Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • manya777

    tag

    válasz Segal #10493 üzenetére

    És az ellenfelek is azt látják ilyenkor hogy valaki fut a közelben majd folyamatosan visszapattan oda ahol az előbb volt? Mondjuk hogy földet érés után az első 10-20 mp ben van így az is elég gáz, főleg ha nem mindenkinek ilyen, mert tökmindegy hogy előrébb érek földet az elején 5 mp hátrány is élet halál kérdés lehet ha egy helyre esünk. És bizony a néhány játék alatt már vagy 3 szor jártam így, hogy addig futottam egy helyben hogy a másik talált egy fegyvert hiába később ért le, és annyi. De mikor 2 perc marad hátra az első szűkülésből és még mindig visszapattanok az ajtóról az már azért durva...mert ilyen is volt.

    Azért vannak még érdekességek a pályán. pl nemtudom ti találkoztatok e már a 3 kerekű kis gyerekbiciklivel valahol impala környékén, ami a domb oldalnál a levegőben "lebeg" úgy 3 méterre a talajtól... :)
    A hangok, fegyver, autó stb szerintem jók. És ami nekem a múltkori tesztnél iszonyat kiábrándító volt, a red zone hangok is jóval barátibb, és elviselhetőbb lett.

    Mondjuk az érdekes jelenetek itt is megvannak azért. 3 an maradunk az utolsó körben, ilyen mező közepén széna boglyák között, majd az egyik a kettő közül elkezd engem lőni hasalva, 2 fázisban mert elsőre nem talált el úgy. Mivel én is hasaltam nem láttam pontosan honnan lő, de a másik ott futott el mellette 10 lépésre, simán lelőhette volna, erre mikor engem leszed elrakja a fegyvert, pedig a másik még mindig fut egy szénaboglya felé a szeme előtt... Ezt a killcam segítségével szépen végiglehetett nézni, 100% esélye lett volna mindkettőnek lelőni egymást, megsem próbálták... :U

    i5 12600k - Asus Maximus VI Hero , 2x16 Gb ddr4 3200 Ram.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés