Könyvjelző
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Könyvjelző
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Az 3.09 l/100km-es átlagfogyasztás.
Nagypapi.
Jóvanmá kirándultam
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Nyugi, én is mindig megkaptam ugyanezt erre a videómra.
Egyébként én rendre 3,5 körüli értékeket produkáltam a CB500X-szel.
én nem értem ezt nálam MINDEN jármű 10 litert eszik.
honda prelude 1.8
citroen bx 1.4
toyota corolla 1.4
gsxr600
kawa zx7r
honda cbr900rr
triump speedtriple 955
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Jó de te már kifejtetted hogy városban csak az egyest használod, úgyhogy nyugodtan kijelenthetjük hogy a te felhasználásod nem átlagos
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
azért nem ennyire. Simán raktam 5öst is kétszáznál már
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Köszi!
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Most motor híján - egyelőre - csak egy 1.4-es Honda Jazz áll rendelkezésemre, azzal én is meg tudok etetni 10 litert...
...200 km-en.
CBR900RR-el hogy sikerült 10 literes fogyasztást elérni? Rajta volt a szivató? Nekem 7,5 volt a csúcs, de akkor nagyon mentem.
voltál valaha is a hungaroring-en vagy esetleg más pályán? forgattad a gépet 5e fölé?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Nem semmi. Csak fejlődik valamit a technika az évek alatt.
Én a CBF500-al 4,2 volt a minimum. 1 személyjel inkább 4,5-4,8 liter; 2 személyjel már 5-5,5. Mondjuk az még karbis volt.
Az is kemény, hogy BoB a 750 ccm-el 3,1
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
Pályán nem voltam, de anyagi lehetőségeim nem is engedik meg. Ha lekarcolom az oldalát, nem lenne pénzem másikat venni.
Ahogy a Totalbike tesztben olvasható:
"Békésen elnyammog minden egyes szénhidrogén-molekulán, alaposan átrágja őket, és ha beszorul egy a fogai közé, nem rest kipiszkálni, hogy az utolsó cafatot is tápanyagként hasznosítsa."
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
A CB500X (de az NC750X is) már egy modern Euro4-es, injektoros motor. Nem csoda, hogy a karbis többet fogyaszt, nem is lehet olyan precízen beállítani, mint egy befecskendezőt az ECU-val.
Példának okáért egy Suzuki GSX-S1000 - ami egy soros 4 hengeres, 1000 cm^3-s, 150 lóerős motor - kb. ugyanannyit fogyaszt, mint a te CBF500-ad.
És személlyel, a -val/-vel hasonul a szó végéhez.
[ Szerkesztve ]
4000et bír nálam a gumi elöl is hátul is. mindegy mit raksz fel. így. emlékszem első tankolás amíg nem ismertem és "óvatos" voltam akkor volt 7.9. második 8.5. onnantól stabil 10
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Te a gyári első kereket használod? Lehet még kapni rá gumit?
használtam. már nem az van.
de igen. gyári 16ossal használtam. Lehetett kapni tavaly még bár nem sokfélét.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Példának okáért egy Suzuki GSX-S1000 - ami egy soros 4 hengeres, 1000 cm^3-s, 150 lóerős motor - kb. ugyanannyit fogyaszt, mint a te CBF500-ad. Nyelezve is?
Sógor 750 gixxerje (2003) is eljárt annyival tata-üzemmódban (mikor velem jött el ). Amúgy az is csócsált 8-10 litert...
És személlyel, a -val/-vel hasonul a szó végéhez. Ja, elírtam. A csipás-sas üzemmód legalább üzemel itt a kulturálódás nevében.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...