Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) szab.tam


szab.tam
nagyúr

egyes alsó- és középkategóriás kormányoknak van néha pár, menetrendszerű hibája.

a kanyarból kijövetelkor, a kormány egyenesbe állításakor is temészetellenes érzésű erőt kell kifejteni. érzi az ember, hogy "küzdi magát vissza a fogasécen".

a másik ilyen zavaró tényező az tud lenni, amikor a játékban nullára állított holtjáték mellett is középen tartva, az egyenesben kialakul egy mechanikus holtjáték. idegesítő jelenség, nagy sebességnél nehéz egyenesben tartani így az autót.

ennél a kormánynál mi a helyzet?

kellett-e bárhol is a logitech-nél előforduló inverz visszacsatolás?

örültem, amikor megláttam, hogy gtr evo-t is néztétek. abban van talán a legintenzívebb és széles körűen állítható ffb. jobban örültem vona, ha ott hosszabban eltanyáztok.
pl: ütközés, rázókő effekt maxra húzva, mennyire rántja meg a kormányt, stb...

igaz, g25 után valszeg erre nem vált az ember, (fegfeljebb fantec pedálra...), de jó lenne tudni ezeket az apróságokat, hogy tudjam-e ajánlani, és ebben az árkategóriában ne inkább a momo-t... :K

kinézetre viszont nagyon szép! :C
és a hátsó nagy fülek nagyon hasznosak tudnak lenni. kormánnyal fordulnak, vagy fixek? (szerk: ja, hülye vagyok, valszeg fix..)

[ Szerkesztve ]

fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.