Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) mjani1172


mjani1172
addikt

A szóvicc jó! Legalább látszik, hogy kicsit foglalkozott valaki a dologgal. :)

[ Szerkesztve ]

(#2) kbyte1024 válasza mjani1172 (#1) üzenetére


kbyte1024
addikt

Foglalkozik?? konkrétan egy év csuszás? nem nevezném korrekt supportnak az ilyet.

Csak a halott látja a háború végét. - Platón

(#3) Integrale


Integrale
veterán

A szoviccek eleg kinosak, illetve a cikk is pontatlan, mert az U11 es az U11+ is megkapta mar a frissitest (elobb, mint az U12+)

"Bad reklám is reklám too"

(#4) tothl


tothl
addikt

Ami nem megy azt nem kell erőltetni. Nem mindenki születik humorérzékkel.

(#5) mjani1172 válasza kbyte1024 (#2) üzenetére


mjani1172
addikt

A szóviccre írtam, nem a supportra.

(#6) AliceWake válasza Integrale (#3) üzenetére


AliceWake
HÁZIGAZDA

Pontosítottam, köszi!

Non omnis moriar.

(#7) vzsolt72 válasza Integrale (#3) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Alaprecept az itt leledző cikkíróktól, hogy a HTC-t szidjuk Sampont istenítjük, pedig lassan javíthatatlan, vállalhatatlan ropitelefonokat gyárt, teljesen átvette a rágott alma üzleti modelljét. Térerő problémák, méregdrága, gagyi minőségű kiegészítők, stb. Sajnos vagy szerencsére HTC-ék mindig szerettek újítani, csak az utóbbi időben ha kitaláltak valamit, akkor az, mint minden gyártónál egyébként elsőre sután sikerült, aztán az új feature-t utána mindig más vitte sikerre. Mínusz 2000 telefonfejlesztő mérnök minden cégen meglátszana, de HTC nélkül ma nem tudnánk mi az az Android, stb. sorolhatnánk. Lásd optikai képstabilizátor, dual kamera, ujlenyomat olvasó, boomsound stereo hangszórok, kíváló hangrendszer, minőségi füles, virtuális gombok, stb. De persze a gombos viccet nem lehet viszont a kigyulladó Sampon note akkukat el lehet felejteni. Csakhogy ez egyik egy max. kényelmetlen, megszokást igénylő adottság, ettől még kiváló telefon lehet, míg a másik egy komoly vagyoni kárt vagy sérülést okozni képes amatőr surmóság és egy méregdrága, kockázatos, használhatatlan tárgy. Ez egy elég lényeges különbség a két gyártó filozófiája között. Egyik egy egyre jobb telefont szeretne gyártani, míg a másik megelégszik, csak egy annak látszó tárggyal. Az ördög mindig a részletekben lakozik. Csillivilli oled beégő kijelző, zavaró PWM vibrálás, védhetetlen lekerekített képernyő, roncsolás nélkül javíthatatlan konstrukció, stb. Röhej, hogy az ilyen geekeknek szánt új modellek korában U11+ és One M8 kék telefonomat még mindig újnak nézik, mert úgy is néznek ki. Szilikon tok és üvegfólia és a htc még 5 év múlva is telefon.Na és hívott már vissza készüléket valaha? Asszem nem pedig elég sok típust gyártott eddigi pályafutása során. Köszönöm több kérdésem nincs.

(#8) Noukoum válasza Integrale (#3) üzenetére


Noukoum
veterán

De miért előbb? Elnézték vagy micsoda?:D

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#9) CptAdamica válasza vzsolt72 (#7) üzenetére


CptAdamica
veterán

Mondjuk szerintem inkább a HTC-re igaz, hogy megelégszik egy telefonnak látszó dologgal. A support meg egy nagy szégyen 2000 mérnök ide, vagy oda. Eredetileg május végére ígérték a frissítést, csak akkor olyan gondok akadtak, hogy akik felrakták Ázsiában, azoknak kuka lett a telefonjuk, mert a pin kódjukat sem tudták beírni és mehetett szervizbe a készülék... Úgyhogy szerintem ne fényezzük a HTC-t, tudtak volna élni a lehetőségeikkel, de csak elszartak mindent.

