egyes alsó- és középkategóriás kormányoknak van néha pár, menetrendszerű hibája.
a kanyarból kijövetelkor, a kormány egyenesbe állításakor is temészetellenes érzésű erőt kell kifejteni. érzi az ember, hogy "küzdi magát vissza a fogasécen".
a másik ilyen zavaró tényező az tud lenni, amikor a játékban nullára állított holtjáték mellett is középen tartva, az egyenesben kialakul egy mechanikus holtjáték. idegesítő jelenség, nagy sebességnél nehéz egyenesben tartani így az autót.
ennél a kormánynál mi a helyzet?
kellett-e bárhol is a logitech-nél előforduló inverz visszacsatolás?
örültem, amikor megláttam, hogy gtr evo-t is néztétek. abban van talán a legintenzívebb és széles körűen állítható ffb. jobban örültem vona, ha ott hosszabban eltanyáztok.
pl: ütközés, rázókő effekt maxra húzva, mennyire rántja meg a kormányt, stb...
igaz, g25 után valszeg erre nem vált az ember, (fegfeljebb fantec pedálra...), de jó lenne tudni ezeket az apróságokat, hogy tudjam-e ajánlani, és ebben az árkategóriában ne inkább a momo-t...
kinézetre viszont nagyon szép!
és a hátsó nagy fülek nagyon hasznosak tudnak lenni. kormánnyal fordulnak, vagy fixek? (szerk: ja, hülye vagyok, valszeg fix..)
[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html