Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) gyantaszuz válasza gyimger (#50) üzenetére


gyantaszuz
tag

Nyugi, no offense. :)
Ez inkabb azoknak szol (mint ahogy korabban is irtam), akik egy nyulfarknyi gameplay alapjan hozongenek, hogy "Uristen, a legrosszabb fallout. Uristen, biztos nem veszem meg!!!44!! OMG, csalodas, elvesztett a beth. Uristen, multiplayer, SOT Epitkezes, nagyon gaz lesz!".

Ahogy tobb kollega is irta, majd lehet sirni (vagy nem) miutan megjelent es kiprobaltuk.
Minden resz megvan, az elso resz kiegette a retinam a jo oreg katodsugaras monitoron, de a 4. reszt elveztem eddig a legjobban. Valamint ezt is nagyon varom. Minden csak nyitottsag kerdese. :)

(#52) braker válasza gyimger (#36) üzenetére


braker
tag

Nem szoktam modokat használni egyik fallout game-hez sem tudom hogy van sok meg jó modok is de nekem jó így is.Azóta kiderült lesznek privát szerverek is ami vicces mert ha én troll lennék direkt oda mennék a haverokkal.Egyébként ez pont elég fantázia ha már játszol hogy eltudod képzelni a story-t mint ha egy könyvet olvasna az ember.

(#53) gyimger válasza braker (#52) üzenetére


gyimger
őstag

Az utolsó mondatodat nem sikerült értelmeznem, hiába próbáltam.

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#54) braker válasza gyantaszuz (#51) üzenetére


braker
tag

Jó de azt is vegyük figyelembe az online game-t csinálni nehéz hogy életképes legyen sokáig és a fanoknak jó legyen, egyébként egy kicsit azért van jog alapja a dolognak hiszen ahogy leírtad te is megvásároltad a fallout széria egyes darabjait. Tehát fizettél érte ezért valami elvárása lehet az embernek pl hogy singel game legyen jó story-val. Sajnos itt is a fiatalokat probálják megcélozni a 10 éveseket hiszen ez az új divat most a battle royal gamek ebben van a nagy pénz ami lefog csengeni pár év alatt ahogy a zombis mánia is annó.

(#55) braker válasza gyimger (#53) üzenetére


braker
tag

Magába a story-ba beletudja az ember képzelni magát ha jó a történet.

(#56) GypsFulvus2 válasza sqpp (#47) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Akkor ez nem tény, hanem személyes vélemény. Az hogy mi volt korábban, semmire sem garancia.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#57) gyantaszuz válasza braker (#54) üzenetére


gyantaszuz
tag

Egyebkent pont ezt irtam, mar minden "rajongo" tisztaban van a jatek 100%-aval, annak ellenere, hogy a nagyerdemu nem tud rola semmit. :) Az emberek ugy allnak hozza, mintha kotelezo lenne megvenni a jatekot. Szerintem eleg komoly direkt es indirekt piackutatast vegeznek a kiadok es teljesen tisztaban vannak vele, hogy a jelen jatekosbazis 80%-at kielegitik a koncepcioval. A maradek 20% forrongo emberbol is mondjuk 10% fog invesztalni a jatekba, mig ha maradnak az eredeti, FO3 koncepcional, lehet kevesebb eladassal szamolhatnak.
Szerintem ez teljesen ertheto lepes. Egyebkent is, ha olyan lenne a 76, mint a 4 elotti reszek, akkor meg az lenne a baj. El kell fogadni vagy el kell engedni. :)

Mar miert lenne battle royal? Miert 10 eveseknek keszul? Tudni akarom en is az informacio forrasat. :)

(#58) braker


braker
tag

Elég egyszerű dinamikája van éld túl és közben építkezni is lehet mint pl fortnite ezt bárki megtudja csinálni. Viszont nincs akkora kihívás sem mint pl egy wasteland 2-ben ezért mondom hogy szerintem a fiataloknak próbálnak imponálni most főleg.Egyébként szerintem sem volt a 4 olyan rossz része a szériának mai napig játszik vele az ember.

[ Szerkesztve ]

(#59) gyimger válasza braker (#55) üzenetére


gyimger
őstag

Tudom, messze még a megjelenés, de már most biztos, hogy ilyen "fetch" küldik lesznek, ahogy ők fogalmaztak, "found quests", holoszalagok, stb. Na, ebbe éld bele magad.

