Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zozicsek

    tag

    válasz Sz.Reka #1263 üzenetére

    Szia! Nekem még nincs ugyan, de valamennyi infót összeszedtem, többiek javítanak, ha tévednék.

    Garancia (ha OP-tól vásárolsz): a hivatalos oldalon support ticket formájában jelzed, hogy gondod van, leírod, hogy mi. Ilyenkor többnyire bekérnek ezt-azt (screenshot, fotó a telefonról, satöbbi) hogy előzetesen látsszon, hogy mi a gond, illetve tényleg garanciális-e. Ha ezt lejátszottad, akkor visszaküldöd neki, javítják/cserélik, visszaküldik. Hogy a szállításért ki fizet, az most így hirtelen passz. Többiek?

    Meghívó: sokan várunk rá, húzz sorszámot :DDD Egyébként a dolog úgy néz ki, hogy van x időd (24-48 óra), hogy a meghívóért jelentkezz - ez egy kód, amit a fiókodnál kell beütni a "claim an invite" gombbal az "invites" menüpontban. Miután jelentkeztél a meghívóért, megint van x időd (megint 24 óra), hogy leadj egy rendelést a telefonra. Innentől kezdve a folyamat nem különbözik sokban bármilyen más internetes rendeléstől. Megadsz szállítási címet, kártyával/paypallal fizetsz, aztán vársz. Sokat.

    "Nice to meet you, Rose. Run for your life!" - Doctor Who

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés