Hirdetés

2022. július 4., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) b.


b.
nagyúr

Szerintem több képnél , pl "FSR 2.0 élesítéssel" összekevertétek az 1440P-t és a 2160P-t, mert az utóbbi homályosabb vagy valami anomália volt , vagy élsimításra megy el 4 K ban a DLSS/ FSR használata. DLSS nél is és FSR nél amúgy több helyen az létszik hogy a 4 K nál homályosabb a kép, elmossa.
Számomra a vállalhatatlan az összes közül talán az FSR 2.0 1080P / performance/ élesítés nélkül, a többi simán jó kategória.
Jól sikerült mindkét cég eljárása, jó hogy ráléptek a temporális útra a vörösök is, kellett ez a jó minőséghez.

Élesítést a DLSS hez bármilyen szintet be lehet aktiválni külön már 2 szinten élesítés és + hagyományos sharpening filter van a szűrőknél, érdemes aktiválni őket, nagyon jó eredményt adhat DLSS performance mellett meg főleg.
Folyamatosan fejlesztik a szürő rétegeket a zöldek.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#2) PuMbA válasza b. (#1) üzenetére


PuMbA
titán

Mozgásban azért van mit javítani, mert szétesik és részecske effekteknél is nagyon gyenge, ahogy ebben a videóban látszik :) Ennek is kell több iteráció, mire DLSS szint lesz. Örülök, hogy nem rég AMD helyett NVIDIA-ra váltottam.

[ Szerkesztve ]

(#3) b. válasza PuMbA (#2) üzenetére


b.
nagyúr

Ezt még anno a FF valamelyik részénél fejtette ki egy Nvidiás elemző, hogy a mozgás közbeni anomáliák miatt van a legjobban szükség a gépi tanulásra az ott beépített algoritmus csökkenti mérsékelni tudja a mozgás közbeni szétesések lehetőségét nem más Motion Blurt tol rá az eljárás vagy hasonló módon oldja meg.
De ebből meg Ghosting alakult ki pl CP2077 esetén amit állítólag a 2.3 verzióju DLSS már frankón kezel.
Mondjuk nekem az enyhe ghosting és a blur kevésbé zavaró, mint ez a pixel szintű szétesés amit mutattál.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#4) PuMbA válasza b. (#3) üzenetére


PuMbA
titán

Aha...hát a kezdeti optimizmusom eltűnt a tesztvideók megjelenése után, azt hittem legalább a DLSS-sel versenyben lesz..., de ez így csak félmegoldás az AMD-seknek. Sajnos. NVIDIA-n nem nagyon találják a fogást a R&D szinten.

[ Szerkesztve ]

(#5) Abu85 válasza b. (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Megnéztem mind. Elvileg jó. Pontosan melyik képekre gondolsz, mert ránézhetek a linkekre még egyszer.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#6) PuMbA válasza b. (#3) üzenetére


PuMbA
titán

CP2077-ben a ghosting nekem csak élesítéssel volt probléma. Meg is lepődtem, mert fogalmam sem volt, hogy igazából az okozza. Ha kikapcsoltam az élesítést, egyből eltűnt a legjobban észrevehető, autó mögötti utánhúzás, de a többi eddig észlelt helyen se látom már :) A furcsa, hogy neten erről sose olvastam.

[ Szerkesztve ]

(#7) b. válasza Abu85 (#5) üzenetére


b.
nagyúr

Ezekre például :
Az 1440p élesebb, nem elmosott.

1440P

2160P

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#8) Abu85 válasza b. (#7) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Látom. Ezt igazából azért tapasztalod, mert a képek felbontása nagy, de a böngészőmotor átméretezi a képernyődhöz, mert a webkód erre kéri. Na most ilyenkor azért változhatnak a részletek. Meg tudod nézni az eredeti képet natív megjelenítéssel, ha jobb klikkel kiválasztod a kép megnyitását egy új lapra. Vagy szimplán lemented az adattárolódra.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9) b. válasza PuMbA (#6) üzenetére


b.
nagyúr

igen az új DLSS nél ,a 2.3 nál megszűnt mára legtöbb problémás játéknál a ghosting , vagy legalább is mérséklődött.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#10) Yany


Yany
addikt

Kár, hogy a cikken ismét tetten érhető az AMD-orientált mérleg: a DLSS 1.0 mellé megy egy csomag, de az FSR 1.0-n gyorsan túllendül mindenféle jelző nélkül rögtön az első bekezdében indításként. Aztán pedig mismásol a teljesítménnyel kapcsolatban, holott a DLSS minden előnye vagy hátránya mellett konstans gyorsabb. Tényleg nem nagy a különbség a legtöbb esetben, de mindig a DLSS a tempósabb. Ez valahogy nem hangzik el. Illetve noha a cikk nem a DLSS-ről szól, ha már végigkíséri a cikket (okkal és joggal) a DLSS-hez történő viszonyítás, azt még érdemes lett volna beletenni, hogy míg az FSR bármilyen (az említett specifikációs szintet megütő) hardveren képes futni, a DLSS csak GeForce-on (illetve egyes modelljein) fut.

szerk.: nagy monitoron natív felbontáson csekkolva is az 1440p-s kép egyértelműen élesebb, B-nek teljesen igaza van, elég fura.

[ Szerkesztve ]

Most ezen dolgozom: Bridge Master Unity asset - https://youtu.be/nka6__TbjMs

(#11) PuMbA válasza Yany (#10) üzenetére


PuMbA
titán

Plusz érdekesség, hogy az FSR 2.0 gyorsabb NVIDIA-n, mint AMD-n :)

[ Szerkesztve ]

(#12) b. válasza Abu85 (#8) üzenetére


b.
nagyúr

köszi.
Letöltöttem őket, így is ez a helyzet ,bár nem ennyire markáns már a különbség. A szemben lévő háztető és a fű textúrájának az élessége jobb az 1440P-s képnél.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#13) Abu85 válasza b. (#12) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezzel már nem tudunk mit tenni. Ilyen a működése. Ha megnézed az élesítés nélküli képeket vagy a DLSS-t, akkor ott látszik, hogy ez nem működik. Tehát maga az élesítés megtörténik, csak valószínű, hogy függ a mintavételtől az eredmény, és nem feltétlenül az a jó az RCAS-nál, ha finomabb mintáid vannak. Ez okozhat eltérést, de ez már magának az algoritmusnak az eredménye. Ez az a tényező dolog, amiért 0-100-as csúszka van rá. Visszább lehet venni a túlélesítési tartományból, ha nem jó.

#10 Yany : 3%-on belül mértünk oda-vissza eltérést. Gyakorlatilag mérési hibahatár.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#14) túróslaptop1


túróslaptop1
csendes tag

Én próbálgattam ezt a dlss-t, meg az fsr 1.0-át de nem jött be egyik sem. Kompetitív játékoknál ahhoz képest nagyon romlik a képminőség mint amennyi plusz fps-ed lesz, a "szingli" játékoknál meg nem sok értelme van szerintem. Gyengébb vagy régi kártyáknál lehetne ez egy jó fícsör, de dlss ott nincs fsr 2.0 meg kérdőjeles hogy mennyit is hoz a konyhára meg mikor terjed majd el ugye. (Hulla vagyok bocs a magyartalan mondatokért.)

(#15) PuMbA válasza túróslaptop1 (#14) üzenetére


PuMbA
titán

Ezek akkor kellenek, ha például szenved a GPU-d és ray-tracing esetén majdnem az összes GPU szenved. Nekem RTX3050-nel Cyberpunk 2077 ray-tracinggel 25-30 fps. Bekapcsolom DLSS-t, voálá máris 40-50fps :) Ha nem lenne DLSS, nem tudnék ray-tracing-et használni, szóval életmentő fícsör.