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#60) braker válasza gyimger (#59) üzenetére


braker
tag

Hát majd kiderül mi lesz megjelenés után maga a koncepció érdekes ez tény hogy ilyet meglépnek vagy nagyon jó lesz vagy elsüllyed 1-2 éven belül és a fanok tartják majd fent.Adja a jó isten hogy jó legyen mert akkor megveszi az ember de,minimális esélyt látom ennek én személy szerint.

(#61) gyimger válasza braker (#60) üzenetére


gyimger
őstag

A fanok talán pont meg se veszik :) Ez egy No Man's Sky lesz.

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#62) braker válasza gyimger (#61) üzenetére


braker
tag

Elméletileg most már játszható az a game nem tudom hogy menyire igaz szerencsére arra hype vonatra nem ültem fel.

(#63) bunfi válasza gyantaszuz (#57) üzenetére


bunfi
őstag

Igen, a Battlefront II előtt is elvégezték ezeket a kutatásokat. Aztán szerencsére mégsem jött össze, igaz csak 1 millióval maradtak a tervezett eladás szám alatt, de talán lesz valami kézzelfogható eredménye azon kívül, az EA épp kukázni készül a játékot (ékes bizonyítékát adva, hogy mennyi torokbaszarják a kedves rajongógárdát).

Szóval nagyon jó ez a biztos értenek hozzá, meg azért van így, mert így van érvelések. De volt már példa az ellentétére is. Kérdezd meg az Ataris srácokat, hogy jó volt az ET játék karácsonyra...

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#64) gyantaszuz válasza bunfi (#63) üzenetére


gyantaszuz
tag

Szerintem az emberek kizsebelesere specializalodott (lol) EA teljesen mas teszta, tok mas a piaci poziciojuk es strategiajuk. Ennek ellenere teljesen jogos a meglatasod. De pont ezert felesleges temetni vagy felulni a hype vonatra. A beta utan, ami a megjelenest tekintve nem lehet tul messze, mar nagyjabol mindenki el tudja donteni, hogy invesztal-e a termekbe vagy sem.
Azert ha a szivunkre tesszuk a kezunket, batran kijelenthetjuk, hogy a bethesda nagyjabol jo termekeket tesz az asztalra (na jo, azert egy kis QA raferne a jatekaikra, mert rem bugosak tudnak lenni). Mas kerdes, hogy mindenki egy kemenyvonalas akcio rpg-t var fallout folytataskent. Lehet ugy erdemes gondolni erre, mint a shelterre, egyfajta spinoffra. :)

(#65) bunfi válasza gyantaszuz (#64) üzenetére


bunfi
őstag

Igen, a béta és az abból szerzett tapasztalatok alapján lenne célszerű minkét tábornak döntenie (tudatos fogyasztói magatartás vs. elzárkózás és vak gyűlölet). Remélem spinoff is marad, és nem fognak út közben úgy dönteni, hogy ebben nagyobb lóvé van és akkor maradjon ez. Volt már rá példa.

De szerencséjükre a bugokra mindig vannak modderek, akik összeállítanak olyan nagyszerű dolgokat, mint az Unofficial Fallout 3 Patch. Viszont az már más kérdés, hogy véleményes húzás volt kiadni a Skyrimet Switchre a PC-s változat day1 hibáival...

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#66) gyimger válasza gyantaszuz (#64) üzenetére


gyimger
őstag

Legalább ezúttal biztosan tudom, hogy nem kell rá költeni. A négyet az előző részek után gondolkodás nélkül rendeltem elő (a Túléőkalauz könyvvel együtt), nem volt elég beszédes az a sok lövölde a videókon. Ahogy most is, csak egy-egy mutánst látni a kihalt városrészekben, a játékmenetek videókon egymást ölik a játékosok, jó sok lövölde és semmi, de semmi biztatót nem látni. Ez a dialogue-wheel is micsoda?

[ Szerkesztve ]

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#67) braker válasza gyimger (#66) üzenetére


braker
tag

Ja hát igen az kell ahogy a szelfi is hogy tudják hogy kemény az ember az kell minden online game-be mint egy falat kenyér.

(#68) Ryder62 válasza braker (#67) üzenetére


Ryder62
őstag

Na, az aztán kell egy Falloutba. Az a baj hogy a Beth a saját hülyeségét próbálja erőltetni, de a játékosok 95 százaléka egy normál single játékot akar. Ha lenne normál single és amellé multi akkor ok. De így egy katyvasz az egész. Inkább visszateszem a Fallout 3-at.

(#69) sqpp válasza Ryder62 (#68) üzenetére


sqpp
őstag

Nem erőlteti, hanem ez egy spin-off rész és van egyébként erre a csoportra is vevő, el kellene már fogadni ezt is.

[ Szerkesztve ]

(#70) elithun válasza sqpp (#69) üzenetére


elithun
őstag

+1

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#71) maszekember válasza KovátsAti (#18) üzenetére


maszekember
aktív tag

Bethesda talán figyelhetett volna arra, hogy egy rendes sztorit és karaktereket kapjunk, meg mondjuk egy kész játékot egy primitív Fo3 mod helyett...

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#72) maszekember válasza sqpp (#38) üzenetére


maszekember
aktív tag

Én meg tudom érteni a kolléga problémáját. A Fo4 önmagában is egy primitív shoot'em up játék volt, de rosszabb a helyzet ha belegondolunk, hogy a Fallout szériát anno egy pár fejlesztő kezdte el készíteni szabadidejében, fizetés nélkül. Elkezdtek azon gondolkozni, hogy milyen morális problémákkal szembesülhetne a világ egy apokalipszis esetén, és ezt akarták kifejezni a játékkal. Nem a játékosok fejése volt a céljuk, a Fallout csak közegként szolgált víziójuk közlésére.
Maga Tim Cain (a széria atyja) nyilatkozta, hogy "My idea is to explore more of the world and more of the ethics of a post-nuclear world, not to make a better plasma gun." hasonlítsuk ezt össze azzal, amit a Bethesda művel a sorozattal... Semmiféle művészi integritás, képzelőerő nem maradt a játékban, nem célja, hogy gondolkozzon a játékos. Menjen, lövöldözzön egy sz@r, unalmas sztori mentén, ne erőltesse meg a szürkeállományát csak lövöldözzön random szétszórt névtelen enemyk tömegére ész nélkül.

Sokan nem veszik észre, de a Bethesda ugyan az a copy paste, franchise herélő, játékosokat hülyének néző corporate fejlesztő lett, mint a Ubi vagy az EA...

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#73) Dyingsoul válasza maszekember (#72) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Ez a megközelítés még mindig megvan a játékok felé a fejlesztőktől, de csak az indié berkekben. Ezért is szeretem az indié játékokat

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#74) gyimger válasza maszekember (#72) üzenetére


gyimger
őstag

Hát szomorú. Eljutottunk a morális problémák megoldásától odáig, hogy egy shoot 'em up lett belőle. És ebben a "spinoff" részben még annyi történetre sem kell számítani, mint a negyedikben, mert itt "talált" küldetések lesznek, meg "daily eventek". Lesz PvP, bokáig járunk a lootban, lesz építkezés...
Ez a széria halott.

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#75) Piszkos-Fred válasza maszekember (#72) üzenetére


Piszkos-Fred
aktív tag

> Sokan nem veszik észre, de a Bethesda ugyan az a copy paste, franchise herélő, játékosokat hülyének néző corporate fejlesztő lett, mint a Ubi vagy az EA...

De, amig szorakoztat es kikapcsol egy-egy produktumuk, addig nem is lesz valtozas, mert ennyi eleg sok embernek. Akinek nem eleg, az vagy lesz*rja es keres mast (van alternativa), vagy gyomorfekelyig idegesiti magat minden kapcsolodo bejelentes es hir komment szekciojaban :) Mindketto jarhato ut, egyeni dontes kerdese.

Valtozni nem fog a dolog, a regi komplex rendszer nem fog visszaterni. Sot...

[ Szerkesztve ]

(#76) cskamacska válasza Piszkos-Fred (#75) üzenetére


cskamacska
addikt

Akkor azt mondod itt az ideje az Ide Illő Képnek? ;] :DDD

csak nálunk! a hajdúpéter szájába vette a győzike kolbászát!

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#77) Piszkos-Fred válasza cskamacska (#76) üzenetére


Piszkos-Fred
aktív tag

Hat, fenykorukban (nyilvan fizikailag faj leirni ezt, de igy van) ezeket az embereket (a ket szelsot, illetve a kozepso idiotat is) milliok neztek estenkent. A teveknek csak ez volt fontos, SHR es az abbol szarmaztatott aktualis reklambevetel.