Megyen!

(#10) mjani1172 válasza vzsolt72 (#7) üzenetére


mjani1172
addikt

Hűű...

(#11) AliceWake válasza vzsolt72 (#7) üzenetére


AliceWake
HÁZIGAZDA

Én azt a szorongatós funkciót nagyon szerettem, pedig kevesen lelkesedtek érte. Azt szívesen látnám más gyártó készülékeiben is.

[ Szerkesztve ]

Non omnis moriar.

(#12) vzsolt72 válasza CptAdamica (#9) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

A telefon egyéni ízlés kérdése. Kinek mi a fontos. Hosszú távú megbízható működés és minőség vagy az, hogy lehetőleg 2 éven belül cseréljen, mert a hardver kuka, a frissítés szándékosan lassítja a vasat, vegyél újat paraszt ez ilyen, stb. Igen a frissítéssel a HTC hibázott, de tegyük hozzá, hogy nem egy expanziós fázisban lévő cégről beszélünk, hanem egy nehézségekkel küzdőről. Metségükre legyen mondva, hogy egytlen EU vagy USA piacra szánt készülék sem hibásodott meg. A frissítést mindig először a hátországban Taiwanon tesztelik pont ezért, hogy az ilyen hibák ne okozzanok olyan globális problémát mint a Sampon estén. Ha jól emlékszem ott biztosítós ügyek is voltak, telefonnak látszó tárgytól leégő autók, lakások, stb. HTC hibája, hogy nehezen ismerte fel, hogy az okoskészülék az már nem kizárólag a képzett műszaki értelmiség által választott opció, hanem a sok aluliskolázott néptömegeknek és geekeknek szóló parasztvakítást kell gyártani, mert azt lehet nagy tömegben eladni, illetve saját gyártás (processzor, kijelző, memóriamodul) nélkül nehéz versenyben maradni. Nyilvánvalóan az a gyártó, aki a qualcommtól és egyéb gyártóktól kénytelen minden alkatrészt megvenni, az hátrányba kerül ahhoz képest aki házon belül gyártat. Ezen kívül a komponensek ára a világon mindenhol rendelési mennyiség függő. Tehát nem mindegy, hogy 2 millió vagy 200 millió készülékhez veszek alkatrészt. HTC egymagában nem volt képes megugrani a saját komponens gyártás költségeit, Goglinak van erre pénze és csak idő kérdése, hogy minkor kezd el saját processzort, stb. gyártatni az átvett 2000 mérnökkel és szabadalmi jogokkal.

(#13) atikó


atikó
őstag

Szánalmasak ezek a szóviccek, nagy s-betűs márkánál biztos nem lenne poénkodás,mert az az űbermárka sok elvakultnál,na de mind1 is, semmi bajom nincs a gombokkal, teljesen jól működig, késet az igaz, de inkább később mint soha!

(#14) mjani1172


mjani1172
addikt

Mennyi mogorva,frusztrált ember van itt, az érdekes.
Na. további jó szorongatást.

(#15) pg1966


pg1966
aktív tag

Attól kérdem, aki már felrakta a Pitét, hogy csak én nem találom az alsó gombok átváltását az új fajtára, amiben már nincs az alkalmazásváltó, és középen csak egy ovális van, amit jobbra is lehet húzni, vagy alapból nincs is benne?

(#16) Juhaszatti válasza mjani1172 (#14) üzenetére


Juhaszatti
addikt

Pont erre gondoltam én is. Rengeteg frusztráció gyűlt itt össze.

