Egy vállalat bírál felül egy hatóságot? Érdekes...
Ráadásul meg is kapnák az engedélyt, mire ez a nagy ellenállás?
blabla
Egy vállalat bírál felül egy hatóságot? Érdekes...
Ráadásul meg is kapnák az engedélyt, mire ez a nagy ellenállás?
blabla
(#2) noPublicFG válasza WildBoarTeam (#1) üzenetére
Reklám.
plus ça change, plus c'est la même chose
Ha meg majd jól megbüntetik őket és betiltják a járműveket, akkor mehet a "Jájj bánccsák az űbert!" siránkozás.
Okos húzás!
Ha ezzel csökkentik a taxis hiénák számát, akkor támogatni kell!
A tudomány a valóság költészete!
Legalább így nem a sofőröket verik össze, hanem csak az autókat.
Überhülye ez az Uber...
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
Gondolom ez valami jogszabályértelmezési vita, amit majd egy bíróság eldönt. Az,hogy bár megadnák neik, nem kérvényezik arra utal, hogy tudják, hogy igazuk van, ÉS pont ezért nem fognak egy hatóságnak behódolni ha nem muszáj.
[ Szerkesztve ]
És hol írják, hogy biztosan megkapnák? "Minden bizonnyal megkapnák", vallja a hivatal, de azért csak szeretnék ők azt megnézni. Lehet, hogy pont azért ellenkezik az Uber, mert valamiért nem teljesülnek a szükséges feltételek..
BTW: Ha pl a Tesla is kikérte annak idején, akkor nem tudom hogy az Ubernek ez miért esik nehezére, ráadásul állandóan a Tesla autóit hozzák fel példaként
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
Nézdd, ők hisznek benne. Nekik ez elég.
"miért esik nehezére":megint csak, ha nem muszáj, akkor minek kérni még egy papírt, minek még egy felügyelet, minek hosszabbítgatni, mi van, ha nem hosszabbítják meg, később pénzt kérnek érte...ha egyébként nem muszáj...
Ööö? Ok, de én pl hiába hiszek abban, hogy remek pilóta vagyok, nem pattanhatok be csak úgy egy repülőgép vezetőülésébe, mert előtte mindenféle vizsgát/tesztet kell elvégeznem. Az Uber versenytársai is bejárták az utat, nekik éppúgy kötelező előírás ez, mint a közvetett/közvetlen vetélytársaiknak.
Most vonatkoztassunk el a hazai történésektől, csak ezt a konkrét példát nézzük: azzal, hogy nem tartják be a szabályokat, nem játszanak tisztességesen. Remek, hogy hisznek benne, akkor papíroztassák le, és akkor mások is hinni fognak benne, valószínűleg már rég túl lennének a folyamaton ha nem állnának ellen. Szerintem.
szerk: de muszáj..ez előírás, nem "javasolt", éppen ez a lényeg, hogy törvény, amit nem tartanak be..
"két évvel ezelőtt hoztak szabályozást az önvezető autók tesztelésével kapcsolatban, eddig 20 cég összesen 130 autója kapott is engedélyt a közúti közlekedésben történő fejlesztésekre. A hatóság arra kéri az Ubert, hogy kérvényezzék az engedélyt, addig ugyanis illegálisan tartózkodnak a speciális járműveikkel az utakon."
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
"már rég túl lennének a folyamaton ha nem állnának ellen. "
Ez valahol kimondatlanul is az üzletpolitikájuk szerves részét képezi szerintem
Ők meg úgy gondolják, hogy nem érvényes rájuk a szabályozás. A bíróság majd eldönti, hogy kinek van igaza.
[ Szerkesztve ]
"illegálisan tartózkodnak a speciális járműveikkel az utakon."
Állítja a hatóság...az Uber pedig mást állít. Klasszikus peres ügy, ahol majd a bíróság tesz "rendet".
A tudomány a valóság költészete!
Uber felhozhatja azt hogy ez egy szimpla autó amin van négy kerék meg index.Minek hozzá más papír? Pereze csak egy példa
Aminek nem fogjak menet kozben a kormanyat mindezt egy olyan orszagban ahol siman kikapnak a forgalombol ha a rendor ugy iteli meg veszelyesen vezetsz. Ez lehet a hambi a kezedben vagy akar a 2 meteres farkad korbecsavarva a kormanyon...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
20 cégnek sikerült kitölteni a papírokat hogy kapjanak engedélyt. Gondolom valami milliós tétel lehet több éves engedélyeztetéssel. Haj nem.
Amire jöhet az a válasz hogy a Mercedes e is fél autonóm.A Ford focusok is mind maguktól tudnak vezetni főúton vagy autópályán.WV Passat is magától vezet már csak néha jelez hogy fogd meg a kormányt.Szóval ők is jöhetnek példákkal hogy na mint a többi modern autó.Ember meg ott ül és átveheti az irányítást.
Amúgy USA területén nincs igazoltatás mint nálunk.Csak ha kreszt sértesz akkor állíthat meg.
