Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
10ért semmiképp ne vedd meg, ugyanaz a kínai cucc csak duplaáron. Élelmes magyar....aki nincs ebay közelében az majd megveszi ennyiért.
Én gondolkodok egy ilyen vásárlásán de F_Gergely fórumtárs elbizonytalanított, miszerint nem biztos hogy az összes verzió kommunikálna az autóval....
-
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #53460 üzenetére
Szólj ha látsz max 5ezerért op-comot facebookon, én eddig 8-9k hufért láttam (most épp csak egyet látok fent kovács Led Béla 10k-ért árul egy ilyet ) csak ami nem annyi mint az ebay ár (~4500huf).
Egyébként K-Mo környékén még hirdetni se láttam ilyesmit. Szóval a kipróbálás is ugrott.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz diablo1984 #53554 üzenetére
Fentebb írta hogy eredetileg X-es motorkódú volt.
De pl az összes külföldről hozott autó is motorkódos, az Alfa nekem is az volt, sőt lehet a mostani is mert eredetileg az meg holland, bár 2005-ben került az országba akkor nem tudom hogy regisztrálták őket.
-
Kickass
őstag
Azért a fritzeknél lehet nyalánkságokat találni:
OPC optikás A Zafira bár a bal első ajtaja meg van nyomva és azt ügyesen nem nagyon fotózta
-
Kickass
őstag
válasz becsitibi #53767 üzenetére
Közelítsük meg a dolgot másik oldalról.
Mennyibe kerül egy sima papírszűrő az autódhoz és mennyi idő alatt hozná vissza az árát ez a tisztítható betétszűrő? Ha olajcserénként számolsz egy takarítással belátható időn belül visszahozza az árát vagy lenne inkább kb. 5 év mire ugyanott vagy mint a papírszűrővel?Mert teljesítményben nem fog sokat hozni, hiába van kipuffod, az nem csak úgy működik hogy kipuffot meg légyszűrőt cserélek és máris van 2-3 elveszett lovam, vagy jobb gázreakcióm. Az ecu-t hozzá kell írni mert az csak bizonyos mértékig tudja korrigálni az értékeket, például több üzemanyagot adjon a megváltozott levegőmennyiséghez.
-
Kickass
őstag
válasz sulu1701 #53923 üzenetére
ELM327 bluetooth
Ha debreceni vagy tudok segíteni, ha nem akkor nem
Ebay, de ha kínából rendeled egy hónap, olyat keress ami angliában van kicsit drágább lesz de egy hét alatt itt van.
PL ezVagy élelmes magyarok szoktak árulni sokszoros áron, de ha gyorsan kell lehet megéri neked a felárat.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz etejedu #53996 üzenetére
Ezzel most nem leszek itt nagyon népszerű de OFF-ba is rakom:
Szerintem ezerszer jobban járnál egy Marissal (Marea), mint egy F Astrával, a realitásokat nézve legalábbis.
Egy 1.6 klímás Maris mndjuk olyan 400k körül van ha klímája működik akkor csak az alját kell megnézni ha nem ementáli és friss rajta a műszaki akkor meg kell venni, ugyanúgy sz*rérthugyért van hozzá minden mint az Opelhez. Pl.De hogy On is legyek
F_Gergely: Remélem G Astránál nem kell kuplunugzosához kivenni a motort, csak a Veki ilyen bonyolult
Kerreg a kinyomócsapágyam legkésőbb nyáron kuplungozni kell. -
Kickass
őstag
Tegnap voltam klímásnál. Pollenszűrő kuka, dugulás volt a kondenzvíz elvezetésben, ezért folyt befelé a víz.
Orvosolták, de azért még tesztelni fogom.Új polenszűrő beszerezve már csak kellene egy nőgyógyász kezű vki aki bevarázsolja
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #54090 üzenetére
Alfában szintén a levélrács alatt volt, aki meg ezt kitalálta remélem azóta is sünt szarik minden nap.
Én cseréltem benne anno mikor hozzám került, de sztem sikerült össze is gyűrni mire belevarázsoltam.
Nem beszélve arról hogy az enyém Behr patentos és a patentokat fordítva rakta vissza valaki, így csak (kéz)gyilkos módszerekkel lehetett újra levenni őkettrassher: nem megint ez még mindig legutóbb csak az 'eredmény' lett felszámolva, de az ok nem lett megszüntetve
egyébként meg mondjad csak hol vetted a ledeket? debrecenben? -
Kickass
őstag
Pasztmek...
