Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) dragontiger


dragontiger
tag

röviden lol :DDD

(#2) T0rnad0


T0rnad0
addikt

Mint egy megfordított mosópor reklám :DDD

Z Fold 4

(#3) sipiii


sipiii
csendes tag

Most nincsenek itt a nagy almafanok hogy megmondják miért is ilyen "gyors ;] " az IPhone

A Windows súlyos hiba után állt helyre (úgy ahogy), hiba oka: Nem áll módunkban bizalmas információkat szolgáltatni a felhasználók részére!

(#4) amanoba


amanoba
őstag

i3g?! :F f*szt!
"tvájszezfeszt" :DDD

Zene nélkül az élet tévedés volna - Friedrich Nietzsche

(#5) Ricardo válasza sipiii (#3) üzenetére


Ricardo
félisten

Az Apple szándékosan lassította le hogy beszéljenek róla. Ez a marketing része :D

(#6) gerilee


gerilee
aktív tag

Ehhhe... Ehhhe... :)

Hülyékkel vitatkozni olyan, mint egy galmbbal sakkozni. Feldönti a bábukat, rász*rik a táblára, majd boldogan ugrál, hogy ő nyert...

(#7) lapa


lapa
veterán

én csak pislogva olvasom ezeket az almás dolgokat nem kívánva pálcát törni egyik fél felett sem, de azért van némi igazság abban, mikor a fanok provokatívnak titulálják a mindenki más hozzáállását. ha ez a videó egy bármely más terméket mutatna, senki nem:

-csinálna videót
-csinálna ebből "cikket"
-csinálna ennek kapcsán flémvárt.

csak remélni tudom, hogy ez valami gyenge próbálkozás pár pageview harvesztolására, mert önmagában a "reklám hazudott" nem valami tartalmas hír.

(#8) anjani182


anjani182
őstag

Szakít rendesen :C

Forever and ever, let's make this last forever.

(#9) blunt


blunt
aktív tag

ez már számtalanszor át lett tárgyalva. nem tudom mit nem lehet azon megérteni, hogy van egy adott reklámidő amibe bele kell, hogy férjen a reklám. ha 15mp a sáv akkor 15, ha 30, akkor 30. ne haragudj már kedes hírszerkesztő, de a bónux reklámnál miért nem reklamálsz, hogy nem 15 másodperc alatt lett tiszta a ruhád.

az emberi butaság néha hihetetlen mértékeket tud ölteni.

(#10) Polacheck válasza blunt (#9) üzenetére


Polacheck
HÁZIGAZDA

Tehát, ha egy reklám arról szól, hogy egy telefon milyen gyors, akkor ugye minden pofátlanság nélkül ki lehet vágni a felvételből néhány olyan részt, amíg várakozik a user. Semmi gondom nem lenne az egésszel, ha nem arról szólna, hogy "tvájsz esz feszt".

A példád pedig sántít. A mosóporban nem a gyorsaságot adják el, hanem a tisztaságot. Csak ismételni tudlak: "az emberi butaság néha hihetetlen mértékeket tud ölteni"

less qq more pewpew!

(#11) anjani182 válasza blunt (#9) üzenetére


anjani182
őstag

Nem értem az okfejtésed, a mosópornak miköze a gyorsasághoz? :) A mosóport azzal hírdetik, hogy tiszta lesz a ruha, az iPhone-t meg, hogy mennyire gyors :K

MOD: látom megelőztek, eltököltem az időt a hsz megfogalmazásával.

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#12) Pompi válasza blunt (#9) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Mondjuk ha mosopór review oldal lennénk és a való világban leszerepelne egy mosópor ami a reklámban mószt edvenszdnek van titulálva, akkor azt is kihíreznénk.

Feel Good Inc.

(#13) Davey7 válasza anjani182 (#11) üzenetére


Davey7
senior tag

Megelőztek,mert te sem voltál twice as fast :DDD

(#14) Magimano


Magimano
aktív tag

Nos igen. a reklámban gyorsabb.
és????
igaz ez Amerika. ahol ezzel mondjuk pert is lehet nyerni. de kérdem én ki hisz a reklámoknak? mert ha valaki olyan lakásban élne mint egyes tisztítószer reklámokban azt az ember inkább el kéne zárni a világ elöl :)

@ Nokia N95 @  iPhone 3GS @  MacBook White @ Mi ez? Hagymásbab? NEM KRUPLISHAL! @

(#15) joey04 válasza blunt (#9) üzenetére


joey04
titán

az emberi butaság néha hihetetlen mértékeket tud ölteni.
ez így van, főleg ha komolyan gondoltad amit írtál.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#16) azbest


azbest
félisten

Egyet mondjatok meg, ha 10kb-os az az e-mail csatolmány, akkor miért tart 20 másodpercig a betöltődése :U
Legközelebb, ha i-phone jár a szerkesztőségben légyszi csináljátok már meg ti is ezt a tesztet :B

Az a baj, hogy elég keveset tudunk a teszt körülményeiről...

(#17) Magimano válasza azbest (#16) üzenetére


Magimano
aktív tag

teszet nyilván egy laborban készült ahogy csak az iPhone volt bekapcsolva. ha kimész az utcára akkor tök logikus hogy nem fogod azt a sebességet elérni.
de ezt bármelyik telefonnal meg lehet csinálni. ;]

[ Szerkesztve ]

@ Nokia N95 @  iPhone 3GS @  MacBook White @ Mi ez? Hagymásbab? NEM KRUPLISHAL! @

(#18) hunmyke


hunmyke
aktív tag

Én csak egy dolgot jegyeznék meg, lehet én vagyok a hozzá nemértő, de szerintem itt a hálózati sebességgel van gáz, nem magával a telefonnal. Mert a telefon pörög mint állat, de a hálózat az meg full lassú, az meg hogy nagy ott a lefedettség egy cég mellett, az nem jelenti azt, hogy ilyen meg olyan gyors lesz rajta a net.

Ezt úgy mondom, hogy nem vagyok Iphone fan, távol álljon tőlem, hogy ennyiért vegyek telefont...

"A lét határozza meg a tudatot. Ha megisszuk a lét, a tudat elszáll..." // Hofi

(#19) gerilee válasza hunmyke (#18) üzenetére


gerilee
aktív tag

(#17) Magimano
(#18) hunmyke
Az eddigi 3millió iphone3G vásárló vajon hány %-a használja laboratóriumi körülmények között és mennyi használja az AT&T hálózatát?

Hülyékkel vitatkozni olyan, mint egy galmbbal sakkozni. Feldönti a bábukat, rász*rik a táblára, majd boldogan ugrál, hogy ő nyert...

(#20) arnyekxxx


arnyekxxx
veterán

tehát ha készül egy reklámvideo az uj swiftről amin a sebességmérő 340-et mutat és az hozzá a szöveg, hogy az uj szvift 2x gyorsabb a kategóriatársaknál, akkor az egyesek szerint mellékes körülmény lesz, hogy ezt a sebességet szakadékba hátszéllel forgatták le, nem az autopályán. Hiszen van olyan szitu amikor tényleg képes ezt a sebességet hozni. LOL

(#21) Remittenda


Remittenda
aktív tag

Lehet ezt viccesen is. :) Katt!

"Who are you working for, damn it?!" - レミッテンダ

(#22) evone válasza Polacheck (#10) üzenetére


evone
őstag

elarulok egy titkot: a cocolino maci sem él :( csakegy pluss allat!

sot, a cocacolas automatakban sincsenek kis lenyek, meg egy masik vilag ahol csinaljak neked a coca colat.

sot a tmobil reklamokban se igazi transformers telefonok vannak..

lehetne ezt meg sorolni

[ Szerkesztve ]

ThinkPad X41,T61 < bármikor elcsérelem őket X200s-re. :)

(#23) cigam


cigam
félisten

Jajj miért vagytok ilyenek?
Mobiltelefon példánál maradva: Akkumulátor üzemidő
Mi szerepel az adatlapon, és mi a valóság?

1ébként a reklám nem arról szól hogy az iphone maga milyen gyors, hanem, hogy mennyivel gyorsabb a 3G verzió, az első generációsnál.
"Comparisons between iPhone 3G (8GB) and first-generation iPhone (8GB) running on EDGE."

Ez a videó akkor lehetne hiteles, ha a két készüléket egymás mellé téve demonstrálná, hogy a két verzió közti sebesség külömbség nem 2x-es
(Azért mégis 1 autós példa:Hány Citroen-es panaszkodott, hogy nem változik robottá az autója?)

