Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8) manchester85 válasza Bocha (#4) üzenetére


manchester85
addikt

És mi van a lejárt garanciájú telefonokkal? Egyébként az én szemben a starking leszerepelt. Mikor felhívtam őket, fogalmuk nem volt arról, hogy a világon van olyan szervizpont, ahol a készüléket ténylegesen javítják. (mert ugye itt azon kívül semmi nem történik, hogy A-ból B-be elküldik, és küldenek egy gyárilag felújítottat, ami nem egyenlő az újjal, hisz az Apple használt alkatrészeket is felhasználhat, vagyis a visszakapott készülék egy refurbished példány lesz). Én azon ritka emberek közé tartozom, akinek ténylegesen az Apple javította a készülékét. 2 hónappal a garancia lejárta után, ingyen és bérmentve cserélték az üveget egy buborék keletkezése miatt a T-mobile-os 3G-men az USA-ban. Na most erre azt mondta a Starking, hogy a buborék esztétikai hiba, és nem garanciális gond, gyakorlatilag a szavamat hazudtolta meg, miután hátlaprepedés miatt, és kíváncsiságból felvettem velük a kapcsolatot. Ja és, közölték velem, hogy iPhone-t nem javít az Apple, hanem cserél, úgyhogy nem tudja, én kivel javíttattam. Biztos hallucináltam ezek szerint, hogy egy USA Apple store-ban 10 perc alatt cserélték az üveget. :U

Szóval több kérdés is felvetődött bennem:

Ha meghibásodik tegyük fel az 1 hetes iPhone-om, milyen alapon adnak nekem egy használt alkatrészekből álló cseredarabot, ami elképzelhető, hogy hamarabb hibásodik meg, hisz használt elemekből áll.

A starking miért nincs tisztában azzal, hogy van olyan ország, ahol ténylegesen hozzányúl a készülékhez egy Apple szerviz?

Miért használják a "javítás" szót, ha a szaktudásuk egy futárszolgálat kompetenciájában ki is merül?

Miért nem számít garanciális hibának a Starkingnál az, ami az Apple-nél igen.

Mi van, ha garancián túl akarom javíttatni a készülékemet? (hozzá nem nyúlnak, ezt tudjuk, az USA-ban ennek egységesen 200$ az ára. Náluk is ugyanaz a forgatókönyv, mint a T-nél, hogy méltányosságból adnak 70-80k-ért egy újat, tegyük fel egy letört némítógomb miatt? Ez mondjuk a 3GS-nél kérdés persze)

Persze, van 3rd party szerviz (appsolute, i-doki) de mi van, ha én hivatalos szervizben akarom cseréltetni az akksit, vagy javíttatni a készülékemet?

i6 Silver

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.