Hirdetés

2022. július 3., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) h3lios


h3lios
addikt

Mindenben egyet kell értenem.
Jómagam a Magentás szolgáltató színeiben vásároltam telefont még márciusban.
Azóta: 2 kijelző csere, 1 kamera modul csere, belső műanyag panel csere, hátlapcsere...
És ugye új telefont nem adnak, mert az előzőt mindenképpen meg kell javítani még ha az 5x annyiba kerül is.
De a nonszensz az volt, amikor a hátlappal bementem. Nagyon nyöszörgött az akkor 2 hetes telefon. Ekkor közölték, hogy nem áll jogukban cserélni, de 3000 forintért tudnak rendelni egy újat ha kell. Rögtön elviharzottam mert nem akartam rájuk borítani a pultot (amúgy 70 ezres telefonról van szó). Másnap felkerestem őket és addig erősködtem amíg nem adtak új alkatrészt. Ezzel is megmaradt a hiba de próbáltam róla nem tudomást venni. Majd a kamera is bemondta az unalmast és akkor elhatároztam, hogy unblock mindent cseréltetek amivel a legkisebb probléma van: kijelző atom karcos volt a semmitől (ez már csere darab volt)., kamera értelem szerűen és a belső műanyag elem ami a recsegést okozhatta.
2 hét múlva visszakaptam a telefonom, akkor már végre 100 %-os állapotban.

De számomra felfoghatatlan, hogy hogy engedheti meg magának egy ilyen cég, hogy olyan alkalmazottakat foglalkoztasson akik 1 ilyen problémát sem tudnak felderíteni.
Ennek köszönhetően 1 félig új telefonom van, de ezt valahogy nem tudom előnyként felfogni. :U

B-tag: H3lios#2825

(#2) Bloodrayne2 válasza h3lios (#1) üzenetére


Bloodrayne2
tag

Ez meg a másik,amit leírtál,hogy a cserére magyarán kakkintanak és még lázadnak,mint a parasztok,pedig nekik az lenne a dolguk,hogy mindent az elvártak szerint intézzenek.Nem az ők zsebéből húzzuk ki az alkatrészeket,hanem a gyártótól kapjuk.

A másik meg,hogy ugye a szervizekben kezd elfajulni az,hogy a jó alkatrészeket kicserélik egy gagyi rosszra és olyanokat csinálnak,a meghibásodott telefonon,amit nem is kellene. pl.: az N8-as lila kijelző,meg érintő panel csere.

Remélem,hogy én nem így fogom vissza kapni a telefonomat,mert észre veszem,ha a fóliám se ugyan az,mint ami volt rajta,de egy biztos,hogy egy leszidást el fogok engedni a szerviz felé,mert felháborító,hogy 10 napon keresztül csak ott porosodott a telefonom és semmit nem csináltak vele,hanem még nekem kell rugdosni a seggüket telefonon keresztül.

Sikeres és korrekt üzlet=PIROS || Igyekszünk a szakmaiságra, nem használunk kofanyelvet. A saját szakmájában az az igazi profi szakember, akit a környezete is profinak ítél.

(#3) Fáraó


Fáraó
őstag

Rossz volt elolvasni: tartalmilag is, a téma ide-oda csapongása miatt is és a helyesírás/központozás miatt is. Ám érdekelt és végigrágtam magam rajta.

VIGYORRRGAZMUS.....

(#4) Bloodrayne2 válasza Fáraó (#3) üzenetére


Bloodrayne2
tag

Nem azért írtam ide,hogy mindenbe belekössenek,hanem azért,hogy megosszam másokkal,ezt kellemetlen helyzetet.Az lőtted hozzászólótól érdekes módon nem kaptam ilyen negatív hozzá szólást,hanem elolvasta értelmezte és normálisan válaszolt rá,ha te nem tudsz,akkor ne írj ide.Én csak véleményekre vagyok kíváncsi,vagy hasonló helyzetekre.Megértem meg tudom,hogy van benne valamilyen szinten hiba,de ideges voltam,meg próbáltam részletesen leírni mindent.Ha meg csak a belekötésbe értsz,akkor dobd ki a gépedet vagy kösd ki a neted.

Sikeres és korrekt üzlet=PIROS || Igyekszünk a szakmaiságra, nem használunk kofanyelvet. A saját szakmájában az az igazi profi szakember, akit a környezete is profinak ítél.

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.