2019. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

eltűnt rendelés hazai boltból

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

December első napjaiban asszony rendelt edigitalból pár cuccot, h majd karácsonyra biztos ideérjen.
Rendelést le is adta, jó 4-5 nap elteltével küldtek egy üzenetet, h összeálították a pakkot és hamarosan átadják azt a futárszolgálatnak.
(Ennyi idő alatt az ország másik végéből egy levél kétszer ideért volna, de sebaj, van még idő, meg amúgy sem vagyunk türelmetlenek.)

Eltelt úgy egy-másfél hét, nagyon nem izgultunk, ez idő alatt a futarszolgálattól is érkezett mail, h már a központi feldolgozóból továbbították is Pécsre az elosztóba és x napon a délutáni órákban várható a kiszállítás. Eltelt két nap, nem történt semmi, futár nem jött.
Ránéztünk a nyomkövetésre ahol azt írták, h nem szerepel minden tétel, ezért visszaküldik a boltnak a holmikat. (Átvették, a központi feldolgozóból továbbították az elosztóba, kiadták a futárnak és csak ott tűnt fel??? WTF? )
Felhívtuk az ominózus bolt ügyfélszolgálatát ahol nem voltak túl készségesek (magyarán leráztak), ezért írtunk mailt. Válasz érkezett ugyan 1-2 nap múlva, de nem volt benne semmi megnyugtató. A bolt kiadta a csomagokat, innentől a futárszolgálaté a felelősség, náluk lehet érdeklődni. Közben eltelt a karácsony meg az újév is, a csomagnak se híre, se hamva. De most már komolyan kezd bosszantani a dolog mert először is eltelt egy hónap és a rendelés még mindig nincs itt, másrészt nem két forint volt.
A bolt a futárcégre mutogat, a futárcég azt írja, h a csomagot az elégtelen tételek miatt visszaküldte a boltnak.
Most akkor hol kopogtassak? Senkinek nem tűnik fel, h van egy rendelés a nagy büdös éterben valahol, várják a csomagot egy hónapja, érdeklődnek utána és mindenki aki illetékes lenne szarik bele?

Hozzászólások

(#1) t72killer


t72killer
(Jómunkásember)
LOGOUT blog

A bolt nem mutogathat, az ő dolga a futárcégen leverni az elsikkasztott csomagot. Ők kötik a csomagbiztosítást és egyebeket, ez egyelőre jogilag annyi, hogy ti fizettetek, ők nem szállítottak, pont.

Különben mi a biztosíték arra, hogy nem fél kiló macskaalmot raktak a csomagba?

Ha utánvétes, akkor persze 1xerű a dolog...

[ Szerkesztve ]

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#2) llax


llax
(senior tag)

Ha utánvétes a cucc, Te is tedd azt, amit az illetékesek...

Idén jártunk úgy, hogy egy "fél trambulin" eltűnt (2 csomagból állt). A futár letette az egyik felét - fizetni nem kellett -, azt ígérve, hogy következő napon hozza ki a másik felét, majd akkor kell fizetni. A fél itt maradt, a másik soha nem jött meg, a kereskedő kompletten újraküldte, a felet sem kérte vissza. Hogy van ez??? :) (gondolom fizet nekik a futárcég/annak biztosítója - féllel nem mennének semmire)

[ Szerkesztve ]

(#3) flymi


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Előre fizettünk átutalással, szóval ezért az aggódás most már.

Vadiúj 120L villanybojler eladó! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#4) llax válasza flymi (#3) üzenetére


llax
(senior tag)

Akkor nézegesd az ászf-et, abban is a határidőket. Ha bármiből kifutottak, akkor kérd vissza a pénzt. Nem a futártól, hanem attól, akinek fizettél. Nem az áru eltűnésére hivatkozva, hanem a szerződés nem teljesítésére. Nem mutogathatnak senkire, a futárcéggel megverekedni nekik kell.

Más lenne, ha Te küldenéd el egy áruért a futárt. A futár mindig a szolgáltatás megrendelője felé felel az értékkel, webshopos vásárlásnál ez jellemzően a kereskedő.

(#5) ncc1701 válasza flymi (#3) üzenetére


ncc1701
(PH! addikt)

Nagy hiba volt, de ez volt a tanulópénzed. Fizess akkor, mikor megkapod a csomagot, persze, még akkor is lehet benne tégla is akár.

(#6) Hieronymus válasza flymi (#3) üzenetére


Hieronymus
(senior tag)
LOGOUT blog

A futárszolgálattal nem te kötötted a szerződést, nincs elszámolási kötelezettsége feléd.A csomagon kívül, sennit, még információt sem adhatna ki a futárszolgálat.
A csomag útját tudod nyomon követni. De az ehhez szükséges információt, az eladó adja meg.

Jogviszonyban az eladóval állsz. A cég felel a csomag tartalmáért és azért is ha nem kaptad meg. Ennyi. A többi csak mese, amit nem kell figyelembe venned.
Szólítsd fel az eladót tértivevényes levélben, hogy 8 munkanapon belül vagy a megrendelt árut szállítsa le vagy a kifizetett összeget fizesse vissza.

Nincs

(#7) Dluinet


Dluinet
(PH! nagyúr)

Edigitálból semmit nem veszünk, mert az ügyfelet szarnak nézik.
Ha mégis vennél és pécsi vagy, akkor a személyes átvételt kell választani, ha szeretnél egy kis megalázást kapni.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#8) flymi


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Na kérem, feleségem ma reggel tájékoztatott, h tegnap kapott egy mailt, amiben a bolt elismerte, h a csomagot visszaküldték nekik és opcióként levásárolhatjuk a kifizetett összeget vagy visszaadják a pénzt. Egy hónap után visszakaphatjuk a pénzünket, ez igazán remek...
De h ezért senkit nem rúgnak hátsó fertájon azt nem hiszem el!

Pécsre szoktunk járni néha, de most nem volt tervezve meg úgy is itthon voltunk ezért választottuk a házhoz rendelést és az előre utalást. Eddig kég alkalommal vásár'tunk ott személyesen (egy telefont meg még egy valamit, már nem emlékszem), tényleg nem valami ügyfélbarát az eladó személyzet.

[ Szerkesztve ]

Vadiúj 120L villanybojler eladó! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#9) D1Rect


D1Rect
(PH! félisten)

Nem utalunk előre.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#10) sonar


sonar
(PH! addikt)

Melyik bolt volt?

A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.