[ Szerkesztve ]
Es ezt miert nekem irod?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
"Amire jöhet az a válasz hogy a Mercedes e is fél autonóm"
Te se olvastad úgy rendesen a cikket meg nézted meg a linket ugye? Tessék a lista. A Tesla is benne van, meg a Merci is. Meg a Ford is. Meg a VW is.
"Ember meg ott ül és átveheti az irányítást."
Ne keverjük össze a user vs gyártó felelősségét és szerepét kérlek. A tesztelés amire az engedélyt ki kell kérni, te se gondolod hogy átmegy egy prealfa szoftveres kormány és pedálok nélküli eszközzel. Az engedély a gyártóknak kell, akik a közúton akar fejleszteni. Nem a b@szomjancsinak, aki nem rendeltetésszerűen használja a megvásárolt funkciókat.
Egyébként hogy kontextusba helyezzük: 3 form kitöltése és 150 usd az ára egy ilyen engedélynek ahogy így olvasgatom.
Snoop-y: mert mellényomtam
[ Szerkesztve ]
Itt nem a három formról és a 150USD-rő van szó. Hanem arról, hogy onnantól kezdve elfogadja az adott hatóság szabályait, most, és a jövőben is.
Majd a bíróság eldönti, kinek van igaza. Valszeg úgy is a hatóság nyer, de egy jó próba, hogy kiderüljön nem-e szimplán vízfej az a hatóság, meg ezek a formok.
"Itt nem a három formról és a 150USD-rő van szó. "
Nem ez továbbra is arról szól, amiről eddig a cég. Van egy tevékenység ami ilyen vagy olyan szabályokhoz kötött, de az rájuk épp nem vonatkozik szerintük.
"Hanem arról, hogy onnantól kezdve elfogadja az adott hatóság szabályait, most, és a jövőben is."
Amennyire látom nem éltek kifogással egy szabály ellen sem, pusztán azt kérdőjelezik meg hogy a saját maguk által "self-driving Uber" névre keresztelt kocsik teszteléséhez miért esnek a "testing of autonomous vechiles by manufacturers" alá. Lövésem sincs mondjuk nekem se Mert egy vezető nélküli eszközt akarnak előállítani, és a rendszereket tesztelik közúton? Mondjuk ez kizártnak hangzik.
"Valszeg úgy is a hatóság nyer, de egy jó próba, hogy kiderüljön nem-e szimplán vízfej az a hatóság, meg ezek a formok."
Gondolom az Ubernél jelentősen nagyobb, listán szereplő cégek meg brahiból hódoltak be a vízfejű hatóságoknak, és a közúti önvezető járművek gyártói tesztelését egyáltalán nem kéne semmilyen engedélyhez kötni, mert az baromság.
Nekem semmi bajom a céggel, sőt-bár erősen nem én voltam/vagyok/leszek a célcsoport, legalább beleköpött a bebetonozott állóvízbe sok helyen, de egyáltalán nem hiszem azt, hogy bármilyen eszközt amihez engedély kell a közúti forgalomban csak úgy ki kéne vinni és élesben használni. Ahogy egy "buta" autóra is engedély kell a világon minden gyártónak minden esetben hogy közútra vigyen tesztelésre akár gyártás előtt is. Ha nincs sávtartó meg követő tempomat meg semmi se.
Itt is tartom, ha vannak játékszabályok, akkor mondjuk azt hogy ez vagy az nekünk nem tetszik, de az, hogy ránk ezek a szabályok se vonatkoznak mert a tesla önvezető funkciója se engedélyköteles -de a tesla is kért és kapott engedélyt...- az egészen jól megy a megkezdett sormintájukhoz.
"Majd a bíróság eldönti"
Ja valszeg egy vagy két év alatt. Továbbra is az a bajom, hogy ez a téma elég kényes, és jellemzően túl nagy sajtóvisszhangot kap ha balul sül el bármi/akármi, szabályozással nem lehet minden hibát vagy problémát megelőzni, de ez még nem ok arra, hogy a kérdésben ne konstruktívak legyünk hanem teljesen ignoráljuk azt.
[ Szerkesztve ]
self-moderated
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
Van egy törvény (vagy rendelet) ami mindenkire vonatkozik. Ennyi !
Nem kell mumust belelátni. Legyen Uber mert jót tesz az árversenynek - de tartsa be a szabályokat !
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
Igen, de itt jogértelmezési kérdés van. Az Uber szerint a törvény nem vonatkozik az ő autós tesztjükre. Ezért nem kérnek engedélyt. Én enm értek egyet feltételen az Uberrel, nem is ismerjük mi a törvény szövege, és mire hivatkozik pontosan az Uber de érdekesnek találom, hogy vannak annyira tökösek, hogy beleállnak ebbe.
Mivel ez az önvezető autó iparág egy teljesen új környezet, elhiszem, hogy az uber kijogászkodta, hogy talált egy lyukat, ami alapján tényleg nem vonatkozik rájuk a törvény. Ha így van, nyílván idővel megváltoztatják a törvényt, rendeletet. Majd a bíróság addig eldönti, hogy kinek van igaza.