Én nem tartom ezt egy életképes modellnek, inkább ez a legutolsó cseppet is kisajtolom szindróma, de az már annyit ér mint halottnak a csók. Két eset van ugyanis:
1) Max 1 nagyon max 1.5 éves (sportnál inkább pár hónapos) játékokat hoznak ki OA alatt, ekkor a célközönség vagyis a vásárlók hezitáló része amelyik éppen meg tudná venni a játékot teljes áron rájátszik az inflációra, és azon az oldalon buknak
2) 2-3 éves játékokat hoznak ki ahol elkerülhető az inflációra való spekulálás, de az érdeklődés már minimális
Vagyis egy igen vékonyka sáv az amiben tudnak halászni, ha nyernek vele, keveset nyernek viszont ha buknak akkor könyen lehet, hogy sokat buknak, azaz a kockázat:nyereség arányuk nem túl jó.
A vásárlóknak természetesen csak jó származhat ebből, ha valami nem éri meg azt nem veszik így ők nem bukhatnak semmit, csak nyerhetnek a dologgal.