Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egy igazi állat vagy, pajtás! Nagyon élveztem az írásodat! Rengeteg élmény eszembe jutott nekem is.
Rip and tear
-
Jofi81
őstag
A motorost elütős résznél annyira nevettem, hogy alig tudtam abbahagyni! A következő motorodhoz több sikert kívánok! Bár tapasztalatod már van rendesen...
-
Rossi
addikt
Én is jártam így. Fősuli 2. évében rámjött hogy motor kell. Félretett pénzemből vettem egy 7 éves Aprilia RS50-est, 75 ccm-es blokkal, B-s papírokkal 400k-ért. Felvonatoztam érte Pestre, ahol még autóval sem jártam sosem. Egy 1000 éves Budapest térképpel nekivágtam az útnak: Örs Vezért tere -> Nagykanizsa. Október volt, 17óra körül indultam.
Aztán Siófok körül rámesteledett. Lámpa kevésbé világított mint egy szentjánosbogár. Egyébként jól ment a moci, szét volt tuningolva, 120-at simán ment.
Aztán elkezdett esni. Balatonmárián véletlenül sem a megszokott úton mentem, gondoltam majd én rövidítek Balatonszentgyörgy felé.
Aztán a semmiből ott termett egy kanyar, fék, hátsó kerék blokkolt, meglett a perec.
Festék lenyúzva, index, tükör letört, önindító gomb elrepült.
Javítás gumicserével, láncszettcserével (ha már ott voltam) kb. 70k volt. Festés nem lett javítva.
Következő év nyarán eladtam 275k-ért.Egy újabb történet volt életem nagy hülyeségei között.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
-
nostrum
tag
Zoolash
Hát igen, addig jó amíg ilyen emlékeink vannak.... van min röhögni...
Jofi81
Ez volt a cél... hogy nevessetek...
Rossi
Na bammeg, téged se kell félteni...
In space, no one can hear you scream...
-
veterán
Ne add fel!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Viszlát
addikt
Eszembe jutott erről, hogy egyszer kaptunk valahonnan egy szakadt kis-romettet. Baromira nem értettünk hozzá öcsémmel, szét tudtuk szedni, meg összerakni, aztán érdekes módon ettől mindig ment egy fél órát. Aztán megint szereltük 3-4 órát, megint ment fél órát
Hangulatos írás, de meg kell jegyeznem, hogy baromira irritál a sok káromkodás...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Vakegérke
veterán
Kicsit más emlékem van motoros múltamból.
Jogsira hajtottam, 6 óra tanpálya volt a kötelező. Akkor még Pannónia T5-ös mocikon tanult az MHSZ-es ifjúság. Nos, súlya (ha jól emlékszem) 180 kg. Én meg 60 voltam, ez passzolt a 168 centimhez. De nem passzolt a motorhoz.
Bukkanó, kacsázás, megállás, elindulás, ilyenekkel ment el az idő. Az egyik megállás alkalmával jobbra dőlt a motor, és már ott tartottam, hogy eldobom. Nem lehetett, mert alatta volt a jobb lábam, nem lett volna időm kirántani. Aztán a kipufogó cső megoldotta a problémát. Tüzesen simult a lábamhoz. Ettől olyan erőre kaptam, hogy egyenesbe rántottam a mocit.
Sikeres vizsgát tettem, de álmom nem teljesült. Soha nem volt motorom.Nagyon jó kis írás, köszönöm az élényt.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
nostrum
tag
-
-
Rossi
addikt
Simson kipufogója is szépen éget. Mondjuk én tízen egy-két évesen megnéztem, hogy az akváriumi vízmelegítő szárazon melegít-e. Odatettem az arcomhoz, hogy ott jobban érzem. Éreztem...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
SAMYka
aktív tag
Üdv
Egy nagyon rövid tanácsot szeretnék adni ami az én és egy pár motoros haveromé: Apriliát soha még akkor sem ha fizetnek érte. Amíg megy addíg jó de egyszer ha valami baja van ki kell cserélni a fél motort és ha egyszer hozzá nyult valaki akkor abból soha nem lesz normális motor mert utánna a jóisten se képe normálisan beállítani összerakni. Ha motort akarsz venni akkor Yamaha Suzuki Kawsaki Honda (de mondhatnám azt is hogy ezek A motorok)PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
-
nostrum
tag
Sokat hallott szöveg, és megtapasztalt dolog...