Ez is pont akkor került ki hírbe amikor "apropó, a héten megjelenik". Tessék megnézni a videó feltöltés dátumát.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#24) Ricardo válasza evone (#22) üzenetére


Ricardo
félisten

Most egy világot döntöttél össze bennem :DDD

(#25) Pompi válasza evone (#22) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Lehet, hogy nem létezik a cocolino maci, de a ruháink kellemes illatúak lesznek a lötytől.
A cocacola automatában nincsenek kis lények, de nem is érdekel mi van belül mert bedobom a pénzt és megkapom az üditőt. Érted a különbséget?

Feel Good Inc.

(#26) toth_janika


toth_janika
őstag

No jöttem én is okoskodni! :DDD Szóval egyáltalán nem értem! Egy emberke, nem is tudom, talán egy ny-eu-i mondta, hogy a "magyarok meg vannak lepődve, hogy hazudnak nekik?", meg "Okos ember, aki csak a felét hiszi el annak amit hall, zseni, aki tudja melyik felét!" :DDD Sztem ezek az idézetek frappánsan megfogalmazzák, hogy milyen is ez az Alma 3g!
És még egy végszónak! :DDD "Rázd a rongyot, csak rázd, rázd, rázd"
Ja és persze PÍSZ! :DD
MOD
Az a fránya helyesírás! :DDD

[ Szerkesztve ]

Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/

(#27) arnyekxxx


arnyekxxx
veterán

a maci meg a transformers se a kólaautomata nem releváns hasonlat, egyik esetben se a termék valós felhasználási területe a "hazugság". Ha a kokkolino igazábol fekália szagu lenne, a kola egy szénsavmentes ásványviz a citroennek meg nem lenne csak 3 kereke a valóságban, akkor lehetne ezzel érvelni. Itt van egy reklám, ami azt állitja, hogy az uj ifon überállatgyors, ez a fő üzenete, de a valóságban ez nem igy van.

(#28) evone válasza arnyekxxx (#27) üzenetére


evone
őstag

itt ez a reklam hogy a sport szelettol teleszel a vilag legerosebb embere es mindent megtudsz majd tole csinalni, megis mikor megeszed nem leszel szupermen :(

ThinkPad X41,T61 < bármikor elcsérelem őket X200s-re. :)

(#29) Ricardo válasza evone (#28) üzenetére


Ricardo
félisten

Arról sikít hogy poén. Nem véletlenül létezik az a fogalom hogy: A vásárlók megtévesztése (vagy félrevezetése)

[ Szerkesztve ]

(#30) evone válasza Ricardo (#29) üzenetére


evone
őstag

http://www.youtube.com/watch?v=FuNXmfi3WUY

mert ebbol minden igaz, es a fele sem felrevezetes, ugye? istenem..

ThinkPad X41,T61 < bármikor elcsérelem őket X200s-re. :)

(#31) arnyekxxx válasza evone (#28) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Az egyértelmü tulzásra épülő POÉN reklám pont annyira releváns, mit azt felhozi, hogy a kokkolíno maci nem is él. Az ifon reklámban egy teljesen reális, nem abszurd dolgot mutatnak be, egy ilyen eszköz lehet gyors. Senki nem emlitene megtévesztést, ha arrol szolna a reklám, hogy aki az uj ifon3G-t használja annak 2x akkora lesz a nemiszerve töle és minden lány le akar vele feküdni, de itt egy termék lényeges funkcióját mutatják be, ez a funkció a hangsúlyos, kvázi ezel akarják eladni, miközben a valóság nem feltétlen fedi le a reklámban látottakat.

(#32) evone válasza arnyekxxx (#31) üzenetére


evone
őstag

megcsins hir rola hogy az n82 vakuja nem er fel egy 70 ezre canon vakuval :S VALOSAG VS REKLAM.

aahahaa

ThinkPad X41,T61 < bármikor elcsérelem őket X200s-re. :)

(#33) macikos válasza arnyekxxx (#31) üzenetére


macikos
addikt

Nem itt mutatják be a terméket, hanem az Apple.com/iphone oldalon videókban. Egy reklámot direkt pörgősre kell megcsinálni és kicsit túlozni benne.

(#34) Stanley-B.


Stanley-B.
őstag

Igen, mintha lenne egy kis differencia a két videó között :DDD
A valóság kicsit más, mint a reklám.

(#35) Pompi válasza evone (#30) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Mi nem igaz abból ami ebben a reklámban van? Nem az van a reklámban, hogy felér a vakuja egy Canon vakuval, hanem az, hogy van benne xenon vaku. És tényleg van benne.

