Szerintem pont nem AMD-nél van a nagy baj, ha már az egyszálas játékokat hoztad fel.
Mivel Intelnél az elágazásbecslés, és az OoO végrehajtás elég agresszíven működik, valóban több darab frame-et tud legyártani egységnyi idő alatt. De függően attól, hogy éppen milyen találati aránnyal, milyen hatékonyan működnek ezek az IPC-t fokozó funkciók a CPU-ban, az egyszálas kód ciklusról-ciklusra, frame-ről fram-re eltérő sebességgel tud futni.
Ez a legtöbb egy szálra támaszkodó játék esetében, valamilyen elkerülhetetlen, rendszeresen visszatérő microlagot tud okozni.
Én nem vagyok meggyőzve arról, hogy intel ezen megoldása, amivel a CPU teljesítményét fokozza, annyira optimális lenne egyszálas játék futtatására.
Igaz, hogy kisajtolja a lehető legtöbb több frame-t a CPU-ból, de a microlagok, gyorsulások/lassulások miatt a gameplay fokozott sebességűnek, kontrollálatlannak és fárasztónak/idegesítőnek hat.