Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #16916 üzenetére

    Az egy másik problémakör. Leginkább szoftveres, illetve ezen beül is egy API probléma. Ha hozzáférhetővé teszed az erőforrásokat még a programszinten, akkor sokkal jobb működést lehet elérni. Erre jó példa a BF4, aminek a Mantle portja is AFR-t használ, de még négy GPU mellett is jobbnak érzed, mintha egy GPU-val dolgoznál a DX renderen. Természetesen ez is egy probléma, de független a hardvertől. Ráadásul az EA olyan rendszert akar, amelyik 8 GPU-ig skálázódik aszimmetrikusan. Ez jó koncepció és meg is valósítható Mantle alatt, de szükséges hozzá az XDMA. Vagyis a hardver oldali fejlesztés mindenképp kell.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés