Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nvidia ''shader'' nap (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) e-biza


e-biza
őstag

[L]http://www.guru3d.com/article/article/91/[/L]

4 oldalas beszélgetés.
idézek belöle pár dolgot:
''NVIDIA's approach to DX9 is different from the 'Red' company's, and not necessarily worse, just different. NVIDIA was quick to point out that there were problems with the DX9 specs in regard to precision, and also that no one really does PS 2.0 in 32-bit precision all the time. Most games use a mixed mode of 16-bit, 24-bit, and 32-bit with PS 2.0.''
''Nvidia DX9-es megközelitése nem feltéltenül rossz csak más mint az ATI általi. Nvidia szerint, senki nem használ a PS2.0ban mindig 32-bites pontosságot. A legtöbb játék vegyesen használja a 16,24,32 bitet''

''Through a great talk given by Chief Technology Scientist, David Kirk, NVIDIA basically claims that if 16-bit precision is good enough for Pixar and Industrial Light and Magic, for use in their movie effects, it's good enough for NVIDIA.''
''Elbeszélgettek David Kirk-el, aki szerint ha elég a Pixar-nak (Segitség hal lettem) illetve az ILM (star wars) mozifilmekben felhasznált effektjeihez a 16bites pontosság, akkor elég az Nvidiának is.''

''they made the GeForce FX optimized for mostly FP16''
''A geforce Fx-et leginkább 16bitre optmalizálták''
''its DX9 components have roughly half the processing power as its DX8 components (16Gflps as opposed to 32Gflops, respectively).''
''A DX9-es része fele annyit teljesit mint a DX8as''

''During the technical presentation, there was a surprise of sorts. NVIDIA, along with the assistance of Mark Rein from Epic Games, pointed out a rendering flaw in ATI's R360. The ATI hardware did not seem to render all of the detail textures. This was a huge surprise to the audience, as none of us had seen the flaw in ATI hardware before.''

''A technikai bemutaton egy nagy meglepetés is volt. Mark Rein az Epic Games-töl rámutatott az ATI R360 renderlési hibáira. Az ATI hardware nem renderelte le az össze részletet a texturán. Nagy meglepetést okozott, hiszen idáig nem hallottunk az ATI hibáiról''

''There was a second example in the AquaMark 3.0 benchmark in the Massive Overdraw scene where NVIDIA pointed out another flaw in ATI's rendering strategy. The scene should look like a washed out bright spot, but the 'Red' company's render of the same frame looked like several textures were being left out.''

''A másik hiba az Aquamark 3.0-ban volt, ahol rámutattak, egy újabb ATI renderelési hibára. A jelentnek úgy kellene kinéznie,mint egy ??kimosott fényes forrásnak?? de az ATI (Red) renderelésében úgy tünt, kihagytak pár texturát''

Azért érdemes elolvasni.

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#2) hungeek


hungeek
senior tag

nVidia dobálja a sarat 1000el az Ati-ra :) mint az oviban... :)

(#3) Viktor77


Viktor77
titán

Egy a lényeg a 9700pro-m hasít mint állat! Engem rohadtul nem érdekel ha egy kicsit más a textúra mint ahogy azt a készítők elképzelték. C64-en is állat volt játszani, pedig ott grafikáról nem is igazán beszélhetünk.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#4) rudi válasza hungeek (#2) üzenetére


rudi
nagyúr

Az a jó ebben a sárdobálásban hogy előbb utóbb elvesztik a féket és kicsúszik valami ode nem illő technikai dolog (valami rejtegetnivaló) és aki olvas a sorok között szépen felcsipegeti. Kár hogy ez a banda Goldike szinten nyomja a PR-t...

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#5) Thom! válasza e-biza (#1) üzenetére


Thom!
veterán

Szutykolódás az egész, annyira unalmas, te ebbe vagy szar, és bemártalak............................................ :O :O :O

(#6) e-biza


e-biza
őstag

emlékezzünk az ATI kezdte a Shader day-en nyilatkoztak a ''kész'' HL2-röl. Képekkel alátámsztották ezt is. A conferencián résztvevök láthatták, igy valoszinüleg nem csak ámitás és sárdobálás.
Thom!:nem tudom hogy személyeskedésnek vegyem hogy leszaroztál engem? ha igen, akkor gondold át újra szerintem intelligens ember ilyet nem mond.
Amit én tettem, csak megosztottam néhány informáciot.

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#7) e-biza válasza e-biza (#6) üzenetére


e-biza
őstag

ok Thom! már értelmeztelek:) szoval erre gondoltál:
nv: ''szar vagy a texturában'' - ''bemártalak''
ati: ''szar vagy dx9ben'' - ''bemártalak''
sorry félre értelmeztem.

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#8) Viktor77 válasza e-biza (#6) üzenetére


Viktor77
titán

Félreértetted.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#9) e-biza válasza rudi (#4) üzenetére


e-biza
őstag

mire gondolsz? milyen tech info szürödhet ki? csak a müködésre gondolsz?

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#10) e-biza válasza Viktor77 (#8) üzenetére


e-biza
őstag

igen rájöttem :)

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#11) e-biza válasza Viktor77 (#3) üzenetére


e-biza
őstag

már engem is idegesit ez a téma,hogy ki a jobb, de a következöt nem támadásbol irom, egyszerüen nevetségesnek tartom már az egész helyzetet.
eddig kiderült,hogy nvidia csal a drivereiben, ma már minden hibát csalásnak neveznek. ati textura renderelési hibái nem csalás, egyszerüen igy sikeredett :) szerintem ez már szánalmas. nem tudok mit mondani erre már.
ps: azért hivatkoztam Rád, mert leirtad: ''rohadtul nem érdekel ha egy kicsit más a textúra mint ahogy azt a készítők elképzelték''. És ez a fontos. Nekünk tetszen amit kapunk a pénzünkért :)

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#12) Thom! válasza e-biza (#6) üzenetére


Thom!
veterán

Nem úgy értettem ''nem Te rólad van szó'' hanem az ATi és Nvidia fikázás az az unalmas hogy ''te'' ebben csaltál, te meg abban, ''én'' vagyok a szebb, jobb, gyorsabb... stb

Elnézést kérek, ha magadra értetted. :)

(#13) e-biza válasza Thom! (#12) üzenetére


e-biza
őstag

off
én kérek elnézést,hogy ennyire személyeskedésnek vettem :) részemrol nincs harag, remélem Részedröl sincs. Elég ha bolintassz egyet a monitorod elött ;]

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#14) Thom! válasza e-biza (#13) üzenetére


Thom!
veterán

OFF
Megtettem. :)

(#15) Grafman


Grafman
aktív tag

Egy valamit már majdnem biztos, az 5200-es FX-ekben nincs PS2.0! Pedig az Nvidia specifikációja szerint lennie kellene: Pixel Shader 2.0+ -ez még a kártyám dobozán is ott virít! Ellenben az ennek visszajelzésére jelenleg egyetlen alkalmas benchmarkal a Halo Timedemo-val tesztelve kiderűlt az átverés.
Shader 1.4-el fut csak a teszt.

Egy ujabb érv, amiért a következő vidókártyám biztosan nem Nvidia-lessz!
Tudom, hogy a DX9-es ficsőrök egyébként is elég lassan futnának ezen a kártyán, de ez már a ló túlsó oldala mikor az adott chip még a pr szövegben megfogalmazott alap tulajdonságokkal sem rendelkezik.:((

Persze lehet, hogy félreinformálódtam ezzel kapcsolatban, de már elkezdtem fantáziálni, hogy mi hiányozhat még a chip repertoárjából.
Ki kellene hírdetni, vagy világgákűrtölni, had égjen be még jobban ez trutymó cég!
Szerintetek mekkora plussz balhét lehetne csinálni nekik, ha kiderűlne, hogy tényleg nincs PS2.0 (meg gondolom számtalan más sem) ebben a kretén 5200FX-ben?!

Tesztelve:
DirectX_9b + Det._52.16

FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!

(#16) FreeM válasza Grafman (#15) üzenetére


FreeM
aktív tag

[L]http://prohardver.hu/rios3_forum.php?mod=40&id=27192[/L] #3

(#17) FreeM válasza e-biza (#1) üzenetére


FreeM
aktív tag

Az, hogy az ATI csal az eddig is nyilvánvaló volt - pl. anisotropic filtering megvalósítása -, a most felszínre került dolgok ezen lényegileg nem változtatnak (már csak azért sem, mert ezeket az új stikliket igen nehéz kiszúrni, ellenben az aniso-s kavarással). Az nVidia elég rég óta tud ezekről, de eddig nem hozták nyilvánosságra (szerintem nagyon helyesen) mert ezzel csak az ATI sárdobáló gépezete alá adták volna a lovat.
Most viszont már minden erkölcsi alapjuk megvan ahhoz, hogy előálljanak ezekkel, hiszen emellé oda lehet állítani a teljesen megreformált nVidia driver minőségbiztosítási rendszert és irányelveket, amelyeket bemutattak és bevezettek. Ennek első terméke az 52.16-os Detonator, amely mindenhol kiválóra vizsgázott a képminőségteszteken. (Ez természetesen nem jelenti azt, hogy az hibátlan lenne - de aki hibátlan driver-re vár, azt el kell szomorítanom, mert soha az életeben sehol nem fog ilyet találni -)
Azt tudni illik, hogy az nVidia OpenGL driver-e nagyon régóta hallgatólagosan elfogadott arany-szabványnak számít a fejlesztők körében, ez az etalon. Egy darabig a driver DX-es felülete is ilyen szerepet játszott, de ma már nem az. Az új minőségbiztosítási rendszer garantálja, hogy olyan ''hibák'' amelyek a képminőség rontása árán okoznak teljesítményjavulást csak igen kis valószínűséggel maradhatnak bent a kiadott termékben, valamint az egyéb hibák számát is jelentősen csökkenti. Ennek segítségével könnyen lehet, hogy kis idő múlva a DX-es felületük is (újra) etalonná válik.

e-biza, én a helyedben még egy dolgot idéztem volna, ami állítólag szó szerint elhangzott az nVidia képviselői szájából. Ez pedig ez volt:

''We're going to kick everyone's ass.'' ;]

Nos, a driver oldalon már megtették az ehhez szükséges lépéseket! :C

(#18) anaqer válasza FreeM (#17) üzenetére


anaqer
veterán

''Az, hogy az ATI csal az eddig is nyilvánvaló volt - pl. anisotropic filtering megvalósítása''
:F
Explain!
Tudtommal ATi az R3x0 sorozat óta rendesen trilinearozik, éppen a Detonatorok állítgatták szanaszét az AF-et...

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

(#19) rudi válasza anaqer (#18) üzenetére


rudi
nagyúr

Majd én explain:
ATI nem használ teljes trilinear filteringet ha aniso van bekapcsolva. Csak az első textúra kap trilineart a többi már csak Bi-t, ezzel majdnem 50% meló ki van kerülve. Az alap bi viszont tényleg bi és az alap (aniso) nélküli tri tényleg tri.

NVnél nem 100% hogy a DXes tri tényleg tri (2mip szinten bi és ez átlagolva, részletesebben [L]http://www.netmatch.host.sk/vga.html[/L]. Továbbá az Intellisample átveszi az irányítást az AF szintek fölött (performanceban pl 8=2, 4=1, 2=1).

Thom! csinált egy ''shader war'' című topicotű, nekem az az ajánlatom hogy minden optimalizációval és driverekkel kapcsolatos dolgot ott beszéljünk meg, mert ez a minden detonatornak külön topic, minden optimalizációs fejleménynek külön topic nagyon lehúzza az átláthatóságot.

OFF
Valamikor jó lenne villannyal kapcsolatban összejönni, nemsokára írok mailt.
ON

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#20) e-biza válasza anaqer (#18) üzenetére


e-biza
őstag

Az új detonatorba nem trilineart raktak, hanem valami specibbet ami trilinear minoséget ad, gyorsabban. lehet az ati már elöbb megtette, miután egyik driver forráskodját sem szivárogtatták ki, nem tudjuk meg hogy hogyan is mennek a driverek - én amúgy se érteném nem tudok programozni :) de lehet énis le fogom tesztelni, igaz jelenleg csak fx5200 meg r9600xt áll rendelkezésre.

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#21) e-biza válasza rudi (#19) üzenetére


e-biza
őstag

belinkeled a topikot ha szépenkérlek? :))

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#22) e-biza válasza e-biza (#21) üzenetére


e-biza
őstag

[L]http://prohardver.hu/rios3_forum.php?mod=40&id=27208[/L]

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#23) rudi válasza e-biza (#9) üzenetére


rudi
nagyúr

Technikai részről még nem lehet tudni mert egyenlőre csak érintőleges beszámolók vannak az eseményről.

Most nem sok technikai jött le hogy az NV úgy érzi hardverileg, driverileg és támogatottságilag elértek arra a szintre hogy frontálisan támadhassanak a ''vörösök'' ellen:

1. kártyában (szerintük) már van akkora kraft hogy felveszi a versenyt az r3x0 sorozattal; lecserélték az NV30 integer ALUját egy másik floatra (NV35) és meghúzták a frekit (NV38) és jött a cinFX II

2. telepakolták DDR2vel a közepes kártyát és meghúzták

3. likvidálták az 5200ast és helyébe lép az 5600SE vagy XT vagy micsoda

4. drivert átnevezték valami hangzatos minőségakárminek (számomra nem bizonyosodott még be hogy van-e piszkálatlan AF és rendes-e a trilinear filtering)

5. felsorakoztattak egy halom gyártót: EPIC, EA, UBI, iD, IonStorm meg egy halom veszettül húzós game-t

És akkor jöhet az NVs PR mérleg:
1. minden hardverünkön javítottunk
2. tökéletes a driverünk
3. mögöttünk az összes nagy fejlesztő és mindenkinek segítünk aki be akar állni a sorba
4. ATi csal ahol csak tud
5. (ezt csak én képzelem) ATI a hasonló akcióján csak egy félig kész azóta ellopott és elhalasztott HL2-t tudott mutatni.


Ezzel szemben én így látom (tények linkek):
1. NV38 egy húzott NV35: [L]http://www.digit-life.com/articles2/gffx/nv38-36.html/nv38-36.html[/L] - nyár közepi gyártási dátum van az nv38ös chipen és a megnevezési utólagos odabarkácsolásnak látszik, nincs új fícsör
2. NV36ot a +1 Vertex pipeline és a magasabb freki + GDDRII viszi előre, nemsemmi ha 199USDért akarják vesztegetni.
3. teszteredmények el kapcsolatban két dolog:
- [L]http://www.digit-life.com/articles2/behind-intellisample/index.html[/L]
- a link fényében: S3TC off al tesztelgetünk hogy az intellisample tudjon dolgozni
4. az 52.14es detonator még ''optimalizál'' bőven: [L]http://www.3dcenter.de/artikel/detonator_52.14[/L]
5. ATi is csal ahol tud: [L]http://www.3dcenter.de/artikel/ati_nvidia_treiberoptimierungen/index_e.php[/L]

Én egyenlőre egy dologban bízom: ez a veszett nagy speedverseny brutto 30.000 alá hajtja a 9600pro árát és akkor nekem is lesz egy ''elfogadható'' DX9es kártyám.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#24) steveetm válasza FreeM (#17) üzenetére


steveetm
őstag

''de aki hibátlan driver-re vár, azt el kell szomorítanom, mert soha az életeben sehol nem fog ilyet találni''

Azért ne keverjük azt hogy szándékosan csalnak a driveral, vagy véletlenül egy bug marad benne, azért nem ugyanaz a kategória...
Üdv.: steveetm

(#25) anaqer válasza rudi (#23) üzenetére


anaqer
veterán

''It's clear that the memory section is entirely screened on both PCB sides. In fact, the card looks very similar to the NV30: GRRD2, 128bit bus, PCB screening, clock speeds... everything but the price. This time the recommended price is $199. I do not believe that all the components got twice cheaper... Either those cards weren't so expensive (NVIDIA just tried to hide it), or this time NVIDIA knowingly incurs losses. ''
//digit-life

Érdekes eszmefuttatás... egy dologról feledkezik meg, hogy ugye az NV30 minden nyűgje ellenére is 8 pipe-os volt, ez meg csak négy. :)

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

(#26) rudi válasza FreeM (#17) üzenetére


rudi
nagyúr

Igen, mondhatni szabvány volt az OGL driverjük. Miért?
Azért mert OGL-t nem csak a gamerek használnak hanem a quadros látványtervezők! Ők aztán durván bepöccennének ha trilinear helyett valami mást kapnának vagy az AF nem lenne elég jó AF.
Megsúgom a végtelen hosszú shaderkódok sem a mai gamekhez kellenek Carmacknak hanem a Disney Visualsnak, DramWorksnek meg az ILM és társainak a filmekhez.

Tudsz valami olyan linket ahol rendesen kivesézik (AF tester és társai) az új hivatalos drivert? Ebben is meg van még a gyorsuljukn ''ut2003.exe'' átnevezéssel?

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#27) rudi válasza anaqer (#25) üzenetére


rudi
nagyúr

NEM-NEM-NEM!

Szó nem volt FX kapcsán 8 pipelineről! 8 RENDERELŐT emlegettek, persze nem mondták hogy 4 pipelineban lesz mert ATInak már 8volt abból is. Ez volt talán az alap PR csúsztatás FX kapcsán...

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#28) e-biza


e-biza
őstag

steveetm: sajnos ma már a normális bugokat is cheatnek nevezék nv esetén :)
a trilinear, ha jol emlékszem az általad emlitett 3dcenter detonator drivertestjében - de lehet tomshardwaren :) - van leirva, azaz hogy nem trilinear, csak annak látszik.legalábbis az ut2k3-van valan valami textura szinezö mod, és azon triliearnak látszik, mégsem az. valami ilyesmit olvastam.

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#29) anaqer válasza rudi (#27) üzenetére


anaqer
veterán

Jó, nem azt mondtam, hogy fizikailag nyolc, hanem effektíve.
Vagy legyen akkor négy, de az NV36 meg kettő.
Az arányon van a hangsúly! 2:1

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

(#30) e-biza válasza e-biza (#28) üzenetére


e-biza
őstag

illetve a 32bit float (mondhatjuk végtelennek??) nem lesz kevés mondjuk jövöre? ha végtelen akkor hogy lehet kevés? :) legalábbis ahogy elnézem pár éven belül már ez is 128bit lesz ésigytovább... vagy ez nem várhato?

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#31) rudi válasza anaqer (#29) üzenetére


rudi
nagyúr

Nem feltétlenül, múltkor zongoráztam végig egy példát valamelyik topicban [L]http://prohardver.hu/rios3_forum.php?mod=40&id=26014&start=#msg98[/L]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#32) anaqer válasza rudi (#31) üzenetére


anaqer
veterán

Én a költségek kapcsán hoztam fel 8(4) / 4(2) futószalagot, és azt legyártani akkor is le kell, ha nem csinált utána a világon semmit. :)

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

(#33) rudi válasza e-biza (#28) üzenetére


rudi
nagyúr

normális bug ~ bemegyek kivizsgálásra ~ borzasztóan szép :)

Nem feltétlenül 32bit (23mantissza 8exponens 1előjel) a float. Valójában lebegőpontot jelent, most ne kellje elmagyarázni mi jelent (szégyen gyalázat hogy nem tudod!!! mars elolvasni Teaasut cikkjét!!!: [L]http://www.savagegamers.hu/main_v41.php?lg=hu&mode=cikk&c=hw&id=24&p=1[/L])

Igen, úgy nyilatkozott a 16bites floattal kapcsolatban ahogy mondod, de a dx9 32bitről szól, ezért PR (mert nagy neveket emleget akiknek SEMMI köze a PCalapú grafikához direcXben).

Csak precízen! Ne emlékezetből!
Filterek nagy volanalkban [L]http://www.netmatch.host.sk/vga.html[/L]. Ahol az a szinezős trükk van az viszont az aniso szintekért felelős, a következő módon:
Az aniso elvileg (sehol nem találok pontos definíciót) trilinear filterre épül (2×2es mintavétel a két legközelebbi MIP level-ből). 8×aniso-nál 8 szint van, az első a legmeghatározóbb (level0) atinál ezen van TELJES trilin a többi szinten (level 1-7) bilin (2×2 pixel az alap MIPlevel-en). NV mechanizmusát pontosan nem ismerem csak annyit tudok ami az Intellisamplerő van: [L]http://www.digit-life.com/articles2/behind-intellisample/index.html[/L].

A szinezés arra van hogy az egyes MIP szintek (4en vannak manapság) kapnak egy alapszínt (amikor generálja őket a driver akkor eltolja a proggi kicsit R,G, vagy B irányba) így meg lehet látni mikor vált az egyes szintek között a driver. NV erre egy számomra nagyon kontraverzális technikát alkalmaz az Intellisample-ben.

OFF
Jól látom hogy gyakran szakadéknyi réseg tátonganak a fórumozók tudásában? Nem szégyen ez, nekem is van egy v@lag homályos rész és abban sem vagyok néha biztos hogy 1000%ig pontos amit írtam. Illene néha benézi a ''Videókártya technológiáról általában'' című topicba!
ON

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#34) rudi válasza anaqer (#32) üzenetére


rudi
nagyúr

Volt már DRSZAR-od az egyetemen? Egy pipeline nem csak textúrázóból áll hanem egy valag másból is (címezés, regiszterek, ALUk stb.). Fajlagosan sokkal olcsóbb a 4pipeline + 4×2textúrázó mint a 8pipeline + 8×1 textúrázó. Pontosan 4 pipelineval kevesebb szilícium.

Lehet hogy ez még nem akkora eltérés árban de a 8/2 és 16/1 között már jó nagy eltérés lehet.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#35) e-biza válasza rudi (#33) üzenetére


e-biza
őstag

szivesen elolvasom ha lesz több idöm, de nekem egy élet is kevés arra,hogy megértsem :) de igyekszem. amúgy tényleg nagy a hiány a fejemben, de jo hogy itt vagy :) és elmagyarázod hogyan is van valojában

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#36) rudi válasza rudi (#33) üzenetére


rudi
nagyúr

SORRY Tessier nevét elírtam, még egyszer SORRY Minden elismerésem az övé!

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#37) anaqer válasza rudi (#34) üzenetére


anaqer
veterán

Nem, az eddig még kimaradt.

Nem akarok nagyon offolni, mert ugye itt shaderekről lenne szó, és nem pipelineokról. Röviden : a cikk kifogásolta, hogy az NV36 specifikációi kísértetiesen hasonlítanak az NV30-éra, mégis jóval olcsóbban akarják adni, mint azt a DDR2 áresése indokolná, és felhozott két teóriát ( NV30-at nagyon felárazták / NV36-ra beterveztek valamennyi kezdeti veszteséget.
Erre írtam én, hogy a DDR2 meg a 128bit meg a sokrétegű NYÁK stimmel, de maga a chip magyarázhatja a nagy árkülönbséget, mert nagyjából egy _fél_ NV35-ről van szó. Hogy ez a fél pontosan hány pipelineból áll, milyen összetétellel, hány TMU van az egyes pipelineokhoz, és akkor most melyik gyorsabb, stb stb. stb. azt én nem kívántam firtatni!

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

(#38) rudi válasza anaqer (#37) üzenetére


rudi
nagyúr

Aha tényleg, így már fogom a témát :)
Digit-life és B3D cikkekben (meg pesze más oldalakon is) sokat hangsúlyozták hogy az Ati alacsonyabb haszonkulccsal (margin) dolgozik. Szerintem a 199USD-s árat az ATi kényszeríti rájuk, ez az első vásárlóra nézve is jó hatása a nagy versenynek :D

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#39) Johnny válasza rudi (#38) üzenetére


Johnny
senior tag

EZ a lényeg.

(#40) e-biza


e-biza
őstag

itt a folytatása az egész sztorinak:
[L]http://www.elitebastards.com/page.php?pageid=2397&head=1&comments=1[/L]

:D

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#41) e-biza válasza e-biza (#40) üzenetére


e-biza
őstag

hát ez nem jött össze :)
[L]http://www.guru3d.com/admin/imageview.php?image=1729[/L]

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#42) e-biza válasza e-biza (#41) üzenetére


e-biza
őstag

essejo ezért felrakom ideiglenesen valahova

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#43) e-biza


e-biza
őstag

az egész valahol itt kezdödött:
[L]http://www6.tomshardware.com/graphic/20031023/nvidia-nv38-nv36-12.html[/L]

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#44) FreeM válasza rudi (#19) üzenetére


FreeM
aktív tag

Egyáltalán nem erről van szó, de mindegy.

(#45) anaqer válasza FreeM (#44) üzenetére


anaqer
veterán

Nem mindegy, ha állítasz valamit, akkor neked is bizonyítani kell azt ugyanúgy, mint másoknak. Tehát akkor szerinted miben is áll az ATi AF-cheatjének lényege?

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

(#46) rudi válasza FreeM (#44) üzenetére


rudi
nagyúr

Nem miről? Miért mindegy? Ha mindegy akkor miért írod ide? Ha tudod hogy van miért nem írod le vagy linkelsz olyat ahol leírják hogy hogyan van?

Amit én írtam a 19ben (és általában máshol is) az mind linkkel alá van támasztva kicsivel később vagy más topicokban. Ami azon a VGAs linken van az is javarészt beyond-s és digit-lifes vagy 3dcenteres cikkek alapján íródott szóval jó eséllyel így van.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#47) Freedom


Freedom
csendes tag

Sziasztok! Nekem se megy végig sokszor 3dmark meg még 1-2 játék!! mitöl van ez???? ha 333MHz en megy a ram akkor semmi gond!! ha 400 ( BY SPEED ) re van állítva akkor csinálja de még a játékoknál is!!!!????

AMD Barton 3200+ ; NF7-S ; 2*256 Kingstone Ram ; Shappire 9800 Pro

(#48) anaqer válasza Freedom (#47) üzenetére


anaqer
veterán

Kérhetném, hogy ha már egy hasonló topicban leírtad a problémádat, akkor ide ne offoljad be?

Köszönöm!:(((

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

(#49) beeboy


beeboy
addikt

mikor kezd az nvidia kommunistázni?

már csak ezt várom! ;]

Nem vagyok intelligens. Én AMDligens vagyok...

(#50) Freedom válasza anaqer (#48) üzenetére


Freedom
csendes tag

bocsi csak tudni szeretném már!! mert nagyon idegesít!!

AMD Barton 3200+ ; NF7-S ; 2*256 Kingstone Ram ; Shappire 9800 Pro

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nvidia ''shader'' nap (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.