Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3) Integrale


Integrale
veterán

Több, mint valószínû, hogy nem hengerfejes, hanem a hôcserélô tömítései szarok. Kár hengerfejezni emiatt.

Az F17-es váltó tud csapágyasodni, egy keményebb Nógrádi ropi a tengely amin fut a csapágy.

Milyen hangot hallasz 1500 körül?

Ha 4ms helyett 2ms a befecskendezés, akkor nem fogyaszt többet, inkább kevesebbet. A többlet fogyasztás inkább a vízhôfok érzékelô miatt lehet, ami a vízkörben lévô olajos lerakódás miatt mérhet rosszul.

Gyanús egyébként a szelepfedél membránjának a hibája, az adhat hangot, az okozhat járásban, erôben, fogyasztásban eltérést.
Gyertyatakarót vedd le, balra egy félkörnél van egy rés, ha ott szuszog, sípol, akkor membrán kuka.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.