Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Problémák a Volánnal (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) Protoss


Protoss
senior tag

Hali!

Tele van a tudatom velük, ennyire tré céget. Simán lenyomja a Fatávot és az Ms-t is. Hagyján, hogy a helyi járatai tök pontatlanok és ráadásul nem is következetesek, de ma feltették az i-re a pontot.
Menetrend változtatás úgy, hogy az utazók ne tudjanak róla!!! Végülis értem őket, utas nélkül tényleg könnyebb menni. Nem kell várni a felszállásra, nincs leszálló, nem kell az apróval vackolni.

Na legyen itt a teljes történet. Pénteki utolsó helyi járat (egész pontosan Paksról Dunakömlődre megy ki ez kb 5,5 km-es táv). Ez a járat 22.21 indul a buszmegállóba kihelyezett kiírás szerint. Hát nem, ezt a járatot átrakták 22.10-re, de az egész buszmegállóban, sőt a járatokon sincs egy firkantás sem, hogy változtatunk a menetrenden.
Könyörgöm volt 16 napjuk, hogy a változást feltüntessék!!! És van pofájuk hírdetni, hogy iso9001:2000.

''A Gemenc Volán Autóbuszközlekedési Rt. vezetősége és összes munkavállalója kötelességének érzi, hogy vevőit az elvárható legnívósabb kiszolgálásban részesítse. Ennek érdekében társaságunk 2001-ben bevezette az EN ISO 9001:2000 minőségirányítási rendszert, mely a legszigorúbb nemzetközi követelményeket is kielégíti. Minőségirányítási rendszerünk bevezetésekor társaságunk valamennyi munkavállalója kifejezte elkötelezettségét a partnerek elvárásainak való megfelelés, a szolgáltatási színvonal tökéletesítése mellet, és kötelességének érzi, hogy legjobb tudásával segítse, támogassa a minőségirányítási rendszer működését, fejlesztését.'' :O :O :O Ekkora hazugságot!!!
Hát a túrót, semmijük sincs, egy rendszer ott indul, hogy ha módosítunk ami érinti a vevőinket akkor tájékoztatjuk őket, de nem tapasztalati úton!!!!! HANEM ÖNKÉNT ÉS DALOLVA ELŐRE MIN 3 MUNKANAPPAL A VÁLTOZÁS ELŐTT!!!

A másik cimborám a Balaton Volán, minőség díjas fapados rogyanat. :O Az, hogy Felsőörs és Veszprém között a hajnali és esti járatok 5 perccel korábban elsuhannak, mint a kiírás, a napközbeni járatok késnek és nem képesek elosztani a járatokat van amikor 2 órán keresztül egy sem megy, de ha beindulnak akkor 20 perc alatt 3 és Felsőörsön még jó dolgunk van, mert 3 msáik faluból jövő járatok is átmennek.

Persze a diák ellenőrizgetés, meg a rokonok végig látogatása az út alatt teljesen természetes a menetidőre megsz****, ja hogy valaki esetleg egy csatlakozást el akar érni, áááááááá felejtse el!
Árképzés meg olyan, ha teljes áruval mész akkor 2 fő esetén már olcsóbb, ha kocsival indulsz el! Nesze neked tömegközlekedés. Hát húzzanak a fészkes sunyiba!!!
A járatokon meg hogy már az állóhelyre kell elővételben jegyet venni! No komment!!! Egyszer remélem felváltja valami komolyabb cég, de azt már nem várom meg faragok magamnak kocsit amivel gurulhatok fel s alá!

Üdv

[Szerkesztve]

Ne glettelj, a vakolás jobb

(#2) Szeke válasza Protoss (#1) üzenetére


Szeke
senior tag

Nyugi :)
Sajnos mivel ha jól tudom ezek is állami cégek még, ne várj tőlük sok jót.
Majd talán az EU csatlakozás után.
MÁV is hasonlóan tré, jó lesz ha szabad lesz a vasútpiac.
A rendszer változott, a buszok változtak, a minőségbiztosítási címke megvan, de a Volán alkalmazottak nagy része még mindig a régi rendszerből maradt itt és rohadtul nem érdeklik őket az utasok :( Persze, biztos van ellenpélda. Én csak általánosítani próbálok.

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#3) kbalage2 válasza Protoss (#1) üzenetére


kbalage2
aktív tag

OFF
Kömlődi vagy?
ON

Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

(#4) zsoltee10 válasza Protoss (#1) üzenetére


zsoltee10
addikt

elhiszem, hopgy ki vagy akadva, de egy őstagtól nem ez az elvárható magatartás, hogy 10 soros címet írjon, és elfoglalja szinte a teljes topikcímeknek szánt részt.

egyébként a volánnal nekem is voltak problémáim, de már nem buszozok. most a MÁV-ot szidom. :(( :O

(#5) lesaux válasza zsoltee10 (#4) üzenetére


lesaux
veterán

OFF: Most miért bántod? Csak 6 sor volt. ;]

(#6) Protoss válasza kbalage2 (#3) üzenetére


Protoss
senior tag

Hali!

Én nem barátnőm lakik ott.
Szóval ma kicsit bepörögtem, mert reggel 6.08 húzott el a 6.14 Balaton Volán járata az orrom előtt, ezért lekéstem a 7.00 Vp-> Keszthely járatott. Mert ugye a 6.44 járat persze nem tudott korábban jönni 4 perccel.

És most este még ezek is szivatnak. Ráadásul mindezt rossz térddel hát meg untam potyára kijárkálni a buszok elé. Holnap fogyvédelem és az asztalt ráborítom a forgalmi irodára. Tudom ne bántsam mert nem tehet róla.
Ja semmi értelme, hát ezek után majd ne csodálkozzon senki, ha én is szarok a munkámra, ha volánost látok.

[Szerkesztve]

Ne glettelj, a vakolás jobb

(#7) Protoss válasza zsoltee10 (#4) üzenetére


Protoss
senior tag

Jogos. Bocs. Még meg kell szoknom, hogy az offtopicnak ilyen kicsi hely jut csak, de egyből ugrottatok rá. :D

Ezzel párhuzamosan írtam az emailjükre és beszéltem a forgalmi irodával (tel szám változott, természetesen ez sincs feltüntetve, mákjuk volt, hogy a fatávval bemondatták a változást). Az meg flegmán annyit, hogy mit tud ő arról, hogy mi változott.

Ne glettelj, a vakolás jobb

(#8) kbalage2 válasza Protoss (#7) üzenetére


kbalage2
aktív tag

Jah értem, azt hittem még 1 kömlődi a Ph-n :DDD Ha a paksi forgalmi irodával beszéltél akkor sok jót nem is várhatsz, ha otthon járok és buszt kell keresnem inkább neten nézem meg, olyan kedvesek :DDD

Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

(#9) Protoss válasza kbalage2 (#8) üzenetére


Protoss
senior tag

Te kömlődről netezel?
Ha igen gondolom modemesen nyomod

Ne glettelj, a vakolás jobb

(#10) kbalage2 válasza Protoss (#9) üzenetére


kbalage2
aktív tag

Nem, Pesten vagyok, haza csak ritkán tévedek :DDD Egyébként Kömlődre múlt héten pakolták be az adslt, úgy hogy szüleim is élvezhetik már a szélessávot :DDD

Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

(#11) Protoss válasza kbalage2 (#10) üzenetére


Protoss
senior tag

Ez nagyon jó hír :D
Nem tudod az egész településre bevezették?

Ne glettelj, a vakolás jobb

(#12) kbalage2 válasza Protoss (#11) üzenetére


kbalage2
aktív tag

Nem tudom, de nem túl nagy hely szal ha az egyik utcában van akkor valszeg egy másikban is mennie kell :DDD

Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

(#13) tomcs


tomcs
őstag

bkv se jobb, buszon elkisertem csoporttarsam mert meg meg kellett par dolgot beszelni, mar csak nehany megallo volt hatra a buszbol, jovan akkor korbem1ek mint kialljak a megalloba fagyoskodni, ugyanis az ellenkezo iranyba kellett mennem hazafele. vegallomas, leszallnak a nepek en meg elhelyezkednek kenyelmesen, de nem, a hulye lekuldott, setaltam 50m-t es felszalltam ugyanarra a buszra. most normalis az ilyen? (jo, beveszik a szabalyzatba hogy le kell szallni es az 1 jegy - 1 nap szallas csoviket el le7 zavarni de aze megis.. meg olyat is csinalt mar hogy jeleztem meg a hidon es nem allt meg a hid utani megalloban.. kocsogolni viszont tudnak. ev elejen megkerdeztem ellenort ''ugye iskolalatogatasi jolesz amig nincs''.. persze jo lesz. aztan pont amikor valamiert siettem akkor kezdett el kocsogolni. biztos azert hordok magammal 1etemi j1zetet kiloszamra mert beleposzintu maffiozo vagyok aki sporol a berleten

