Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nvidia ''shader'' nap (téma lezárva)

Hozzászólások

(#33) rudi válasza e-biza (#28) üzenetére


rudi
nagyúr

normális bug ~ bemegyek kivizsgálásra ~ borzasztóan szép :)

Nem feltétlenül 32bit (23mantissza 8exponens 1előjel) a float. Valójában lebegőpontot jelent, most ne kellje elmagyarázni mi jelent (szégyen gyalázat hogy nem tudod!!! mars elolvasni Teaasut cikkjét!!!: [L]http://www.savagegamers.hu/main_v41.php?lg=hu&mode=cikk&c=hw&id=24&p=1[/L])

Igen, úgy nyilatkozott a 16bites floattal kapcsolatban ahogy mondod, de a dx9 32bitről szól, ezért PR (mert nagy neveket emleget akiknek SEMMI köze a PCalapú grafikához direcXben).

Csak precízen! Ne emlékezetből!
Filterek nagy volanalkban [L]http://www.netmatch.host.sk/vga.html[/L]. Ahol az a szinezős trükk van az viszont az aniso szintekért felelős, a következő módon:
Az aniso elvileg (sehol nem találok pontos definíciót) trilinear filterre épül (2×2es mintavétel a két legközelebbi MIP level-ből). 8×aniso-nál 8 szint van, az első a legmeghatározóbb (level0) atinál ezen van TELJES trilin a többi szinten (level 1-7) bilin (2×2 pixel az alap MIPlevel-en). NV mechanizmusát pontosan nem ismerem csak annyit tudok ami az Intellisamplerő van: [L]http://www.digit-life.com/articles2/behind-intellisample/index.html[/L].

A szinezés arra van hogy az egyes MIP szintek (4en vannak manapság) kapnak egy alapszínt (amikor generálja őket a driver akkor eltolja a proggi kicsit R,G, vagy B irányba) így meg lehet látni mikor vált az egyes szintek között a driver. NV erre egy számomra nagyon kontraverzális technikát alkalmaz az Intellisample-ben.

OFF
Jól látom hogy gyakran szakadéknyi réseg tátonganak a fórumozók tudásában? Nem szégyen ez, nekem is van egy v@lag homályos rész és abban sem vagyok néha biztos hogy 1000%ig pontos amit írtam. Illene néha benézi a ''Videókártya technológiáról általában'' című topicba!
ON

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nvidia ''shader'' nap (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.