Ez nekem is megvan, de az első fél percben ástam egy gödröt amiből nem tudtam kijönni.
Történt ez egy hónapja, azóta nem indítottam el. De majd próbálkozom még vele, most a hírt olvasva egészen meg is jött a hangulatom hozzá.
Ez nekem is megvan, de az első fél percben ástam egy gödröt amiből nem tudtam kijönni.
Történt ez egy hónapja, azóta nem indítottam el. De majd próbálkozom még vele, most a hírt olvasva egészen meg is jött a hangulatom hozzá.
évek óta nézem az ikont a steam storeban. nagyjából két hete játszottam vele először XO split screen barátokkal, rögtön egyben 12 órát. azóta megvettem a négyes pakkot és annyit játszunk vele, mint évek óta semmivel. óriási ez a játék
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Leástam a pokolig, aztán letöröltem. lol Ez csak barátokkal buli.
Most nezem, mekkora trutyi, hogy split screen nincs PC-n...
(#5) SunMount3r
Csak nekem tűnnek ezek a "Kismillió példány fogyott belőle, meg ilyen-olyan eladási rekordokat döntögetett..." című cikkek klikkvadász bulvár tukmának?!
Véletlenül sem kötekedés képen , de felfigyeltem rá, hogy mostanában eléggé megszaporodott ezeknek a száma és hírértéke speciel nekem totál irreleváns, mivel tuti nem az alapján fog érdekelni egy játék, hogy hány százmilliót adtak el belőle, meg mi fekszik leginkább a manapság annyira "emelkedett közízlésnek", sőt. Inkább az a statisztikám, hogy valahogy éppen ezek érdekelnek a legkevésbé...
Jó tudom, nem kell rájuk klikkelni, akkor meg csak egy vélemény volt, ennyi...
Kipróbàltam, kb 15-20 perc utàn töröltem. Borzalom. Ezt nem nekem talàltàk ki
Pont emiatt érdekes olvasni az ilyen statisztikai híreket, mert senki sem gondolná hogy ilyen sok elmegy belőle. Gamer világban 20 milliós eladás bőven az átlag felett van (sőt), főleg ha nem a szokásos bejáratott franchise-okról van szó. (COD, BF, stb)
Live-Die-Respawn
igen, ez nagy nyűgöm nekem is, sok játéknál megfosztják a pc-t a split screentől, amitől falnak megyek...
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
szerintem semmi klikkbét nincs egy ilyen cikkben, igenis komoly hír, ha egy indie stúdió vagy egy ilyen nem átlagos játék ilyen eladásokat produkál.
van, ahol az 1, 3, 5 milliós eladásoknak is örül a stúdió, mint majom a farkának (pl. Paradox/Colossal Order, ha már pont ma volt róluk is hír):
Released to critical acclaim one year ago on March 10, 2015, Cities: Skylines has rapidly built a community of over two million players across Windows, Mac, and Linux PCs, setting records at Paradox Interactive for the publisher’s fastest-selling title in company history.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin