Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #16939776


#16939776
törölt tag

Nekem két kifogásom van, szemmel látható a zaj a felületeken, illetve a híd süllyedésénél a pattogás azt mutatja, hogy a fizikai szimulációt nem folyamatosan számolja. Valószínűsítem ezért és az alacsony képkockaszám miatt nem látszik sosem az ütközés pillanata és hat furán a golyó mozgása.

(#2) Sinesol


Sinesol
veterán

Durva, hogy mennyire hihető látványt képes adni a raytracing, gyakran olyan mintha egy kézikamerával felvett videót nézne az ember, lényegesen realisztikusabb, mint a multkori Unreal Engine demó.

[ Szerkesztve ]

(#3) Carlos Padre válasza Sinesol (#2) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Szomorú, hogy a videó előképén még szép raytrace renderelt az üveggolyó, a videóban meg már nem.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#4) Alogonomus


Alogonomus
őstag

PS5 Unreal demó után az Nvidia is kénytelen volt valami látványos videót bedobni, de ezt a kört inkább az AMD (PS5) nyerte, mert egy majd kb. 150 ezerért árult rendszerrel hoztak létre olyasmi látványvilágot, amire az Nvidia egy 3 milliós kártyával - és a hozzá szükséges egyéb komponensekkel - tudott csak válaszolni.

(#5) Shing válasza Alogonomus (#4) üzenetére


Shing
őstag

Ezzel teljesen mást promóztak, semmi köze az UE5-höz, ami egyébként ugyan úgy fog futni minden hardveren, szóval nem is értem miért éreznék magukat olyan rosszul.

(#6) aginor


aginor
addikt

Az RT elég kellemesen néz ki, de a fizika szerintem nem egy nagy szám. A golyó kölcsönhatása a környezetével elég művi és több helyen látványosan valószerűtlen a kontaktus (pl: elpattan, mintha kilőtték volna, pörög, mintha jégen lenne, több helyen nem pattog és/vagy veszi fel az alatta található szintkülönbségeket, stb.).

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#7) Alogonomus válasza Shing (#5) üzenetére


Alogonomus
őstag

Az "ugyan úgy fog futni" témában:
"Can the demo work on a modern PC with the GeForce RTX 2070 Super? According to Mr. Libreri, yes, and the results will be 'pretty good."
Kim Libreri az Epic műszaki vezetője (CTO). A válaszában a "pretty good" pedig nagyjából olyan volt, mint amikor a szülő megdicséri az egyik gyerekét, és erre a másik is odafurakodik a saját sikerével, hogy a szülő arra is mondjon szépet. Na ilyenkor mondja a szülő, hogy "pretty good". Nem véletlenül RDNA2-n futtatták, és nem egy Turing kártyán, pedig az utóbbin még nagyobbat szólt volna a látvány, még több kiadó érdeklődését felkeltette volna, mert a régi architektúrából hoznak ki vele sokkal többet. RDNA2-n lehetett "mind-blowing", Turing kártyán pedig kisebb-nagyobb mértékben lenne "pretty good".

[ Szerkesztve ]

(#8) #46774016 válasza Alogonomus (#7) üzenetére


#46774016
törölt tag

Vagy, olyan, hogy DLSS 2.0 kell hozzá?

(#9) Lacccca87


Lacccca87
őstag

Fizikai szimulacio itt ott fura. De a latvany az tetszik. Jo latni hogy ismet van latvanyos elorelepes a grafikai szinvonalban. Remelhetoleg hasznalni is fogjak a jatekok maj.

(#10) ElEvEn11


ElEvEn11
senior tag

Nekem az a számítási teljesítmény, ami a PS5-ben lesz az EPIC / UE5 RT demo alapján, az kellene. Mert számomra a PS sosem lesz alternatíva, mivel nem csak játszom a gépen, hanem masszívan dolgozom is. Az az erő viszont rendkívül jól jönne. A játékok RT képessége meg csak hab lenne a tortán hozzá. Az viszont, amit a PS5-ben ehhez hardveresen fejlesztették, beletettek, az még évek, amíg a PC szintjén is megfizethető alternatíva, vagy egyáltalán alternatíva lesz. Sajnos. Addig horror árú célhardverek lesznek.

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#11) Egon válasza Alogonomus (#7) üzenetére


Egon
nagyúr

Azért várjuk ki a végét.
Kb. 10 éve ez megy: nV-n nem fog futni/lassabb lesz/rondább lesz. Sosem jött be. No meg a szokásos konzol kompromisszumokra is lehet számítani, a ténylegesen megjelent játékok tekintetében (30 fps, stb.).

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#12) bertapet11 válasza Egon (#11) üzenetére


bertapet11
tag

(#13) Alogonomus válasza bertapet11 (#12) üzenetére


Alogonomus
őstag

Az "ugyan úgy fog futni" a kérdés, nem az, hogy elfut-e, vagy inkompatibilitás miatt crashel.
Elfutni elfut, azt már az Epic embere is megerősítette.

(#14) dabadab válasza Alogonomus (#7) üzenetére


dabadab
titán

Le vagy maradva egy brosúrával, azóta kijött az Epictől az az adat is, hogy ez a demo egy jobb gamer laptopon QHD-ben 40 fps-sel fut (PS5-ön meg - szintén QHD-ben - 30-cal).

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#15) Jagon


Jagon
tag

1:54-nél Jensen Huang feje... :DDD

"Mit jelent a rendszerváltás? ... Például Windows telepítés?" - Molnár Krisztián, vlogger.

(#16) Alogonomus válasza dabadab (#14) üzenetére


Alogonomus
őstag

Azért Tim Sweeney hivatalos ömlengése a PS5 next-gen architektúrájáról komolyabban vehető, mint egy random weblapon megjelent cikk, ami egy (hibás?) linkre mutat a bilibili oldalon.
Persze mindenki azt hiszi el, amit a lelke diktál, de a Tim Sweeney nyilatkozatára hivatkozás stabilabb lábakon áll, mint egy állítólagos streamben állítólagosan elhangzott állításra, plusz egy wangxingyu1999 nevű twitteres bejegyzésére hivatkozás.

(#17) b. válasza Alogonomus (#4) üzenetére


b.
félisten

teljesen másról szól az egész de ne zavarjon. Jó lenne néha elvonatkoztatnod az AMD vs Nvidiától.
kevered a szezond a fazonnal, azt sem tudom minek keverd ide az unreal demot. GTC professzionális szegmensnek szólt és volt benne raytracing szegmens és a fizikáról is voltak előadások bőven, a cikk címében pedig benne van miért is jött ki még eza demo nem nehéz eltalálni ugye. Omniverse platform... ezért jött a demo...

Amúgy meg nem csak Sweeney hanem a kínai fejlesztő részleg nyilatkozta, hogy a demót ebben a minőségben a dabadab által írt konfigon lefuttatták...

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#18) Gaga


Gaga
tag

De jó lenne névelő a címben, a megfelelő helyen. :O :W

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.