Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#17) opr válasza Youri (#16) üzenetére


opr
veterán

Teljesen irreleváns.
Egyrészt, valszeg vissza lehet rá pakolni a gyárit.
Másrészt nem valószínű, hogy ilyen hardveres hiba esetén durva tesztnek vetnék alá a mobilt, tehát ezesetben nem is valószínű, hogy kiderül.
Harmadrészt ez a lehetőség az átlagusert abszolút nem érdekli (nem is fog hallani róla).
Negyedrészt, akkor is igazuk van. Ők adnak egy eszközt, egy konfigurációval, amire vállalnak garanciát. Ha ezt a pakkot megbontod, akkor tudjál rá és kész, előre szóltak, figyelmeztettek a következményekre, veszélyekre. Most egy gyártót miért érdekeljen, hogy ennek ellenére Te saját felelősségre bevállaltad, és bebuktad?

Mondjuk nem ártana, ha valami ilyesmi jogban járatos ember benézne ide, hogy hogy is van ez. Úgy értem, hogy külön hardver-és szoftver garancia van-e egyáltalán, vagy úgy van ahogy gondolom, hogy eszköz és pont? Ehhez a részhez bevallom nem értek, tehát nem tényt, hanem véleményt mondtam feljebb :)

Végülis teljesen mindegy, aki ezt használni fogja, az valószínű tisztában van a következményekkel, illetve ért is hozzá, ezért alaposan végigteszteli a telefont mielőtt megteszi ezt a lépést. Hardverhiba elég ritkán lesz egy telefonban csak úgy magától, ha nem gyárihibás. Szal ha a root előtt tökéletes volt, utána viszont nem az, akkor jó esély van rá, hogy szoftveres részen sikerült elcsesszinteni valamit.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.