Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#59) Dare2Live válasza D55 (#56) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

CO2 = gyakorlatilag fogyasztás. Ha tetszik csökkenő fogyasztást ír elő az EU. Ezért lett 2-2.5literes helyett 1.0-1.4es turbo. Masszívan kevesebbet fogyaszt egy 2.0as régi szívóbenzín mint egy 1.0as turbo.
Sött. Elöbb hozta vki plnek fordot. A jelenlegi 155les 1.0 turbo nem csak jóval kevesebbet eszik még sokkal jobban is gyorsul. Nem mert hude sokkal több le hanem mert sokkal több nyomaték. Sött még egy 2.5es szívónál is jobban megy.
Cserébe igen turbo meg DI. Itt életartalmra én a fő ott látom, hogy nincs előírva 100.000kmenként a szelepek, egr... tisztítása. Amikor nem tud rendesen záródni egy szelep a koksztól akkor ott nincs sok hátra. Amikor leválik egy kokszdarab és beesik a hengerbe az elöbb utobb végigkarcolja a falat még ha nem is és kijön meg fog akadi, gyűlik aztán egyszer csak felizzik/elég és brutál károkat csinál.
A tömegkompenzáció egy vicc de hát az EU az EUt védi.

Ha a CO2 meg a globális felmelegedés a fő mumus akkor spec szerintem olyan sok gond nincs a CO2 semleges benzinnel. Ilyen alapon a CO2 semleges hidrogént is amblokk be lehet tiltani.
És ahogy írtam. Minden ország/blokk a saját iparát próbálja tolni. És nagyon szerencsétlen japánra hivatkozni ahol ez sokkal durvább mint az EUban.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.