A tavasszal egy régebbi Yamaha TDR 125 lesz a befutó, ha találok megfelelőt, jövőre meg szeretnék egy új, fejidom nélküli FZ1-et mert számomra az az álom...
Na pont ilyet...
Remélem sikerül is elérni...
In space, no one can hear you scream...
-
Zoli bácsi
őstag
Nekem is előjött pár, motoros emlék. Az "A"-s jogsim 21 éves, kismotorjogsim hárommal több. 14-15 évesen lett meg az első mocim, egy Simson S51B. Király voltam vele, legtöbb havernak Verhovinája, Rigája, vagy S50-es, esetleg 51N (Fojtott, index nélküli) Simsonja volt. Máig csodálkozom, mit kibírtak azok a simsonok, kis tuninggal vitték a 75km/h sebességet, és mindig tökiggázzal közlekedve 20e. km után csak csörgött kissé a motor, de még 50-nél is egyben volt (később tapasztaltam, az ETZ-ket 20-30e. Km után már furatni kellett). Pár esés, egyéb tapasztalat után katonaság alatt vettem egy TS 250-es MZ-t, négysebességest. Állat gép volt, 80-nál harmadikat kapcsolva kavicsos úton még "kapart", párszor majdnem leestem.... Sajnos rengeteg gond volt vele, a főtengelyszimeringnél megette a váltóolajat, melegedett, és be is állt párszor.... Meguntam, eladtam. Következett egy vadiúj (25 E. forint volt) ETZ 150-es. Ez sem vált be, az első szériás tirisztoros gyújtásos TZ volt, be is szart hamar a gyújtás, megszakítóssá visszaalakították. Ötödikbe semmi ereje nem volt, és annyit evett, mint egy zsiguli. Panaszkodtam, kaptam cserére jogosító igazolást, de nem cseréltem, a pénzt kértem vissza. Ekkor már a család Trabantját hajtottam, de egyszercsak belefutottam egy pajtában álló MZ TS 125-ös gépbe, párszáz km volt benne. Komolyan mondom, motorikusan jobb volt, mint az ETZ 125-ösök, többet kibírt! Kritikus pont az elektromos rendszer volt, a 6V-os dinamó, meg a fesszabályzó kevés volt az akkor bejövő nappali világításhoz. Szerettem, bár elég öreguras gép volt, mikor megnősültem, utána hamarosan eladtam, már 100kg voltam, szélben már alig ment negyedikben. AZóta is fáj a szívem mocira, csak sajnos másra kell az a kis zsé.....De majd talán egyszer.
Mod: Érdeklődve figyelem a hamvaiból feltámadó magyar motorkerékpárgyártást, remélem aki ezt a topikot csak olvassa már mondja is magában, mire leírnám: Pannónia! Apámnak a T5-ösére emlékezem, 70' es évek végén eladta, akkor még nem szóltam neki, hogy ne adja el 500 forintért. (Sajnos). Ha megfizethető áron piacra dobnának egy mocit, még talán a családot hitelbe is belerángatnám....
[ Szerkesztve ]
-
nostrum
tag
válasz Zoli bácsi #17 üzenetére
Na képzeld, egy ilyen áll az egyik ügyfelemnél (gépeket szervízelek és rakok össze maszekban) aki mellesleg jó ismerősöm is... övé volt mindíg is, újonnan vette, és kemény 6000 km van benne... még az eredeti abroncsok vannak rajta...
Komolyan gondolkodtam rajta... mekkora király ez a motor...
[ Szerkesztve ]
In space, no one can hear you scream...
-
Rossi
addikt
Én egy ideig szemezte az A-s vizsgával meg egy Suzuki Bandit 650 K7 fejidomos mocival, aztán vettünk párommal egy autót...
Ja és ez már egy konkrét terv volt, az álmodozás fázisban még Honda CBR600RR volt...Szerk: Nagyon bejön a Honda DN-01 is...
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
-
Sh4rKy
senior tag
gratula, mind a cikkhez, mind az élményekhez
én is valami hasonló autós-motoros egyén vagyok, bár én úgymond beleszülettem ebbe az egészbe...
5-6 éves koromban raktuk össze apámmal (akkor még leginkább csak a szerszámokat adtam neki ) az első motoromat, egy Romett Ponit, amibe millió fajta blokk megfordult... még egyszer raktunk bele a poén kedvéért kétsebességes babetta motort is
8 évesen emlékszem a rendőrbácsi vitt vissza a házhoz, amikor az utcában motoroztam, apám meg azt mondta, hogy a "hülye kölyök már megint kiszökött"... én meg kérdőn néztem rá, hogy mi van hiszen ő engedett ki... de amikor bejött akkor mondta, hogy nyugi nincs semmi gáz, csak ezzel a szöveggel lehetett elküldeni a rendőröket
aztán teltek múltak az évek, jöttek nagyobb motorok is, robogók is, meg minden...
most lassan 19 évesen áttértem az autókra, de 21 éves koromban szeretném mindenképp letenni a nagymotorra a jogsit és venni egy 600-as vagy akár 1000-es gépet, hiszen az élmény bennem marad örökre.. és tény, hogy autózni k*rva yoo, de nyáron a 30 fokba... nincs jobb egy motornálAz is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...
-
nagyúr
válasz Zoli bácsi #17 üzenetére
Az én kis drágaságom:
Annó a motorozás számomra azzal kezdődött hogy nagyapám babettáján feláltam a tankhoz ő az ülésen űlt, de én voltam a sofőr. Aztan kicsit mikor nagyobb lettem, már magamban "száguldoztam" vele. Aztan középsuli elején vettem egy simsont. A helyi faluban egy ismerőstől olcsón sikerült megvenni (30K 2001-ben) igaz 3éve már a megyfa alatt időzött, de gyári festés gyári gumik voltak rajta, szal megkímélt volt. kezdetekben voltak hiányosságok, kellett rá pár apróság, de nagyon szerettem azt a motort, és 3.-ban 75 volt a vége, mindenféle tuning nélkül. Bejártam vele ungot-berget, annak ellenére hogy nem volt jogsim. Egyszer aztán egy volt osztálytársam aki kicsit tehetősebb volt, vett egy ETZ-125-öst. Mikor ráültem egyből tudtam, egy ilyen kell nekem. Ekkor döntöttem úgy hogy eladom a simsonomat. mivel a simonoknak még mai is jó ára van, sikerült eladom annyiért amennyiért tudtam venni egy 150-es ETZ-t. hogy miért ezt? Nem volt rossz állapotban, és egyik ismerős válltig állította, hogy el tudja intézni hogy visszaírják 125-ösre mivel elvileg ugye ezt még A1 jogsival nem lehet vezetni. Ezzel is motorozgattam, bár ezzel azért jogsi nélkül nem mertem annyira messze menni mert még csak át se volt iratva. Ekkor már folyamatban volt az A1 jogsim megszerzése. Jogsi meg is lett, természetesen kiderült hogy nem lehet visszaparpírozni. Hiába volt motorom, papíron mégse volt. Ekkor döntöttem úgy hogy veszek egy üzemképtelen de papíros 125-öst, és kettőből lesz egy. Így is lett. Mai napig ez van meg. Nagyon a szívemhez nött, rengeteg km tettem már bele, és volt hogy télen is a 15cm-es hóban is muszáj voltam vele közlekedni a szomszéd faluig, hogy eljussak a suliba. De én is tapasztalom amit te is említettél, hogy sajnos tényleg nagyon hamar furatni kell. Arról nem is beszélve, hogy szinte fél évente kell cserélnem a kuplung láncot is, mivel annyira "jó" minőségűek a mai alkatrészek. Legutóbb már a lada 2soros vezérműláncából tettem rá egy megfelelő méretű darabot, mert ezzel nincs semmi gond. Elől a gyári 14-es fogaskerék helyett kapott 16-ost, így már nem olyan pörgős, viszont kevesebbet eszik, és az utazó sebesség is megnőtt 70-80km/h ra, és a fordulat is csökkent. sokan mondták még a megvétele elött hogy jó motor csak sokat kell szerelni. Nos ebből én semmit se tapasztaltam, nagyon keveset kell rákölteni, eléggé strapabíró, és annak ellenére hogy szeretem elengedni a csuklómat, még sose hagyott cserben sehol sem! 6év alatt egszer sem állt le alattam, meghibásodás miatt, csak 1-2x mikor elszámoltam, magam vagy elfelejtettem tankolni és kifogyott a benya
Szeretnék venni nagyobbat, a jövőben, de azt hiszem hogy a kis tézé meg fog maradni, nem adom el.Itt van pár kép a mociról.
[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nostrum
tag
Köszönöm...
Bizony jó az a Simson... Tényleg azt látom hogy strapásak, jól fogyasztanak, és ha nagyritkán valami bajuk van... nahát akkor is fillérekből megoldható... Itt a srácok 3000.- forintért veszik a dugattyú-gyűrű szettet. Ráadásul minimál érzékkel magadnak is megcsinálhatod... És megy...
In space, no one can hear you scream...
-
Zoli bácsi
őstag
Nagyon jól néz ki a mocid. Pedig emléxem rá, hogy ezeket a gépeket nehéz volt ilyen állapotban tartani..... A karburátor körül mindig olajos volt, illetve a berúgókar/sebváltó csonkjánál is szivárgott az olaj. Sárvédőket hamar megkapta a rozsda, fényezés hamar mattult...akku körül mindig rohadt, rozsdásodott a lemez. Hiába, szocialista ipar. Látom a hátsó telók kétszemélyre vannak állítva.
Pár éve majdnem sikerült szert tenni egy 120km-t (!) futott, piros 125-ös ETZ-re, rendőrségnél árusították ki a használt mocikat. CSak lecsúsztam a licitről.
Mod: Megnéztem a képeket amiket linkeltél. Egy kérdés: Hogy csinálod, hogy a kipufogókönyök nincs megkékülve-lilulva..? Nekem akárhány motorom volt, nyáron hosszabb úton kissé meghajtva már belilult a könyök....
[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
HA már összejövünk itt a topikban páran, akik kapcsolatba kerülünk régebbi motorokkal, valamit szeretnék megkérdezni. Amíg motorjaim voltak, többször került sor felújításra, főleg a 125-ös TS MZ-hez volt több hengerem, volt amelyiket többször is felfúrattam. Olyan felújított motor, ami közel járt volna a gyárihoz, soha nem sikerült. Általában a fúrt henger, és hozzávaló dugóval összerakva a gépet csörgött, teljesítménye mindig kevesebb volt, mint a gyári. Ha nem így volt, akkor meg mindig be akart sülni, és melegedett.... SZóval csak azt szeretném megtudni, hogy én voltam mindig ilyen peches a fúrásokkal, vagy általános dolog, hogy a fúrt hengerrel nem sikerül tökéletesen a felújítás?
-
Probiker
aktív tag
Látom igen sokan vannak itt akik értékelik a szoci motorokat.
Nekem 3éve van egy 350es jawa californiám:
Nem tudom ti hogy közlekedtek a motoral, de mióta nálam van a jawa azóta semmi nagyobb probléme nemvolt vele. Ha azt nem számoljuk, hogy mikor megvettem rá 2napra léptető villa csere volt
Ilyen kisebb hibák vannak vele, mint pl a hengerfej tömitést már kétszer kellet cserélni, és a gyújtás, évente egyszer állítani kell rajta. Még 6voltos, 81es
Pedig én is hajtom azért, és munkába járásra használom, minden nap megyek vele, amint tartósan 10fokos az idő.Motoros sztorihoz még annyit, hogy nekem még csak 1perecem volt motoral, azis durdefekt miatt. Egy a #18 as hsz-ban linkelt járgányal. 80nál, két személyel kellemetlen volt, de megúsztuk kisebb sérülésekkel, moci csak karcos lett és enyhén hajlott a kuplung kar.
[ Szerkesztve ]
Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
-
nostrum
tag
válasz Zoli bácsi #30 üzenetére
Nem tudom hogy akkoriban is volt e a henger belső felén valami speckó réteg mint ma a GilNiSil vagy NiCaSil, de ha igen, akkor annak elvékonyodása vagy eltávolítása gondot okozhatott.. ha fúrásról és nem egyszerű hónolásról beszélünk... ráadásul ,egy léghűtött motornál minden milliméter számíthat a melegedés szempontjából...
De nem tudom, igazából sokan sikeresen tuningolták a régebbi gépeket fúrással. Talán csak nem volt utána normálisan hozzákarburálva. És gondolom erősebb hajtókar és hajtókarcsapágy sem ártott volna hozzá...
In space, no one can hear you scream...
-
kefete
csendes tag
Én is csatlakozok az emlékezők táborához.
Kb. 12 éves voltam, mikor nővérem pasijának a Babettájával mentem egy kicsit, de elég béna voltam, miközben húztam az első féket, húztam mellette a gázt is. De azért sikerült megállni az utca végén.
Aztán később nővérem vett magának a egy Yamaha Mint robogót, de amint picit hidegebb lett az idő, én használtam jogsi, bukó nélkül csak a környező utcákban. Haverommal nyélgázon 55-tel kentük neki, úton sétáló idős nénikre rádudáltunk, egyik utca kertjében kapartattunk, kijött a tulaj, és csúnyán nézett ránk.Aztán apámmal voltuk Pesten pár motorkiállításon, venni akart motort, de utána máshogy alakultak a dolgok.
Jelenleg egy Ladával adom az ívet, de a későbbi jövőben be van tervezve egy kényelmes chopper/cruiser motor, amivel ki lehet menni a világból.-= Répahegesztő kisiparos =-
-
nagyúr
válasz Zoli bácsi #29 üzenetére
amiket leírtál mind így van
karburátornál sajnos azért tiszta dzsuva mind mert még ha a megfelelő benzin szint alatt is van kicsivel beállítva hírtelen fékezéskor kilöttyen belőle a benzinm, mivel elöl a csonk alatt van a tulfolyó nyílás. A berugókarnál szintén szivárog kicsit az olaj de nem vészes. akkus dolog szintúgy megvan.
Az hogy miért nem kék nem tudom, pedig hajtva van rendesen[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Probiker
aktív tag
Nekem van egy tippem erre a kékülésre.
Méghozzá a kipufogo lehet a hunyó.
Szitu a következő. Komárombol jöttem haza 250es jawaval, két személyel, nyélházon, amennyit ment. Mire hazaértünk kék a könyök, pedig előtte szép csillogó volt.
Ezután nemsoká kipucoltuk a kipufogót, és iszonyat sok cucc kijött belőle, pucolás után még jobban is ment a motor!Szerintem
Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
-
k_laci
tag
ez a moci nagyon szép.. olvastam róla, amit írtak hogy egyféle nagymotoros robogó, mert automata váltós amúgy én még csak tervezem hogy motorozni szeretnék, egy honda XR 125L van tervbe véve, de előtte egy jogsi
későbbiekben egy suzuki GSR600, vagy Kawa ER6-N az álom..
az írás meg..
fantasztikus ! remek feelingje van -
nLali
őstag
Ha az emlékeim nem csalnak,a Verhovina is kinyírhatatlan...Hülyegyerek koromban 5 kört mentem homokbányában épített pályán 1esben..10 percig nem akart elindulni,de utána megint ment
Kössz az írást!! Jót nevettemBérelhető reklámfelület
-
Rossi
addikt
Sajnos ez ma esett meg velem: [link]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Ygg
aktív tag
RIP
Nyugodjon békében.
Magyar utakon basznak a motorosra, én figyelek rájuk autóval is, mert saját pédán tudom.Jawa 559-et akkor ajánlom, ha van kedved sokat szerelni.
Nekem van egy eladó.
Ez igaz az összes keleti göncre.
Még a Simson való a legtöbbre.
Szépek-szépek, jók, jók, az összes kezdeti élményem keleti csodákkal történt,
de mióta ráültem japán motorra, azóta ezektől csak idegbajt kapok.
Kegyetlen más világ.
Mostani "konfig" : Honda XBR 500. -
Vakegérke
veterán
Én is figyeltem rájuk, amíg aktívan vezettem. Viszont azt se feledjük, hogy a motorosok meglehetősen vehemensek. Kockáztatnak, centizgetnek, tolakodnak.
Kölcsönösen kéne figyelni egymásra.Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
R.P.
aktív tag
Én is csatlakozom a motorosokhoz nemsokára... Március 2x.-én kezdem az A korlátozottat, és tesóm 125-ös MZ TS-ével fogom tolni. Elvileg ha minden oké akkor június elején megkapom a jogsit, pont akkor leszek 16.
Legjobb poén MZ-vel járni suliba, erősen növeli az image-értéket, eddig 10 csajból 11-nek tetszett az ötlet -
Vakegérke
veterán
Nekem A-B-C-E jogsim van, és cakumpakk 1.050 magyar pénzbe került, bibibi...
Kár, hogy 1970-ben...
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Vakegérke
veterán
Hogy hülyék? Inkább meggondolatlanok. No meg a brahi a lényeg.
Természetesen a motorosok zöme nem ilyen. De hajlamos az ember az általánosításra.Amelyik motoros szépen evickélt előre egy piros lámpánál, arra nem haragudtam. Kigyorsul a zöldnél, nincs gond vele.
Az agresszív is eltűnt lámpaváltásnál, de valahogy nem tudtam megszeretni anyázós beszólásáért, miszerint nem hagytam országútnyi helyet neki, és még könyörületes is volt, mert le nem rugdalta a visszapillantókat az autókról, bár fenyegetőzött vele.Rutinos lévén nem tojtam be, mikor országúton centikre ment el mellettem egy motoros, mert el akart férni köztem, és a szembejövő közt. De hasonló helyzetben egy kezdő, vagy hétvégi autós nagyon elvérzik, ha sárga a vér színe.
Állítólag sok felvétel van a NET-en száguldozó brahis motorosokról. Kíváncsiságból keresgéltem, de vagy ügyetlen vagyok, vagy már nincsenek, nem találtam. Pedig szívesen megnéznék párat. Kíváncsi lennék, hogy (állítólag) felnőtt emberek hogy vesztik el józan eszüket, realitás érzéküket, mikor bivaly dög dorombol a lábuk közt.
Csutkára azt a gázt, "ízirájder", öcsém!Nálam már csak plátói szerelem marad a motor.
Régen ha nem is lazán, de vehettem volna R51-es oldalkocsis BMV-t másfél havi fizetésemből. Ma már egy kutyafütyi kismotor is csak álom számomra.
Arról nem is beszélve, hogy nincs már becsülete a magántulajdonnak. Lopnak autót, bicajt, és bizony mocit is. Lakótelepen lakom, nincs hova zárnom a kedvencet. Másnak meg nem veszek motort.Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Probiker
aktív tag
válasz Vakegérke #53 üzenetére
Nehéz lehet ezeken a szép magyar mellék utakon tapogatózni azzal a bottal. Nem akadt eddig be egyik kátyuba se?
Amúgy, fater is motorozik, és csomó 50 körüli haverja. Tipikus ízi rájderek, csopperen bandába verődve nyomják általában. Mennek motoros talira a króm halmazokkal
Persze kivétel van, van aki egy Honda CBR 1000 el nyomja.Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
-
Vakegérke
veterán
Én nem motorozom, már írtam is. Szerettem volna, nem jött össze.
Ami meg a motort illeti, nálam nem nyerő egyik szupercsoda sem. Nincs szebb, mint egy jól ápolt régi gép. Hogy nem gyorsul, mint a villám, nem bírja a 300-at? Na és?
Komótosan 50-nel döcögve is nagyobb élmény egy Harley, Zundapp, vagy a kedvencem, a BMV R51.
Megjegyzem a P10-es Pannónia nyergében vizsgáztam. Pofás kis moci volt, elfogadtam volna.
Ami meg a P20-ast illeti, kora egyik szupermotorja volt. Motormagazin, vagy mi a csuda nevű német tesztújság szerint a világ egyik legjobb motorja lehetett volna, csak szerintük sajnáltuk belőle a jó minőségű anyagot. Talán igazuk is volt.Szerintem a csopper kényelmetlen. Tuti leszáradna a karom, ha olyan pózban kéne tartanom órákon keresztül, amelyet ez a járgány megkíván.
Ha ettyer eléjem a nyugdíjaty kojt, vetyek egy kemping bityiklit, tekejem vadul, éty majd bjummogok, hogy motojnak gondolhattyam.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
nagyamte
tag
Szia.
Huu nagyon tetszett az írásod. Nagyon jó. Humoros
Köszike.
Én is motorozok már lassan 5 éve, de még nem borultam.
Egyszer olvastam, hogy az nem motoros aki nem borult legalább egyszer.
Na majd kiderül
Én egy yamaha robival jártam pórul többet volt szerelőnél mint nálunk.
Na mégegyszer gratula.