Másik felhasználási mód, hogy a DLSS-sel kapsz anti-aliasingot is, tehát mivel a DLSS üti a legtöbb játékba beépített AA-t, így olyan AA-ként is használható, amivel nemhog sebességet csökkentesz, hanem növelsz.

[ Szerkesztve ]

(#16) PuMbA válasza PuMbA (#15) üzenetére


PuMbA
titán

"mivel a DLSS üti a legtöbb játékba beépített AA-t"

Üti = minőségben jobb :)

(#17) podtibi válasza b. (#1) üzenetére


podtibi
tag

"Élesítést a DLSS hez bármilyen szintet be lehet aktiválni külön már 2 szinten élesítés és + hagyományos sharpening filter van a szűrőknél, érdemes aktiválni őket, nagyon jó eredményt adhat DLSS performance mellett meg főleg.
Folyamatosan fejlesztik a szürő rétegeket a zöldek."

De ezt hol kell beállítani pontosan? Az nvidia vezérlőpultnál?

[ Szerkesztve ]

Aláírás: Ezt inkább rád bízom.

(#18) PuMbA válasza podtibi (#17) üzenetére


PuMbA
titán

[link] Játékokban a DLSS beállítás alatt, a DLSS élesítés csúszkával :) Én nem használom, mert a DLSS képhibákért 80-90%-ban ez felelős.

[ Szerkesztve ]

(#19) podtibi válasza PuMbA (#18) üzenetére


podtibi
tag

Oh. Így már értem. Köszönöm.

Aláírás: Ezt inkább rád bízom.

(#20) podtibi válasza PuMbA (#16) üzenetére


podtibi
tag

Ja, csak ezt nvidia vezérlőpultban is ugyanúgy meg csinálom... Ezért is nem értem mindkettő létének az értelmét.

[ Szerkesztve ]

Aláírás: Ezt inkább rád bízom.

(#21) Abu85 válasza podtibi (#17) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez nem minden játéknál van. Csak azokban lehet, ahova be van építve. Alapvetően az NVIDIA ajánlja, de nem kötelező a fejlesztőknek ezzel élni, míg az AMD kötelezővé tette az FSR 2.0-ra.

#20 podtibi : Az nem ugyanaz. A vezérlőpultban egy nem DLSS-re tervezett élesítés van, míg amit a játékba építenek, azt erre tervezték. Persze képi hibát így is generálhat, de sokkal kisebb az esélye, mintha vezérlőpultból futtatnád az általános élesítést, ami még csak nem is kontrasztadaptív.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22) PuMbA válasza Abu85 (#21) üzenetére


PuMbA
titán

"Alapvetően az NVIDIA ajánlja, de nem kötelező a fejlesztőknek ezzel élni, "

És ez egy brutális hiba, mert RDR2-ben például nincs DLSS sharpening csúszka és úgy fel van húzva gyárilag, hogy mozgás közben ghostingos meg szétesik tőle a kép :( Így használhatatlan, marad a TAA, ami meg mossa a képet, szóval a Rockstar-nál úgy látszik vakok dolgoznak.

podtibi: Ahogy Abu85 írja, az az élesítés más és rosszabb minőségű végeredményt kapsz. Gyakorlatilag nem tesz mást, mintha a monitoron állítanád az élességet, szóval haszontalan.

[ Szerkesztve ]

(#23) Abu85 válasza PuMbA (#22) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezt külön elérhetővé kell tenni. Benne van a kódban erre a beállítás. Az egy fejlesztői döntés, hogy a felhasználóra bízzák a paraméterezést, vagy kiválasztanak egy jónak vélt szintet, és fixen azt használják. Az AMD esetében annyi a különbség, hogy ott eleve úgy van írva az alapkód, hogy ez a csúszka mindenképpen megjelenik, tehát ott az jár munkával, ha valaki le akarja tiltatni, míg DLSS-nél az alapkódban a csúszka nincs aktiválva, tehát ott azon kell dolgozni, ha valaki meg akarja jeleníttetni. De egyébként ezek nem nagy melók, kb. 20 perc alatt megoldhatók, csak újra kell fordítani a programot.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24) b. válasza podtibi (#17) üzenetére


b.
nagyúr

Nem arra gondoltam amit PuMbA mutatott, az főleg Nvidia támogatott játékokban van és az abban használt DLSS hez van kalibrálva. amit te mutattál az meg ahogy írta Abu egy alap sharpening, az experience képen amit betettem felül láthatod 50% ra állítva.
Amire én gondoltam az játék indítása után
Geforce experience / Alt+Z/ szűrő hozzáadása.
Elmenti a beállítást utána ha egyszer megcsináltad, csak experiencen belül indítsd el.

3 rétegben tudsz beállítani rá szűrőt, baromi jól működik és tettek be egy élesítés+ szűrőt, ami kifejezetten DLSS mellé frankó és minden játékban működik, finomabban mint az image sharpening. Ezt és a sima élesítést a szürőkön belül érdemes használni DLSS hez a tapasztalatom alapján és Nvidia is erre ajánlja, de ezt sajnos a tesztekből kihagyják pedig teljesen más képet mutat egy performance mód ezzel a két szürővel finoman belőve és kiélesítve.
Felül van a sima image sharpening csúszka még amit te is szoktál a vezélőpultban állítani.

Szerintem ez jobban és egyénileg állítható, mint ha mindenképpen rá erőltetnének egy fix élesítést a skálázás mellé. Szerintem ez az anomália van abból amit feljebb kérdeztem, hogy 4K miért homályosabb mint az 1440P.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#25) túróslaptop1 válasza PuMbA (#15) üzenetére


túróslaptop1
csendes tag

Persze biztos van kivétel amikor "életmentő" lehet. 60 FPS alatt én biztos nem játszanék semmivel szóval pl ilyen esetben amit írtál előbb kapcsolnám ki az RT-t mint a DLSS-t be (DE ez csak személyes preferencia).

(#26) PuMbA válasza túróslaptop1 (#25) üzenetére


PuMbA
titán

Ja, mindig e kettő dolog csap össze: grafika vagy sebesség :)

(#27) laposonly11 válasza PuMbA (#26) üzenetére


laposonly11
senior tag

Ha RTX3050-es helyett, +20-40E Ft-ból vettél volna egy 3060 ast, akkor ott csutkára húzott grafikával, RTX mellett is, rendes sebességgel játszhatnál a "Kiberpánkkal", a "Földalatti: kivonulással" vagy akár a "Vörös-döglött-megváltással" FHD-ben! :F
Link

[ Szerkesztve ]

Ordo est anima rerum.

(#28) PuMbA válasza laposonly11 (#27) üzenetére


PuMbA
titán

Igaz, bár akkor meg az élsimítás lenne a gond, mert oké, hogy a DLSS-t kikapcsolom, de Cyberpunk-ban például kapok helyette egy kikapcsolhatatlan, képet elmosó TAA-t :)

[ Szerkesztve ]

(#29) PuMbA válasza PuMbA (#28) üzenetére


PuMbA
titán

Amúgy ebben a videóban be van kapcsolva a DLSS a 3060-on Cyberpunk alatt, csak így tud átlag 57 fps-t :P

laposonly11: TV, monitor képélesség ugyanúgy képhibát okoz, utálom :) Ha megnézed közelebbről a részleteket élesítés nélkül és élesítéssel, akkor valójában semmivel sem élesebb, cserébe a kontúrok körül színtorzulás lesz. Az élesítés addig a 2mp-ig jó, amíg rájön az ember hogy csak egy mézes-mázos cukros semmi.

[ Szerkesztve ]

(#30) laposonly11 válasza PuMbA (#28) üzenetére


laposonly11
senior tag

Akkor ha nagyon mos a TAA, akkor a TV nek, monitornak a beállításaiban felhúzod a képélességet és nem kell hozzá a szoftvereket buherálni, amik képhibákat okozhatnak. :N

[ Szerkesztve ]

Ordo est anima rerum.

(#31) laposonly11 válasza PuMbA (#29) üzenetére


laposonly11
senior tag

Mivel csak "színtorzulással" tud élesíteni, más megoldás nincs, ez nem hiba, ilyen a technológia, szóval nem, nem nézem meg közelebbről, mert akkor látom a pici színes pixeleket, ami egyeseknek szintén "hibának" tűnhet. Szóval ne nézd nagyítóval a képernyőt, hanem csak kellő távolságból! :U

Egyébként ki lehet kapcsolni a TAA-t a Kiberpánkban, csak bele kell kicsit buherálni a játék *.ini fájlába: [link]

[ Szerkesztve ]

Ordo est anima rerum.

(#32) PuMbA válasza laposonly11 (#31) üzenetére


PuMbA
titán

Sajnos a monitortól 50-60cm-re vagyok és látszik :( Élesítés nem opció.

Szerk: Jaja, olvastam, hogy ki lehet kapcsolni, de akkor milyen AA-t használjak helyette? :F MSAA a teljesítményt nagyon eszi (-20-30%), így sebességben nem leszek előrébb, a grafikát nem tudom feljebb rakni, viszont kicsivel részletesebb képet kapok az igaz, de

[ Szerkesztve ]

(#33) PuMbA válasza PuMbA (#32) üzenetére


PuMbA
titán

Én amúgy erősebb VGA-val is használnám a DLSS-t Quality módban, csak nem 1080p-ben, hanem 1440p-ben azon indok miatt, hogy szerintem az egyik legjobb AA megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#34) laposonly11 válasza PuMbA (#32) üzenetére


laposonly11
senior tag

Találtam egy ilyet, ott a link az oldalon a modhoz ami durva sebességnövekedést okoz egy GTX 1060 as kártya a moddal, közel duplázza az fps-t :Y : link
Lényegében a távolabbi objektumok részletességét fogja vissza, vagy a látótávolságot rövidíti, ha jól olvasom.

[ Szerkesztve ]

Ordo est anima rerum.

(#35) aginor válasza laposonly11 (#27) üzenetére


aginor
addikt

Már bocs, de mikor volt 20-40k különbség a két kártya között? :F

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#36) Kansas válasza aginor (#35) üzenetére


Kansas
addikt

Ha valaki a legdrágább 3050-eket hasonlítja a legolcsóbb 3060-akhoz... akkkor még annyi sincs... ;]
Pl. iponnál a 3050-ek 166e->191e-ig mennek, a 3060-ak pedig 210e->279e-ig.
Az más kérdés hogy ha átlagolod az árakat akkor a 3050 átlagára 170e fölött picivel, a 3060 átlagára pedig 240e körül, de technikailag van olyan 3050 aminek az árához ~20e-t hozzátéve 3060-at kapsz... :D
Gondolom nem is csak abban az egy boltban...

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka...

(#37) copass válasza PuMbA (#15) üzenetére


copass
veterán

csak az amd szenved a raytrace-el. dlss a legjobb megoldás a skálázásra jó minőségben gyengébb rtx kártyáknál, mert hw csinálja.
nekem az rtx 3060 12 GB mindent visz stabilan 60 fps-en raytrace-el, egyetlen játék volt szinte játszhatatlan. a The Ascent, de az annyira szarul van optimalizálva hogy rtx 3090 is éppen hogy elég neki! :D
3050-t nem éri megvenni 170-ért amikor 190 körül már kapsz 3060-at...

[ Szerkesztve ]

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#38) Abu85 válasza copass (#37) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az FSR-t nem hardver csinálja?