(#17) Tsebacsi válasza Juhaszatti (#16) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Sajnos vélhetően a frusztrált illetők eme haldokló márka telefonjába ruháztak be, és fáj nekik, hogy nem ok nélkül történik a lassú halál :U

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18) Integrale válasza Tsebacsi (#17) üzenetére


Integrale
veterán

A keszulek hasznalati ertekebol nem von le semmit az, hogy a marka haldoklik e avagy sem.

"Bad reklám is reklám too"

(#19) vzsolt72 válasza Tsebacsi (#17) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Súlyos tévedés. A htc eltűnése nem aggaszt. Egy dolog lehet aggasztó a telefonok piacán, ha mindenki elmegy a rágott alma által kitalált üzleti modell felé, mert akkor recept szerint mindenki túlárazott, rövid élettartamra tervezett, geekeknek szánt haszontalan hülyeségekkel telepakolt (animált xar, stb.), sérülékeny nem vagy igen drágán szervizelehető telefonokat tud csak vásárolni. Ha eltűnnek olyan kisebb gyártók, mint a sony, htc, nokia, blackberry motorola, akkor a piac belterjessé válik, kevésbé jelennek meg új irányok, kitörési ötletek, innovatív fejlesztések, szűkül a verseny. Választhatsz a rágott alma a sampon vagy a keredkedelmi háborúba keveredett hüvely újabb processzorral, egyre nagyobb kijelzővel ám üzemidő szempontból semmmilyen előrelépest nem jelentő tepsijét veszed. Magyarul az ios-hez szokottak a rágott alma újabb termékét veszik az androidhoz szokottak meg a samponét vagy hüvelyét. Meg lehet nézni a szolgáltatói kínálatot ez a 3 szereplő van és kész. Ja van még szolgáltatói kínálaton kívül sziamiau meg árban oneplus/képességekben oneminus, vivo, asus, zte de ezek is többnyire a fentit igyekeznek majd másolni.

(#20) doooo válasza atikó (#13) üzenetére


doooo
veterán

+vzsolt72: Mit vagytok ráizgulva a Samsungra? Említette valaki valahol? Ennyire érdektelen már számotokra is a HTC, hogy még csak nem is róla beszéltek egy róla szóló cikk alatt, most, amikor már a sírban fekszik a cég? Inkább komplett marhaságokat hordtok össze más gyártókról, meg a cikkírókról? Ilyen támogatók mellett nem csoda, hogy ide jutottak.
Azért annyiban jó volt meglátni ezt a kommenthalmazt, hogy emlékezzek miért ment el a gusztusom a HTC-től ott 2013/14 környékén (a 4 megapixeles kamerákon túl)... A toxikus "fanbázis" miatt.

(#21) Noukoum válasza doooo (#20) üzenetére


Noukoum
veterán

Egyetértek.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#22) vzsolt72 válasza Integrale (#18) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

+1
Hozzáteszem az előző károgónak, hogy semmilyen készülékért sem vagyok hajlandó kifizetni a bevető árat, pedig megtehetném. De nem veszek telefont 300k-ért, de még 200-ért sem, mert felesleges, mivel az értékvesztés azonnali és tetemes. Abban a pillanatban elavulttá válik, ahogy az ember megveszi. Tehát használtan szoktam telefont venni, de csak bizonyos márkát merek nyugodt szívvel megvenni, nos a htc ilyen volt, azzal meg lehet jelenni, teszi amit kell és működik. Persze nem a magyar piacon kutyás Feri gsm meg hasonló kóklerektől. Ha akkut kell cserélni nem vészes az ára és az általam ismert szervizes mókus meg tudja csinálni. De ezt mindenki maga dönti el, hogy felül a fogyasztói társadalom vonatára és a fogyassz, fogyassz jegyében veszi akár hitelre az újabb és újabb tepsiket avagy tudatos vásárló akar lenni. Hiszen ez egy használati tárgy, amit idővel cserélni kell nem több.

(#23) Tsebacsi válasza Integrale (#18) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

A használati értékéből az vesz le szerintem, hogy már a kiadásakor sem volt ellenfele a nagyobb gyártóknak, holott anno a HTC volt az egyik top3 gyártó. Szépen sikerült lezülleszteni. Részemről a Sensation XE volt az utolsó ezidáig, az is az első év után olyan bugokat tudott produkálni, hogy a hajam égnek állt.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#24) Noukoum válasza vzsolt72 (#22) üzenetére


Noukoum
veterán

Te is felülsz a fogyasztói társadalom vonalára ha nem tudsz önellátóan élni. Értsd ez alatt mindent (fűtés, közlekedés, élelmiszer, szórakozás stb)

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#25) Integrale válasza Tsebacsi (#23) üzenetére


Integrale
veterán

Nem vagyok elfogult a gyarto fele, de azert ez nem allja meg a helyet, maximum olyan szempontbol, hogy nem eleg trendi (Edge, notch, 90% kepernyo arany).
Masban, hardver, kepernyo, uzemido, kamera, + szolgaltatasok siman versenykepes volt mind az U11/11+/12+.
A Sensation es tarsai szerintem borzaszto modellek voltak, M7, M8, 10 es a 11 merfoldekkel jobb keszulekek.

Az, hogy ide jutottak, egyertelmuen az alsobb kategoriak hanyagolasa, illetve nem oda valo keszulekek piacra dobasa, trendek lassu kovetese (mondjuk ez nekem nem hatrany, mert nem tetszik a mostani iranyzat).
Magyarul sok rossz dontes

"Bad reklám is reklám too"

(#26) vzsolt72 válasza Noukoum (#21) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Nos akkor ne vegyétek, senki sem tart pisztolyt a fejetekhez. Ha rám hallgat mindenki azt vesz amit akar. Mivel én használtan veszek, így sampon, hüvely kilőve. Meg láttam a kolléga szenvedését iphone után az új lekerekített szélű samponnal. Két héten belül kijelzőtörés, hivatalos szerviz, utána nem csörgött mert valamit elb@asztak. Engem kért meg, hogy hívjam már fel az 5 éves szutyok M8-ról, hogy csörög -e az új teló. Aztán nagy nehezen talált rá megfelelő minőségű védőfóliát. Szóval nem kell ez nekem, attól még más nyugodtan szophat vele, nekem az nem fáj.

(#27) vzsolt72 válasza Noukoum (#24) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Mi van? Gyártsak saját telefont, meg gyűjtögessek rőzsét és bogyót az erdőben? Őőőőő, akkor minek is telefon? Azért talán ne menjünk vissza a pattintott kőkorszakba nem? Bármily hihetetlen a tudatos vásárló nem azt jelenti, hogy nem vesz semmit, hanem csak nem ül fel a minden évben új kocsi, teló, laptop, lakás stb. vonatra. Ja és az órám is egy ősrégi hp-01 1978-ból, de mielőtt fikázod nézdd meg az értékét. Vehetsz belőle pár tucat évente eldobható okosórát.. Érdekes azok csak vesztenek az értékükből, ez meg nem. Na de ez hobby, egyéni ízlés, stb. kérdése.

(#28) Noukoum válasza vzsolt72 (#27) üzenetére


Noukoum
veterán

Te írtál valamit, én csak írtam hogy mit is jelent az mert úgy vettem észre nem tudod mit jelent.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#29) mjani1172 válasza vzsolt72 (#27) üzenetére


mjani1172
addikt

Mit szívsz? Nem semmi lehet. Küldesz nekem is?

[ Szerkesztve ]

(#30) vzsolt72 válasza Noukoum (#28) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Powered by gogli kereső, akkor bevágom ide neked:

"Mi a tudatos vásárlás, ki a tudatos vásárló?
Erre a kérdésre a klasszikus fogyasztóvédelemnek is megvan a maga válasza, amelyet azonban mi hiányosnak, egyoldalúnak érzünk. Kicsit sarkítva: a klasszikus fogyasztóvédelem szerint tudatos vásárló az, aki nem hagyja, hogy átverjék. Aki tisztában van fogyasztói jogaival, és él is velük. Aki tájékozódik az árakról, a termékek minőségéről, a kapcsolódó szolgáltatásokról, és a legjobb ajánlatot választja ki.
Mindez valóban fontos. Mi azonban azt gondoljuk, hogy a tudatos vásárlás ma többet kell, hogy jelentsen annál, hogy képviseljük és érvényesítjük saját jogainkat és érdekeinket. Fontos, hogy etikailag és környezetileg is tudatosak legyünk, ami azt jelenti, hogy saját magunkon túl másokra is tekintettel vagyunk. Ezek a mások lehetnek ma élő emberek, vagy a jövőben megszületendő gyermekeink, unokáink, vagy nem emberi létezők: állatok, növények, sőt, ökológiai rendszerek. Mi, tudatos vásárlók tehát olyan fogyasztói döntéseket próbálunk hozni, amelyekkel nem csak mi járunk jól, hanem – fogalmazzunk egyszerűen – a világ is. Döntéseink alapvető értékeket tükröznek: hitünket az igazságosságban, a méltányosságban, az ökológiai felelősségben."

(#31) vzsolt72 válasza mjani1172 (#29) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Felgyulladt sampon telefonok füstjét, az ugyanis nem jövedéki adóköteles termék.

(#32) Noukoum válasza vzsolt72 (#30) üzenetére


Noukoum
veterán

Én nem beszéltem tudatos vásárlóról, másolhatsz ide bármit. Te írtad hogy mindenki maga dönti el hogy felül e a fogyasztói társadalom vonatára.. Ebből gondoltam hogy te nem ültél fel, ezért is érdekelt a dolog hogy valóban így van e.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#33) Integrale válasza vzsolt72 (#31) üzenetére


Integrale
veterán

Kicsit tultolod. :U

"Bad reklám is reklám too"

(#34) vzsolt72 válasza Noukoum (#28) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Számomra az alábbi, hivatalos definíción kívül azt jelenti, hogy nem veszek sok-sok gagyi minőségű terméket gyakran, hanem jó minőségű tartós terméket, de azt akkor amikor valóban szükségem van rá. M8 bármennyire is tetszik és semmi baja, létezik rá pite is pedig adroid 4.4.2-vel dobták dobták piacra, ma is megnézik főleg ebben a ritka kék színben, de menthetetlenül elavult kész, marad második telefon. Viszont az újabb üveg telefonoktól nagyon idegenkedtem. M8 sokszor leesett, de tok, fólia megvédi, semmi karc rajta, ha leveszem a tokot egy gyakorlatilag új készülék. Viszont az üveg telefonok nyilván sérülékenyebbek, nagy ormótlan tepsik. Hosszasan gondolkodtam, mit vegyek, megnéztem a szolgáltatói kínálatot, semmi értelmeset nem találtam. M8 után számomra fontos a jó hang, minőségi stereo hangzás, megbízhatóság és legalább a szokásos leejtéseket kibíró konstrukció. Sport közben is használom zenehallgatásra ezért bírnia kell a strapát és ne legyen sokol rádió hangja. Csupa drága, sérülékeny tepsit láttam magam előtt. Aztán olvastam teszteket az U11+ról végülis pozitív dolgokat írogattak jó kamera, jó hang, nagy kijelző, persze a tepsi méret zavart, meg, hogy nem fém, a fényerőt most hagyjuk, mert a tesztben ugyebár ki kellett volna kapcsolni az enrgiatakarékos módot, mert az leveszi a fényerőt és a SOC órajelét. Ha én vakegér napszemcsiben látom, akkor mindenki más is látja. Szóval használt htc u11+ lett az ebayről. Nem bántam meg, nagyon minőségi teló, jó üzemidővel és hanggal, kiváló minőségű kiegészítőkkel, kijelző nem fog beégni, végülis előlapot teliben védő edzett üveggel + szilikon tokkal esésektől jól védhető. A hozzádott füles kb. egy kategóriába esik a sony mdr-xb70-emmel, ami nekem bőven eléd, de ez alá nem megyek. Az én használatommal az akku simán bírja a két napot, a QC 3.0 töltővel pedig villámgyorsan tölthető, ujlenyomat olvasó gyors és pontos. Sense felület pedig gyors, megszokott, szinte szűz drioid kinézetű.

(#35) pg1966


pg1966
aktív tag

Miért kell minden telefonos fórum első pár tucat hozzászólásában a gyártót/készüléket kedvelők és nem kedvelők értelmetlen, teljességgel haszontalan, semmi hasznosat nem közlő vitáját végigszenvedni?

(#36) Noukoum válasza Integrale (#33) üzenetére


Noukoum
veterán

"kicsit"?? :D :D

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#37) vzsolt72 válasza Noukoum (#36) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Ha a cikk majd arról szól, hogy kijött a frissítás x gyártó y készülékére hurrá de jó és nem jön a hogyan keressünk a kákán is csomót vagy a pozítív hírben hogyan találjunk valami negatívot akkor biztos más lesz egyszer.. Olyan ez mint az rtl híradó "katasztrófahíradó" eleje, meghalt, megölték, ellopták, stb. aztán kitisztul és talán jönnek valós iformációk is.

(#38) tixem válasza vzsolt72 (#37) üzenetére


tixem
addikt

Zsepit kérsz?

[ Szerkesztve ]

Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

(#39) vzsolt72 válasza tixem (#38) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Kösz nem én nőkkel szoktam csinálni...

(#40) prolad


prolad
őstag

Szép és jó, de azért elég kínos azt nézve, hogy pl. Oneplus 6-ra már tavaly szeptemberben tudtam telepíteni (de még a Xiaomi által eléggé hanyagolt Max 3-ra is kint volt március/április környékén). Bennem valamiért az maradt meg, hogy a HTC gyorsan ad új főverziót, de ez lehet már régen volt. Pedig annyira sok termékük sincs egyszerre a piacon.

(#41) mjani1172 válasza vzsolt72 (#39) üzenetére


mjani1172
addikt

A sírást? :Y

[ Szerkesztve ]

(#42) vzsolt72 válasza prolad (#40) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Jól emlékszel volt ilyen, de a cég már jóval kisebb fejlesztő csapattal dolgozik mint korábban és gondolom az erőforráskat is meg kell osztani a telefonok és más termékek között. Meg van a Blockchain alapu exodus I modelljuk is, ami szintén felemészt fejlesztői kapacitást. Egyébként minden gyártó késett már sokat. Sony, LG, Samsung, Moto gyakorlatilag mindenkinek volt már modellje, amire sokat késett a frissítés vagy elbaltázták elsőre. Bár amennyire temetik már sok éve a gyártót igazából örülni kell neki, hogy kijött.

(#43) vzsolt72 válasza mjani1172 (#41) üzenetére


vzsolt72
lelkes újonc

Nem, a sírod ásását :)

(#44) mjani1172 válasza vzsolt72 (#43) üzenetére


mjani1172
addikt

Én a nőkkel mást szoktam, de nem részletezném, úgy sem értenéd.
Meg egyébként is, neked ott a HTC.

(#45) Szena67 válasza mjani1172 (#44) üzenetére


Szena67
csendes tag

Ne magadból indulj ki nálam a telefon kommunikációra való használati tárgy, nem több. Hogy az kinek a milyen gyártmánya az meg egyéni ízlés kérdése. Csak picit untam már, hogy a htc felhasználók kérjenek elnézést a létezésükért, míg a sok konzumeridióta agyba főbe dícséri az egyéb betűs csodáját, aztán görbül a szája, amikor pofára ejti és szembesül az edge kijelző előnyeivel. De akinek az tetszik vegye azt. Mindegyiknek van előnye és hátránya. Engem a faltól falig kijelző nem érdekel, mert fontosabb, hogy a telefon ne törjön pókhálósra azonnal az első eséstől. Ezek az üveg telefonok, amúgy is ratyik mind. Sajnos a fém telefonok kora rövid volt. Üveg a tuti, mert könnyen törik, el lehet kérni egy rakás pénzt a javításért, ez a trend.

