Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fant0mi

    őstag

    válasz DeFranco #94104 üzenetére

    Egyszer mar voltam ilyen kedves. Persze se penz, se uj aru nem erkezett soha. De honnan tudod meg, hogy ujra feladta valojaban? Egydollaroshoz valoszinuleg nem fog valos TNt-t adni. Eladotol fugg, mennyire becsuletes.

    [ Szerkesztve ]

  • petipetya

    nagyúr

    válasz DeFranco #94104 üzenetére

    Látom, hogy már nem ebbe az irányba mentél el, de a jövőre vonatkozóan leírom az ebay-es tapasztalataimat 6 év távlatból. Amikor nem érkezik meg egy cucc, akkor ezt szoktam csinálni:
    - megvárom, amíg lejár a kitűzött kézbesítési határidő (pl. ki szokták írni, hogy kézbesítés 08/11-09/25 között), és nyitok egy hibajegyet, amiben semmi követelőzés nincs (ennél bonyolultabban felesleges, úgyis fordítóval nézi:
    "Hi,
    The item isn't arrived. Can you help me?
    Thanks.
    Best regards,
    Peter"
    - bármit is válaszol (visszatéríti, részben visszatéríti vagy újraküldi), azt írom:
    "Hi,
    I want full refund Thanks.
    If I receive the item later, I can you make a repay.
    Best regards,
    Peter"
    - mindezzel teljesítettem kötelezettségemet abban az irányban, hogy jeleztem a bajt, és nem követelőztem, ha véletlenül elfajulna a dolog és a PayPal-nak meg kellene mutatni az üzenetet (ilyen még sosem volt, kopp-kopp-kopp)
    - megtörténik a visszatérítés, és már küldöm is a pozitív értékelést (ilyenkor sosem írok semmit az esetről, egyszerűen csak mindenből maximumot adok az eladónak, mintha minden rendben lenne), majd zárom a hibajegyet
    - ha közben megérkezik a cucc (volt már erre példa nem is egyszer), akkor megy neki az üzi:
    "Hi,
    The item has arrived. I need a PayPal link for payment.
    Thanks.
    Best regards,
    Peter"
    - jön a link, rábökök és kifizetem, ennyi

    Egyébként mostanában nem szoktak genyózni, hanem egyből felajánlják a visszatérítést. Sőt most éve elején már régen kifutottam a határidőből, és akkor írtam az eladónak. Még válasz sem érkezett, csak a visszatérítés 1-2 nap múltán. Gondolom az is számít valamit, hogy lassan 7 éve vagyok fent az ebayen, színtiszta 100%-os értékeléssel.

    Persze mindezeket itt tanultam a mobilarénán, mert az első pár darab ilyen esetnél tanácsot kellett kérnem. A topicban sokat segítetteket az évek alatt. :R Mellesleg elhet helyesírási hiba az angol szövegben, de szerintem ez egy kínai és magyar közötti párbeszéd során egyáltalán nem számít, a lényeg az egyszerűség.

    "nincs rá lezsóidő"

  • bexinho23

    őstag

    válasz DeFranco #94104 üzenetére

    Július végén rendeltem egy telefon tokot. Hibás volt, rosszul vágott, használhatatlan, karcos. Képpel elküldött üzenetemre azt a választ kaptam, hogy elküld egy újat. Mondtam, rendben. Ugye semmit nem tudtam arról hogy valóban elküldte, csak amit ő írt. Pár napja 1 hetes levelezgetés után csak a hitegetés ment. Indítottam egy ebay case-t, másnap már a paypal jelzett, hogy számlámon a pénz. Soha többet új termék, csak refund. Amúgy kb 5 eset volt h refundot kellett kérnem. Most először kértem új termék küldését... hiba volt.

Új hozzászólás Aktív témák