2019. március 23., szombat

Gyorskeresés

A mai telefon szervizek...

Írta: | Kulcsszavak: Nokia C7-00 . szervízek . hard reset

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

2012. november 10-én vettem észre,hogy a telefonom (Nokia C7-00) valamiért nem érzékeli az USB csatlakozást. Azt gondoltam,hogy valami szoftverhiba lehet,mert előző napokban még működött az USB a telefonon,ezért csináltam rajta egy hard reset-et,de az sem segített.Amikor megbizonyosodtam róla,hogy ez már hardver hiba lesz,egy részt elszomorkodtam,hogy most darabig nem lesz telefonom,más részt meg még szerencsére a garancia végén voltam,de még alig 1 hónap garancia volt a telefonon.
A lényeg majd csak ezután kezdődik,hogy édesapámmal elvitettem a szervizbe a telefont,mert én aznap elutaztam barátnőmhöz és nem bírtam elvinni,mert hétfőn este értem haza,meg egyrészt,akkor kellemest a hasznossal,meg spóroltam magamnak egy utat a telefon szervizbe.

Már teltek a napok,amikor már kezdtem sokallni a várakozást,igaz még csak 10 napja volt bent a telefonom. Megkértem barátnőmet,hogy hívja már fel nekem a Nokia Care szervizt,ahová leadattam a telefonomat. Felveszi egy csaj,aki azt mondja,hogy a telefon ár el lett küldve a szerviz központba. Utána még barátnőm még felhívta a Nokia Szerviz Központot is,hogy megérkezett-e már a telefonom,de nem találták az imei számát az adatbázisban,hogy meg tudják nézni,ezért a csaj,akivel beszélt,azt mondta,hogy vissza hívja ezen a számon,miután utána nézett a telefonnak,de nem lett belőle semmi.Szerencsére a neten rábukkantam egy olyan oldalra,ahol ingyen fel tudtam hívni és én erre másnap a neten keresztül felhívtam a Nokia központot,hogy megérkezett-e már a telefonom,de sajna ott se tudtak kielégítő választ adni a kérdésemre,mert nem volt meg az adatbázisban az imei. De egyet megjegyeztem,hogy ott sok olyan ember van,akik nem oda valóak,mert egyszerűen,amikor beszélek némelyikkel (tisztelet a kivételnek) falra tudnák mászni tőlük.Amikor megtörtént a kapcsolás,akkor ugyan azt a választ kaptam,mint tegnap,de mondtam a nőnek,akivel beszéltem,hogy előző nap is ugyan azt a választ kaptam és nem lett belőle semmi.Mondta nekem,hogy utána jár gyorsan és megnézi és vissza hív.Csodák csodájára 1 óra múlva csörög a telefonom,és azt a választ kaptam,hogy sajnos még nem érkezett meg a telefon a szervizbe.

Na innentől már kezdtem aggódni,meg idegeskedni,hogy most akkor mi lehet a telefonnal és reméltem,hogy nem tűnt el.Újra megkértem barátnőmet,hogy hívja már fel nekem a Nokia Care-t,ahová leadta faterom a telefont,de most egy csávó vette fel és utána nézett a telefonnak.A válasz a következő volt,hogy még nem küldték fel a telefont a központi szervizbe és elkeveredett. Ilyenkor ment fel benne ma pumpa,hogy egy ilyen cég,mármint a magyar szervizek,hogy engedhetik meg maguknak ezt.Bezzeg,amikor elsőnek fel lett híva a Nokia Care,akor meg azt mondta a csaj,hogy már rég elküldték (jegyezném meg,hogy szerintem ezt se az eszéért vették fel).Amikor volt munkalehetőség és elmentem állásinterjúra,hozzájuk,akkor nem ez látszott,hanem,hogy korrektek,de amikor vége lett az állásinterjúnak,akkor az egyik hardveraprós kollégával beszéltem meg 4 órakor egy találkát a Nokia Care előtt és ő mondta nekem,hogy nem jó hírük van nekik és reméli,hogy engem vesznek fel és, akkor jobb lesz a hírük,de sajna nem én kellettem nekik.Pedig szétszerelési útmutató nélkül én bírtam szétkapni egy telefont és elég hamar,míg a többiek szétszerelési útmutató nélkül meg voltak halva még akinek már volt komolyabb munkahelye még az is. Ráadásul még telefonnal se méltattak vissza hívni,hogy sikerült-e a munka vagy nem,pedig meg ígérték.Szerintem az egyik ok az lehetett,hogy pályakezdő vagyok és a másik,hogy még nem dolgoztam sehol se ilyen helyeken vagy a szakmámban,de telefonokban sok tapasztalatom van és gyakorlatom, ráadásul van START kártyám is és még így se kellek a fenének se.

Na de vissza térve a történtekhez,akkor minek vettek fel oda új embert,ha így is szerencsétlenek???? (elnézést a sértő szóért,de már elég idegesítő az ilyen hanyagság).

Olvastam jó pár blogot,ahol mások is panaszkodnak ilyen helyzettel,sőt súlyosabb helyzettel,hogy egyszerűen a szervizek nagyon elkanászosodtak és olyan dolgokat engednek meg maguknak,amiket meg sem szabadna tenniük és még nekik áll feljebb.
És amikor mind ez megtörtént, amiket leírtam,utána gondolkodtam el,hogy,amit mondott a hardveraprós kolléga,tényleg igaz és maga a szerviz adta meg az igazat,de el sem akartam elsőnek hinni,mert amit állás interjún mondtak és mutattak,abból egyáltalán nem az látszott.

És még az ilyen szerviz várja el a pontosságot a precizitást,meg a komoly szakembert??

Komolyan mondom,hogy sokszor nem látják a munkahelyek a megfelelő embert,hanem mindig arra mennek,akiknek,már van sok gyakorlata még,ha nem abban is,akkor azt veszik fel,de persze még így se tökéletes semmi se és a pályakezdőknek esélyt sem adva a munkához.Pedig fogadni mernék rá,hogy némelyik pályakezdő se perc alatt legyalázna néhány gyakorlattal rendelkező embert,mert azok is tudnak újat mutatni.

Sajnos ilyen a mai világ!Hiába van garancia a telefonon,ha még egy normális szerviz sincs a közelben és aggódni meg telefonálgatni kell a telefon után,mert egyszerűen felháborító,hogy képesek ilyeneket megengedni maguknak,hogy elkeverjék a telefont.
Ha akkor sem telefonáltam volna be,akkor még most is várhatnám,hogy felküldik a szervizbe a telefont.

Hozzászólások

(#1) h3lios


h3lios
(PH! addikt)

Mindenben egyet kell értenem.
Jómagam a Magentás szolgáltató színeiben vásároltam telefont még márciusban.
Azóta: 2 kijelző csere, 1 kamera modul csere, belső műanyag panel csere, hátlapcsere...
És ugye új telefont nem adnak, mert az előzőt mindenképpen meg kell javítani még ha az 5x annyiba kerül is.
De a nonszensz az volt, amikor a hátlappal bementem. Nagyon nyöszörgött az akkor 2 hetes telefon. Ekkor közölték, hogy nem áll jogukban cserélni, de 3000 forintért tudnak rendelni egy újat ha kell. Rögtön elviharzottam mert nem akartam rájuk borítani a pultot (amúgy 70 ezres telefonról van szó). Másnap felkerestem őket és addig erősködtem amíg nem adtak új alkatrészt. Ezzel is megmaradt a hiba de próbáltam róla nem tudomást venni. Majd a kamera is bemondta az unalmast és akkor elhatároztam, hogy unblock mindent cseréltetek amivel a legkisebb probléma van: kijelző atom karcos volt a semmitől (ez már csere darab volt)., kamera értelem szerűen és a belső műanyag elem ami a recsegést okozhatta.
2 hét múlva visszakaptam a telefonom, akkor már végre 100 %-os állapotban.

De számomra felfoghatatlan, hogy hogy engedheti meg magának egy ilyen cég, hogy olyan alkalmazottakat foglalkoztasson akik 1 ilyen problémát sem tudnak felderíteni.
Ennek köszönhetően 1 félig új telefonom van, de ezt valahogy nem tudom előnyként felfogni. :U

B-tag: H3lios#2825

(#2) Bloodrayne2 válasza h3lios (#1) üzenetére


Bloodrayne2
(tag)

Ez meg a másik,amit leírtál,hogy a cserére magyarán kakkintanak és még lázadnak,mint a parasztok,pedig nekik az lenne a dolguk,hogy mindent az elvártak szerint intézzenek.Nem az ők zsebéből húzzuk ki az alkatrészeket,hanem a gyártótól kapjuk.

A másik meg,hogy ugye a szervizekben kezd elfajulni az,hogy a jó alkatrészeket kicserélik egy gagyi rosszra és olyanokat csinálnak,a meghibásodott telefonon,amit nem is kellene. pl.: az N8-as lila kijelző,meg érintő panel csere.

Remélem,hogy én nem így fogom vissza kapni a telefonomat,mert észre veszem,ha a fóliám se ugyan az,mint ami volt rajta,de egy biztos,hogy egy leszidást el fogok engedni a szerviz felé,mert felháborító,hogy 10 napon keresztül csak ott porosodott a telefonom és semmit nem csináltak vele,hanem még nekem kell rugdosni a seggüket telefonon keresztül.

Sikeres és korrekt üzlet=PIROS || Igyekszünk a szakmaiságra, nem használunk kofanyelvet. A saját szakmájában az az igazi profi szakember, akit a környezete is profinak ítél.

(#3) Fáraó


Fáraó
(őstag)

Rossz volt elolvasni: tartalmilag is, a téma ide-oda csapongása miatt is és a helyesírás/központozás miatt is. Ám érdekelt és végigrágtam magam rajta.

VIGYORRRGAZMUS..... "Igen Főnök! Mindjárt kész! Az UML már megvan, csak implementálni kell..."

(#4) Bloodrayne2 válasza Fáraó (#3) üzenetére


Bloodrayne2
(tag)

Nem azért írtam ide,hogy mindenbe belekössenek,hanem azért,hogy megosszam másokkal,ezt kellemetlen helyzetet.Az lőtted hozzászólótól érdekes módon nem kaptam ilyen negatív hozzá szólást,hanem elolvasta értelmezte és normálisan válaszolt rá,ha te nem tudsz,akkor ne írj ide.Én csak véleményekre vagyok kíváncsi,vagy hasonló helyzetekre.Megértem meg tudom,hogy van benne valamilyen szinten hiba,de ideges voltam,meg próbáltam részletesen leírni mindent.Ha meg csak a belekötésbe értsz,akkor dobd ki a gépedet vagy kösd ki a neted.

Sikeres és korrekt üzlet=PIROS || Igyekszünk a szakmaiságra, nem használunk kofanyelvet. A saját szakmájában az az igazi profi szakember, akit a környezete is profinak ítél.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.