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39) copass válasza Abu85 (#38) üzenetére


copass
veterán

igaz. akkor úgy mondom hogy intelligensneuronhálós! :D

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#40) PuMbA válasza copass (#37) üzenetére


PuMbA
titán

"nekem az rtx 3060 12 GB mindent visz stabilan 60 fps-en raytrace-el"

Cyberpunk 2077 biztosan kivétel, mert azt a 3060 Ti is csak 35-42fps-sel viszi raytrace-szel 1080p-ben DLSS nélkül: [link] :) Szóval a DLSS nagyon fontos elem még a felső kategóriás kártyáknál is, főleg 1440p-ben.

[ Szerkesztve ]

(#41) Abu85 válasza copass (#39) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ami azt jelenti, hogy...? (mert amúgy a cikkben le van írva, hogy mit jelent :) )

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#42) AxBattler


AxBattler
félisten

FSR 2.0, How Do Old GPUs Perform? 8 GPU Generations Benchmarked
Nem rossz, RTX kártyát megfizetni nem akaróknak teljesen használható lesz... GTX-eken és RX-eken egyaránt.

Külön piros pont a dinamikusan skálázódó felbontás lehetőségéért, ebben nagy lehetőséget látok.
"Another novelty is that FSR 2.0 supports dynamic resolution scaling, which works very well. You have plenty of options to play with, including setting a FPS target and a quality minimum, and the algorithms take care of the rest. The way the game switches between resolutions is so smooth I couldn't even spot it—I tried." - TPU

Már csak arra lennék kíváncsi, hogy utólag 1-1 frissítéssel ez implementálható "régebbi" (főleg multis) játékokba is?

[ Szerkesztve ]

....................................................................................................................................................... :-)

(#43) Freiherr


Freiherr
őstag

Ez a DLSS bekapcsolható driverből, vagy játékfüggő? RTX-et sem találom ( RTX 2060 ) legfrisebb driver

Back to the future

(#44) PuMbA válasza Freiherr (#43) üzenetére


PuMbA
titán

Játékfüggő, jelenleg körülbelül 150 játékban található meg, mint grafikai opció. Ideje megismerned a VGA-d húzó fícsörjét :) Ha nem lenne, én nem vettem volna NVIDIA VGA-t.

[ Szerkesztve ]

(#45) copass válasza PuMbA (#40) üzenetére


copass
veterán

persze vannak kivételek...
ultra...minden szar rátolva, motion blur és a többi! :D
elég a high, kinyomod a motion blurt és máris megvan a 60 fps.
de tény hogy dlss-el jobban fut minden.
az XX50 végű mindig gyengébb kategória.

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#46) Freiherr válasza PuMbA (#44) üzenetére


Freiherr
őstag

Ok. Akkor azokban nincs, amikkel én tolom. :)

Back to the future

(#47) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Ezzel a 2.0-ás FSR-el megint az lesz a probléma, mint az 1.0-val.
Fél-egy év múlva még mindig csak 1-2 tucat játék fogja támogatni, és azok négyötöde vagy olyan cím lesz ami a kutyát sem érdekli, vagy olyan, ami már mindenféle upscaling nélkül is 2000+ fps-el fut még egy régi GTX 1070-en is (illetve a kettő kombinációja)...

[ Szerkesztve ]

(#48) Kansas válasza Fitzgerald (#47) üzenetére


Kansas
addikt

Szóval nagyjából ugyanaz, mint a DLSS-sel... azt is mindig olyan játékokba teszik, amik engem speciel nem érdekelnek, meg a FSR-t is. Az egy játékban amit játszok is, és van is benne FSR(World of Warships), ott az van ahogy mondod, 4K-ban is megvan az fps FSR nélkül is, semmi szükség rá...

[ Szerkesztve ]

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka...

(#49) copass válasza Fitzgerald (#47) üzenetére


copass
veterán

kis bűvészkedéssel bármibe bele lehet varázsolni shadereket.
ReShade.me
az egy más kérdés hogy milyen lesz a végeredmény FSR-el.

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#50) copass válasza Kansas (#48) üzenetére


copass
veterán

nvidia driverben ott van a NIS (képméretezés), amivel mindent feltudsz skálázni kicsit. kicsit túlélesít, de legalább van vmi.

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.