(#14) b.bone


b.bone
senior tag

a buszmegállótól ahol felszállok maximum 10 percre van a végállomás ahonnan indul a busz. hajnalban a menetidő 2 perc körül van. mégis van olyan hogy 20(!!!) percet késik.

viszont van hogy előbb jön 10 percel. tehát ha elakarok jutni az 5 kilométerrel arréb lévő HÉV megállóhoz a 6:20-as busszal akkor mehetek le 6:10re. ha nem is alszok el és le is érek tuti hogy késik 20 percet. és azért -15 fokban 30 percet várni nem kellemes:(((

nem egyszer előfordult hogy vizsgáról, ZH-ról késtem emiatt. mert ugye a hév nem vár a buszra.

azóta szerencsére szereztem 4 kerekűt és gurulhatok ide-oda. de mikor meglett az első dolgom az volt hogy megnéztem miért is késik. oda mentem a végállomásra és döbbenve figyeltem hogy a paraszt buszsofőr kávézik meg újságot olvas ahelyett hogy dolgozna.:((( :((( :(((

"guilty until proven innocent" - Artisjus

(#15) launcser


launcser
senior tag

hát a volán már csak ilyen
én 1,5 évig jártam haza busszal Kecskemétre, idefele vonattal hogy megosztva legyen
volánbuszra számszerint 3x nem FÉRTEM fel, úgyhogy sofőr egyszer rám is csukta ajtót hogy ne szálljak már fel, mert ő nem hajlandó betömöríteni népet, meg volt hogy az utolsó autópályás járat volt ilyen problémás, így lehetett várni következő buszt aminek ráadásul 45 perccel több a menetideje
ez felveti azt a kérdést hogyha fullon van egy busz, mértnem küldenek még buszt, annak is minden ülőhelye megtelne, távolsági járaton nem biztos hogy frankó egy pózban több mint 1 órát állni
ha felfértem, 10/8 alkalommal volt úgy hogy fullos busz és álltam mint f*sz a lakodalomba végig, volt olyan hogy 2 órát egy pózben péntek délután
pontossággal szerencsére nem volt gond, néha indult csak késve mert mire felszállt egy 50 fős buszra 120 ember az több idő volt mint gondolták a vezetők akik 5 perccel indulás előtt nyitották ki ajtót amikor a tömeg már az előző busz indulása óta ottszobrozott
ha ültem akkor meg lábam nem fért el sehogy se, az ülések olyan közel vannak egymáshoz.. pedig még 180 centi se vagyok, mit mondjanak a magasabbak
ráadásul volánon csomagok se férnek el, alap hogy a lenti csomagosi meg van telve, fent meg ha tele van a busz és én se férek el a csomag mit mondjon..
ezért járok azóta csak vonattal, hely mindig van, csomag nyugisan elfér, ára kb ugyanannyi sőt inkább olcsóbb, gyorsasága az még nem a legjobb, kicsivel lassabb, de már nem sokkal (Kmét-Bp vonal buszon 85, vonaton 106km)

na én is leírtam szenvedéseimet :)

tütüü

(#16) Protoss válasza b.bone (#14) üzenetére


Protoss
senior tag

Megértelek én is ezen rágtam be, igazából kidobhatjuk a menetrendet a kukába. Mert ha késnek akkor késsenek mindig, ha meg korábban mennek akkor induljanak korábban. Találják már ki, hogy melyik tetszik nekik.

Ne glettelj, a vakolás jobb

(#17) Protoss válasza launcser (#15) üzenetére


Protoss
senior tag

Hali!

Én is nyomulnék vonattal, de amerre járok nem igazán fényes dolog, sok átszállás, nincs közvetlen járat.

Elméletileg már törvény írja elő, hogy a buszon az ülőhelyek számának x % lehet az álló. Dehát tojnak rá, akkor legalább ne bőszítsenek, azzal, hogy önkéntesen vállalt minőségügyi rendszer. Még a megfelelőség szintjét sem érik el. Meg ilyen szlogenekkel, hogy pontosság, megbizhatóság. Jah na mindegy majd hétfőn asztalt borítok.

Üdv

Ne glettelj, a vakolás jobb

(#18) launcser válasza Protoss (#1) üzenetére


launcser
senior tag

ja meg még eszembejutott kocsival kapcsolatban
- kocsinak kell hogy legyen neked, meg ugye jogsi is
- kocsit fent kell tartani
- parkolás ilyesmit se mindig frankó
- kocsit nem minden állapotban lehet vezetni
- teljes árú jegy az tényleg drága, valami ujabb árképzést kéne kitalálni

a volánok azok ilyen veszteségesek vagy hogy működnek? mondjuk valami logisztikaszakértőt be kéne ereszteni a menetrendképzésbe az biztos..

tütüü

(#19) tocsa válasza Szeke (#2) üzenetére


tocsa
senior tag

Hát szerintem ne várj megváltót.
Legalábbis a MÁV esetében biztosan az lesz, mint a Fatávnál a távközlési piac ''liberalizációjakor''. Vagyis más vasúttársaság nem fog a MÁV sínek mellé új pályát fektetni, hanem a MÁV-tól fogja bérelni. De a MÁV meg nyilván úgy fogja neki bérbe adni a pályát, hogy ne legyen olcsóbb mint saját maga, mert ő sem ellensége saját magának.
Ezért van az, hogy 2004-ben magyarországon 10K HUF áfa nélkül a szélessáv. Röhej.

Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz

(#20) tocsa válasza tocsa (#19) üzenetére


tocsa
senior tag

Volánnál mondjuk nincs ez (persze ott a benzin ár az, ami korlátozza a dolgokat). MÁV esetében nyerhetnek azok a pici települések, ahol megritkították vagy megszüntették a járatokat. Ezeken a helyeken megjelenhetnek alternatív társaságok.

Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz

(#21) launcser válasza tocsa (#19) üzenetére


launcser
senior tag

új síneket már jó ideje nem fektettek, csak a régieket újítják fel, már amelyiket..
autópályát tolnak, pedig sín sokkal olcsóbb, villamosítva is, dehát autópálya kell a népnek hogy tudja a verdát maxon járatni

tütüü

(#22) Zoltán válasza zsoltee10 (#4) üzenetére


Zoltán
őstag

Most minek akarod kioktatni?! Annyi sort ír amennyi jólesik neki! Tán bűnt követett el? Ha x karakter fér ki, akkor x akaraktert lehet írni!

(#23) Den válasza Zoltán (#22) üzenetére


Den
veterán

nagyon tévedsz :)

www.simson4t.hu

(#24) Zoltán válasza Den (#23) üzenetére


Zoltán
őstag

Majdmeglátjuk...

(#25) Den válasza Zoltán (#24) üzenetére


Den
veterán

már megláttuk, a cím javítva lett :P

www.simson4t.hu

(#26) _Volkovy_ válasza Den (#25) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

loool :]]

:P

(#27) tildy


tildy
nagyúr

Volánnal kapcsolatban sima pesti volánbusz Jászalsószentgyörgyn át Jászapátira.Ezzel jártam én haza néha, emrt ugye nincs átszállás, de csak két busz ment le pestről a falumba.
És megszüntették az egyiket, az apátira menőt, ugyanis Jászberény után már a volánbusz nem tudta ellenőrizni ki száll fel a buszra.És még azt mondták, hogy Berény tán sokan lógtak a buszon, meg a sofőrök zsebre dolgoztak.Meg kevés volt az utas...Nos ez annyira nem igaz , hogy reggel anno alig lehetett felférni, és ha otthon maradt a bérletem igenis beszedték a jegyárat...
Hülye volán...

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#28) Sick Boy


Sick Boy
őstag

Hát...

Én is ''megszállott'' utazó vagyok... Nos. Én egy pestkörnyéki városban lakom, de közel. Vonattal húsz perc alatt bent vagyok a Lurdy-háznál. Lehet jönni Volánnal is, olyan fél óra Népliget. Meg HÉV-vel, vagy fél óra Vágóhíd. Basszus reggel van egy vonat hét körül, ugye evidens, hogy azon utaznak a legtöbben, pogózik a tömeg, mint állat. Szóval ezen vannak a legtöbben, tehát akkor egyértelmű, hogy erre a vonatra kell kapcsolni a legkevesebb szerelvényt, számszerint hármat. Három vagonnal megy a vonat reggel hétkor. Hihetetlen. Olyan tömeg van és tele van középiskolásokkal, akik nagy tömegben iszonyúan fárasztóak és nem tudsz megmozdulni egész végig és télen a -15 fokban nem tudsz még be sem jutni a benti részbe, állhatsz a peronon, nesze... és a dolgozó bérletért elkérnek vagy 7000 HUF-ot négy megállóra. Pofátlanság. Hmmm.
Pesten sokat tömegközlekedem. Megszokott útvonalak, amelyeken sokat mozgok: 1-es, 3-as, 41-es, 49-es, 47-es, 19-es, 18-as, 4-6-os villamosok, 7-173-gyors, 18-as, 103-as, 3-as, 54-es, 23-as busz, 2-es, 3-as metró, 77-es troli, ráckevei, szentendrei HÉV. Most nem jut eszembe több, de láthatjátok, hogy nagyon sokfelé járok, gyakorlatilag bejárkálom az egész várost. Hát a BKV-ról ne beszéljünk, az a leggázabb.
A barátnőm Komlón lakik, 1000 HUF a vonatjegy oda, meg ugyanennyi vissza. Basszus, ha nem leszek diák már (hamarosan) jobban meg fogja érni kocsival mennem le, az csak egy tele tank benzin (~40 liter), úgyhogy meglesz a jogsim is lassan, oszt megyek a pirosladámmal világot látni, mert már nagyon tele van a f*szom a tömegközlekedéssel. Tudom, hogy nem a MÁV meg a BKV meg a Volán hibája, mert kevés támogatásból nem lehet rendesen üzemeltetni egy ilyen kiterjedt közlekedési hálózatot... Csak nem tudják belátni odafent, hogy ezt nem lehet nyereségesen csinálni, mármint BKV-t meg MÁV-ot üzemeltetni. Eddig még semelyik országnak sem sikerült, nekünk sem fog soha.
Hát ez a vélemyényem. Szerintem ezzel lehetne megnyerni a választásokat, nemtom hány millió ember utazik nap mint nap Magyarországon, de, ha TÉNYLEG javítanának az UTAZÁS MINŐSÉGÉN, akkor sok embernek megemelkedne a komfortérzete. Nekem is. Na ennyi voltam egyenlőre.
UFF

Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

(#29) BEE


BEE
addikt

Régen, mikor gyalog jártam, időnként leutaztam nagyszülőkhöz.
Az volt a legszebb amikor leszálltam a vonatról Dunapatajon
és ha fürge voltam láthattam a volánbuszt elmenni.
Soha nem értem el, mert a menetrend az ugye
mégiscsak menetrend!
Ott volt szállóige hogy váró busz nincsen, csak váró utas!
De úgy tűnik az idők múlása csak a busz alvázán látszik meg.

BEE

Fradi volt, Fradi lesz, amíg a földön ember lesz !

(#30) Drótszamár


Drótszamár
őstag

Sziasztok! Túl sok jó tapasztalatom nekem sincs a volánnal. Immár 6. éve buszozok mindennap budapestre. A buszok szinte sosem tartják a menetrendet. Ha egy busz 8:05-re van kiiírva akkor tuti hogy 8:02-kor elmegy. A következő ami 8:45-re van írva az 8:55-re talán megérkezik. Nem egyszer előfordul, hogy kimarad egy járat. Tavaj 1-re kellet mennem központi matekot írni, és vajon mikor maradt ki a járat? Nem fogjátok kitalálni pont akkor :)

( 2b || !2b ) az itt a kérdés...

(#31) Drótszamár


Drótszamár
őstag

Ja és mégvalami: menetrendváltozást nekem is sikerult kifogni. Pontosabban nem menetrendváltozás, hanem útvonalváltozás volt. A buszra semmi nem volt kiirva, hogy nem arra megy amerre eddig. Én békésen felszáltam, majd amikor egy elágasásnál elkanyarodott a busz nagyon meglepődtem. A melletünk levő faluban aztán leszáltam és hazasétáltam (kb 50 perc séta volt). Szerencsére nem magányosan baktattam, mert a volánbusz jóvoltából akadt utitársam is. Ő se tudott a változásról. Mára ennyit. Ha eszembejut még valami (100%) akkor írok még. (Az eset tavaj január első hetében történt)

( 2b || !2b ) az itt a kérdés...

(#32) DrSoul válasza Szeke (#2) üzenetére


DrSoul
őstag

Nehogy azt hidd, ha valamiben szabad a piac (privatizálják), akkor az olyan jó lesz! A ''nagy'' EU-ban is (nehogy azt gondold, hogy azolyan tök jó, majd meglátod), pontosabban Olaszországban (mely alapító tag volt) ÁLLAMI a vasút. A jelzés is rajtuk FS= Ferrovie dello Stato. (Állami vasút).
Bár igaz, hogy 1-2 éve már Trenitalia-nak hívják őket, lehet, hogy végül valaki megvette...
Nem veszitek észre? Igazából a világon minden termék (mostmár az ivóvíz fogalma is kezd átalakulni, komolyan, mostmár ''terméknek'' számít az is, egy dublini konferencia óta) durván 3-4 cég kezében van. Ez nektek szabadpiac? Ja, lefordítva: ''szabad'' mindent felvásárólni. Ez olyan, mint amikor vicceltek a suliban a menzán: választható menű-> vagy megeszed, vagy nem! :D
Zárojelben, nem tudom, tudod-e: USA-ban a Pénznyomda (ami nyomatja a dolcsikat) magán cég!!!! Hogy lehet ilyen?! Ezek a nonszenszek, emberek...
A kisállamok (mint pl. Magyarország, meg pl. a volt Szovjet államok is) szószerint tönkretesznek jól működő dolgokat, hogy favorizáljanak mást, mert abból az állambácsik sok pénzt kapnak. Gondoljatok bele: miért működjön egy vasút? Az tök rossz, az nem benzinnel megy! Akkor meg ki venné meg azt a jó kis kőolajat?
És a erőműk? Miért mind kőolajjal működnek? Sokkal tisztább megoldások is lehetnének, és hosszútávon biztos olcsóbbak is.
És miért van az, hogy ha valaki napenergia-cellás háztetőt akar építeni (mert pl. Olaszországban Sziciliában nagyonis értelme lenne, és van, aki csinálja is), iszonyatosan magas az Állami Adója??? :F
Bocs, csak most kijött ez az egész belőlem.

Mindig az X jelöli a pontot...

(#33) Josh


Josh
tag

Én nem pesti vagyok, és ez szigorúan a magán véleményem.
Kezdjük azzal, hogy a Máv évi 300 millió forint veszteséget termel. Ezt az állam símán lenyeli a különbözetet meg majd beszedik adókban, vagy mittudoménmiben. El kellene adni egy utasorientált cégnek, mindegy,hogy magyar vagy külföldi, az rendbe tudná szedni a dolgokat. Mindenki azt, mondja, hogy ne adjuk el a magyar talajdonát, mert kiviszik a hasznot az országból. Emberek itt volt a rendszerváltozás, szabad piac, Eu. Ez már régen elmúlt. Magyarország végképp elvesztette saját versenyképességét mindenütt. Lépni kell, mert már így is nagy mértékben a külföldiektől függünk. Ugyanez a helyzet a volánnal is. A járművek lelakottak, nem kényelmesek stb.. Én személy szerint nem azért utazok busszal hogy kényelmesen jól érezzem magam, hanem azért, hogy eljussak a-ból b-be. Ha sokan vannak a buszon, én amennyire csak lehet, megpróbálom összehúzni magam, mert nem a várakozó utasok tehetnek arról, hogy nem férnek fel a buszra.
Pestiek! Egy nagy lópikulát nektek! Képesek vagytok pár kilométeres út miatt várni 20 percet egy villamosra. Hallottatok már a bringáról. Még mielőtt bárki el kezdene rimánkodni, hogy drága leírom az enyémet. Vételár 16 ezer forint. Van rajta: összeteleszkóp, sárvédő, lámpa, brutálisan megerősített váz, nem olyan amit a metróban, meg tescoban lehet kapni, és megy mint a szél. 16 ezer forint. Mennyibe kerül egy diákbérlet? fingom nincs nem is érdekel, de biztosan egy fél év alatt visszahozza az árát. Nagyvárosban még a robogóknál is gyorsabbak. Ennek nem akadály a dugó. Ha kell a járdán mentem 40-et hajtok mint a gép. A zsernyákok csak pislogtak. vidéken nincs bkv. Van egy mondás: tűrjétek ezt, hogy rosszabbat ne kapjatok. Mindenkinek üzenem: mindenki meghal egyszer, és utánna már nem tömegközlekedéssel fog utazni.

Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.

(#34) hungeek válasza Josh (#33) üzenetére


hungeek
senior tag

próbáltál már bringával közlekedni bp belvárosában? életveszélyes...

(#35) Biaggio válasza Josh (#33) üzenetére


Biaggio
őstag

Vidéki nagyvárosban lehet biciklivel közlekedni, Budapesten nem:)) :))

Én alapvetően optimista természetű,budapesti és vasútbarát vagyok:)
A BKV szintén ráerősít, BKV Plusz, 3-as (hannoveri) villamos, már tesztelik az új trolikat, egyszer talán 4-es metró is lesz:D
A Volán pedig azon múlik, melyik Volán társaság és milyen távra. A helyi járatok tényleg kritikán aluliak, a távolságiak szerintem fejlődnek. Biztos, hogy van még mit javítani, nincs velük sok tapasztalatom.

Haladunk, csak lassan... :C

[Szerkesztve]

(#36) Cathfaern válasza DrSoul (#32) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

''Igazából a világon minden termék durván 3-4 cég kezében van''

Bár ez így erős túlzás, de valóság alapja van. Ha azt mondom, hogy Mitsubishi , akkor az emberek 99%-ának az autó jut eszébe. Gyakorlatilag a tolltól kezdve, papíron keresztül, műtrágyáig bezárólag (ez komoly, ezeket mind gyártják!) gyártanak mindent. De pl. LG, Samsung ugyancsak. Csak sokszor nem az anyacég nevén (pl. a Mitsubishi tollak UNI néven futnak), de akkor is hozzájuk tartozik.

(#37) Den válasza Josh (#33) üzenetére


Den
veterán

''Egy nagy lópikulát nektek! Képesek vagytok pár kilométeres út miatt várni 20 percet egy villamosra''

Nos ez nem ilyen egyszerű. Én az életem felét vidéki kisvárosban éltem le, másikat itt budapesten. Ezért merem azt mondani, hogy aki nem itt él az nem tud fogalmat alkotni az itteni közlekedésről. Vidéken kocsival 11 perc volt átmenni a szomszéd városba, itt a szomszéd kerületbe tovább tart. Nem olyan egyszerű, hogy légvonalban 1,5 km azt szevasz. Biciklivel úton életveszély, járdán vagy a gyalogosoktól vagy a parkoló kocsiktól nem lehet. És a másik fő gond. Ha valahova elmész bringával nincs hova tenni azt. Az uccán hagyni szinte biztos lopást vagy rongálást jelent. És arról ne beszéljünk mennyire egészséges csúcsforgalomban a mozgástól jó mélyen tüdőre szívott kipufogógázokkal teli levegő.

www.simson4t.hu

(#38) launcser válasza Biaggio (#35) üzenetére


launcser
senior tag

csak a kelet-magyarországi ic-ket tolták át Keletibe, többi maradt nyugatiban és déliben, bár így tök kihaltnak tűnik nyugati (legalább mindig belső vágányra tévednek a vonatok amivel jövök, nem kell 3-4 percet gyalogolni mire kijutok :) )
a kispirosok meg jók arra amire vannak ritka szárnyvonalakra, egybeépített van benne valamennyi hely kész..
bringával pesten tényleg lehetetlen közlekedni, én meg se próbáltam még, otthon Kecskeméten azzal megyek amerre látok ott a tömegközlekedés a 0-hoz konvergál
bkv-val nekem semmi bajom nincs, tán azért mert eddig a kecskeméti tömegközlekedést használtam anno, ahhoz képest csodálatos, fantasztikus, remek, leírhatatlan
amúgy is jó aránylag gyakran jönnek a járművek, nekem legalábbis..
bkv-n mind1 a tömeg, úgyse sokáig utazik vele az ember átlag..

tütüü

(#39) WuDu


WuDu
tag

Hát én naponta járok be oda-vissza Pannon Volánnal (Komló - Pécs :))
Az izgalmas a dologban, hogy reggel 1,5 - 2 óra alatt 25.000 embert kell minnél hamarabb átvinni a Mecseken, hát nem irigylem a buszsoffőröket, sokmindent ki kell állniuk... Szivessen mennék vonattal, de hát azzal 2 óra minimum a menetidő, ja és naponta asszem 4szer jön be a Bzmot :D

Szerk:
launcser: ha jol tudom, akkor a D-Dunántúliakat is át akarják majd rakni oda, az év második felében...Na akkor tényleg tömegnyomor lesz Keletiben, arról nem is beszélve, hogy már igy se bírja el azt utazómennyiséget :(((

[Szerkesztve]

(#40) norbiphu


norbiphu
senior tag

Én azt szeretem, hogy tavasszal ősszel fűtenek mint az állat meg lehet dögleni a buszon, de télen nem fűtenek! De hogy ezt miért csinálják?

"Hmm," sed teh lolrus. "Maybe we shud go ask Ceiling Cat?"

(#41) DrSoul válasza Cathfaern (#36) üzenetére


DrSoul
őstag

Ezt nagyon jól tudom. A Mitsubishi rakétákat meg repülőket is gyárt.
Ha végigmész egy áruházban, és csak simán bevásárólsz, meglátod, hogy minden Henkel, vagy Proctor&Gamble... de ez csak egy példa. És ez az, ami látszik. De aztán már ki tudja, hogy végül hol egyesül minden... Ugyanis vannak ezek az úgynevezett ''csoportok''. Most kokrét nevekkel nem tudok szolgálni (mert már elfelejtettem), de csak kisebb csoportok általában 40-50 cégből állnak, és van ott minden, műtrágyától a mobiltelefonig. Aztán persze mindegyik más néven fut, de egy csoporthoz tartoznak, egy fej alá. Ez a lényeg. Szinte tuti, ha utánanéznénk, kiderül, hogy a Henkel meg a Proctor&Gamble, meg akár a J&J is egy csoportba tartozik...

Mindig az X jelöli a pontot...

(#42) crab


crab
senior tag

Én napi 60 kilómétert utazok busszal, de különösebb gondom nincs vele! kopp-kopp! Mondjuk a pénteki fél kettest csak a matricák tartják össze és olyan az idő benne mint amilyen kint, ha esik az eső/hó akkor bent is esik, fűtést még nem éreztem, csuklósról van szó. Na tehát ezt az egy buszt leszámítva a többi tűrhető, oda-vissza is távolsági járattal utazok így a kényelemre nincs panasz és tömeg sincs. Azthiszem én egy szerencsés ember vagyok!:)

[Szerkesztve]

(#43) hahaha


hahaha
tag

Na, kezdhettek utalni. :)
Bp-i vagyok, videkre ritkan utazom, es azt szinte kizarolag vonattal teszem. Igaz, h foleg fovonalon levo telepulesekre megyek, de teljesen elegedett vagyok a MAV-val.

Tavolsagi buszon nem szeretek utazni, de eddig szerencsere meg nem kellett allnom.

Bp-en kerekparral kozlekedni keves helyen lehet. Nekem pl uannyi az egyetemig beerni, mint busszal. De a belvarosba mar nem mereszkednek.
Andrassy ut kerekparsavjan meg eletemben egyszer sem lattam vegig. :D

(#35) Biaggio
Az atalakitas sajnos utolerte a hanoveri villamosokat is. Sokat utaztam vegig azon a vonalo, amikor bevezettek azokat. Nagyon csendesek voltak, ui nem volt berrego az ajtok zarasakor. (nemet modi) Ma az indulast a hangszorokon keresztul jelzik, meg a(z egyedi ajtonyitas miatt) csukott ajtoknal is! (magyar modi)


[Szerkesztve]

''Dehát kezetfogtunk!!!''

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Problémák a Volánnal (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.