Nyilvan tudtak, hogy a musorokat nem azert nezik az emberek, mert az minoseget kepviseltek, nem azert, mert tanult vagy muveltebb lett tole az ember (LOL), hanem mert akkoriban ez a fajta trash volt a mainstream.

Aztan eltelt par ev, valtozott az igeny, az izles, a tevezesi szokas es elerheto valt rengeteg alternativa, igy ezek a degeneral..oppardon, teveszereplo urak eltuntek (sajnos nem vegleg), es a tevek is valtottak. Jott helyettuk rakas aldokureality meg fassetudja milyen import teves vacak - nem lett jobb a helyzet, csak masabb.

Jelenleg a jatekiparban is ez van es meg nem jott el a valtozas (es nem biztos, hogy jo iranyba fog valtozni). Amig az egyszerusitett casual rendszerekkel rendelkezo openworld jatekokkal szazmilliokat lehet keresni, nem is fog valtozni semmi, sot, most mar az is ezeket gyart, aki eddig sosem gondolt ra. Csak erdekessegkeppen, az idei E3-on bemutatott jatek prezinel vajon mennyinel hangzott el, hogy "openworld gameplay" :)

[ Szerkesztve ]

(#78) sqpp válasza maszekember (#72) üzenetére


sqpp
őstag

Ez mind szép és jó. A Fallout 1 -2 részénél dolgozott ez a srác, végül jött Todd a 3. részével, amit a mai napig sokan szeretnek.

Én nem sokat játszottam a 1-2 vel, de asszem pontrendszeres a haladás is benne.

Mindenesetre a széria közti részeket hasonlítani sem lehet. Valakinek az 1 & 2 tetszett, aztán van akinek a 3, van akinek a New Vegas és van akinek a 4 is.

Nekem speciel mind. A részeket egyébként alapból hasonlítani sem lehet, de ez nem meglepő, mivel kb mindnél más dolgozott, a 3-4 kivételével.

Azt is nefelejtsük el, hogy manapság, a legtöbb ember nem akar gondolkodni sem, értem én mire célzol én is jobban bírom a Morrowindot, ahol még nem mutatja a map, hogy hová menj. De ettől függetlenül az új részek sem rosszak, azok is királyak, csupán manapság nagy a sötétség.

[ Szerkesztve ]

(#79) KovátsAti válasza maszekember (#71) üzenetére


KovátsAti
csendes tag

Ha a sztorit képes vagy mélyebben és nyitottabban befogadni, nem olyan rossz, mint amilyennek beállítják. :)

(#80) gyimger válasza KovátsAti (#79) üzenetére


gyimger
őstag

Én mondjuk a sztorit képes vagyok befogadni, csak a játékmenetet nem.

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#81) maszekember válasza KovátsAti (#79) üzenetére


maszekember
aktív tag

A sztori melyik részét kéne lenyelnem? Hogy a jogász feleség kérdés nélkül elkezd mindenkit (opciód sincs máshogy megoldani a konfliktust) halálra lőni az első adandó alkalommal? Vagy, hogy az írók annyira lusták voltak, hogy nem építettek fel rendes karakter motivációkat, és egy drogok hatása alatt álló jósnő mondja meg, merre kell menned a'la Mama Murphy (csak erre tudok gondolni, mivel a koncepcióra soha többé nem építettek). Vagy arra esetleg, hogy semmiféle érdekes dolgot nem tudsz csinálni a sztorival? Választhatsz egyet a 4 frakció közül és egy kivételével mindegyiket ki KELL irtanod? Esetleg azt minőségi történetmesélési megoldásnak tartod , hogy ha nem haverkodsz össze dogmeattel Nick füttyent egyet neki Diamond City-ből és az szó szerint a fél (játék)világon át hallatszik egészen a Red Rocket-ig? Sorolni tudnám ezeket.

Még szembetűnőbb, ha összenézem a Witcher 3-mal, ami szintén abban az évben jött ki, és voilá: lehet jó open world story driven RPG-t készíteni, csak munka és kitartás kell hozzá. Nem tökéletes a CDPR alkotása de lehet látni rajta a könnyeket és az akaratot legalább, és ez meg is hálálta magát, minden díjat elvitt a Fallout 4 elől.

sqpp

A Fallout 1-2-t a valaha volt legjobb RPG-k között tartják számon. A Fallout 3-at sokan szerették/ szeretik de nem igazán maradt fenn game designer (GDC, gamasutra, developer forums) körökben. Utóbbiban azt mondjuk szerettem, hogy sokkal érdekesebb, látványosabb volt a map mint a New Vegas esetében (volt hangulata na) de mint RPG szerintem elég "buta" volt (pl. Megaton ok nélküli felrobbantása valószínűleg csak azért került a játékba, mert jól nézett ki, illetve amennyiben felrobbantod Moira túléli az atomrobbanást, mert a fejlesztők sok időt öltek a questjeibe, így a játékos szempontjából a város felrobbantása semmiféle hátránnyal nem jár).

Nincs azzal baj, hogy tetszik valakinek a Bethesda (EA, Ubi stb.) játéka, felőlem mindenki arra a sz@rra adja ki a pénzét amire akarja, de amikor ezt a degradációt jónak állítják be az már zavaró számomra. Valamiféle alapvető igényességgel ütközve a fejlesztőknek is meg kéne dolgozniuk a pénzükért.

Komolyan mondom nevetnem kell annyira egyszerű sok játékos, hogy amikor a Bethesda készít egy poszt apokaliptikus játékot ahol a Földön egy atomháború az emberiség nagyobbik részét kiírtotta, az állatokat rémálombeli szörnyetegekké változtatta, "It just works" Todd Howard pedig kitalálja, hogy az alapvető motivációt az adja, hogy atombombával ferobbantsák egymást, és ennek tapsolnak meg védik a terméket.

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#82) KovátsAti válasza maszekember (#81) üzenetére


KovátsAti
csendes tag

Ha neked ennyi jött át a sztoriból és a játékból az a te problémád, nem a sztorié.

Füttyögni meg Geralt is tud. Ráadásul az a degenerált ló még Skellige-re is képes átúszni.. Bezzeg ha én megpróbáltam vele vízbe menni..

(#83) maszekember válasza KovátsAti (#82) üzenetére


maszekember
aktív tag

Egy egyszerű sztori is lehet élvezetes, ha jól van előadva és beosztva. A Fallout 4-é iszonyatosan béna, a szubjektív részektől eltekintve is tele van plot holeokkal, baromságokkal (lásd pl. előző hsz.).

És igen, az egyik (talán legkomolyabb problémám) Geralt és Roach mozgása volt. :D

" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot

(#84) sqpp válasza maszekember (#83) üzenetére


sqpp
őstag

Maradjunk annyiban, hogy ez is csak a te véleményed, ami nem feltétlenül így van és nem mindenki gondolja így.

(#85) bunfi válasza KovátsAti (#82) üzenetére


bunfi
őstag

Ha tele van középszerű klisékkel és erőltetett motivációkkal, akkor az nem a történet hibája? Igazad van, az íróé. A történet vége, hogy válasszak egyet 3 frakció közül, akiknek az a történetben az utolsó tette, hogy kiirtatja velem a másik kettőt. Mindezt úgy, hogy az egyetlen technológiailag a középkor szintjén álló szerveződést is meg kell semmisíteni. Mindezt úgy, hogy én vagyok a vezetője, de csak annyi a funkcióm, hogy kiválasztok egy-egy mondatot a megjelenő 4 opcióból egy rádióbeszédben... VÁÓ!

Azt már csak széljegyzetnek hozom fel, hogy a companionok saját történetét végigjátszani és perkjeit megszerezni egy kibaszott kínszenvedés; sőt van olyan (pl. Paladin Danse), amit csak akkor lehet, ha az adott frakció mellé állsz. Igen, kiváló gamedesign.

Amúgy meg Roach egy jármű, nem NPC. Bár ha jobban belegondolok, akkor a kutya meg csak londiner és max. arra jó, hogy az elején megszerezze a criogunt.

[ Szerkesztve ]

János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

(#86) sqpp


sqpp
őstag

Az isten szerelmére nyugodjatok már meg, miért nem lehet felfogni, hogy valakinek tetszik, valakinek nem? :W

Ha toporzékoltok egész napon át is lesz, akinek fog tetszeni a játék és lesz akinek nem, ennyi. Nincs de, nincs izé, nincs pedig. Egyszerűen az van, amit az ember maga gondol. Miért nem lehet tisztelni ezt? Más külföldi fórumokon tök jó hangulat van, beszélnek a TES6-ról, az előző részekről értelmesen, itt meg olyan hülyeség megy, hogy kinek mi tetszik jobban...

Hatalmasakat lehetne beszélgetni itt az ötletekről és korábbi témákról, de ezt is el kell cseszni ilyen baromságokkal. Speciel, ha enynire nem tetszik valakinek a Fallout 76, akkor tovább lép ez van, úgy is lesz még 5. része. Ha meg annyira nem jön be neki a 4, akkor játszon a 3-al vagy a 2-vel, vagy amivel akar. Nem erőszak a disznótor.

[ Szerkesztve ]

(#87) KovátsAti válasza sqpp (#86) üzenetére


KovátsAti
csendes tag

+1

(#88) gyimger válasza sqpp (#86) üzenetére


gyimger
őstag

Egyike lehettél azoknak, akik meg voltak elégedve az új Szellemirtókkal, vagy az új Szar Warsszal. Nem kötelező megnézni, de ezzé vált a sorozat. Ez az, ami most van, csak az van, nincs másik ezekből a brandekből. Nem egy új, hasonló témában csinálták, amit, hanem felhasználták a régit és tönkretették. Persze, "nem teljes értékű" epizód, de nincs más. És ha sikeres lesz, pápá RPG Fallout, helló shoot 'em up BorderCraftOut!

Edit: esküszöm, hogy véletlenül írtam el a SW nevét... :DDD

[ Szerkesztve ]

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#89) KovátsAti válasza gyimger (#88) üzenetére


KovátsAti
csendes tag

Ott a wasteland 2 ha már nagyon az alap fallouthoz hasonló játékot akarsz.

(#90) gyimger válasza KovátsAti (#89) üzenetére


gyimger
őstag

Hát ez jó. Az a játék nem Fallout. Mondhatnám, hogy ott a DayZ, ha FO76 kell.

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#91) sqpp válasza gyimger (#88) üzenetére


sqpp
őstag

Nem látsz semmit, sötét vagy. Spinoff rész, nem új Fallout, fogd már fel ésszel.

Ennyi erővel, a TES Legends minek jelent meg? Úgy sem lesz TES 6, ja de...

Ez is egy példa... Használd az eszed.

[ Szerkesztve ]

(#92) gyimger válasza sqpp (#91) üzenetére


gyimger
őstag

Nem rémlik, hogy a véleményed miatt elküldtelek volna a picsába, szóval állíts azon a hangnemen.
Tulajdonképpen elbeszélünk egymás mellett, de egy FO4 és ez után mi okom volna bízni a folytatásban?

"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

(#93) Kisgépkezelő válasza gyimger (#90) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Azért több köze van hozzá. Ha a névhasználati jogok körül nem lett volna némi probléma az EA és az Interplay között, akkor a Fallout 1 valószínűleg Wasteland 2-ként jelent voltna meg bő másfél évtizeddel az előtt a játék előtt, ami aztán a tényleges Wasteland 2 lett. Én a Wasteland 2-vel nem játszottam, de nagyjából mindenhonnan azt hallottam, hogy játékmenet szempontjából sokkal inkább az tekinthető hű folytatásnak, mint a Bethesda játékai. Mondjuk nem csoda, mert a jelenlegi Wasteland fejlesztőcsapatban rengetegen vannak az első Fallout játékok fejlesztői közül.

(#94) gyantaszuz


gyantaszuz
tag

OFF (ja nem):
Egyebkent valami olyasmit tudnek elkepzelni single player gyanant, hogy instance-olva lesz a vilag. Mint mondjuk a division-ben. Ergo ha nem akarod, nem futsz ossze mindenki fiaval a nagyvilagban max nevezetes pontokon/tersegekben.
Kivancsi leszek, hogy pakolnak-e be coop kuldeteseket. Plane olyat amiben azt a b.nagy lajhart kell kicsinalni. Nem erzem lore like-nak, de meghaltam rajta. :D Szemely szerint kicsit untam mar a jelenlegi leny felhozatalt.
Jo lesz. :)

(#95) Kisgépkezelő válasza gyantaszuz (#94) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

A Guild Wars első részében volt ilyen. Szerintem ott jól működött. (Ejj régi szép idők, amikor még volt időm annnyit kockulni, hogy egy MMO is beleférjen :D)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.