Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43) jimessor666 válasza _Scythe_ (#41) üzenetére


jimessor666
aktív tag

Abban igazad van,hogy ezt eredetileg a Q6600-as Intel procik reklámozására is felhasználta az MS,viszont,mint te is írtad,áttértek az X360 exkluzivitásra.

Abba nagyon ne menjünk bele,hogy az X360-ban található Ati GPU milyen DirectX-et használ,röviden szólva,konkrétan így ebben a formában semmi általad ismertet nem.
Az X360 esetében egyetlen API specifikációról beszélhetünk, ez pedig nem más mint a sajátja.
Magyarul, ha be kellene lőni, sokkal közelebb áll a GPU a Dx10-es felépítésű grafikus kártyákhoz, mint a Dx9.0c-sekhez,nézd meg a GPU felépítését.

Az X360 egyesített shader modellt alkalmaz, ami a mai Dx10-es VGA-k alapeleme, azaz a feldolgozó egységek mind vertex, mint pixel shader-t képesek kezelni, ebből pedig összesen 48 db található a GPU-ban.

Ennél jobban tényleg ne menjünk bele a dologba,ha nagyon akar az ember úgyis utánaolvas,szerintem egyébként ezt már elöttünk is kitárgyalták a kollégák, ez most egy X360 játék,ha hihetünk az MS szokásainak és annak,hogy a fiókban ott pihen egy nagyjából kész PC port is,sztem nagyjából egy év múlva jön a PC-s változat is, akár Dx11-el,nem kell ezt ennyire mellre szívni. :N

私たちに聞いてください。!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.