Üdv Máté -
Drift_Elek23
aktív tag
király az írásod haver!
nekem is eszembe jutott vmi a régi motoros évekből!
sajna nem tartottam be a szabályod és szar úton gyorsan mentem.
megdobott vmi és egyből bele az árokba,rám a motor a jobb kezem tört elA tuning a lelke mindennek
-
nostrum
tag
válasz Drift_Elek23 #59 üzenetére
Köszi!
Még egész jól megúsztad a dolgot, akárcsak én... mostmár ne kísértsük a sorsot...
In space, no one can hear you scream...
-
cosmo01
újonc
Hello, azt hiszem én voltam az egyik vevőjelölted, 750-es gsxr-el mentünk megnézni, és lehet hogy tőlünk hallottad először hogy a kormánycsapágyaknál nincs vmi rendben. Na csak azért írok mert én meg a yamaha tzr-ben(125-ös) csalódtam, sikerült nekem is kifogni egy fostalicskát, nekem is új dugó+gyűrű, új karburátor kellett, gyújtótrafó csere, teleszkópokat szimmeringeztetni, na meg jópár gyertya meg drága olajok. Amikor azt hittem már más baja nem lehet, lett, szintén én is többet tologattam a mocit mint amennyit mentem vele, állandóan beköpte a gyertyát de a végén már nem is indult,aztán kiderült hogy a főtengelyszimmeringeket kell cserélni mert onnan dől az olaj, na mikor ez is megvolt akkor jött az olajszivattyú problémája, szintén sok olajat kapott, de arra már szartam és lehúztam az olajozást és én kevertem be, na így már tényleg jó volt, Ugy döntöttem eladom, jelentkeztek is és mikor jött volna megvenni, előtte kivittem egy UTOLSÓ körre, mikor már visszafelé jöttem vele a városban sikerült utólérnem egy mercist aki balra kanyarodott, a bal hátulját elkaptam, én repültem egyet, könyököm látta kárát na meg a mocim,legalább csak a fejidom rész törött de ott minden müanyag rész ripityára tört, na meg a lámpa meg az oldalidom repedt stb..,de a poén hogy egy óra múlva jöttek volna megvenni. Na szóval én meg arra jöttem rá hogy ilyet se veszek mégegyszer, főleg nem női tulajtól és főleg nem 50 es papírral mert valahogy azt a rendőrbácsik nem csipázzák.
-
Chieftec
őstag
Bazz de utalom az apriliakat.. En egy NSRt vettem, 1 ev 5000km alatt csak benyat meg olajat raktam bele!! Utazoja 120-130 nagyon megbizhato semmi parajelenseg nem volt vele. Varosba nagyon lehet vele buntetni de lakotton kivul is megy ha kell.
-
Boci_83
őstag
Nagyon jó irás! Köszönöm szépen! Átjött az érzés.
Felidézte bennem is gyerekkori élményeimet! Apám céges simsonja, majd saját Simson Enduróm, 10-14 éves betyárkodások, kicsit később Etz150, szinte kiköpésre igy nézett ki mint a hozzászólásokban linkelt piros etkó, (elérzékenyültem rendesen, imádtam azt a motrot, egyszer adta meg magát a fesz szabályzóm, de mindenhova elvitt, és hazahozott, de széthajtottam, és a gyujtással is volt valami gond, ezért eladtam. 2 hát múlva robbátörték ) kicsit később öcsém Aprilia Pegazója (blokk ugyan az mint a cikk irója motorjában, valóban, ha nyit a power akkor nagyot mutat) amit elég sokat használtam én is, közben néhány babetta, egy két robogó.
Azt hiszem nagyon jó gyermek korom volt. Akik városban 4 fal között nőttek fel, játszótér nélkül, és kimaradt ez, nem tudják mit veszítettek. Haverokkal simsonnal 3an-4en, órákon át körözni 5-6-10 utcában 13 évesen, kis falukban jogosítvány nélkül, vagy a határban bandázni felejthetetlen élmény. Kicsit később első jogsival(A1) szakközép iskolába motorral menni, nagyon jó!
Most egy Fzr 1000 exupom van, igazából nem rendszeresen motorozom, de néha elkap a gépszíj és meg kell rángatni a szarvát, nem lehet vele lassan menni. Más világ.**********
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space black Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen