Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) D1Rect


D1Rect
félisten

Szép munka! :R

(#2) FatalEror


FatalEror
addikt

Nagyon faszántos lett mind2

HardCore is my LifeStyle

(#3) Zolinho1026


Zolinho1026
tag

Tetszenek :R

Van egy régi Heidemann bringám, szeretnék bele egy kis életet lehelni. Szerinted totál kezdőként hogyan kéne elkezdem?

Loxone and Loxberry superuser

(#4) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Frankó lett mindkettő :) Melyik piacról van az első?:)

(#5) andrisms válasza Zolinho1026 (#3) üzenetére


andrisms
aktív tag

hát totál kezdőként nem tudom. Először is neten meg kell nézni hogy hogy épül fel a bringa( leginkább a csapágyakra gondolok, hogyha szeded szét akkor ne hulljon darabjaira és persze össze is tudd rakni. Kezdetben én is vihettem bringásboltba mert elbénáztam, meg kellett szokni, de még mindig kezdőnek mondanám magam :) Ha szétszetted a bicót, akkor rozsdaoldó, majd a festéket lecsiszolod ahonnan szeretnéd. így érdemes elkezdeni, váltóra érdemes odafigyelni, hogy jól legyen beállítva utána. Mindenképp új bovdeneket raknék a helyedbe, sajnos ilyen korban előszeretettel szakadnak el... Ha bármi kérdésed van privátban elérsz, segítek amiben tudok.

vwpolopg: nagykanizsai bolháról :)

(#6) Agostino


Agostino
addikt

a bringák nagyon klasszok lettek, de ezt a vak is látja : )) engem inkább az érdekelne, hogy mennyire necces pesten tekerni? : [ persze nem a legjobbkor kérdezem, hiszen mindjárt itt a tél, de úgy általában érdekelne a megítélésed.

[ Szerkesztve ]

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#7) andrisms válasza Agostino (#6) üzenetére


andrisms
aktív tag

Én kb 3hónapja tekerek (most alábbhagyott a lelkesedésem, de napi 1-2km így is megvan) ebben az időszakban nem ütöttek el egyszer sem. Sajnos volt egy rossz tapasztalatom. Főúton haladtam, kanyarodtam volna balra, kitettem kezem, kanyaradok és a mellékútról érkező kocsi kijött elém. Eső esett előtte, eldobtam a gépet. Megtanultam esni mert a Hardyval eleinte(még most is) rengeteget estem és már tudom hogy kell. :) Leginkább az zavart hogy az a kö..ög autós nem állt volna meg megkérdezni hogy élek-e még, hanem meglátta hogy estem, és lepadlózva továbbment. Ez az egy rossz élményem volt idáig. Suliba jártam vele, addig szerencsére 70%ban kiépített bringaút van. Meg nálunk nincs azért akkora forgalom, mint belvárosba. Az már más tészta, de sokan tekernek nagyon manapság, hátha betéved valaki aki megosztja a saját véleményét, tapasztalatát.. Nekem összegezve az, hogyha érzed a bicót, tudsz is rendesen, odafigyelsz, akkor elkerülhetőek a balesetek.

(#8) kovy79


kovy79
őstag

Jó kis cikk, nálam is aktuális lesz lassan. Asszonypajtásnak szereztem egy szép régi 26-os Puch bringát, de egy polírozás ráfér a króm cuccokra. No meg a fékeket kell beállítani, (agy)váltót bovdeneket bezsírozni, az új külső/belső gumikat felrakni, stb. :) Télen lesz rá időm.

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#9) Kőagy117


Kőagy117
csendes tag

jók letek nagyon jók :))

Válaszolj a privát üzenetemre!!!!Vagy nincs üzlet!!

(#10) global_ug


global_ug
újonc

Hello,

Nem tudod megmondani hogy a puch-ban milyen középcsapágy van? angol menetes? Te már átestél a leszedésén gondolom :) szeretném monoblokkra cserélni az enyémben.

(#11) andrisms válasza global_ug (#10) üzenetére


andrisms
aktív tag

Szia.
Bocsi a késői válaszért, csak most vettem észre. Sajnos elég rég volt és már nem emlékszek rá, de a neten sok leírás van róla, ott mindent megtalálsz!
Úgy emlékszek amúgy hogy angol menetes, de nem merem sajnos biztosra mondani, inkább nézz utána, nehogy feleslegesen vásárolj.

Üdv
:R

(#12) joergie válasza andrisms (#11) üzenetére


joergie
őstag

Nem tudod véletlen milyen méretű monoblokk kellett a csepel apollóba? egyszerűen nem találok rá utaló információt. Egy csepel tornádót találtam, 68/122,5 de apollóra semmi.

[ Szerkesztve ]

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.