-
Kickass
őstag
válasz haddent #54303 üzenetére
Több buktató is van abban amit írsz így én lehet a helyedben nem 'égetném' magam...
160-al esőben autópályán....maximálisan kielégíti a nem látási és útviszonyoknak megfelelő vezetést, pláne ha nem is láttál rendesen saját bevallásod szerint, persze semmi baj majd megmagyarázod úgyis valamivel, hogy az nem úgy volt...Másrészről ugye az is megvan, hogy te nem feltétlenül azt látod a saját kocsidból mint amit más lát a saját lámpájával, lehet neked nem tűnt fel a különbség de ha átültél volna valamelyikbe már nem ugyanazt látod, az ugyanis nem azért van hogy te jobban láss. Ha sajátoddal nem láttál rendesen illetve a sebesség és látási viszonyok se voltak a legjobbak akkor 5-10méter különbséget se fogsz észrevenni márpedig egy vészfékezésnél sokat számít.
Nem baj mindenki lehet néha hülye, csak nem feltétlenül kellene reklámozni.
-
Kickass
őstag
Hoztam egy kis infot hátha valakinek hasznos lesz.
Behr fűtés/klímarendszerrel rendelkező G Astrások:Ilyen pollenszűrőt is vehettek:
Mindkét széle merevített és tökéletesen passzol a helyére picit kell játszani hogy a sínbe pont illeszkedjen onnantól kezdve gyűrődésmentesen szépen becsúszik!
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz trassher #54532 üzenetére
Ha bovdenes akkor a rövidre záráshoz kell a gémkapocs gondolom....
Elektromos gázpedál esetén:
Gáz és fékpedált egyszerre be kell nyomni, majd a gyújtást ráadni.
Ezután számolni kell motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásait.Bowdenes gázpedál esetén:
A kézifék kar alatti borítást fel kell nyitni egy vékony csavarhúzó, vagy penge segítségével.
Az ott található OBD2-es csatlakozó 5-ös és 6-os érintkezőjét rövidre kell zárni lekapcsolt gyújtás mellett.
Be kell kapcsolni a gyújtást és számolni a motorhiba jelző lámpa villogását.Borítás felnyitása:
Pinek összezárása:Hibakódok értelmezése:
A hibakód 4 számjegyű. Egy számjegy értéke a villogás számával egyezik meg. A számjegyek között rövid szünet van. 10 villogás 0-át jelent. A következő hibakód előtt hosszabb szünet van.
Ha a villogás folyamatos, akkor nincs aktív hiba. -
Kickass
őstag
Pasztmek, kezdődik...
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Elfelejtettem, hogy a bemutatkozónál raktam be ilyen képet.
Megijeszteni nem fogsz, egy 15éves autónál pláne egy G Astránál nem lepődök meg. Az összes rozsdásodik a sárvédőíven, vagy rozsdásodott és megcsinálták, vagy majd fog rozsdásodni. Igazából anno ezért vetettem el, mert amennyit megnéztem mindnek szar volt a sárvédőíve.
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #55354 üzenetére
4 évig olaszautóztam, ha nem volt ilyen felszerelésed halott ember voltál.
Slag, maganyomás kizárva, megemelem az elejét és szépen aláfekszek.trassher: lehet az olajszűrő ház is, az ugyanis a motor előtt van, lehet az oljhűtőnél szivárgás, kartertömítés meg amit F_Gergely kartárs is írt, kb minden más.... ha lekarítgattam remélem utána okosabb leszek és be lehet azonosítani honnan is jön. Szar dolog mert az olaj kurvára szeret terülni....
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Azért nem fogom úgy locsolni a brigéciolt mint az egyszeri dorgbáró a kokszot egy eldurvult partin....
Másrészről felsejlett az emlék amikor az első autómnál csináltak ilyen motormosást, nem akart indulni, gyertyáknál, mindenhol víz volt. Franc se fogja keresni utána melyik szenzor kapott vizet esetleg....
Meg szeretek mókolni. -
Kickass
őstag
Még mielőtt eszkalálódna ez a sztori, nekiesek magam, garázs meg ami kell adott, ha nem megy akkor vmit kitalálunk egy 'kímélő' mosásra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen