Na, amiket leírtam, azok pont arra jók, hogy mivel hiúsítsuk meg a garanciális "szervizelést". Hát kösz, de ettől nem esek hasra. Ellenben az, hogy én hívom fel őket, higy érdeklődjek, aztán nekem kell elmagyaráznom, hogy ez nem egészen így van, mert az iPhone-t igen is javítják, igen is szétszedik hivatalosan is, ahelyett, hogy ők szolgálnának hasznos információval számomra, az eléggé tragikus. Itt egyedül arról van szó, hogy ők egy Apple pontot képviselnek, így aki külföldön vett független telefont, az le tudja náluk adni, és garanciális hiba esetén nem kell bejárni Európát. De mikor hallottam, hogy lesz iPhone szerviz a Starkingban és az iStyle-ban, akkor azt hittem, hogy itt tényleges javítás is történik majd. Tény, hogy amíg garanciális a készülék, addig nincs túl nagy jelentősége, ha viszont már nem az, akkor nagyon is. Persze, van 3rd party szerviz, csak hát a hivatalosban jobban bízik az ember. Szóval garancián túl meg van lőve az ember, ha hivatalos módon szeretne akárcsak egy akksit is cserélni. Így meg ne hívják már iPhone szerviznek, max garanciális szervizre jogosult iPhone átvevő pontnak.
[ Szerkesztve ]
i6 Silver