Érdekes lenne WinXP-től felfelé minden Windows verzión kipróbálni ugyanazzal a vassal, valamint Linuxon is, ha elérhető. Kíváncsi lennék, mit mutatna az ábra.
#tarcsad
Érdekes lenne WinXP-től felfelé minden Windows verzión kipróbálni ugyanazzal a vassal, valamint Linuxon is, ha elérhető. Kíváncsi lennék, mit mutatna az ábra.
#tarcsad
+1, azt hiszem lennének meglepetések...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Mintha ez jobban pörögne mint a DX 12.
Ha van lehetőség rá, tényleg jó lenne egy platform teszt.
a bemutatón a cég nevét jól kiejtőknek a végösszegből jelentős engedményt is lehetne adni.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
...na majd ha mozog...
Az engem is érdekelne, hogy mit mutatna adott vason ugyanaz a teszt más és más oprendszerekkel...
Igen, jogos.
Akkor módosítom úgy, hogy jó lenne egy cross-platform tesztprogram, amivel meg lehetne csinálni...
Ha ennyire egyszerű lenne a dolog, akkor a Dx12-es portok mindenhol gyorsabbak lennének.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Van DX12 tesztje is (az APIk összehasonlításához)?
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
Gyengebb CPU-nal sokat szamit a DX12, ez aztan szep eredmeny!
[ Szerkesztve ]
OK
Erről a "Kishonti"-ról mindig azt hiszem hogy valami magyar cég
I'm gangsta!
es tenyleg az.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
@Alevan: Idézek a honlapjukról:
GFXBench 5.0 is our new benchmark designed to measure the performance of recent low-level APIs including Vulkan, Metal and DX12.
@Z_A_P: Igen, elviekben az új API-k egy legnagyobb előnye, hogy a CPU limitet rendesen félresöprik.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Csak a fejlécet olvasd el a főcím alatt:
A hazai cég által fejlesztett alkalmazás az következő hónapban megrendezendő GDC-n kerül bemutatásra.
https://utdetailing.hu/
Mindenki más is ezt hiszi. Ez nem lehet véletlen.
Ezért volt az,hogy az AMD a DX11 helyett inkább a low level api -kat erőltette. Ami még a fejlesztőknek is jobb.
Várom az új teszteket.Bár nem vagyok egy nagy tesztb*zi,de néha ha új hardver kerül a gépembe szeretem lefuttatni őket.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
"Ami még a fejlesztőknek is jobb."
Ja, olyan jó nekik hogy ki se adják a kezük közül a kincseket....vagy csak a szájuk volt nagy? Mindenki eldöntheti maga a látottak alapján.
Jól hiszed.
"Szerintem az a cím nem hasznl aszinkron számítást, sem annyi draw callt"
És ugyan miért nem ?
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
Tisztázzuk, onnan indultunk, hogy a Dx12 mindenképpen jobb lesz. Én állítottam, hogy ezt nem igazán támasztják alá az eddigi tesztek. Erre most ott tartunk, hogy az új Fable Legends csak Dx12 alatt futtatható benchmark szerint a Fury közel van a Titanhoz.
Bevallom nem tudlak követni. Ez most olyan, hogy ha A>B, azt úgy akarnád igazolni, hogy X=Y...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Vajon ez is Talos Principe féle -40fps lesz a dx11-hez képest
Next PC Upgrade: 2022
"engine design for Vulkan is basically consited of three major parts:\
1)
Port. Make it work as fast as possible just by wrapping current engine design around Vulkan. Avoid all pitfalls and bottlenecks. This is what we did by now and released as patch for Talos.
2)
Use Vulkan for multi-threaded rendering. Our engine is designed really well for multi-threaded rendering, but we have only our wrapper for it - calls to graphics API (like Vulkan) are not multi-threaded. Yet."
Talos Principle developer
Attól, hogy a meglévő kódra ráhúznak még egy réteget, nem várható gyorsulás...
(#21) Cifu: "Tisztázzuk, onnan indultunk, hogy a Dx12 mindenképpen jobb lesz."
Én inkább úgy mondanám, hogy a Dx12-ben megvan a lehetőség, hogy jobb legyen.
Attól, hogy van egy nagyon szuper szerszámod, még nem biztos, hogy minden, amit vele csinálsz tökéletes lesz, ha még nem ismered és nem is tudod pontosan hogyan kellene használni.
A Vulkan is pont ugyan ilyen, idő kell hozzá, hogy megtanulják rendesen használni, és lecseréljék vagy legalább hozzá igazítsák az X éve használt engineket.
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
Jó hír, várjuk a működőképes változatot!
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
"Attól, hogy a meglévő kódra ráhúznak még egy réteget, nem várható gyorsulás..."
Aha akkor minek húzzák rá? Ja mert csak ,értem. Mondjuk nekem oly mindegy ki mire cseszi el az idejét ezeknek sok az idejük biztos.Lehet órabérben vannak
Next PC Upgrade: 2022
Ezt azért csináltak, hogy kapjon egy jó adag ingyen reklámot a Talos p. Fogalmam nincs miféle játék, de már az összes Vulkan API-s cikkben láttam a nevét.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Azért húzzák rá (vagy inkább alá), mert több lépésben csinálják meg a portolást. Először stabilizálják az alacsonyszintű elérést a jelenlegi kóddal, és utána kezdik el átalakítani a motort, hogy éljenek az új API adta lehetőségekkel. Érdemes a két lépést szétválasztani, mert majd a teszteléskor nem keverednek azok a hibák, amik az API-váltásból adódnak, és azok, amik a motor átalakításából. Szvsz mindenki így áll neki, itt az az egyetlen extra, hogy az első lépésből csináltak egy nem-internal buildet is.
... szóval nem ártana egy kicsit szerényebbnek lenni
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Tesztelgetni bármit lehet, de ne publikálják ,mert baromság.Az emberekbe csak ez fog megmaradni
Vulkán api? -40fps dx11 -hez képest kösz nem csá.
Mondjuk ez is egy marketing ,de emögött a MS van a dx12-vel , hogy mindenki leszarja a vulkánt. Kb erre jó ez a táltos principe teszt.
Next PC Upgrade: 2022
Ahogy lentebb is utaltam rá, érdemes lenne megfontolni a lehetőséget, hogy Nálad nagyobb átlátással rendelkező emberek is dolgoznak az iparban, többek között a Croteamnél is
Szerintem kifejezetten jó üzenete van, hogy az API startjára van működőképes játék, egyelőre sokkal hitelesebb a dolog, mint a DX12. A Croteamnek (meg a Kishontinak) persze emellett jó reklám, hogy innovátorként megismeri a szélesebb piac a nevüket.
A Talos kapcsán azt is érdemes megfigyelni, hogy míg DX11-hez képest lassabb a Vulcan mód, az OpenGL-nél már most gyorsabb, ami pl. a Linux verzió kapcsán ígéretesen hangzik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Hír Azték romokra épít a Kishonti Vulkan API-t használó tesztje