Sok-sok év vizezés és sok verzió - és a nagyja DIY - az alábbiakat javaslom hogy fontold meg: (képek amikre hivatkozok)
-Palást készítése a radiátorra. 1 centi kell legalább( de inkább 2) a ventilátorok és a radiátor között, a kisebb szélzaj miatt, és hogy egyenletesen szívja át a levegőt, ne csak 'karikákban'. én ezt fekete kartonból és ablakokhoz használatos öntapadós gumi tömítésből készítettem, így elég jól zárt is (kb 1,5cm helyet hozott).
-A mart blokk nem véltlen terjedt el; viszont gyakorlatilag semmit nem nyersz a második felével ahogy rárakod. Kb 1-2 fok, de jóval nehezebb és drágább. A súly elvileg nem számít; gyakorlatilag meg hajlanak az alaplapok; nem kicsit.
Sajnos a Nexxxos blokkos rendszerről(még) nem raktam fel normális képeket, pedig utolsó pár évben az volt. Messze verte az ordasi, de még a hunfrost (rev 1, 2 és 3 is volt, nagyjából az első megoldásod, de felül plexivel).
Főleg, hogy nagyátfolyású változatot készítettem belőle, egy kettes és másfeles fúróval
Tesztektől, munkanapoktól/óráktól, szivárgás ellenőrzéstől, leszorító(k) gyártástól egy ötösért mai fejjel már megkímélném magam, hisz ennyiért használtan már egész korrekt blokkok akadnak. Tudom, nem DIY, de abból már egy tonnát próbáltam/csináltunk másokkal is; nem éri meg
Kitartást a projekthez. Aztán pumpákra, tágulóra; fet és órajelgenerátor hűtésekre is gondolj; a folyadékra, törésgátlókra; ha marad energiád akkor még arra is hogy relatív mobil maradjon a cucc
Link legalul ha egy kis elméletet is akarsz túrni
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html