Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#54) DRB válasza Dr. Akula (#35) üzenetére


DRB
senior tag

Tényleg? Hol láttad hogy azt írtam hogy az 1.2V-os "híd" alá befér az 1.35V-os "kamion"?

Szándékosan kihagytam a hasonlatból egy, a vita szempontjából fontos apróságot, vagyis inkább neked fontos, de fel sem tűnt, pedig ez a vesszőparipád, amúgy ez valójában nem is lényeges, legalább is esetünkben. Úgyhogy egyértelműen bizonyítottad, hogy nem igen tudod miről beszélsz. De leírom a hasonlatot, úgy hogy talán megérted végre, hogy mit nem értesz. :D Szóval, van egy híd, legyen 5 méter magas, ez az intel memóriavezérlője, van egy kamion, ami 4.5 méter magas, ez a G. Skill szóban forgó ramja, aztán van egy tábla a híd előtt amin az áll max. 4 méter magas jámű haladhat át a híd alatt, ez pedig a JEDEC a szabványa. A híd építője nem a táblához építette a hidat, csak annyi az összefüggés, vagy inkább kapcsolat a híd építője és tábla kihelyezője között, hogy a táblán feltüntetettnél mindenképpen magasabbnak kell lennie a hídnak, ez az építő felelőssége. Természetesen azt kommunikálja az építő, hogy csak 4 méter magas kamion mehet át alatta, a táblának megfelel, a többi meg nem igazán érdekli. Természetesen tudja, hogy milyen magas pontosan a hídja, de nem árulja el hivatalosan, csak halkan megsúgja(értsd nem hivatalosan) az arra közlekedőknek, hogy azé a 4.5 méteres kamion átfér még. Természetesen az összes részvevő, plusz Abu :D, az mondja, vagy sikerül átmenni ekkora kamionnal vagy nem, ez a sofőr felelőssége(ezek a „sofőrök” általában a „K”-s procit vásárlók), na ez az itt már nincs garancia semmire rész. Ehhez még vegyük hozzá a sok „bátor”(valójában nem, mivel tudták, hogy átférnek) kamionost, akik átmentek már a híd alatt a 4.5 méteres kamionjukkal, sőt akad olyan is akinek 4.8 méteres a járgánya, és 24/7-ben jár oda-vissza a híd alatt, de vannak még magasabb kamionok, amik sofőrjei az igazi bátrak, őket hívjuk extrém tuningosnak ;) , de e már egy más téma. Így már érthető mit akarnak elmagyarázni a kollégák, meg én is? Abban igazad van, hogy lehet benne kockázat, ezért is hárítják a felhasználóra a felelősséget, de ez a tuning egyik alap szabálya, márpedig itt tuningról van szó. Még annyit hozzáfűznék, hogy a JEDEC nem úgy találta ki a DDR4-es szabványt, hogy felhívta az intelt és megkérdezte mennyit bír az IMC, azok meg azt mondták 1.23 voltot, jó akkor legyen a szabvány 1.2 volt. Nyilván volt infó csere ide-oda, de ez akkor sem így megy, az intel csinál valamit ami tudja a adott szabványt, meg még sokkal többet(a saját bevallásuk szerint is)

"Én normális hangnemben írtam neked(eddig)"
Legalábbis te úgy hiszed. Majd máskor próbálj meg nem kioktató módon hozzám szólni, asszem ez az elvárható minimum. Ha nem sikerül, ne lepődj meg a hasonló válaszon!

Ha kissé kioktató hangnemben írtam neked, azt köszönheted a #4-ben elhangzott mondatodnak, amiből az látszik, hogy nem igen tudod, hogy működik ez az egész. Ezért próbáltalak rávezetni(kioktatni :U ), hogy megértsd, hogy tévedésben vagy. Szándékkal próbáltalak „oktatni”, de nem rossz szándékkal kioktatni. Viszont te tudatosan kvázi lehülyéztél sok PH!-s kollégát, velem egyetemben(két hsz alapján, a ~7100-ból), ami mondjuk engem különösebben nem zavar(tőlem anyázhatsz is, ha moderátorok megengedik), de a többieket lehet zavarja, erre reagáltam.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.