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#36) arnyekxxx válasza evone (#30) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Én nem ismerem az adott telefon. Melyik a reklámban mutatott tulajdonsága nem igaz? De ha komolyan gondoltad ezt a linket, akkor tényleg nem érted és nem is fogod megérteni, mi az alapvetö különbség.

[ Szerkesztve ]

(#37) Peat;) válasza evone (#28) üzenetére


Peat;)
veterán

Akinek eddig terjed, hogy a reklám az reklám és nem különbözteti meg annak funkciója, célja szerint azokat azt megértem hogy nem érti és egy súlycsoportba rakja az iphon reklámot, (ahol egy készüléken, a valóságnak megfelelő kinézettel, komoly hangvétellel mutatják be a készülék előnyeit) a rasztás hajú autótoligálóval. De ez semelyik reklámot és terméket nem minősíti jelen helyzetben, hanem egyedül téged.

Amennyiben egy notebook (legyen vista és 1gb rammal) reklámot csinált volna a microsoft, ahol megnyomják a bekapcs gombot és beugrik a vista egy tiezdmásodperc alatt, rámennek a hdd karbantartóra ahol a 2 terrabájtos (foglalt adat 1,99 terra) wincsin a töredezettségmentesítő lefut 1 sec alatt bizonyára akkor is azt monadnád: csak reklám, és a microsoft korrekt mert csak a vista előnyeit mutatta be. Igaz?

Jó lenne felébredni és nem elviselni hogy hülyének néz a gyártó, legyen bármelyik is az, mert egyre hülyébbnek fog nézni. Az ilyen reklámokat le kell szólni, mert megtéveszt.

Amikor a sony ericsson kamu képeket közölt a telefonjának a kamerás képességeiről az is le lett szólva. Ez így van rendjén. Ott a gyártó elnézést kért asszem.

[ Szerkesztve ]

(#38) czipaocsi


czipaocsi
aktív tag

pártatlan hozzászólóként: van egy reklám és van mellette egy készülék, egyszer levideózva, bizonyos körülmények között. Az eladott x millió i3G-ből 1 készüléket látunk a videón, amiből nem (feltétlenül) kell általános következtetéseket levonni. Lehet, csak nem biztos h a valós képet kapjuk.
Visszatérve a mosóporos példára: a tisztítóhatás az a képesség, amit be akarnak mutatni. És nyilván nem egy olyan fehér zoknit mosnak ki, amiben mondjuk egész nap egy bőrcipőben izzadt a lábad és használod mondjuk x éven keresztül. AKkor legyen olyan hófehér, mint a reklámban!! Vagy a borotva, amivel "egy lehúzással irritáció mentesen tudsz..." Nagy l.f.szt tudsz egy lehúzással, vagy biztos nem olyan arcszőrzete van a modellnek, mint nekem... :DDD
Itt a "valós" és a "laboratóriumi" körülmények reklámokban használatos összevegyítéséről beszélek. Valóságosnak állítanak be mindent, hogy tudjál vele azonosulni, holott közel sem erről szól a dolog. Az arckrémes csaj is retusálva van, de ha nem akkor is egy reflektorral van arcon világítva h ne látszódjanak a ráncai. És érdekes módon a kávé reklámban sem kávé gőzölög a csészében, hanem vmi másik folyadék, ami sokkal homogénebb és szebb színű, mint maga a kávé, mégsem reklamál senki emiatt...
De említhetném a létráról lemászó embert is, aki gyorskölcsönt vesz fel (és itt a gyorson van a hangsúly), mert elfogyott a festék, telefonál és már csengetnek is és a bank alkalmazottja ott lebegteti a huszasokat az ajtó előtt...próbálj meg így ügyintézni és rájössz h nem mondtak igazat abban a fránya reklámban

tény, az a készülék, azon a hálózaton nem olyan gyors, mint a reklámban. Ennyi. Szomorú, de nem biztos h mindegyik készülék ezt tudja. Sőt. Bár hallottunk híreket a 3G chip vélt vagy valós hibáiról, de ez már egy másik történet....

[ Szerkesztve ]

Róma... Gondolák...

(#39) czipaocsi válasza Peat;) (#37) üzenetére


czipaocsi
aktív tag

a notebookos példa azért nem állja meg a helyét - szvsz -, mert ebben egy külső körülményektől elvonatkoztatott példát mutatsz be. az ominózus - és ezt a diskurzust kiváltó - reklámban pedig a készülék HÁLÓZATTÓL IS FÜGGŐ képességét mutatják. Ha azzal jönnének, h a menürendszer meg a programok betöltése ilyen meg olyan lassú, azt lehetne CSAK a készülékre fogni.
Még 1x: nem védem az i3G-t, csak próbálok objektíven értékelni minden ezzel kapcsolatban megjelent hírt és arra való reakciót :DDD

Róma... Gondolák...

(#40) Peat;) válasza czipaocsi (#39) üzenetére


Peat;)
veterán

Jelenleg nem tudjuk mitől függ a dolog, de úgy nem megy mint a videon. Egyébként igazad lenne, ha neked írtam volna, de másnak címeztem, mert nem tetszett hogy egy kategóriába rakta az iphone bemutatót a sport szelet reklámmal.

(#41) blunt válasza Polacheck (#10) üzenetére


blunt
aktív tag

az utolsó mondatnak örülök, hogy leírtad. megboldogult nagyapám mondta mindig, hogy "azt ismételjük, kit tisztelünk."

tárgyra térve:

azért van úgy összevágva (csak, hogy megértessem veled a dolgot), hogy beleférjen az adott sáv idejébe. nem hiszem, hogy az apple külön-külön minden featurenak akar csinálni egy spotot (mert minek?), ezért trükköket használva, valóban "csalnak".

amúgy aki kicsit is ért a szakmához (és ha megbocsájtasz, akkor magamat ilyen szempontból szakmabelinek mondanám, hiszen ez a foglalkozásom), akkor nagyon jól látja (de még a laikus is), hogy már az első feature megnyomása után közelebbi képbe vágnak. sehol nem írták azt, hogy ez konkrétan ilyen sebességgel fog menni mindenkinek. ha ezt írták volna, már rég arról cikkeznél, hogy vki beperelte az apple-t mert át lett cseszve a működési sebességet illetően.

mellékesen megjegyzem, hogy nem, nem fogok újra szifont venni. nem azért védem.
csak már rohadtul unalmas, hogy mást sem tudnak az emberek csinálni, mint fikázni és a hibákat keresni. ennyi frusztrált ember van?
tessék jobbat csinálni.

szerk: [link]

én is úgy adtam el a telefonomat, hogy összevágtam rövidre. most akkor én is átcsesztem a vevőt? kétlem.

[ Szerkesztve ]

(#42) czipaocsi válasza Peat;) (#40) üzenetére


czipaocsi
aktív tag

"igazad lenne, ha neked írtam volna, de másnak címeztem"

mondanivalónk igazságtartalma nem hiszem, hogy attól függene, hogy éppen kivel osztjuk meg azt. :DDD

[ Szerkesztve ]

Róma... Gondolák...

(#43) Peat;) válasza czipaocsi (#42) üzenetére


Peat;)
veterán

a mondanivalónk igazságtartalma egyénenként változó tényező :)

(#44) Xaero88


Xaero88
tag

ez tök nevetséges.

"sokkolta a világot" pfffffff.

Ez egy reklám!

Most háborodjak fel, mert a SonyEricsson C902-esem nem exponál egyböl széthuzás után mint a reklámba?

Hát komolyan mondom ez már durva...

(#45) gerii


gerii
addikt

jelennek meg sorban a szifon hírek, megy a másik győzködése rendesen...
szerintem már ott tartunk hogy nem a szifongyalázók a szemetek, hanem az appleb_zik, a túlérzékeny kis lények. akármelyik fórumban ír valaki valami nemtetsző dolgot, egy appleman elkedzi leüvölteni a fejét merthogy mégisezt hogygondoltad-é? Ha tetszik az apple agymosása akkor teccen a kritika is. szerintem.
persze a kibúvó hogy csak egy telefont gyártottak le, nincs tapasztalat :DD :C . akkor kérjenek kölcsön 2 technikust a nagyobb gyártóktól, azok megtanítják őket hogyan kell telefont csinálni...
2x csinálták meg ugyanazt a telefont, ebből a 2. semmire nem jó az elsőhöz képest(3G, GPS hibák).
talán jogosak a kritikák, talán azért van ennyi mert tényleg fos ez a teló, talán nem kéne napi 3 hír és akkor megnyugodhatna az applemániások lelke hogy nincs hol szidjuk a termékeiket, vagy viseljék el a JOGOS kritikát. bár ha nincs ennyi hír nincs ennyi látogatója az oldalnak, szóval ez sem fog változni.
persze 1000x le lettek írva a fikázások mindenki által, és ez így is marad amíg nem látunk egy minden bennelévő funkciót normálisan használó szifont :K , majd akkor talán mi is dícsérjük az egész telót, nemcsak a hiperszuper kezelhetőségét.

a reklámban pedig tényleg nem mosópor meg coccolínómaci van, hanem egy kimutatható és elérhető sebesség, amire (működőképes) telefonok képesek, igen 10KB-ot is le tudnak tölteni 15 másodperc alatt, bármily hihetetlen ez egy szifon tulajnak :R , nem kell hozzá 30 másodperces reklám sem.
a "twice as fast" pedig valamihez képest értendő, szóval az hogy magában nyomkodják a telót az semmihez képest sem 2x gyorsabb.
és igen egy mosóporreklámban VAN viszonyítási alap, ebben a reklámban NINCS.
és ebből a sok magyarázkodásból meg kibuvóból is látszik hogy még a jogos fikát sem tudjátok elviselni, ennyire elvakít a csillogó alma.

(#46) Polacheck


Polacheck
HÁZIGAZDA

Aki még egyszer azt írja, hogy szifon, ahhoz hozzávágom a banhammert. Esküszöm, ez nem ovi. Nincs szupcsi, édi, meg vok, ez nem hellokitty fansite.
:W

less qq more pewpew!

(#47) Bazsee71 válasza lapa (#7) üzenetére


Bazsee71
őstag

Talán azért mert még egy telefon körül sem csináltak ekkora felhajtást, ment a parádé, erre ami a legnagyobb újítás, az csúnyán elvérzik? Talán ezért érdemelt külön hírt. De ha megnézed, az SE Cybershot telók is le vannak húzva, abszolút jogosan!

(#48) czipaocsi válasza gerii (#45) üzenetére


czipaocsi
aktív tag

távol álljon tőlem bármilyen indulat gerjesztése, de ezt meg kell kérdeznem: milyen "viszonyítási alapról" van szó mosópor reklámok esetében?
a reklámokban pont az a lényeg h NEM LEHET összehasonlítani más termékkel direktben a termék bármilyen tudását. A "nem lehet" alatt értsd h törvényileg tiltott. Az előnyeit ki lehet emelni és a pozitív tulajdonságait, de mással összehasonlítani nem lehet. Esetleg saját magával, de ez egy mosópor esetében szvsz értelmetlen lenne....

függetlenül a télleg lassú i3G-től.... :DDD

Róma... Gondolák...

(#49) arnyekxxx válasza czipaocsi (#48) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Hogyne lehetne összehasonlito reklámot késziteni? Csak meg kell pár kritériumnak felelnie. Aztán ha ez nem sikerül, akkor jönnek a pármilliós birságok, ahogy jönni is szoktakl rendszeresen a mosoporoknál.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700058.TV

7/A. § (1) Összehasonlító reklám akkor tehető közzé, ha megfelel a (2) és (3) bekezdésben foglalt feltételeknek.

(2) Az összehasonlító reklám

a) nem lehet megtévesztő,

b) nem sértheti más vállalkozás, vagy annak cégneve, áruja, árujelzője vagy egyéb megjelölése jó hírnevét,

c) nem vezethet összetévesztésre a reklámozó és más vállalkozás, illetve annak cégneve, áruja, árujelzője vagy egyéb megjelölése között,
.
.
.
.

[ Szerkesztve ]

(#50) czipaocsi válasza arnyekxxx (#49) üzenetére


czipaocsi
aktív tag

ez az elmélet, de a gyakorlatban nem így működik. A pármilliós bírságok pont abból fakadóan jönnek létre, mivel a "b" pont "elég azán" van megfogalmazva.
Ha egy - csak h maradjunk az eredeti példánál - mosópor gyártój azt állítja, hogy az ő szere 2x fehérebbre mos, mint a másiké azt egyrészt bizonyítani kell, másrészt ez alapból tönkrevágja a másik gyártó "árujelzőjét", "hírnevét". Ezzel rögtön kimerítve a jogi kereteket...
Éppen ezért a "viszonyítási alapként" használt másik termék használata nem megengedett ebben a formában.
A gyakorlatban nehéz a határvonalat eltalálni, ezért inkább nem is alkalmazzák....illetve ritkán. És akko meg jönnek a büntik... :DDD

Róma... Gondolák...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.