Én is kipróbáltam a játékot, a törés tényleg nem szép, dehát ez van.

Az sokkal inkább zavaró egy szimulátorban, hogyha a kocsi fejre áll akkor egy erős kormányrántással talpra lehet állítani...

(#17) PAtr0n


PAtr0n
addikt

Ez a törésmodel a tipikus gurítsunk egymásnak 2 matchboxot, és nézzük, hogy lepattan róluk némi festék, meg esetleg 1-2 műanyag elem lerepül, és esetleg horpad a karosszéria itt-ott. Számomra ez nagyon kiábrándító, mert a NFS utóbbi unalmas részeire emlékeztet.
Ettől a Shift törésmodeljje is sokkal jobb, a Gridről és a Dirt-ről nem is beszélve.
Ha már szimulátort csinálnak (már ha azt szerettek volna), akkor igenis adjanak arra, hogy az autó normálisan törjön.

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#18) Steven válasza Steven (#13) üzenetére


Steven
addikt

dirt 2 be az tetszik ha neki megyek pl egy falnak , leomlik és rommá törik az autó vagy restart vagy idő vissza tekerés kinek mi tetszik , pedig az csak egy arcade game

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#19) Peat;) válasza Steven (#18) üzenetére


Peat;)
veterán

Fura hogy a dirt2-őben egy kört mentem(szintén van konzolra, mint a gird és nfs is, mégsem sikeresek annyira mint a régi forza2) ebben a forza3 demoban meg már vagy 20-at :) és még csak az egyik autóval. Mindenkinek más jön be, dirt2 egy arcade game, aminek semmi köze a valósághoz, a törés is egy látványorgia, nagyon meg kell zúzni az autót hogy változzon a tulajdonsága.

Egyébként dirt2-től nekem sokkal szebbnek tűnik. Persze konzolról van szó, nem tudom pc-n mennyire szép a dirt2, nekem játékélményben mindenesetre sivár egy játék volt.

(#20) glutamin


glutamin
őstag

A menüje gyönyörű. Maga a játék viszont nem tűnt nagy eresztésnek így ennyiből nekem.

„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

(#21) FoxiestFox


FoxiestFox
félisten

Ez nem is törésmodell. GTA3 szint. :D

(#22) kokobe


kokobe
senior tag

Amúgy meg nem szar a törésmodell de tény hogy vannak sokkal jobbak de amúgy vlami eszméletlen fasaza játék a vezetés a kocsik viselkedése persze ha minden könnyités ki van kapcsolva és grafika az meg number one...

<---AMD___ATi--->

(#23) heihachi válasza Mikiller (#4) üzenetére


heihachi
addikt

Cseréld ki a géped, nálam kb 30 mp a töltés (mint a hogy a videón is) :)

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#24) rudymester


rudymester
senior tag

Csináljátok már meg 400 autó tökéletes törésmodeljét. Ha törik az autó az már régen rossz. A 2. részben is akárhányszor falhoz csapódtam egy online meccsen, nem igazán érdekelt, hogy most mi, hogy tört meg. Akkor már mindegy, ha minden piros... :DDD

Retrofaktor, a régi játékok tárhelye (bemutatók, végigjátszások) - youtube.com/retrofaktor

(#25) orbano válasza rudymester (#24) üzenetére


orbano
félisten

nem kell törésmodellt készíteni. egy normális modellt kell, és egy normális deformáclódást számoló algoritmust. az előbbit amúgy sem árt, az utóbbit pedig illene...

A vér nem válik VAZZE!™

(#26) Peat;) válasza orbano (#25) üzenetére


Peat;)
veterán

400 autó esetén ne feledjük el azt sem, hogy igen pöcsölő munka lehet az autógyárakkal egyeztetni. Régen tisztán emlékszem amikor panaszkodtak, hogy ez meg az nem engedi hogy törjön a márkája az xy játékban.

Másrészt, a forza3-ban kizárólag vizuális tekintetben kritizálható a törésmodell. Aki játszott a kettővel vagy a 3 demojával az tudja mire gondolok. Egy kis kocc és máris változik az autó menetteljesítménye, tulajdonsága. Nagyobb kocc akkor lehet félreállni, és még mindig nem arról van szó hogy belemegyek a falba, mert akkor rögtön vége. Ennél több meg nem kell egy arcade-szimulátor közötti területen egyensúlyozó játéktól.

Mert ez nem szimulátor. Több éve nem adtak ki szimulátort, sem pc-re sem konzolra. És nem is fognak kiadni olyan programot amivel csak a kormány,váltó,3 pedál-os műszerészkezű arcok tudnak csapatni. Nekik maradnak a modok, ami konzolon nem lehetséges. Pc-n viszont él ahogy én tudom.

[ Szerkesztve ]

(#27) orbano válasza Peat;) (#26) üzenetére


orbano
félisten

"400 autó esetén ne feledjük el azt sem, hogy igen pöcsölő munka lehet az autógyárakkal egyeztetni. "

Akkor írjanak tetrist... :)

A vér nem válik VAZZE!™

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.