(#46) mjani1172 válasza Szena67 (#45) üzenetére


mjani1172
addikt

Töröljük.

[ Szerkesztve ]

(#47) Szena67 válasza mjani1172 (#46) üzenetére


Szena67
csendes tag

Parttalan vita. Vaknak a kék eget ...

(#48) pali1228 válasza vzsolt72 (#34) üzenetére


pali1228
csendes tag

[kép] [kép] Ahogy olvastam itt a hozzászólásaidat konkrétan olyan volt, mintha én írtam volna ezeket. Szintén egy kék One M8 és egy U11+ tulajdonosa vagyok, és szóról szóra ugyanezeket gondolom a többi telefonról. Ezek a HTC-k strababíró, megbízható, könnyen javítható, elegáns és minőségi telefonok, amivel tényleg nem kell szégyenkezni sehol, még a régebbi modellekkel sem. És aki ismeri a HTC-ket, azoknak a HD2-t se kell bemutatnom szerintem.

Annyit viszont hozzátennék, hogy nálunk a családban volt még pár HTC, konkrétan P3600, Touch Diamond 2, One X, Sensation, One V, soha egyiknek se volt semmi komoly baja, pedig a P3600 vízbe esett, utána faszán ment tovább, a One V-met kerékpározás közben kiejtettem a pulcsizsebemből kétszer is, két métert pattogott a betonúton, aztán felvettem, használtam tovább, mivel be se repedt, pedig nagyon vékony üvege volt. 3 és fél évig használtam. Öcsém a One X-ét viszont teljesen összetörte, pókhálósra, a kijelző pedig teljesen szétfolyt, alig lehetett látni már rajta valamit, de még mindig működött... A Sensation egyszer szoftverhibás lett, fél óra alatt megjavítottuk egy kis guglizás után. A One M8-amat kétszer kellett eddig szétszednem (ja és én javítottam meg, szóval ennyit az állítólagos nehéz szerelhetésről), egyszer akkut cseréltem benne, máskor meg az alsó hangszóró kezdett el recsegni, idegesített és kicseréltem. Másnak is javítottam M8-at, egyik ismerősömnek 1500-ért rendeltünk töltőcsatlakozót, amit kb negyed óra alatt ki is cseréltem, másik ismerősömnek meg konkrétan a sírból támasztottam fel egy teljesen összetörtet, teljes burkolatot, új kijelzőt és akkut kapott, kapaszkodjatok meg.. 16 ezer volt a komplett felújítás. Olyan lett, mint az új, meg nem mondták volna hogy használt volt. Szóval aki azt mondja hogy ezek rossz telefonok, azok írjanak hasonló történeteket más telefonokkal...

Na de amúgy ha már megjelent ez a fránya frissítés azt mondjátok már meg nekem, hogy vannak benne bugok? :D Nem merem még telepíteni. Egy héttel ezelőtt jött egy 100 valahány megás frissítés amit telepítettem, és azóta a Messengernél amikor megnyitom, fent egy villogó csíkot látok, meg egy tizedmásodpercre megjelennek a gyorskapcsolók is. Ja és a hangja is kicsit más lenne azóta a hangszóróknak.

[ Szerkesztve ]

Nézz a szemedbe!

(#49) joey04 válasza vzsolt72 (#7) üzenetére


joey04
titán

A múltból nem lehet megélni.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#50) nincsnév007 válasza mjani1172 (#14) üzenetére


nincsnév007
őstag

szokásos htc topik utána meg mennek isteníteni a samut, hüvelyt, almát. ennyi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.